Nespresso ye la marca comercial de la compañía Nestlé Nespresso SA, perteneciente al Grupu Nestlé y con sede en Suiza. Los sos productos tán basaos nun sistema de cápsules individuales que contienen café molíu y máquines específiques que sían capaces de producir el café a partir del conteníu de la cápsula.

Nespresso
marca, marca rexistrada, negociu, empresa y cápsula de café (es) Traducir
Llocalización
Sede Lausana
Direición Suiza
Forma xurídica sociedá anónima
Historia
Fundación1986
Organigrama
Dueñu Nestlé
Sector
Industria producción de café (es) Traducir
Productos destacaos cápsula de café (es) Traducir
café
Participación empresarial
Organización matriz Nestlé
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Nespresso cunta con un modelu domésticu y un modelu especializáu pa veceros especiales como oficines o hoteles.

Teunoloxía editar

 
Dos cafeteres de Nespresso.

Les cápsules de Nespresso tán feches con aluminiu, con un pequeñu filme plastificado que llinda'l contautu ente l'aluminiu y el café. Tán sellaes herméticamente pa evitar que se pierdan los arumes de los que dispón el café y que se van perdiendo una vegada molíu col contautu col aire y la lluz. Cada cápsula tien distintos amiestos dependiendo del modelu.

La base de la cápsula y los llaterales tán fechos con una cubierta d'aluminiu, ente que la tapa tien una fina fueya d'aluminiu. Cuando la cápsula inxertar na máquina, la parte cimera ye afuracada. Una vegada que s'activa, la cafetera empieza a calecer agua que ye unviada a la cápsula a una presión de 19 bares, y el café va a la taza. Les cápsules son, polo xeneral, monodosis.

Cápsules compatibles, rellenables y reciclables editar

A pesar de que Nespresso ye un sistema "zarráu", la multinacional de l'alimentación Sara Lee tien nel mercáu dende 2010 cápsules compatibles so la so marca Marcilla, lo que llevó a dambes empreses a los tribunales en mercaos como Francia. En 2011 les cápsules de Marcilla llanzar nel mercáu español, con distribución a gran escala en supermercaos.[1]

Esisten delles marques de cápsules compatibles cola teunoloxía monodosis de Nespresso que pueden ser reutilizaes con café distinto al comercializáu pola marca; coles mesmes, pueden alcontrase páxines con tutoriales qu'espliquen cómo reutilizar les cápsules orixinales con café distinto a de la marca.[2]

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar