NCsoft ye una empresa de Corea del Sur que desenvuelve videoxuegos multixugador en llinia, ente ellos videoxuegos de rol en llinia multixugador masivos, como Lineage, Guild Wars y Aion.

NCsoft
desarrollador de videoxuegos y distribuidora de videoxuegos
Llocalización
Sede Seúl
Direición Corea del Sur
Forma xurídica sociedá por acciones
Historia
Fundación11 marzu 1997
Sector
Industria industria del videoxuegu
Productos destacaos software
videoxuegu
Participación empresarial
Filiales
Propietariu de
Forma parte de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

NCsoft foi orixinalmente fundada en marzu de 1997 por Tak Jin Kim, un desarrollador de software de negocios y autor del procesador de testu coreanu Hangul. Unu de los primeros productos de la compañía foi NC HTML Editor. En setiembre de 1998 NCSoft llanzó'l so primera y más popular xuegu: Lineage. L'ésitu d'esti xuegu ayudó a la compañía a espandise a llocalizaciones como Taiwán, China, Xapón y Estaos Xuníos.

La compañía estableció la so filial llamada NC Interactive con sede n'Austin, Texas como asociación con Destination Games de Richard Garriot n'abril de 2001. El programador de NCSoft Jake Song tamién se treslladó a Austin pa «aguiyar» el desenvolvimientu.

NCsoft desenvolvió Lineage 2 y estrenar en Corea del Sur el 1 d'ochobre de 2003, y n'Estaos Xuníos el 28 d'abril de 2004. NCSoft ye tamién l'editor de Guild Wars (desenvueltu pol so filial ArenaNet) y los MMORPGs City of Heroes y City of Villains (desenvueltos por Cryptic Studios).

Llanzada en xunetu de 2004, NCSoft Europe ye una filial dafechu de la so propiedá cola so sede principal en Brighton, Inglaterra. Traxeron City of Heroes a munchos países europeos el 4 de febreru de 2005 y establecieron servidores de Lineage 2 (Teon y Franz).

Nel Game Show de Taipéi en febreru de 2006, NCSoft anunció Dungeon Runners que taba siendo desenvueltu nes oficines d'Austin. Salió a la lluz en mayu de 2007.

En 2006, NCSoft contrató al principal equipu de desarrolladores de jMonkey Engine, un escenariu gráficu d'altu rendimientu de códigu abiertu basáu en API de gráficos.

Anunciar na E3 de 2007 que NCSoft ye agora desarrollador esclusivu para Sony, y va desenvolver xuegos esclusivos para PlayStation Network. Tamién s'anunció'l desenvolvimientu d'un nuevu MMORPG: Aiôn, que ta siendo desenvueltu pol estudiu de NCSoft de Seúl y va utilizar la teunoloxía CryEngine de Crytek. La banda sonora ta siendo creada por Kunihiko Ryo.

El 6 de payares de 2007 NCSoft anunció que mercó tola propiedá intelectual de City of Heroes y City of Villains a Cryptic, significando que NCSoft apodera agora'l desenvolvimientu del xuegu vía un nuevu estudiu: Paragon Studios, constituyíu pol equipu de Cryptic que trabayó nos xuegos orixinales.

Códigu robáu editar

El 27 d'abril de 2007, la Policía Metropolitana de Seúl realizó una investigación a siete antiguos emplegaos de NCsoft por ser sospechosos de robar parte del códigu de Lineage III y ufierta-y lo a una importante compañía de videoxuegos xaponesa.

Acordies con NCsoft, el dañu realizáu pudo potencialmente entepasar los mil millones de dólares.

Títulos editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar