Detective Conan
名探偵コナン
(Meitantei Konan)
XéneruSuspensu, misteriu[1]
Otros
Creáu porGōshō Aoyama
EditorialShōgakukan
Espublizáu enShōnen Sunday
DemografíaShōnen
Fecha de finEn publicación


película
Otros
Cadena televisivaNTV, Yomiuri TV, Animax
Fecha de fin(n'emisión)
Episodios1118


película
[editar datos en Wikidata]

Detective Conan (名探偵コナン Meitantei Konan?, conocida n'Estaos Xuníos como Case Closed) ye un manga escritu ya ilustráu por Gosho Aoyama (青山 剛昌 Aoyama Gosho?), y que la so adautación al anime ye dirixida por Kenji Kodama y Yasuichiro Yamamoto. La hestoria centrar en Shinichi Kudo, un famosu mozu detective que ye envelenáu por unos homes vistíos de negru, pero en cuenta de morrer encueye hasta tomar l'aspeutu d'un neñu de 7 años. Tres esto, Shinichi, decide camudase'l nome por Conan Edogawa pa protexer a los suyos, llograr abondes pruebes pa detener a la organización y atopar una cura pa volver al so tamañu normal.

La manga empezó a publicar en 1994 pola editorial Shogakukan na revista selmanal xaponesa Shūkan Shōnen Sunday, y ta compuestu hasta la fecha por 90 volumes editaos en formatu tankōbon en Xapón.

Darréu, foi afechu a una serie d'anime producida polos estudios Tokyo Movie Shinsha y tresmítese en Yomiuri TV dende 1996 y cuenta con 890 episodios hasta la fecha. Hasta marzu de 2009 emitióse la mayoría de los llunes en Xapón a les 19:30 en Yomiuri TV, a partir d'abril del mesmu añu empezó a emitise los sábados a les 18:00 pola mesma canal. La serie dio llugar a 21 películes d'animación, delles OVAs, una serie rodada en imaxe real, numberosos videoxuegos y dellos productos de merchandising.

Tanto'l anime como'l manga algamaron un gran ésitu tanto fuera como dientro de Xapón. Nel ranking publicáu por TV Asahi de los meyores 100 animes de 2006 (con base nuna encuesta Online en Xapón), Detective Conan algamó'l puestu 23.[2] Na llista de celebridaes algamó'l puestu 43. Ye'l decimoquintu anime más llargu hasta'l momentu.[3] Detective Conan ye unu de los manga más vendíu de la hestoria, con más de 200 millones de copies. En 2001, la manga foi gallardoniáu col Premiu Shōgakukan na categoría shōnen.

Argumentu editar

El detective xuvenil más famosu de Xapón, l'estudiante de secundaria, él ye Shinichi Kudo, atopar nun parque d'atraiciones xunto a la so amiga de la infancia Ran Mouri, de la que ta secretamente namoráu pero él nun sabe qu'ella tamién lo ta d'él. Ellí, dempués de resolver un nuevu casu de muerte, dixebrar de la so amiga y guarda un intercambiu sospechosu de dineru ente unu de los homes vistíos de negru que taba presente nel casu anterior y un home misteriosu. Mientres los espiaba, Shinichi ye atacáu pel costazu pol compañeru del home de negru, y alminístren-y un venenu'l APTX 4869 col fin de matalo. Sicasí'l venenu tuvo un efeutu inesperáu: el cuerpu de Shinichi pasó a convertise nel d'un neñu de 7 años.

Agora, faciéndose llamar Conan Edogawa y despintando la so verdadera identidá con tal de protexer a los suyos y a él mesmu de los Homes de negru, el mozu detective treslladar a casa de Ran y el so padre: el detective Kogoro Mouri quien nun ye bien prestixosu. Nengún d'ellos sabe que Conan ye, en realidá, Shinichi y este va utilizar el so secretu pa resolver los casos del propiu Mouri nel so nome y ensin que naide lo sepa. Nin el mesmu Kogoro.

Los únicos que conocen la so verdadera identidá son, ente otros, el profesor Hiroshi Agasa, quien-y facilitará toa clase d'inventos y conseyos pa les sos investigaciones; Heiji Hattori, un detective adolescente como Shinichi, pero a diferencia d'este, Hattori vive nel área de Kansai en Osaka; Yusaku y Yukiko Kudo, padres de Shinichi Kudo; Shiho Miyano/Ai Haibara/Sherry na organización, la inventora del venenu APTX 4869, que lo inxer col fin de suicidase, pero pa la so sorpresa remocica; y Vermú una miembru de la Organización.

Adulces van vese arreyaos nesta apasionante hestoria nuevos Homes de Negru, el FBI y la CIA teniendo como fonderada la rellación ente Ran y Shinichi y el resolución d'infinitos misterios.

Personaxes principales editar

  • Shinichi Kudo (工藤 新一 Kudō Shinichi?): ye'l protagonista de la hestoria, un adolescente de 17 años reconvertíu nun neñu de 6/7 años dempués de tomar una droga llamada APTX 4869: Conan Edogawa. Escoyó esti nome polos autores Sir Arthur Conan Doyle y Rampo Edogawa. Los sos padres son l'escritor Yusaku Kudo y l'actriz Yukiko Kudo. Él ta namoráu de Ran, agora vive na so casa xunto al padre d'ella, el fracasáu detective Kogoro Mouri. Cola so nueva identidá asiste a un colexu de primaria - onde entabla amistá con Ayumi, Genta y Mitsushiko, depués d'un tiempu una nueva moza llega a la escuela col nome de Haibara Ai quien yera parte de la organización de los homes de negru (nome clave Sherry) pero un sucesu que lu fadió fizo que llegara a tomase la mesma droga que Shinichi la cual facer encoyer, agora ella vive col profesor Agasa y ella tamién ye parte de la lliga xuvenil de detectives quien resuelven casos cola ayuda de Conan. - y asina Shinichi vive'l so día ente día intentando afayar cómo recuperar el so antiguu cuerpu. Pero mientres, los casos empiecen a llamar a casa de Kogoro, Conan busca más pistes que la empunxeren a tar un pasu alantre de los "homes de negru" y gracies a los inventos del profesor Agasa puede resolver los casos fácilmente llogrando que naide abarrunte, unu de los inventos ye la tarabica camuda voces y el reló con dardos anestesiantes que son los que más utiliza na serie.
  • Ran Mouri (毛利 蘭 Mōri Ran?): protagonista xunto a Shinichi de la hestoria. Ye una amiga de la infancia de Shinichi de quien ta namorada. Acompaña al so padre y a Conan nos casos, munches vegaes abarruntando d'esti postreru creyendo que ye Shinichi, anque a la fin termina per creer que solo ye un neñu y que nun puede ser Shinichi. Tamién, amás de xixilar al so padre en públicu, ye capitana de Kárate nel so colexu, campeona del mesmu y utiliza el so calter cuando s'enoxar pa consiguir lo que quier.
  • Kogoro Mouri (毛利 小五郎 Mōri Kogorō?): esti fracasáu detective, padre de Ran y ex-home de la famosa abogada Eri Kisaki y ye adictu al tabacu, al alcohol, a les carreres de caballos y los conciertos de Yoko Okino. Cuando Conan treslladar a la so casa, la so fama empieza a crecer como detective, ganándose'l llamatu del detective durmiente. Anque paez que nun tien intelectu pa la so xera como detective, nel so pasáu foi un escelente axente de policía y resulta ser una persona intelixente que nun da lo meyor de sigo nos sos casos.
  • Ai Haibara (灰原 哀 Haibara Ai?):científica procedente de la Organización de los Homes de Negru y creadora del APTX 4869, el so verdaderu nome ye Shiho Miyano y tien 18 años. Na organización conocer como Sherry. Dempués de que Gin matara a la so hermana Akemi Miyano, decide tomase'l APTX 4869 pensando que se suicidaría, yá que la organización haber zarráu al nun querer trabayar más, sicasí, encoyer al igual que Shinichi Kudo. En delles partes de la serie puede guardase que Ai Haibara ta atraida por Shinichi Kudo . Vive col profesor Agasa y desenvuelven una rellación bastante peculiar de padre y fía. Al igual que Conan, Haibara tien bien bona intuición, y de cutiu ye capaz de "presentir" cuando daquién reparar, principalmente cuando ye daquién de la Organización de los Homes de Negru.

Conteníu de la obra editar

Manga editar

Detective Conan (名探偵コナン Meitantei Conan?) ye un manga escritu ya ilustráu por Gosho Aoyama (青山 剛昌 'Aoyama Gosho'?), que ye publicáu pola editorial Shogakukan na revista Shōnen Sunday, La manga sigue editándose en Xapón dende 1994 y lleva editaos un total de 90 volumes en Xapón. Cada miércoles publicar un file na revista Shōnen Sunday en Xapón, llegando yá a los 1000. Nel 2001, la manga llogró'l premiu Shōgakukan na categoría shōnen, unu de los premios más prestixosos que se da añalmente en Xapón.

N'España, nel añu 1998 empezar a editar la manga de Detective Conan de la mano de Planeta deAgostini. Nun principiu foi un fracasu, pero tres l'estrenu del anime en TV, llueu s'empezaron a editar nuevos tomos, llegando a arrexuntar 13 tomos del Volume 1, 87 del Volume 2 (abierta) y 31 del Volume Especial hasta la fecha. Esto convertir na serie manga más llarga publicada n'España, superando asina al so antiguu rival, Saint Seiya.

Rol Nome
Autor Original Gosho Aoyama
Productores Michihiko Suwa
Kazuhiko Yagiuchi
Masahito Yoshioka
Katsuo

Ono

Diseñu de Personaxes Masatomo Sudo

Junichi Iioka

Guionistes Kanji Kashiwabara
Kazunario Kouchi
Junichi Miyashita
Yuichi Higure
Toshiki Inoue
Direutores d'Animación Masatomo Sudo
Hirotoshi Takatani
Haruo Oogawara
Atsushi Aono
Akio Kawamura
Takashi Hyodo
Yukihiro

Shibutani

Takashi

Nomura
Hironobu Horikosi
Takahisa Ogawa

Direutor de Grabación Katsuyoshi Kobayashi
Editor Terumitsu Okada
Direutor Kenji Kodama
Producíu por TMS Entertainment
Yomiuri Telecasting Corporation

Anime editar

La serie d'anime ye producida polos estudios Tokyo Movie Shinsha y Yomiuri TV que se tresmite dende 1996 y cuenta con más de 860 episodios y entá se sigue emitiendo hasta la fecha. Al igual que la mayoría de los animes, el de Detective Conan ye una adautación animada del manga. Les diferencies ente anime y manga son más o menos bultables y el principal cambéu dar nos llamaos rellenos (o fillers), anque se dieron delles ediciones de mayor o menor importancia mientres la hestoria nel anime con al respeutive de lo socedío na manga. Nel ranking publicáu por TV Asahi de los meyores 100 animes de 2006 (sobre la base d'una encuesta Online en Xapón), algamó'l puestu 23 mientas que na llista de celebridaes algamó'l puestu 43. En Xapón ye una de les series más vistes en televisión.

OVAs (Original Video Aanimation) editar

OVA de Detective Conan

Películes editar

La primer película sigue les aventures de Conan mientres intenta atopar y prindar a un terrorista que punxo bombes por tola ciudá. Dempués de dir bomba tres bomba, Conan tien de detener una primero que destruya un rascacielos nel centru de la ciudá que la so potencia causaría millones de dólares en daños y cientos de muertos, y amás d'ello Ran atopar nun gran dilema por que va tener que desactivar una bomba nel edificiu onde quedara a les 10 de la nueche con Shinichi pa celebrar el so cumpleaños (el de Shinichi) viendo una película.

Una mañana, Ran espiértase sobrosaltada por una velea. Nella, a la so madre Eri dispárenlu; Ran nun sabe'l porqué d'esi suañu hasta que recuerda que 10 años antes el so padre Kogoro, cuando entá taba nel cuerpu de policía, disparó a Eri como única manera d'arrestar al criminal Jo Murakami. Xustamente nesos díes, Jo Murakami salió de prisión en cumpliendo una condena de 10 años polos sos crímenes. Kogoro Mouri y Juuzo Megure fueron los sos captores, y empieza una serie d'intentos d'ataques rellacionaos con conocíos, amigos y familiares de Mouri y con cartes de naipe. Intentando defender a los implicaos y prindar al responsable van terminar nun luxosu restorán onde Conan va dar la última batalla. A la fin Conan va dase cuenta cual foi'l motivu pol cual Kogoro disparó-y a los so esposa.

La policía xaponesa nun ye capaz d'atrapar al lladrón de guante blancu Kaito Kid. El so próximu oxetivu ye faese col Güevu de Pascua de la Rusia Imperial, una xoya fecha con oru y cristal que s'atopa n'Osaka, y avisando d'ello unvia una nota a les fuercies policiales retándo-yos a que lo torgar. Kogoro Mouri y la so familia mover hasta Osaka p'ayudar a la policía. Conan va atopar de nuevu con Kaito Kid y va intentar torgar el robu. Pero apaez un asesín, Escorpión, que dispara a Kaito Kid y llégase-y a dar por muertu. Conan, Ran, Kogoro, Shiratori, Haibara, Agasa, los detectives infantiles y los que nagüen el Güevu de camín van vese envueltos nuna aventura dientro d'un castiellu, onde se va faer conocida la identidá del asesín y l'apaición de ciertu personaxe dau por perdíu. Finalmente, Conan vese obligáu a revela-y a Ran la so verdadera identidá, pero daquién nuevamente allega na so ayuda. ¿Qué va pensar el detective remocicáu?

Unu tres otru, distintos oficiales de policía tán siendo asesinaos. La Policía intenta nun perder los nervios ya investigar con aselu asoceder, creyendo que l'asesín puede formar parte de dalguna asociación venceyada a les fuercies policiales. Resulta que'l fíu del xefe del departamentu policial ta arreyáu nos asesinatos y Ran pierde la memoria. Conan vese engarráu al asesín que quier terminar con Ran pa dar la so última llucha nel Tropical Land. Ran sorprender al ver como Conan defender cola so vida y pregúnta-y el por qué. Conan confiésa-y el querela lo que fai animala a que recupere la memoria. A la fin de la película Ran fai-y ver a Conan que-y dixo eso por que recordara como Kogoro confesárase a Eri, la ma de Ran, dándo-y a entender que s'espresa colos mesmos términos que Kogoro.

Na ciudá de Nishitamashi va inaugurase un edificiu con forma de torres ximielgues, con 75 plantes d'altu que faen que dende'l suelu paeza qu'han d'algamar el cielu. Al reconocer les torres mientres vuelven d'un campamentu escolar, Conan y los pequeños detectives deciden veles de cerca. Nel edificiu atopar con Kogoro, Ran y Sonoko por casualidá, pos la presidenta del Tokiwa Group, Mio Tokiwa, y Kogoro yeren vieyos compañeros de la universidá, y la muyer convidara a Kogoro pa enseña-y l'edificiu'l día antes de ser inauguráu. Xuniéndose a ellos, Conan y el restu de neños escapar del tour empuestu por Mio y van hasta l'últimu pisu pa ver la maraviyosa vista de la ciudá. Pero daqué va mal pa Conan; dos trabayadores tán falando y dicen qu'hai un coche sospechosu delantre del edificiu, un Porsche 356A negru, bien similar al de Gin. La situación vese peor al asoceder tres asesinatos rellacionaos cola inauguración del edificiu y l'esplosión d'unes bombes qu'obliguen a sacupar llueu. Conan va ver na aventura de rescatar a Ran y finalmente a la lliga xuvenil de detectives primero que l'edificiu se derrumbre.

Una neña maravía que vive nos EE. XX. suicídase dempués de crear un programa informáticu. Años más tarde esti xuegu va salir a la venta, pero antes d'eso hai una fiesta de presentación onde alleguen tou tipu de persones importantes: actores, cantantes, científicos, xefes d'empreses, etc., inclusive Yusaku Kudo, el padre de Shinichi, y el Profesor Agase. Nesta fiesta hai 50 máquines virtuales col nuevu xuegu por que lo prueben 50 neños. Nun principiu los 50 neños son toos neños ricos, pero la Lliga Xuvenil de Detectives consigue colase pa poder xugar y Sonoko regála-y el so pase de cortesía a Ran por que nun s'alloñar de Conan. Sicasí, daqué va mal, de sópitu el xuegu cobra "vida" y empieza a falar. El xuegu consiste en superar unes pruebes en distintos escenarios, si daquién falla, va morrer. La única manera de salvar a los neños ye que daquién consiga llegar hasta'l final. Conan va escoyer l'escenariu de Londres del sieglu XIX, onde va tener qu'afayar la verdadera identidá de "Jack l'Estripador".

La película trata d'un camín malditu d'unes ruines y unos monxos bien estraños. Nesti encruz van tar Ran, Conan, Heiji y Kazuha, onde toos son oxetivos de dellos atentaos con fleches. Heiji cree atopar al so primer amor, ente que con Conan descifren el misteriosu códigu. N'unu de los enfrentamientos ente Heiji y l'asesín, Kazuha llogra detener una muerte segura pa Heiji, y estropiar al asesín dando con una evidencia de quien podría ser el mazcaráu. Pero mientres vuelva buscalo mientres Heiji ta nel hospital, Kazuha ye secuestrada. Conan llogra valise d'un antídotu temporal y vuelve siendo Shinichi, pero faciéndose pasar por Heiji. En contra de los sos deseos, ye vistu por Ran y vese obligáu a dormila con un dardu anestesiante, ente que l'antídotu pierde'l so efeutu. Volviendo ser Conan, con Heiji y Kazuha llogren detener a los monxos, y la curtia apaición de Shinichi queda como una bon alcordanza pa Ran. Heiji, finalmente dase cuenta que Kazuha yera'l so primer amor y non la otra moza.

Nesta ocasión, una famosa actriz pide ayuda a Kogoro Mouri pa protexer un aniellu antiguu de Kaito Kid. Primero que la obra de teatru empiece, conocen a tolos actores y Nakamori presenta como refuerzu a...¡¡¿Shinichi Kudo?!! Conan capta darréu que se trata de Kaito Kid ya intenta alloñar celosamente de Ran. Mientres toos creen que'l lladrón va apaecer a la fin de la obra, Conan sigue a Kid, pero'l guante blancu llogra escapar. Siguiendo col cuidu del costosu aniellu, Kogoro, Ran, Conan, Eri, Sonoko, Agasa, Haibara y la lliga xuvenil son convidaos a un vuelu n'avión, onde asocede'l misteriosu asesinatu a la dueña del aniellu. Lamentablemente l'envelenamientu llega a los pilotos y Conan vese obligáu a remanar xunto a Kaito Kid amarutáu l'avión. Al trate ensin llugar p'aterrizar, Kaito Kid asusará a la policía y Conan va dexar a cargu a Ran y Sonoko del avión, p'azorronar la so voz de Shinichi. Ran criticar pa finalmente confesase. A la fin, Ran termina creyendo que confesara los sos sentimientos a Kaito Kid al velo nuevamente colo que creía yera una mázcara de Shinichi.

Conan, Ran, Kogoro, Agase y los neños van nel cruceru Afrodite pel mar. Tou va bien hasta qu'una serie d'asesinatos y una esplosión obliguen a sacupalos del barcu porque se funde. Kogoro llogra afayar al verdaderu asesín por sigo mesmu, pero xunto a Conan danse cuenta de que Ran sumió. La so última misión nesi cruceru ye encontrala primero que'l navío fundir por completu. A la fin, Conan menta a Ran como "la persona a la cual tien que protexer siempres".

Kogoro ye contratáu nun parque d'atraiciones por qu'investigue un casu, pero si nun lo consigue en 12 hores Ran y los neños van morrer. Conan tamién ayuda a Kogoro a investigar y pasu a pasu van apaeciendo personaxes como Heiji, Kazuha, Agasa, Sonoko, Kaito Kid, l'Inspector Megure, Shiratori, Sato, Takagi, Chiba, los detectives Yokomizo, Heizo Hattori, Eri Kisaki, el detective xuvenil Saguru Hakuba, etc.

Conan y los neños viaxen a una islla xunto a Kogoro, Ran, Sonoko y Agasa. Los neños van resolviendo un mapa de l'ayalga ente que Ran y Sonoko faen bucéu. Finalmente la hestoria de dos muyeres pirates y el so barcu escondíu van dar enforma xuegu nuna aventura increíble, Ran va vese envolubrada nun problema y Conan va tratar de salvala.

