London ye una ciudá canadiense al suroeste d'Ontario. La so población ye de 366.151 habitantes. Ye un centru importante de industrialización rexonal y d'estudios médicos.

London
flag of London, Ontario (en) Traducir
Alministración
PaísBandera de Canadá Canadá
ProvinciaBandera de Ontario Ontario
Condado (es) Traducir Condado de Middlesex (es) Traducir
Tipu d'entidá municipalidad separada de Ontario (es) Traducir
Nome oficial City of London (en)
Códigu postal N5V ke N6P
Xeografía
Coordenaes 42°59′01″N 81°14′59″W / 42.9837°N 81.2497°O / 42.9837; -81.2497
London alcuéntrase en Canadá
London
London
London (Canadá)
Superficie 420.57 km²
Altitú 251 m
Llenda con Kitchener y Aylmer
Demografía
Población 422 324 hab. (2021)
Porcentaxe 100% de Condado de Middlesex (es) Traducir
2.97% de Ontario
1.14% de Canadá
Densidá 1004,17 hab/km²
Más información
Fundación 1826
Prefixu telefónicu 519, 226 y 548
Estaya horaria Horariu del este de Norteamérica
Llocalidaes hermaniaes Nankín
london.ca
Cambiar los datos en Wikidata

Conocer como la ciudá monte de Canadá pola gran diversidá y bayura de parques arbolaos, asitiaos en plenu corazón de la ciudá, como son el Victoria's Park y el Springbank's Park, ente otros varios. La ciudá tópase asitiada a menos d'un centenar de milles de la ciudá de Toronto, de los llagos cercanos y tamién de les impresionantes Tabayones del Niágara.

Xeografía editar

 
Árboles de metal de colores vivos nel centru son un exemplu d'arte cultural en London.

Nesta ciudá hai una gran variedá cultural, y pueden topase munches persones de fala hispana y portuguesa. London ta claramente estremáu en 5 partes. L'Este y el Sur son les zones residenciales de la clase baxa, o mediu-baxa, ente que nel Norte y l'oeste podemos atopar con grandes urbanizaciones con edificios luxosos. El centru ye'l centru neurálxicu de la ciudá, onde s'atopen los principales negocios de la ciudá, como la compañía telefónica estatal, llamada Bell. Les cais más importantes qu'estremen el centru son Dundas street y Richmond street.

Destaca que, si'l so nome fai obvia referencia a la capital d'Inglaterra, al empar un gran númberu de cais, edificios y parques tienen igual denominación que nel vieyu Londres. Claros exemplos son el ríu, que'l so nome ye Thames River, al igual que'l Támesis inglés, y Covent Garden, pos se bautizó asina al mercáu céntricu de la ciudá Canadiense.

Demografía editar

Esta ciudá, magar tener una población relativamente pequeña, toma un ampliu territoriu yá que la densidá de la población ye baxa. Esto debe a que la mayor parte de les viviendes son cases unifamiliares, bungallows o chalés, con unes parceles de terrén alredor d'elles.

Según el censu de 2006, la mesma ciudá de London tenía una población de 352.395 persones, el 48,2% homes y 51,8% muyeres. Los neños menores de cinco años representaron aproximao'l 5,2% de la población residente en London. 13,7% de la población residente en London taben n'edá de xubilación (65 años), que tamién ye'l porcentaxe pa Canadá nel so conxuntu. La edá media ye de 38,2 años d'edá, frente a 39,5 años d'edá pa tolos de Canadá.

Etnies de London editar

Ingleses 31.9% Canadienses 31.8% Escoceses 21.6% Irlandeses 19.1% Alemanes 10.6% Franceses 9.2% Italianos 4.6% Polacos 4.4% Portugueses 2.5% Ucraínos 2.4%

Educación editar

 
Torre de la University of Western Ontario.

Nesta urbe de tamañu mediu tópase una importante universidá, llamada University of Western Ontario, que los sos principales estudios son humanísticos y artísticos. Les escueles públiques primaries y secundaries rexir por cuatro xuntes escolares. Hai tamién más de venti escueles privaes de la ciudá.

Fanshawe College cuenta con una matrícula d'aproximao 15.000 estudiantes, incluyendo 3.500 aprendices y más de 500 estudiantes internacionales de más de 30 países. Tamién cunta con casi 40.000 estudiantes a tiempu parcial cursos d'educación continua.

Deportes editar

El Budweiser Gardens (antiguu John Labatt Centre) ye un complexu pa eventos deportivos y variaos espectaculos. Esta cortil ye sede de los equipos locales de ḥoquei sobre xelu de la Ontario Hockey League (London Knights) y de Basketball (London Lightning).

Tresporte editar

Esta ciudá ye sirvida pol Aeropuertu Internacional de London

Referencies editar

Enllaces esternos editar