Khloé Alexandra Kardashian (27 de xunu de 1984Los Angeles)[3] mundialmente conocida como Khloé Kardashian, ye principalmente una socialité y empresaria. Tamién ye presentadora de televisión y modelu estauxunidense. Ye mundialmente conocida por ser la hermana pequeña de "Les Kardashians" y pola so apaición nos programes de telerrealidad Keeping Up with the Kardashians, Kourtney and Khloe Take Miami y Khloé & Lamar, que protagonizó xunto a les sos hermanes Kourtney, Kim, la so madre Kris Jenner y la so exmarido Lamar Odom, amás de coprotagonizar el xuegu de l'aplicación de la so hermana Kim Kardashian: Kim Kardashian: Hollywood.

Khloé Kardashian
Vida
Nacimientu Los Angeles27 de xunu de 1984[1] (39 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Residencia Los Angeles
Grupu étnicu armenio-estauxunidense
Holandés estadounidense (es) Traducir
anglo-estadounidenses (es) Traducir
Irlandés d'Estaos Xuníos
escocés-norteamericanu
Llingua materna inglés d'Estaos Xuníos
Familia
Padre Robert Kardashian
Madre Kris Jenner
Casada con Lamar Odom (2009 – div. 2016)
Pareyes Tristan Thompson
James Harden
French Montana
Rashad McCants
Tristan Thompson
Tristan Thompson
Fíos/es True Thompson
Hermanos/es
Familia
Pueblu Familia Kardashian-Jenner (es) Traducir
Estudios
Estudios Escuela Secundaria Marymount (es) Traducir
Pacific Hills School (en) Traducir
Colegio Montclair Escuela Preparatoria (es) Traducir
Llingües falaes inglés[2]
Oficiu actriz, novelista, entamadora, socialite, modelu, llocutora radiofónica, productora, escritora, actriz de televisión, actriz de cine, productora de cine, diseñadora de modacelebridá
Altor 175 cm
Trabayos destacaos Los Kardashian (es) Traducir
Khloé & Lamar
Kourtney and Khloé Take The Hamptons
Revenge Body with Khloé Kardashian
The Kardashians (es) Traducir
Kourtney and Kim Take Miami
Creencies
Relixón cristianismu
IMDb nm2835957
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía y vida personal editar

Nació'l 27 de xunu de 1984 en California. Tien ascendencia armenia per parte del so padre, quien yera un prestixosu abogáu y ascendencia inglesa, galesa, escocesa y holandesa per parte de la so madre.[4] El so padre morrió'l 30 de setiembre de 2003. La so madre divorciar del so padre en 1989 y casóse col olimpista Bruce Jenner en 1991, de quien se divorció en 2015 y quien anguaño ye Caitlyn Jenner. Tien dos hermanes Kourtney Kardashian y Kim Kardashian y un hermanu, Rob Kardashian, quien ye'l más cercanu a ella y con quien convivió dellos años en independizándose y casase. Amás, tien dos hermanes per parte materna Kendall Jenner y Kylie Jenner, fíes del segundu matrimoniu de la so madre. Consta de trés mediohermanos: Burt, Brandon y Brody, y una hermanasca, Casey. Fíos del segundu home de la so madre.

Nun episodiu de Lopez Tonight en marzu de 2010, la resultancia d'una prueba d'ADN demostró que Khloé Kardashian ye un 97% europea y un 3% nativu americanu.

Ye la más distinta físicamente de les sos hermanes yá que ye notablemente más alta y la so apariencia ye muncho más caucásica que la de los sos hermanos. Por cuenta de esto Khloé llegó a pensar mientres munchos años si ella yera de distintu padre, inclusive se llegó a dicir que podría ser fía d'O. J. Simpson, amigu del so padre. Ésti rumor foi negáu rotundamente por Kris Jenner, la so madre, quien afirmó que Khloé paezse enforma a la so güela paterna. Khloé Kardashian yera la más allegada al so padre Robert Kardashian, tenía con él una estrecha rellación y llevábense perbién, en munchos momentos del reallity puede vese qu'entá lo tien bien presente y duel-y enforma la so ida.

A los 17 años, Khloé Kardashian tuvo un accidente automovilísticu nel que diba col so hermanu pequeñu. L'impautu fizo que travesara'l parabrís del so coche, lo que-y causó que quedara insconsciente y sufrir una grave conmoción cerebral, causándo-y perda de memoria al llargu plazu.

