Torre del Lago Puccini

Torre del Lago Puccini ye una llocalidá del conceyu italianu de Viareggio (provincia de Lucca na Toscana), ente'l llagu de Massaciuccoli y el Mar de Liguria na Versilia.

Torre del Lago Puccini
Alministración
PaísBandera d'Italia Italia
RexónBandera de Toscana Toscana
Provincia Provincia de Lucca
Comuña Viareggio (es) Traducir
Tipu d'entidá frazione
Códigu postal 55049
Xeografía
Coordenaes 43°50′N 10°17′E / 43.83°N 10.28°E / 43.83; 10.28
Torre del Lago Puccini alcuéntrase n'Italia
Torre del Lago Puccini
Torre del Lago Puccini
Torre del Lago Puccini (Italia)
Altitú 2 m
Más información
Prefixu telefónicu 0584
Estaya horaria UTC+01:00 (horariu estándar)
UTC+02:00 (horariu de branu)
Cambiar los datos en Wikidata
La torre qu'anicia'l so nome.

Tien alredor de 11.000 habitantes. El so territoriu correspuende al de la Circoscrizione 1- Torre del Lago Puccini de Viareggio.

Orixe del nome editar

L'orixe del nome anicia na presencia d'una torre construyida ente los sieglos XV-XVI na zona del llagu de Massaciuccoli (llamada orixinalmente Torre Guinigi y darréu Torre del Turcu

El 21 d'avientu de 1938 amiéstose-y al nome de Torre del Lago'l de Puccini n'homenaxe al so más célebre residente, el compositor lucchese, Giacomo Puccini (1858-1924) autor de La Boheme, Madama Butterfly y otres operes famoses.

Llugares de interes editar

Nel centru históricu de Torre del Lago pueden apreciase delles cases d'estilu Art Nouveau

 
Villa Orlando
  • Villa Puccini: Atópase frente al Lago de Massaciuccoli. En 1880 Puccini dexó'l so Lucca natal pa estudiar nel conservatoriu de Milán, retornando depués a Toscana onde mercó una casa con vista al llagu de Massaciuccoli, tresformándola nun palacete de dos pisos, con frescos y decoraciones realizaos por grandes pintores de la Versilia. Foi nesa residencia onde compunxo en 1904 Madama Butterfly, La fanciulla del West (1910) y El trípticu (1918). La villa, güei convertida en muséu, atópase práuticamente igual a cuando yera ocupada por Puccini, siendo visitada polos amantes de la lirica proveniente de tol mundu.
  • Villa Borbone: Construyida orixinalmente en 1822, y depués delles vegaes ampliao y modificao, foi la residencia de María Luisa de Borbón, duquesa de Lucca ente los años 1817 y 1824. En 1985 la villa foi donada al Conceyu de Viareggio pa usu cultural, restaurándola apocayá cola collaboración cola Universidá de Pisa. Güei día utilízase como sede d'eventos y espectáculos.
  • Villa Orlando: ye un palaciu allugáu frente al Lago de Massaciuccoli, el so entrada atopa sobre la cai Puccini nel sitiu onde d'antiguo s'alzaba una torre. En 1896 mercar Salvatore Orlando siendo los sos herederos los dueños actuales.
  • Ilesia de San José: Ye la Ilesia principal de Torre del Lago, alzada'l 28 de payares de 1776, tantu nel so interior como na fachada atopen frescos del pintor local Lanfranco Orlandi (1931-2007).

Atraiciones editar

 
Gran Teatru Giacomo Puccini

El Festival Puccini, ye un festival d'ópera añal qu'atrai a unes 40.000 persones, celebrar nel so teatru al campu, a curtia distancia de la Villa Puccini, y represéntense obres del famosu compositor

Torre del Lago ye tamién famosa pela so zona costera (Marina di Torre del Lago), bien allegada nos meses veraniegos, pola presencia de dellos restoranes y discoteques, al igual que pola sablera Lecciona, unu de los balnearios gay friendly más famosos d'Italia.[1]

 
La Lecciona, sablera gay friendly

El llagu de Massaciuccoli ye un espeyu d'agua d'alredor de 290 quilómetros cuadraos pocu fondu, residuu d'una gran llaguna formada fai 5.500 años ente l'Arno y el Serchio. D'enorme interés natural, baña delles llocalidaes ente les que s'atopa Torre del Lago Puccini. El llagu ye una etapa importante pa toles aves migratories en ruta escontra los países templaos.

Autonomía editar

Una parte de los habitantes de Torre del Lago Puccini en más d'una ocasión pretetendieron l'autonomía del conceyu de Viareggio, asina, nel añu 1988 un referéndum onde solo participaron los residentes a de la fracción refundió como resultáu que'l 82,30% atopábase a favor de la separación, darréu nel añu 2004 llevar a cabu un referéndum, onde participaron los residentes de tol conceyu, en base a lo dispuesto pola nuevu llei de la Rexón Toscana, onde la participación algamo'l 66,26% y los resultaos fueron 40,73% en favor de l'autonomía y el 59,27% en contra.

Referencies editar

  1. The Rough Guide to Tuscany and Umbria, Umbría, ISBN 1843530554 

Enllaces esternos editar