El Bancu de Canadá (n'inglés: Bank of Canada; en francés: Banque du Canada) ye'l bancu central de Canadá, fundáu en 1934. Ye'l bancu emisor de la moneda nacional, el dólar canadiense. La so sede atópase en Ottawa.

Bancu de Canadá
bancu central y Crown corporation of Canada (en) Traducir
Llocalización
PaísBandera de Canadá Canadá
ProvinciaBandera de Ontario Ontario
Divisiones censales (es) Traducir[[Ottawa|{{{2}}}
Sede Ottawa
Direición Canadá
Coordenaes 45°25′15″N 75°42′11″W / 45.42089°N 75.703°O / 45.42089; -75.703
Bancu de Canadá alcuéntrase en Canadá
Bancu de Canadá
Bancu de Canadá
Bancu de Canadá (Canadá)
Historia
Fundación1934
Organigrama
Presidente Stephen Poloz (3 xunu 2013)
Forma parte de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El Bancu de Canadá, siendo un bancu central, ye de recién creación. A lo llargo de la historia del país nun hubo, en principiu, necesidá de crear un bancu central. El Bancu de Montreal cumplía de facto esta xera, y el sistema bancariu yera xestionáu pola Asociación de Banqueros Canadienses en collaboración col gobiernu. Sicasí esta situación camudó cola Gran Depresión de 1929. Munchos acusaron nesti periodu al sistema bancariu de ser responsable d'agravar la depresión, nun momentu de deflación y contraición de la economía. Al pie de los llabradores y granxeros, el Bancu Real de Canadá, que quería desmantelar l'asociación del gobiernu col Bancu de Montreal, reclamaron la creación d'un bancu central.

El Primer Ministru, R. B. Bennett, encargó a una Comisión Real en 1933 qu'estudiara la posibilidá de crear un bancu central, emitiendo esti unu resolución favorable. La fórmula que s'emplegó foi la d'una corporación privada ensin influyencies gubernamentales. Más tarde, en 1938, convertir nuna Sociedá de la Corona, que'l so gobernador yera nomáu pol gobiernu.

El Bancu de Canadá tien asignada como misiones caltener una inflación baxa y estable, una política monetaria segura y fuerte, sostener la estabilidá financiera y asegurar la xestión eficiente pol gobiernu de los recursos y la delda pública. El gobernador ye escoyíu pol Conseyu d'alministración del propiu bancu por un periodu de siete años y nun puede ser cesáu pol gobiernu.

Referencies editar

Enllaces esternos editar