Steve Reeves (21 de xineru de 1926Glasgow (es) Traducir – 1 de mayu de 2000Escondido) foi un actor, culturista, guionista, actor de cine, actor de televisión y productor de cine d'Estaos Xuníos. Stephen L. Reeves (21 de xineru de 1926Glasgow (es) Traducir – 1 de mayu de 2000Escondido) foi culturista y actor d'Estaos Xuníos, que destacó nos filmes de xéneru péplum realizaos n'Italia dende finales de los cincuenta hasta mediaos de los sesenta.

Steve Reeves
Vida
Nacimientu Glasgow (es) Traducir21 de xineru de 1926[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Muerte Escondido1 de mayu de 2000[2] (74 años)
Causa de la muerte linfoma
Estudios
Estudios Castlemont High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés[3]
Oficiu
Oficiu actor, culturista, guionista, actor de cine, actor de televisiónproductor de cine
Serviciu militar
Lluchó en Segunda Guerra Mundial
IMDb nm0716302
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Mocedá editar

Nació en Glasgow, Montana, y treslladóse a los diez años a California cola so madre, Goldie, dempués del fallecimientu del so padre, Lester Dell Reeves, nun accidente.

Nel institutu desenvolvió un gran interés pol culturismu y entrenó nel ximnasiu de Ed Yarick en Oakland. A los 17 años yá tenía un cuerpu bien desenvueltu pa la so dómina y dempués de graduase entró na Armada pa más tarde combatir na Segunda Guerra Mundial y sirvir nel Pacíficu.

Culturismu editar

Llueu empezó a llograr premios nos principales concursos de fitness del mundu.

  • En 1946 foi Míster Pacíficu en Oregón, na so categoría y na absoluta.
  • En 1947 foi Míster Western América.
  • En 1947 foi Míster Pacíficu.
  • En 1947 foi Míster América.
  • En 1948 quedó segundu nel tornéu Míster USA.
  • En 1948 foi NABBA Mr. Universu na so categoría y segundu na categoría absoluta.
  • En 1948 proclamóse Míster Mundu.
  • En 1949 foi terceru nel tornéu Míster USA.
  • Finalmente en 1950 foi NABBA Mr. Universu na so categoría y na absoluta.

Cine editar

Estos ésitos animáron-y a intentar una carrera como actor, y tuvo a puntu de convertise nel Sansón de la película de Cecil B. DeMille Sanson y Dalila, pero finalmente foi Victor Mature l'escoyíu, asina que'l debú cinematográficu de Reeves foi en 1954 de la mano d'Ed Wood (consideráu'l peor direutor de la historia del cine) na película Jail Baits. Sicasí nesi mesmu añu 1954 apaecería n'otru proyeutu de mayor prestíu: una comedia musical de la Metro llamada Athena, dirixida pol prolíficu Richard Thorpe y protagonizada por estrelles de la productora como Jane Powell y Debbie Reynolds.

Unos años más tarde el direutor italianu Pietro Francisci, al visualizar esta película decidiría que'l musculosu Reeves fuera'l protagonista de la so película Hércules. L'ésitu d'esta película fizo que se produxera un verdaderu boom de películes n'Italia d'esti xéneru. El mesmu Reeves col mesmu direutor realizaría una secuela titulada Hércules y la reina de Lidia. L'ésitu de Reeves fixo qu'otros forzudos fueren a Italia en busca del so ésitu (Reg Park, Ed Fury ó Mark Forrest), pero tan solo l'ex Tarzán Gordon Scott raspió daqué la popularidá de Reeves.

La filmografía de Reeves siguió n'Italia, con películes d'ésitu, como Los últimos díes de Pompeya de Mario Bonard, y sobremanera na coproducción La batalla de Maratón del afamáu direutor Jacques Tourneur. Na década de los sesenta los sos ésitos siguen, y en 1961 el direutor Sergio Corbucci pon-y na pantalla frente al so gran rival Gordon Scott na película de Romulo y Remu (película), na que dambos forzudos interpretaben a los míticos ximielgos. Sigue nes coproducciones italianes pero dexa'l xéneru del peplum pa pasar al de pirates interpretando al pirata Morgan na película del mesmu títulu dirixida por Primu Zeglio y André de Toth, y Sandokán en El tigre de Momparcem d'Umberto Lenzi.

La compañía Paramount consideró a Reeves pa un papel na versión del so musical de Broadway, Li'l Abner en 1958, pero finalmente'l papel foi para Peter Palmer. Dempués del ésitu de taquilla de Hércules, Reeves refugó numberoses películes de remortines de Hércules que sicasí otros actores aprovecharon pa crear les sos carreres. Ufiertáron-y el papel de James Bond na película de 007 contra'l Dr. No en 1962, pero refugar igual que fizo col papel que finalmente interpretó Clint Eastwood na película Por un puñáu de dólares de 1964.

Tamién realizó una nueva versión de The Thief of Bagdad empobinada por Arthur Lubin y Bruno Bailati, pa tornar al peplum interpretando a Eneas en dos películes, La Guerra de Troya de Giorgio Ferroni y La Lleenda de Eneas de Giorgio Rivalta. Vuelve trabayar con Corbucci en El fíu de Espartaco, una especie de continuación de la famosa película de Kubrick na que'l fíu del famosu gladiador toma vengación del asesín del so padre.

A finales de los sesenta'l peplum empieza a pasar de moda, sobremanera porque dende principiu de los sesenta'l Spaghetti Western fixo la so apaición y adulces va moviendo al xéneru de romanos en popularidá. En rodando un western Yuma del que salió ensin muncha gloria, curiosamente, la última lpelícula de la mayor estrella del peplum sería un western italianu tituláu Vivu pola Muerte To del direutor Camillo Bazzoni.

George Pal considerar pa un papel de Doc Savage: The Man of Bronze pero finalmente'l papel foi para Ron Ely. Nel momentu cume de la so carrera yera un actor bien pagu n'Europa y la so última apaición en pantalla foi nel añu 2000 na so biografía realizada pa la televisión, A&Y Biography: Arnold Schwarzenegger - Flex Appeal.

Filmografía editar

 
Con Chelo Alonso en Morgan el pirata.
  • Hercules Unchained (1959) o Hercules and the Queen of Lydia.
  • The Giant of Marathon (1959) o The Battle of Marathon.
  • Goliath and the Barbarians (1959) o Terror of the Barbarians.
  • The Last Days of Pompeii (1959).
  • The White Warrior (1959) dirixida por Riccardo Freda.
  • Morgan, the Pirate (1960)
  • The Thief of Bagdag (1960)
  • Duel of the Titans (1961) o Romulus and Remus.
  • The Trojan Horse (1961) o The Trojan War.
  • The Avenger (1962) o The Last Glory of Troy.
  • The Slave (1962) o Son of Spartacus.
  • Sandokan The Great (1964) dirixida por Umberto Lenzi.
  • Pirates of Malaysia (1964) o Pirates of the Seven Seas.
  • A Long Ride From Hell (1967), spaghetti western.

Referencies editar

  1. Biblioteca Nacional de Francia. «autoridaes BNF» (francés). Consultáu'l 10 ochobre 2015.
  2. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Identificador GND: 135622298. Data de consulta: 14 ochobre 2015. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  3. «idRef» (francés). Agencia Bibliográfica de Enseñanza Superior. Consultáu'l 23 mayu 2020.

Enllaces esternos editar