La 58ª edición de la Vuelta a España apostar del 6 al 28 de setiembre de 2003 ente les llocalidaes de Xixón y Madrid, con un percorríu de 21 etapes y 2.957 km, que'l ganador percorrió a una velocidá media de 42,536 km/h.
Antes del empiezu de la Vuelta, tou faía abarruntar un nuevu duelu ente Aitor González, Roberto Heras y Óscar Sevilla. Igor González de Galdeano, Francisco Mancebo o Ángel Casero yeren otros ciclista que partíen con opciones al trunfu final.
Yá na primer etapa, una contrarreló por equipos, Aitor González perdió casi un minutu y mediu, y otru minutu más na 2ª, perdiendo asina gran parte de les sos opciones al trunfu final.
Na 4ª etapa, l'hasta entós desconocíu Isidro Nozal facer col lideralgu por cuenta de una escapada. Nozal confirmó'l so gran estáu de forma na contrarreló de la 6ª etapa, al imponese con autoridá na etapa y alloñase entá más na clasificación xeneral: el segundu clasificáu, Igor González, asitiábase yá a casi dos minutos y mediu; Roberto Heras, quintu, a más de cuatro y mediu; Aitor González, novenu, a más de cinco; Ángel Casero, oncenu, a más de cinco y mediu; Óscar Sevilla, tres una pésima contrarreló, atopar a más de siete minutos na xeneral.
Nozal caltuvo'l lideralgu tres los trés xornaes de los Pirineos, magar los sos más direutos rivales pudieron retayar daqué de distancia. Pero los segundos perdíos recuperar na 13ª tercer etapa, la segunda contrarreló individual de la Vuelta, que volvió ganar. Igor González asitiar a tres minutos na xeneral y Heras, a cinco. Aitor González asitiar a diez minutos, y na etapa siguiente abandonaría la Vuelta.
Na 15ª etapa, Roberto Heras empezó a recuperar tiempu respeuto al líder, terminando terceru y recuperando un minutu na etapa con final na Pandera, y recuperando otru minutu na etapa siguiente con final en Sierra Nevada. Tres la etapa con final en Collado Villalba, Heras permanecía segundu a dos minutos de Nozal. Namái quedaben dos etapes, una d'elles una cronoescalada al Alto de Abantos de namái once quilómetros. Paecía que'l bejarano volvería quedar segundu na Vuelta, como l'añu anterior.
Sicasí, Roberto Heras foi capaz de ganar la etapa de forma brillosa y saca-y casi dos minutos y mediu al ciclista del ONCE, llogrando asina'l maillot mariellu que suponía la so segunda victoria na Vuelta a España. Isidro Nozal foi finalmente segundu y Alejandro Valverde, terceru.