Claudia Anne Winkleman (15 de xineru de 1972Londres) ye una presentadora de televisión, modelu, crítica de cine, personalidá de radiu y periodista británica, conocida polos sos trabayos cola BBC.

Claudia Winkleman
Vida
Nacimientu Londres15 de xineru de 1972[1] (52 años)
Nacionalidá Bandera del Reinu Xuníu Reinu Xuníu
Residencia Ciudá de Westminster
Llingua materna inglés británicu
Familia
Padre Barry Winkleman
Madre Eve Pollard
Casada con Kris Thykier (2000 – )[2]
Fíos/es 3
Hermanos/es Sophie Winkleman
Estudios
Estudios Murray Edwards College (es) Traducir
City of London School for Girls (en) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu periodista, escritorapresentadora de televisión
Creencies
Relixón xudaísmu
IMDb nm0935183
Cambiar los datos en Wikidata

Ente 2004 y 2010 presentó Strictly Come Dancing: It Takes Two nes nueches de la selmana en BBC Two. Dende 2010, hai copresentado los shows de resultaos principales de Strictly Come Dancing los domingos pela nueche con Tess Daly en BBC One y dende 2014 foi copresentadora principal xunto a Daly nos shows en direuto del sábadu pola salida de Sir Bruce Forsyth. Ella foi nomada dos veces pal Premiu BAFTA a la Meyor Interpretación n'Entretenimientu pol so trabayu en Strictly Come Dancing.

Foi tamién presentadora de Film..., reemplazando a Jonathan Ross tres la so mudanza a ITV en 2010. Foi la copresentadora de Let's Dance For Comic Relief pa les sos dos primeres series con Steve Jones. Dende abril de 2013 presentó la serie de BBC Two, The Great British Sewing Bee.

Vida temprana editar

Nació en Londres nuna familia xudía,[3] fía de Eve Pollard, exredactora del Sunday Express, y Barry Winkleman (nacíu en 1939),[4] exeditor del Times Atlas of the World. Los sos padres divorciáronse cuando tenía trés años[5] y dambos volviéronse a casar en 1979.[4][6] La so madre casóse con Sir Nicholas Lloyd, exeditor del Daily Express, y el so padre casóse cola escritora infantil Cindy Black.

La media hermana de Winkleman del segundu matrimoniu del so padre ye l'actriz Sophie Winkleman, esposa de Lord Frederick Windsor. Ella tamién tien un mediohermanu más nuevu, Oliver Lloyd, del segundu matrimoniu de la so madre.[5] Criada n'Hampstead, Londres, Winkleman foi educada na escuela de la Escuela de la Ciudá de Londres pa Muyeres[7] y en New Hall, Cambridge, llogrando una MA Hons n'historia del arte.[8]

Carrera televisiva editar

1991–2000 editar

El so primera gran trabayu televisivu foi en 1991, nel programa de discutiniu rexonal Central Weekend.[9] En 1992, ella empezó a apaecer con frecuencia na serie de la BBC, Holiday, y esto siguió a mediaos de los años noventa. Esto remató nun documental especial nel que viaxó pel mundu mientres 34 díes informando dende Xapón, India, Costa Rica y Dubai. A lo llargo d'esti periodu, ella apaeció como reportera n'otros programes, particularmente en This Morning qu'entrevista a delles celebridaes. Mientres los últimos años 90, Winkleman presentó una serie de programes en canales dixitales más pequeños. Ella tuvo una temporada na canal de cable L!VE TV, pero llueu dexó d'escorrer otros proyeutos. En 1996 copresentó el programa de Granada, Pyjama Party n'ITV con Katie Puckrik y Michelle Kelly.

Tamién presentó una serie de programes de concursos, incluyendo'l show de cites Three's a Crowd,[10] el programa de LWT, Talking Telephone Numbers,la segunda serie de Granada, God's Gift y Fanorama.[11] En 1997 foi copresentadora del programa de televisión infantil Tricky. Ella yera tamién un capitán ocasional del equipu nun programa de concursos llamáu HeadJam, presentáu por Vernon Kay.

2001–2006 editar

Ente 2002 y 2004 empezó'l so primer papel na televisión diaria cuando recibió'l programa de noticies de Liquid News de la BBC Three, tomando'l control de Christopher Price na yá sumida BBC Choice. Ella compartió los deberes que presentaben con Colin Paterson, y más palantre Paddy O'Connell. El programa ufiertó entevistes a celebridaes.

En 2003 Fame Academy nomar pa presentar un programa d'actualización diaria na BBC Three, xunto cola so segunda serie. Ella repitió'l programa en 2005 pa la versión de celebridá muncho más curtia, Comic Relief Does Fame Academy. Tamién en 2005 copresentó The House of Tiny Tearaways, un programa de televisión de la BBC Three . Ella tamién empezó a presentar Strictly Come Dancing: It Takes Two, un programa complementariu pa Strictly Come Dancing, qu'asumió'l llugar de Justin Lee-Collins.

Winkleman entós presentó dellos más programes de reality show incluyendo End of Story,[12] y Art School.[13]

2007–2012 editar

Más apocayá presentó una serie de programes d'horariu estelar. En 2007, fíxose cargu de Cat Deeley como la principal presentadora de la tercer serie de Comic Relief Does Fame Academy, copresentando con Patrick Kielty. Foi coanfitriona del Festival d'Eurovisión de Baille 2007 xunto con Graham Norton para BBC One en setiembre d'esi añu y nuevamente en 2008. Ella copresentó el procesu de selección del Reinu Xuníu pal Festival del Cantar d'Eurovisión 2008 tituláu Eurovision: Your Decision, esta vegada acompañada pol tenista de Eurovision, Terry Wogan. En marzu de 2008 alicó la so asociación con Kielty cuando'l par presentó la etapa final de Sport Relief 2008.

En 2007 foi la cara de Sky Movie Premiere, cobertoria de los 79ᵘ Premiu Óscar, repitiéndolo para 80ᵘ Premiu Óscar en 2008. L'espectáculu foi tresmitíu en direuto en xunto cola ceremonia en sí, corriendo al traviés de la nueche nes primeres hores de la mañana. Fixo munches apaiciones como convidáu nel panel y programes d'entrevistes, incluyendo: Never Mind the Buzzcocks, Would I Lie to You?, Have I Got News for You, Friday Night with Jonathan Ross y Lily Allen and Friends. En febreru de 2008, apaeció na versión británica de la comedia improvisada Thank God You're Here, presentáu por Paul Merton.

Narró la serie de BBC Three, Glamour Girls,[14] una serie documental centrada na industria del glamour de Gran Bretaña..[15]

En marzu de 2009 foi anunciada como la presentadora de la nueva serie de Hell's Kitchen en ITV1. Ella dirixió'l programa nocherniegu en direuto dende'l restorán nel este de Londres na so cuarta serie na primavera.[16] El 14 de payares de 2009, apaeció nel programa principal de Strictly Come Dancing presentando ente bastidores, por cuenta de que'l presentador principal Bruce Forsyth taba en descansu per enfermedá. Ella copresentó el programa con Tess Daly y el presentador invitáu Ronnie Corbett.

El 29 de marzu de 2010 foi nomada como una de les nueves copresentadoras del programa de Film, en sustitución de Jonathan Ross.[17][18] The Guardian declaró, al traviés del so recién acoyida de la cobertoria de Sky Television de Los Oscars, que demostrara « ser una apasionada y curiosa defensora del cine», ente que'l so maríu, Kris Thykier, ye un productor de cine con creitos en dellos llargumetraxes.[19]

2013–presente editar

El 2 d'abril de 2013 empezó a presentar la competencia de BBC Two, The Great British Sewing Bee.

En 2015, apaeció en The Big Fat Anniversary Quiz. En mayu de 2015, apaeció nun episodiu de Watchdog en BBC One.[20] En payares de 2016 presentó l'especial de la BBC, Bublé at the BBC, con Michael Bublé.

A partir de 2017, va presentar The Makeover Show para BBC One.[21]

Strictly Come Dancing editar

Ye al traviés del so trabayu en Strictly Come Dancing: It Takes Two que ganó más reconocencia del públicu. El programa, que s'empecipió en 2004, foi escurríu como un espectáculu complementariu pa executase xunto cola segunda serie de Strictly Come Dancing, y sigue al aire hasta la fecha. Sigue un formatu similar al que la fixo popular en Fame Academy, y amuésase a la presentadora deliberando y diseicionando los rellabicos de la competición principal, acompañáu por una variedá d'espertos en danza, convidaos variaos y los mesmos competidores. El programa sale al aire acaldía de la selmana al traviés del cursu de la serie a les 6:30 p. m. en BBC Two. Los cuatro xueces del programa tamién apaecen regularmente nel programa.

En 2012 anuncióse que Zoë Ball sería la presentadora habitual de Strictly Come Dancing: It Takes Two,[22] cola participación de Winkleman na serie 10 del programa que se llenda a copresentar los shows de resultaos de la nueche de domingu con Tess Daly. Winkleman sigue presentando los shows de resultaos de la nueche del domingu pa Strictly Come Dancing.[23]

El 8 de mayu de 2014 anuncióse que reemplazaría a Bruce Forsyth como copresentadora, con Tess Daly, del programa principal, Strictly Come Dancing, pa la serie 12.

Escritura editar

Empezó la so carrera de periodista como escritora de viaxes, con columnes sobre les sos diverses escursiones a nivel mundial. Facer en The Sunday Times y The Independent, pero tamién contribuyó al periódicu diariu gratuitu de Londres Metro in a similar capacity. A midida que la so carrera na televisión y la so familia evolucionaron, ella viaxó menos y empezó a escribir un trabayu más xeneral, el periodismu d'estilu de vida sobre la feminidad, el sexu y les rellaciones. Ella escribió pa Cosmopolitan y Tatler, ente otros. Ente 2005 y 2008, escribió una columna selmanal regular pa The Independent llamada Take It From Me.[24]

Trabayu de radiu editar

N'abril y mayu de 2008 entamó una serie d'entrugues en comedia de seis partes con una mirada humorística nos chismes de celebridaes de la selmana, llamáu Hot Gossip.[25] El programa foi tresmitíu nuna tarde de sábadu na BBC Radio 2; puntos fueron daos a aquellos que la distribuyeron.[26] El programa ufiertó a munchos espertos famosos, incluyendo a Will Smith, Phil Nichol, Jo Caulfield, Rufus Hound y al hermanu de Jonathan Ross, Paul.

Ella presentó un programa selmanal en BBC Radio 2 tolos vienres pela nueche ente les 10 p. m. y la medianueche llamáu Claudia Winkleman's Arts Show que consta d'entrevistes con persones del mundu de les artes, según comentarios y alderique. En xunetu de 2010 sentar con Dermot O'Leary.[27] Ella reemplazó a Ken Bruce en trés causes mientres 2012 y 2013. El vienres 23 de xunu, llunes 26 de xunu y martes 27 de xunu de 2017, Winkleman reemplazó a Steve Wright na tarde de 2 a 5 p. m..

Presenta anguaño'l so propiu espectáculu de la nueche del domingu na BBC Radio 2 llamáu Claudia on Sunday el domingu de 7 a 9 p. m.

Caridá y otros trabayos editar

En 2007, atendió teléfonos na Torre BT pal Comité d'Emerxencies de Desastres en respuesta a los problemes en Darfur.[28] En mayu de 2007, ayudó a rellanzar la Campaña Nacional de Persones Sumíes,[29] y tamién sofitó una campaña navidiega pol Abellugu de caridá,[30] que'l so oxetivu yera detener la violencia doméstica.[31]

En xunu de 2008 foi presentada na revista Heatensin maquillaxe, como parte d'un stand contra l'escesivu aerógrafo de muyeres prominentes, qu'ella describió como «abondo apavoriante».[32]

El 18 de marzu de 2011 foi unu de los presentadores de Comic Relief de la BBC. En 2012 foi una de les xueces y la presentadora de los curtiumetraxes de FilmNation nel British Film Institute, que como parte de la Olimpiada Cultural de Londres 2012, animó a los mozos de 14 a 25 años a participar na realización de películes.[33]

Vida personal editar

En 2000, Winkleman casóse col productor de cine Kris Thykier en Westminster, London.[5][6] Viven na Plaza Connaught de Westminster[34] y tienen trés fíos.[35]

El 31 d'ochobre de 2014, Matilda, la so fía d'ocho años, foi llevada al hospital dempués de ser seriamente mancada cuando'l so traxe de Halloween amburóse.[36] Winkleman dixo que'l traxe raspió una vela.[37] Winkleman foi darréu reemplazada por Zoë Ball como presentadora de Strictly Come Dancing mientres tres selmanes. Esti incidente llevó al gobiernu a apertar los estándares retardantes de llapada d'amarutes de Halloween.[38]

Filmografía editar

Añu Títulu Papel Canal
1996/97 God's Gift Presentadora ITV
1997 Tricky
Talking Telephone Numbers Copresentadora
2002–2004 Liquid News

BBC Three

2003–2005, 2007 Comic Relief Does Fame Academy Copresentadora BBC One / BBC Three
2004–2010 Strictly Come Dancing: It Takes Two

BBC Two

2004 HeadJam Capitán ocasional del equipu BBC Three
2005–? The House of Tiny Tearaways Presentadora
2007–2008 Festival de Baille d'Eurovisión Copresentadora BBC
2008 Eurovision: Your Decision Copresentadora
Glamour Girls

BBC Three

2009–2015 Comic Relief Copresentadora BBC One
2009 Hell's Kitchen

ITV

2010— Sport Relief Copresentadora BBC One
2010–2016 Film... Copresentadora
2012— Strictly Come Dancing Copresentadora
2014— The Great British Sewing Bee Copresentadora BBC Two
2016 Bublé at the BBC Presentadora BBC One
2017— The Makeover Show (w/t) Presentadora

Referencies editar

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Identificador IMDb: nm0935183. Data de consulta: 9 xineru 2016. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. Identificador de persona en The Peerage: p40445.htm#i404447. Data de consulta: 7 agostu 2020.
  3. Take It From Me The Independent. 25 June 2008. Retrieved 3 October 2009.
  4. 4,0 4,1 Lundy, Darryl. «The Peerage p 38021». Thepeerage.com. Consultáu'l 24 de xineru de 2011.
  5. 5,0 5,1 5,2 Claudia Winkleman gets candid Daily Mail. 20 September 2009. Retrieved 3 October 2009.
  6. 6,0 6,1 Lundy, Darryl. «The Peerage p 40445». Thepeerage.com. Consultáu'l 24 de xineru de 2011.
  7. «Claudia Winkleman: I loved my school». mydaughter.co.uk. Archiváu dende l'orixinal, el 25 de febreru de 2010. Consultáu'l 1 de marzu de 2010.
  8. «BBC profile». BBC. Consultáu'l 24 de xineru de 2011.
  9. «BBC biography». BBC. Archiváu dende l'orixinal, el 1 de xineru de 2011. Consultáu'l 24 de xineru de 2011.
  10. «Three's a Crowd». Ukgameshows.com (26 de xunu de 2006). Consultáu'l 24 de xineru de 2011.
  11. «Fanorama». Ukgameshows.com (20 d'agostu de 2006). Consultáu'l 24 de xineru de 2011.
  12. «End of Story». BBC. Consultáu'l 24 de xineru de 2011.
  13. «Art School». BBC. Consultáu'l 24 de xineru de 2011.
  14. «Glamour Girls». BBC (3 de xunetu de 2008). Consultáu'l 24 de xineru de 2011.
  15. «Glamour Girls (TV Series 2008– )». IMDb. Consultáu'l 4 d'avientu de 2015.
  16. "Winkleman to present new Hell's Kitchen" "Digital Spy". 23 March 2009. Retrieved 24 March 2009.
  17. «Claudia Winkleman named as presenter of new-look Film 2010». BBC (29 de marzu de 2010). Consultáu'l 29 de marzu de 2010.
  18. «Film 2010». Consultáu'l Retrieved 9 October 2010.
  19. MacInnes, Paul (29 de marzu de 2010). «Claudia Winkleman named as Jonathan Ross's successor on Film 2010». The Guardian (London). https://www.theguardian.com/film/2010/mar/29/claudia-winkleman-film-2010. Consultáu'l 27 de xunetu de 2010. 
  20. «Claudia Winkleman relives Halloween fire that injured daughter». BBC News. 13 de mayu de 2015. https://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-32723504. Consultáu'l 25 de mayu de 2015. 
  21. http://www.digitalspy.com/tv/reality-tv/news/a829737/claudia-winkleman-host-new-series-the-makeover-show-bbc/
  22. «Zoe Ball». BBC. Consultáu'l 27 de setiembre de 2012.
  23. «Claudia Winkleman». BBC. Consultáu'l 27 de setiembre de 2012.
  24. «Take It From Me». The Independent (London). http://www.independent.co.uk/opinion/columnists/claudia-winkleman. Consultáu'l 24 de xineru de 2011. 
  25. Staff (10 de mayu de 2008). «Hot Gossip». BBC. Consultáu'l 24 de xineru de 2011.
  26. "Hot Gossip" page, BBC Radio 2
  27. Staff (2 d'ochobre de 2009). «Claudia Winkleman on BBC Radio 2». BBC. Consultáu'l 24 de xineru de 2011.
  28. DEC work, 24 May 2007 Archiváu el 31 de mayu de 2008 na Wayback Machine.
  29. Charity re-launches on International Missing Children's Day 24 May 2007. Retrieved 3 October 2009.
  30. «Refuge». Refuge (20 de xineru de 2011). Consultáu'l 24 de xineru de 2011.
  31. "We've raised our hands" Archiváu el 22 d'abril de 2008 na Wayback Machine.. Retrieved 3 October 2009.
  32. Malkin, Bonnie (17 de xunu de 2008). «Celebrity women shun make-up in stand against airbrushing». The Daily Telegraph (London). http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/celebritynews/2144649/Celebrity-women-shun-make-up-in-stand-against-airbrushing.html. Consultáu'l 24 de xineru de 2011. 
  33. Studios, Dream (4 de xunetu de 2012). «Awards». Film Nation. Archiváu dende l'orixinal, el 6 d'abril de 2012. Consultáu'l 18 d'ochobre de 2012.
  34. "Claudia Winkleman: Take It From Me – Blair's moving in" The Independent. 16 May 2007. Retrieved 3 October 2009.
  35. "Claudia Winkleman is given a baby ban by her husband" The Daily Telegraph. 15 May 2012. Retrieved 18 January 2013.
  36. Philipson, Alice (5 de payares de 2014). «Friend of Claudia Winkleman's daughter tells of Halloween burns horror». The Daily Telegraph (London). http://www.telegraph.co.uk/culture/tvandradio/strictly-come-dancing/11212215/Friend-of-Claudia-Winklemans-daughter-tells-of-Halloween-burns-horror.html. Consultáu'l 6 de payares de 2014. 
  37. Claudia Winkleman: 'My daughter was on fire' - BBC News, 14 de mayu de 2015, https://www.youtube.com/watch?v=kNtUBV8wIsQ&list=PLnCTX9vSEuf3m-7lbt6buesc1L6kV1PsJ&index=5, consultáu'l 14 de payares de 2016 
  38. Hughes, Laura (9 d'avientu de 2015). «Rules on flammability of children's fancy dress costumes to be tightened». The Daily Telegraph. Consultáu'l 11 d'avientu de 2015.

Enllaces esternos editar