Abrir el menú principal

Mary Willie Grace Moore (Tennessee, 5 d'avientu de 1898 - Copenhague, Dinamarca, 26 de xineru de 1947), sopranu y actriz de cine estauxunidense.

Grace Moore
Grace Moore.jpg
Vida
Nacimientu Condado de Cocke Traducir5  d'avientu de 1898
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Fallecimientu

Copenḥague26  de xineru de 1947

(48 años)
Causa de la muerte accidente aereu
Estudios
Estudios Ward–Belmont College Traducir
Llingües inglés
Oficiu
Oficiu cantante, actriz, cantante d'ópera, música, actriz de cine y actriz de teatru
Premios
Nominaciones
Mena de voz Sopranu
Instrumentu musical voz
IMDb nm0601254
www.gracemoore.net/
Cambiar los datos en Wikidata
Grace Moore en 1933.

BiografíaEditar

Nació nun pequeñu pueblu de Tennessee, nel marcu d'una familia de fuertes ideales baptistas que la educó ríxida y relixosamente. A pesar d'ello, con dieciséis años Grace afayó un talentu pa l'actuación, pero, sobremanera, pal cantar, que la llevaríen llueñe.

Foi por ello qu'empezó a estudiar teoría musical en Nashville, y con diecisiete años yá participaba n'importantes recitales como sopranu. Llueu algamó popularidá y llegó a treslladase a París y a protagonizar importantes óperes.

A la llegada del cine sonoru, la gran puxanza de les películes musicales fixo que Louis B. Mayer, vicepresidente de la MGM, afitar nella como la protagonista de A Lady's Morals (1930), una película que retrataba la vida de Jenny Lind y que foi un fracasu de taquilla. A pesar d'esto, la productora nun quixo prescindir d'ella, pero l'escesivu aumentu de pesu que sufrió aquel añu, que la alloñar de los cánones d'heroína guapa y engañadora que la MGM tenía en mente, fixo que fuera despidida en 1931.

Grace volvió a la ópera, acabante casar agora con Valentín Parera, hasta que Harry Cohn, presidente de Columbia Pictures, decidió ufierta-y un contratu, na dinámica de la fuerte rivalidá esistente daquella ente dambos productores. One Night Of Love convirtióse, asina, nuna de les grandes películes de la Columbia, y nel filme que fixo dar a Grace el saltu a la fama más allá de la ópera. Por ella foi nomada al Óscar (que lu arrampuñó Claudette Colbert).

La carrera cinematográfica de Grace foi curtia, apenes siete años de películes que nun volvieron dar la mesma resultancia que One night of love. En 1938, volvió a los escenarios pa cantar ópera, y mientres la Segunda Guerra Mundial fíxose famosa poles sos numberoses actuaciones a favor de les fuercies aliaes (lo que-y fadría recibir la Lexón d'Honor francesa).

Trágicamente, el 26 de xineru de 1947 finó, con apenes 48 años, nun accidente d'aviación.

FilmografíaEditar

  • Louise (1939)
  • I'll Take Romance (1937)
  • When You're in Love (1937)
  • The King Steps Out (1936)
  • Love Me Forever (1935)
  • One Night of Love (1934)
  • New Moon (1931)
  • A Lady's Morals (1930)

TriviaEditar

  • Hai rumores qu'afirmen insistentemente que Grace solía faer frecuentes comentarios racistes y que, inclusive, negar a actuar con afroamericanos.

Enllaces esternosEditar