Aula de les Metáfores

escritor español

El Aula de les Metáfores ye una biblioteca poética allugada en Grau (Asturies), destinada a la promoción y incentivación de la poesía al traviés de la llectura y realización d'otres actividaes como esposiciones, talleres, recitales... Ye, según pallabres del so fundador, el poeta Fernando Beltrán, “un espaciu pa la llectura ya imaxinación”.

Premiu Aula Metáfores

Beltrán realizó una donación inicial de 1600 llibros de poesía. Anguaño'l so direutor ye Leopoldo Sanchez Torre, profesor de la universidá d'Uviéu y el fondu bibliográficu supera los ocho mil volúmenes y sigue en crecedera gracies a la collaboración de diverses instituciones oficiales y asociaciones culturales, según donaciones particulares.

La so sede permanente atopar na Casa de la Cultura de Grau, allugada nel Palaciu Miranda-Valdecarzana.

Dende'l día de la inauguración, el 29 de febreru de 2004, pasaron pol Aula poetes, músicos, diseñadores y artistes como Antonio Gamoneda, Adonis, Ángel González, Joan Margarit, Francesc Parcerisas, Roger Wolfe, Xuan Bello, Berta Piñán, Olvido García Valdés, Marifé Santiago, José Luis Piquero, Jordi Dolce, Miguel Mingotes, José María Parreño, Santiago Sylvester, Manuel Estrada, Pastora Vega (homenaxe a Wislawa Szymborska) o Pablo Moro; amás, yhan lleíu les sos obres músicos como Amancio Prada, Luis Eduardo Aute y Víctor Manuel.

Una de les actividaes más destaques de l'Aula ye la convocatories del premiu Aula de les Metáfores, que se concede cada dos años a una persona, organismu, empresa, mediu, entidá o institución que destacara pol so llabor de sofitu, espardimientu y celebración de la poesía. El premiu consiste na donación d'una escultura orixinal del artista Pep Carrió. Na primer convocatoria (2009) resultó galardonáu'l programa La estación azul, de Radio Nacional d'España, na segunda edición (2011) el premiáu foi Joan Manuel Serrat, en reconocencia a la publicación del so discu Fíu de la lluz y de la solombra a llabor d'espardimientu de la obra del poeta Miguel Hernández. Na última edición celebrada (2013) galardonar al Festival de Poesía Internacional de Medellín, Colombia.

N'ochobre de 2008 constituyóse la Fundación Aula de les Metáfores, presidida pol poeta Fernando Beltrán que tien como oxetivu l'impulsu, sustentu y caltenimientu del espaciu, entendiendo la biblioteca como un organismu vivu, preséu, utópicu, esencial y en permanente pie de conciencia, convirtiéndolo en focu de baturiciu llíricu y actividá permanente en redol a la poesía.

Referencies editar

Enllaces esternos editar