Ligier ye una marca d'automóviles francesa creada pol expiloto y xugador de rugby Guy Ligier. Na actualidá Ligier ye propiedá de Piaggio.

Ligier
productor d'automóviles, escudería y escudería
Llocalización
Sede Abrest
Direición Francia
Forma xurídica sociedá anónima
Historia
Fundación1969
Fundador Guy Ligier
Sector
Industria Industria automotriz
Participación empresarial
Organización matriz Ligier
Propietariu de
Datos económicos
Emplegaos 380
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

HistoriaEditar

La firma entró nel mercáu del automóvil col Ligier JS 2: un deportivu consideráu por munchos como un automóvil perbién diseñáu impulsáu nun principiu por un motor V6 de Maserati y con un modelu final con motor Citroën SM. Dambos producíos na fábrica de Ligier en Vichy.

En 1973, por cuenta de la crisis enerxética, les vientes del JS 2 menguaron drásticamante, lo que fixo que Ligier cesara la producción d'automóviles deportivos y reconvirtiérase a la fabricación de microcoches.

ResistenciaEditar

Ligier compitió con sport prototipus dende 1970 hasta 1975. Llogró victories en competiciones franceses, destacar el Tour de Francia Automovilísticu de 1974, y llogró el segundu puestu nes 24 Hores de Le Mans de 1975.

En 2014, el fabricante Onroak llanzó un sport prototipu de la clase LMP2 llamáu Ligier JS P2.

Fórmula 1Editar

Artículu principal: Equipe Ligier

La firma ye más conocida mundialmente por cuenta del so pasu pola Fórmula 1. Ligier entró na Fórmula 1 en 1976 tres la desapaición de la escudería Safir na pretemporada de 1976. Ligier nos sos entamos, yera un coche competitivu, con un automóvil con motor Matra V12 col que consiguió ganar al añu siguiente un gran premiu cola conducción de Jacques Laffite.

L'equipu duru hasta 1996, con 9 victories, la postrera destacar nel Gran Premiu de Monaco de 1996 con Oliver Panis. L'equipu sería mercáu pol expiloto de F1 Alain Prost, pasando a denominase Prost Gran Prix.

IndyCarEditar

L'equipu tuvo un curtiu pasu pola Indycar nos años 80. A pidíu del equipu Curb Racing, Los galos construyeron el Ligier LC02 que se basaba nel Ligier JS21 de 1983 que montaba'l motor Cosworth DFX. curiosamente nun llevaba la nomenclatura ``JS`` a diferencia de tolos modelos de Ligier. L'autu corrio delles carreres de la Temporada 1984 de la Indycar pero l'autu nun foi competitivu, y tien la distinción de ser l'autu con menos vueltes corríes na Indycar. Dempués de fallar en clasificar col Ligier pa les 500 Milles de Indianapolis, l'equipu decidió adquirir un Eagle, pa reemplazar el Ligier.[1]

ModelosEditar

 
Ligier JS2.

La llinia de modelos Ligier compónse anguaño de la llinia de microcoches Ixo, la llinia X-Pro de pequeños vehículos comerciales y dos llinies vehículos abiertos tipu roadster Be Up/Be. La compañía tamién produz una llinia de quads y vehículos tou terrenal Be Pro, Be Four y Be Truck. Ixo o Ambra tienen unos dos metros y mediu de llargu, dos asientos y motor delanteru. Los motores inclúin 2 cilindros de cuatro tiempos diésel d'alredor de mediu llitru de cilindrada y motores llétricos.

Ver tamiénEditar

ReferenciesEditar

Enllaces esternosEditar