La 50ª edición de la Vuelta a España apostar del 2 al 24 de setiembre de 1995 ente les llocalidaes de Zaragoza y Madrid, con un percorríu de 21 etapes y 3750 km, que'l vencedor percorrió a una velocidá media de 39,246 km/h.
Na que yera la primer edición de la Vuelta a España apostada mientres el mes de setiembre, la ronda española perdía al postrer campeón de la mesma, Tony Rominger, que decidió competir nel Giro d'Italia. El so sustitutu como xefe de files del so equipu yera l'español Abraham Olano. L'equipu ONCE llegaba a la Vuelta con un potente equipu, con Johan Bruyneel y Alex Zülle, ente otros aspirantes.
La primer etapa con final n'alto llegó llueu, na tercer etapa. Ellí, sorprendió'l sprinter francés del equipu ONCE Laurent Jalabert, axudicándose'l trunfu d'etapa. Esi mesmu día, Jalabert facer col lideralgu de la carrera. A pesar de la bona etapa del ciclista francés, Olano y Zülle siguíen siendo los dos grandes favoritos al trunfu final.
Na séptima etapa, una contrarreló de 41 quilómetros, taba previstu que Jalabert perdiera'l lideralgu en favor de dalgún de los favoritos. Sicasí, a pesar del trunfu d'etapa de Olano, el corredor francés llogró caltener una escasa ventaya na xeneral.
Sería a otru día, nuna etapa con final n'Ávila, onde Jalabert solmenaría unu de los golpes más importantes d'esta edición, consiguiendo llegar escapáu en solitariu a llinia de meta con más de cuatro minutos de ventaya sobre les sos más direutos rivales.
Jalabert caltuvo la so ventaya de más cinco minutos na xeneral intacta na 12ª etapa, con final en Sierra Nevada, siendo segundu na etapa y controlando a los sos contrincantes en tou momentu.
Anque entá restaben dos etapes pirenaiques con final n'alto, la Vuelta plantegábase complicada pa Abraham Olano, segundu na xeneral. La primera de les dos etapes, con final en Pla de Beret, terminó col trunfu del so compañeru de equipo Alex Zülle, que yá nun cuntaba pa la xeneral. A cierta distancia, Jalabert entraba en meta destacando, non yá ensin perder tiempu al respective de Olano, sinón amontando la so ventaya. A otru día, na llegada a Luz Ardiden, Jalabert certificaba'l so trunfu na Vuelta con una nueva victoria d'etapa, la quinta y postrera que llograría nesta edición.
Anque inda quedaba una llarga contrarreló de 41 quilómetros por apostase en Alcalá de Henares, la Vuelta yá taba sentenciada, a pesar del sobresaliente trunfo de Olano, qu'aventayó a Jalabert en más de dos minutos. Sicasí, el ciclista francés axudicaríase la edición númberu 50 de la Vuelta a España con una gran superioridá, ganando cinco etapes y les clasificaciones del monte y de la regularidá. Nel podiu, acompañáronlu Abraham Olano y el so compañeru d'equipu Johan Bruyneel.