Kylie Kristen Jenner (10 d'agostu de 1997Los Angeles) ye una empresaria, diseñadora y modelu d'Estaos Xuníos Algamó cierta notoriedá na prensa rosa y en programes televisivos de vanidá arriendes de la so apaición nel reality show autopromocional de la familia Kardashian, Keeping Up with the Kardashians.

Kylie Jenner
Vida
Nacimientu Los Angeles[1]10 d'agostu de 1997[2] (26 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Residencia Hidden Hills (es) Traducir
Holmby Hills (es) Traducir
Calabasas
Llingua materna inglés
Familia
Padre Caitlyn Jenner
Madre Kris Jenner
Pareyes Tyga
Travis Scott
Fíos/es
Hermanos/es
Pueblu Familia Kardashian-Jenner (es) Traducir
Estudios
Estudios Sierra Canyon School (es) Traducir
Laurel Springs School (es) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu modelu, empresaria, diseñadora de moda, celebridá, influencer, entamadoracoleicionista
Altor 1,68 m
IMDb nm2832473
kyliejenner.com
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Kylie Jenner ye la última fía del exatleta y medayista olímpicu Bruce Jenner (agora Caitlyn Jenner) y de la empresaria y representante de los sos fíos, Kris Jenner

Vida privada editar

Hasta 2016, asistió a la escuela privada Sierra Canyon School xunto a la so hermana mayor Kendall Jenner en Calabasas; a partir d'esi añu dexó d'asistir, siguiendo los estudios na so casa.

Dende 2014 hasta 2017, tuvo una bien controversial rellación con Tyga, con quien empezó a la edá de 17 años, siendo él ocho años mayor qu'ella.

Dende la so mayoría d'edá vive independizada en Los Angeles, California[8]. Anguaño atópase nuna rellación col raperu Travis Scott col qu'empezó a salir n'abril de 2017 al poco tiempu dempués de faer pública la so separación del tamién raperu Tyga.

Dempués de caltener el so primer embaranzu en priváu, Kylie finalmente fixo públicu al traviés de les sos redes sociales el 4 de febreru del 2018, que dio a lluz a la que ye la so primogenita el 1 de febreru a una neña llamada Stormi Webster, frutu de la so rellación col raperu Travis Scott.[9]

Asuntos llegales editar

Marca Kylie editar

En Febreru de 2017 la cantante y actriz Kylie Minogue ganó una batalla llegal contra Jenner pola marca rexistrada "Kylie" pola cual Jenner presentara una solicitú de la marca rexistrada de los EE.XX.

Apaición en series televisives editar

Películes editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar