Joseph Levering (20 de xunetu de 1874Columbus (es) Traducir – 27 d'agostu de 1943Kansas City[1]) foi un direutor, actor y guionista cinematográficu d'Estaos Xuníos, activu principalmente na dómina del cine mudu.

Joseph Levering
Vida
Nacimientu Columbus (es) Traducir20 de xunetu de 1874
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Muerte Kansas City27 d'agostu de 1943 (69 años)
Familia
Casáu con Marian Swayne
Estudios
Llingües falaes inglés
Oficiu actor, guionista, actor de cinedireutor de cine
IMDb nm0505354
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

El so nome completu yera Joseph Montgomery Levering, y nació en Columbus, Indiana. Empezó a trabayar nel cine como actor en 1911, nun curtiumetraxe producíu por Edison Company, debutando como direutor en 1914, rodando'l so primer filme en collaboración con Willard Louis para Lubin Manufacturing Company. Levering tamién tuvo la oportunidá de trabayar con Cecil B. DeMille.

El so únicu filme sonoru como intérprete, y el postreru nel qu'actuó, foi Sporting Chance, d'Albert Herman. Al nun superar la transición al cine sonoru como actor, Levering centrar a partir d'entós na direición y na escritura de guiones. En total, a lo llargo de la so carrera, que remató en 1939, dirixó más de trenta películes, actuó en venticinco, la gran mayoría curtiumetraxes, y participó en cinco comos guionista.

Joseph Levering finó en Kansas City, Missouri, en 1943.

Filmografía editar

 
Luring Shadows (1920).[2]

Actor editar

Direutor editar

Guionista editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar