Chlorophonia cyanea

especie de páxaru

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Chlorophonia cyanea
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Fringillidae
Xéneru: Chlorophonia
Especie: C. cyanea
(Thunberg, 1822)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

'''Chlorophonia cyanea ye una ave de colores perteneciente a la familia Fringillidae, d'antiguo consideráu como miembru de los Thraupidae. Habita en Suramérica, onde ye una ave relativamente común.

Descripción editar

Ye una ave pequeño y arrondao, de color mayormente verde (cabeza y parte de les ales). El banduyu ye de color mariellu, y el so llombu, pescuezu y llinies alredor de los güeyos tienen un tonu azul celeste. Delles subespecies tienen parte de la cabeza de color mariellu. Les femes presenten una coloración más opaca que la de los machos; el so banduyu ye más verdosu y les zones azules son más pálides. El picu, les pates y los güeyos son de color negru.[1]

Distribución y hábitat editar

La so distribución ye mayormente dixunta. Pueden atopase exemplares de tangará guapu nes zones selváticas del sureste de Brasil, l'este de Paraguái y el nordés d'Arxentina, y tamién nos Andes dende'l sur de Bolivia hasta'l norte de Venezuela, na Perijá y la Sierra Nevada de Santa Marta, la mariña venezolana y el Tepuy. Toles poblaciones prefieren el monte húmedu, anque tamién pueden vivir en xardinos y parques cercanos (n'especial na zona de la Viesca atlántica). La mayor parte de les poblaciones viven nes tierres altes subtropicales, anque numberosos individuos habiten cerca del nivel del mar nel Viesca atlántica.

Referencies editar

  1. «Fotografia Tangará Bonitu». Semeya Naturaleza (30 d'ochobre de 2009). Consultáu'l 26 de febreru de 2010.

Bibliografía editar