Khloé Kardashian sofita la reconocencia del xenocidiu armeniu y visitó el monumentu de les víctimes en Yereván, Armenia. N'abril de 2015, khloé Kardashian acompañó a la so hermana, Kim Kardashian, y el so cuñáu, Kanye West, a Xerusalén, n'Israel pa realizar el bautizu de la so sobrina, North West, na Ilesia apostólica armenia, na Catedral de Santiago. Y una vegada ellí foi nomada madrina de North mientres la ceremonia.

El 27 de setiembre de 2009, Khloé Kardashian casóse col xugador de baloncestu de la NBA Lamar Odom. La pareya casóse esautamente un mes dempués de conocese nuna fiesta pa la compañía del equipu de Odom, Metta World Peace. Díes dempués del so matrimoniu Khloé quitó'l so segundu nome, Alexandra, y amestó el so apellíu de casada como amuesa d'amor, convirtiéndose en Khloé Kardashian Odom. La feliz pareya, que moraba nuna casona nel estáu de California xunto col hermanu menor de Khloé, Rob Kardashian, adoptó un perru boxer de mancomún llamáu Bernard "BHops" Hopkins el cual fíxose bien famosu nel reallity y les redes sociales.

El 13 d'avientu de 2013, dempués de meses d'especulación de la separación de la enamoradísima pareya, Khloé solicitó'l divorciu a Odom y la restauración llegal del so apellíu y segundu nome dempués de 4 años de rellación y matrimoniu. Tres les declaraciones de Lamar de cometer munches infidelidaes mientres años y del so consumu frecuente de drogues y alcohol. Los documentos de divorciu fueron roblaos per dambes partes en xunetu de 2015, dempués de dos años separaos ya intentos de reconciliación per parte de Lamar Odom, sicasí, el divorciu entá nun recibiera l'aprobación final d'un xuez, pos dambos atopábense en procesu xudicial. N'ochobre de 2015, Odom foi hospitalizáu dempués de ser atopáu inconsciente nun chamizu de Las Vegas, Nevada, Estaos Xuníos. Darréu tuvo en coma mientres cuatro díes por cuenta de los sos escesos. Mientres ésti taba gravemente nel hospital, al cual Khloé allegaba frecuentemente a visitalo, ésta paralizó la so demanda de divorciu. Nuna entrevista con People Magazine, ella confirmó que nun se reconciliaron y que'l divorciu fuera paralizáu temporalmente namái pa poder tomar decisiones médiques en nome del so futuru ex home yá que s'atopaba nuna delicada situación. El divorciu de Khloé y de Lamar foi rematáu n'avientu de 2016 tres la completa recuperación d'ésti. Mientres el so matrimoniu con Lamar Odom, Khloé someter a diversos tratamientos de fertilidá tres munchos intentos fallíos de llograr quedase n'estáu. Ella mesma afirmó que mientres años sufrió munchos problemes de fertilidá por cuenta de una inestabilidá hormonal nel so cuerpu.

Arriendes de la separación del baloncestista Lamar Odom en 2013, Khloé decidió baxar de pesu y llevar una vida más sana, anguaño puede apreciase un notable cambéu nel so apariciencia física, lo cual dexó-y darréu cuntar la so esperiencia por aciu la creación del so propiu llibru.

