Have a Cigar

cantar de Pink Floyd

Have a Cigar la tercer pista y senciellu del álbum de 1975 de Pink Floyd Wish You Were Here. Ye la primera de la cara B del LP orixinal; na versión de CD sigue a “Welcome to the machine”.

Have a Cigar
Datos
Tipu cenciellu y cantar
Álbum Wish You Were Here
Intérprete Pink Floyd y Roy Harper
Idioma inglés
Xéneru rock progresivu
Sellu discográficu Harvest Records (es) Traducir
EMI Records (es) Traducir
Lletrista Roger Waters
Productor Pink Floyd
País Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Fecha publicación 1973
Duración 308 segundos
Cambiar los datos en Wikidata

Composición editar

Al igual que Welcome to the machine, la música y la lletra del cantar fueron escrites por Roger Waters; ye una crítica sobre la hipocresía y l'avaricia dientro del negociu de la música. La música en sí ye un rock más puru que'l restu del álbum, qu'empieza con un solmenáu riff interpretáu pola guitarra llétrica y el baxu. La pista completase con una guitarra adicional, pianu llétricu y partes de sintetizador pa crear una testura de Funk-Rock.

"Have a cigar" llega al so puntu culminante con un solu de guitarra abrasador, que ye atayáu por un efeutu sonoru de barríu con filtru de sintetizador conforme la música amenorga'l so volume hasta'l nivel d'una pequeña radio AM. Dalgunos especularon qu'esto representa'l tresformamientu de la música nun productu ensin valor, espublizáu pa les mases (que sería casi proféticu, una y bones la pista recibió una repetitiva emisión como single en les emisores de radio). Finalmente, el cantar #terminar col soníu d'una radio siendo sintonizada d'una emisora a otra; esti efeutu ye usáu como una transición al cantar siguiente, la que da títulu al álbum, " Wish You Were Here".

La frase "Ah, de camín, cuál d'ustedes ye Pink?" (Oh, by the way: which one is Pink?) se rumorea qu'en realidá foi preguntada a la banda nos sos años formativos de los años 1960 por un executivu d'una compañía de discos. Dizse que l'executivu dio la mano a tolos miembros de la banda, allabolos y de siguío fixo la entruga. Más tarde, el nome Pink foi usáu pal personaxe principal en Pink Floyd: The Wall .

El cantar foi interpretada per primer vegada pol grupu mientres la so xira norteamericana de 1975 ente los dos metaes de "Shine On You Crazy Diamond" con Waters y David Gilmour compartiendo la parte vocal.

El cantar foi tocada nes xires de 1975 y 1977. Les interpretaciones de 1977 tuvieron a Roger Waters como voz solista y a Gilmour faciendo los coros. Los solos de guitarra nes interpretaciones en 1977 de "Have a Cigar" fueron tocaos por Snowy White.

Na grabación orixinal la voz principal del cantar nun foi realizada por nengún miembru de Pink Floyd, sinón por un cantante y compositor británicu conocíu pela banda: Roy Harper. Roger Waters tenía cuenta de realizar la parte vocal, como fixera mientres la mayor parte de les actuaciones en direutu, pero forzara la so voz mientres grababa "Shine on you crazy diamond" y Gilmour nun quería cantar l'aspra lletra. Harper taba na grabación el so álbum HQ nel Estudiu 2 de los Estudios Abbey Road mientres Pink Floyd taben nel Estudiu 3; al conocer el problema de la banda ufiertose pa cantar la voz principal.

Más palantre Waters sostuvo que (quiciabes inconscientemente) esperaba que los otros miembros de la banda refugaríen la so suxerencia y aportunaríen en caltener el cantar puramente dientro de les llendes de Pink Floyd. Asina que se sorprendió cuando los otros aceptaron darréu la idea, y Harper caltién qu'él pidió como pagu polos sos servicios un abonu pa tola vida al (cercanu) estadiu de cricket Lord's Cricket Ground. Harper sintióse faltáu cuando en llugar d'eso unviáron-y un únicu cheque (qu'afirma nun cobrar nunca).[1]

Creitos editar

  • Roger Waters - Baxu, Música y Lletra.
  • David Gilmour - Guitarres Llétriques.
  • Richard Wright - teclaos.
  • Nick Mason - batería
  • Roy Harper - voz

Ver tamién editar

  • Pink Floyd
  • Wish You Were Here
  • Cantares de Pink Floyd

Referencies editar