Tres dos años de soltería, Khloé intentó refaer la so vida sentimental col raperu French Montana, rellación que duró tan solo unos meses y, qu'a pesar de ser pública, nunca formalizó de forma oficial. Darréu volvió intentalo col xugador de baloncestu James Harden con quién formalizó una difícil rellación en 2015. Finalmente'l xugador remató la rellación en 2016 y fixo públicu'l fechu díes dempués, depués empezó a bilordiar a la empresaria y concedió delles entrevistes a la prensa rosa onde ente otres coses, falaba sobre'l "mal golor de les partes íntimes" de Khloé y de les intimidaes tantu de la pareya, como de la familia Kardashian, a quien depués se -y xunió l'ex home d'ésta Lamar Odom. Ante too esti discutiniu, la menor de les Kardashian pela so parte, decidió nun comentar les acusaciones d'éstos ante los medios y actuar solamente per vía llegal. N'avientu de 2016 fixo pública la so rellación col tamién xugador de baloncestu, Tristan Thompson, a quien conoció en setiembre d'esi mesmu añu dempués de qu'unos amigos de mancomún entamáren-yos una cita a palpu. En marzu de 2017 la pareya decide empezar a convivir en Ohio, Estaos Xuníos por causes llaborales de Thompson. N'avientu de 2017 y dempués de munches especulaciones per parte de la prensa rosa y de los almiradores de la familia Kardashian, Khloé anuncia nes sos redes sociales que s'atopa bien feliz y embarazada del so primer fíu xunto a Tristan, darréu añadió que quixo llevalo de callao porque se trataba d'un momentu bien importante al empar qu'allampáu pa ella y quería esfrutar del so embaranzu en total tranquilidá, pa garantizar la mayor seguridá mientres la xestación del so fíu, yá que nun pasáu pasaría por graves problemes de fertilidá. A penes una selmana primero que la empresaria saliera de cuentes, a principios del mes d'abril de 2018, la pareya que formaben Khloé Kardashian y Tristan Thompson ocupó les portaes de la prensa rosa en espublizándose videos y fotografíes del mozu baloncestista con otres muyeres, onde se confirmaba qu'ésti sería infiel a la socilité mientres l'embaranzu d'ésta. Tres l'atanante noticia, la cla Kardashian protexó de la prensa rosa y los medios de comunicación a Khloé, que atopábase a díes de dar a lluz al so primer fíu. El xueves 12 d'abril de 2018 a les 4:00 de la madrugada, Khloé Kardashian da a lluz a una neña llamada True Thompson pela rodiada de Cleveland, Estaos Xuníos. Selmanes posteriores de dar a lluz, Khloé Kardashian foi vista múltiples vegaes en compañía del padre de la so fía, Tristan Thompson, lo que xeneró rumores d'una posible reconciliación. Un mes dempués, en mayu de 2018, una fonte cercana a Khloé Kardashian afirmó que la pareya habríase dedicido a dase una segunda oportunidá y siguir cola rellación.

Carrera editar

Empresaria editar

Ye copropietaria de "D-A-S-H" una boutique que fundó xunto a les sos hermanes Kourtney y Kim en Calabasas, California; depués en Miami, Florida; y apocayá na ciudá de Nueva York. En xunu del 2009, Khloé y les sos hermanes acomuñar con "Natural Products Association" pa crear "Idol White" un llapiceru ablanquiador de dientes. En mediaos del 2010, xunto a les sos hermanes, llanza la llinia de cuidu pa la piel "Perfect Skin", con tres paso. N'avientu del mesmu añu, sale a la venta un llibru escritu tamién xunto a les sos hermanes Kourtney y Kim, llamáu: "Kardashian Konfidential". Viaxó per distintes ciudaes del mundu pa promocionar dichu llibru. Llanzó un arume unisex conxuntamente col so ex maríu. En payares de 2012, llanzó xunto a les sos hermanes la llinia de maquillaxes "Khroma beauty".

Televisión editar

Dende 2007, Khloé coprotagoniza el programa Keeping Up with the Kardashians na canal Y!, una telerrealidad centrada na so vida y la de les sos hermanes.

Participó na octava temporada de "The Celebrity Apprentice" (marzu-mayu 2009), pero foi esaniciada nel sestu retu, por dir a la cárcel en conduciendo so la influencia del alcohol, anque consiguió recaldar 40.000 dólares (28.000 € aproximao), pa la organización: "The Brent Shapiro Foundation for Alcohol and Drug Awareness".

N'abril del 2009, Kourtney y Khloé anunciaron que fueren contrataes pa llevar a cabu una serie derivada de Keeping up with the Kardashians; nel que les siguía nel llanzamientu de la so nueva tienda D-A-S-H en Miami, Florida. La Serie Kourtney and Khloe Take Miami estrenóse'l 16 d'agostu de 2009 a les 10 PM na canal Y!. Mientres la grabación del programa, Khloé en Miami xunir a Top 40 Mainstream por WHYI por tar por cuatro hores selmanales nun programa de conversación y entretenimientu.

Anguaño trabaya na canal Y! Como copresentadora delles vegaes, nes alfombres coloraes y tou tipu d'entrevistes. Tamién foi copresentadora nel programa de televisión "The X Factor" d'USA xunto a Mario Lopez.

N'avientu de 2015 anuncióse'l programa 'Kocktails with Khloé' na canal estauxunidense FYI y que s'estrenó'l 20 de xineru de 2016.

Actuación editar

Nel 2008, Khloé apaez en dos episodios de MADtv faciendo de dellos papeles: d'ella mesma, de les sos hermanes, Audrina Patridge y de nueva novia de Hugh Hefner.

N'avientu del 2009, Khloé apaeció na película independiente Psychotherapist con un papel menor.

Vida personal editar

Khloe tamién apaez na campaña de PETA "I'd Rather Go Naked Than Wear Fur" (Prefiero tar esnuda que llevar ropa de piel).

El 27 de setiembre de 2009, Khloé casóse con Lamar Odom (xugador de Dallas Mavericks). Nuna ceremonia televisada, con un vistíu de Vera Wang na casa del amigu de la familia Kardashian y músicu Irving Azoff y con 250 invitaos. El so padrastru Bruce Jenner foi quien la acompañó al altar. Les sos hermanes, Kim y Kourtney fueron les dames d'honor.

El 9 d'ochobre de 2009, Khloé apaeció nel programa The View declarando que camudara'l so nome de "Khloe Alexandra Kardashian" a "Khloe Kardashian Odom". A empiezos de 2014, ella dixebróse por problemes d'infidelidá y drogadicción per parte Lamar. Khloé y Lamar roblen los papeles de divorciu en 2015, y dixebráronse.[5] Ella y Lamar dixebrar en 2015.

Caltuvo una rellación col raperu French Montana dende febreru hasta setiembre de 2014, anque se rumorea tantu que retomaron la rellación, una y bones ella allegó xunto a la so familia al so cumpleaños númberu 30.

Problemes llegales editar

El 12 de payares nel capítulu "Remembering Dad" de Keeping Up with the Kardashians amuésase que Khloe ye arrestada por conducir so la influencia del alcohol. Los encargaos del programa nun grabaron l'incidente sinón que foi una puesta n'escena.

El 18 de payares de 2009, Khloé presentar na cárcel pa cumplir la so condena de violación de llibertá condicional pol so incidente de DUI. Tenía De cumplir una pena de 30 díes y l'inscripción nun programa de tratamientu d'alcohol per trés selmanes depués de la so salida. Khloe salió tres hores dempués del so ingresu a la cárcel debíu al hacinamiento.

Tatuaxes editar

El 28 d'agostu de 2008 fíxose un tatuaxe na so muñeca izquierda cola frase Te amo ("I love you") col manuscritu del so padre Robert Kardashian, tien otru tatuaxe na cintura, una cruz que diz "Daddy" n'honor al so padre.

El 27 d'ochobre de 2009 tatuar na so manzorga les lletres "LO" en lletra cursiva poles iniciales de la so exesposo Lamar Odom, Lamar tamién se tatuó les iniciales de Khloé "KO" pero en dambes manes.

Películes editar

Añu Títulu Rol Notes
1997 The Faculty
1998 She's All That
1999 Light It Up
2008 Horton Hears a Who! Cat Voz.
2010 Silent Library
2010 School Gyrls
2011 The Expendables 2 Pipa
2012 Love and Honor Stella Wright Protagonista.
2012 The Sky is Everywhere Película basada na novela homónima escrita por Jandy Nelson.
2013 I Spy Kylie Protagonista.
2013 Dinner in Montreal Protagonista.
2013 Queen Mary Queen Mary Protagonista.
2013 At Any Price
2013 Snow Piercer Willer Hawkins Thriller empobináu por Bong Joon-ho.
2015 The Throwback Protagonista.

Televisión editar

Añu Títulu Rol Notes

kardashian

2005 Walker, Texas Ranger: Trial by Fire Emma Protagonista.
2006 Brain Zapped Grace Protagonista.
2012 The X Factor Ella mesma Presentadora

Referencies editar

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Identificador IMDb: nm2835957. Data de consulta: 23 xunetu 2016. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. Identificador CONOR.SI: 292525155. Afirmao en: CONOR.SI.
  3. «Poor Khloe Kardashian! Even on her birthday she's upstaged as sister Kim parades in skintight dress and gushes over fiancé» (inglés). Daily Mail (20 de xunu de 2011). Consultáu'l 24 de xunetu de 2012.
  4. Kim Kardashian – The Armenian Interview"My mother is English, so I am half Armenian"
  5. primerahora (2 de xunetu de 2015). «Lamar Odom y Khloe Kardashian oficialicen el so divorciu». Consultáu'l 14 d'ochobre de 2015.

Enllaces esternos editar