Una serie d'asesinatos apunten a dellos músicos. Toles víctimes yeren antiguos miembros d'una academia de música empobinada por un famosu pianista. Ábrese un salón de conciertos pa la música fecha por esi pianista y Conan y otros fueron convidaos a la so abertura. La carauterística principal del conciertu yera los tonos de "Bach trembled", un tipu de música tocáu col Órganu de pipa, el famosu violín "Stradivarius", y la voz perfecta d'una vocalista. Sicasí, empiecen a asoceder munchos incidentes sospechosos mientres el conciertu. Conan y otros invitaos visiten el conciertu nel día del estrenu, pero asocede una repentina y enorme esplosión nel salón de conciertos, arrodiando'l llugar con enormes llapaes.

La película desenvuélvese en redol a unos asesinatos en serie en Tokiu y Kanagawa. Vienen munchos policías de too Xapón p'asistir al alcuentru rellacionáu col casu y Conan ve cómo un home entra nel coche de Gin. Conan abarrunta que'l casu tien que ver cola organización y afaya que Irish (fíu de Pisco) faise pasar por un miembru de la policía y que va en busca d'una tarxeta de memoria con datos d'espíes la organización.

El tíu de Sonoko desafía nuevamente a Kaito Kid, esta vegada l'oxetivu atopar nun dirixible y trátase d'un aniellu. Kid va tener 6 hores pa robar la xoya, tiempu que tarda'l dirixible en llegar de Tokyo a Osaka; nel mesmu tamién van tar Conan, Ran, Kogoro, el profesor Agasa, Haibara, Sonoko y los pequeños detectives. A la metá del vuelu un grupu terrorista con una bacteria en poder secuestrar.

¡15 segundos antes pa la esplosión del tren soterrañu! Un día d'avientu llega una misteriosa nota d'amenaza a la seición de Asakura. Esi día, ¡Esplota'l túnel soterrañu d'una llinia de tren recién abierta! Sicasí, gracies a Conan, que s'enteró de la nota d'amenaza por Kogoro, el casu cerrar ensin dexar a nenguna persona mancada, pero... depués nuna ciudá alloñada del mundu, desenvuélvese un casu, lo cual llevara a tráxiques consecuencies

¡Conan, a quien-y gusta'l fútbol, va atopar con un casu inimaxinable! Hasta'l momentu Conan resolvió diversos casu rellacionaos al fútbol, pero ¡nesta película va ser envolubráu nun casu a una escala inimaxinable! Un día, Kogoro recibe una llamada misteriosa anunciando una bomba. "Un neñu azul y una cebra azul, agua dende enriba...": si llogren resolver esti códigu, ¡van poder detener la esplosión! Conan, quien taba mirando un partíu de fútbol cola Lliga Xuvenil de Detectives, tamién s'arreya nel resolución del códigu, pero lo que s'escuende detrás d'eso... ¡A Conan va presentáse-y un misteriu y terror a escala de película non antes vistu!

Un barcu desconocíu con bomba que llexa sobre'l mar nel amanecer. Tou empezó con esi barcu... Nun puertu de Kyoto. Gracies a les Fuercies Autodefenses inauguróse una visita a la nave Aegis. Conan, Ran, Kogoro y la Lliga Xuvenil esfruten del cruceru llenu de la última teunoloxía desenvuelta. Sicasí, suenen les alarmes y vívese una atmósfera estraña dientro de la nave. ¡Nun pasa enforma tiempu hasta que s'atopa un cadabre ensin brazu esquierdu! ¡Y el cadabre tratar d'unu de los oficiales de la marina! Hai una serie de puntos estraños... Conan, quien empieza cola investigación, afaya que ta encetó l'espía "X". ¿Quién ye l'espía "X"? ¿Cuál ye la so rellación col barcu? La solombra del espía que s'avera escontra Conan y los demás... ¡Dientro d'esta nave escuende un gran secretu que supera la imaxinación y va faer tremecer a tou Xapón!

En participando na ceremonia d'inauguración de la torre Bell Tree, Conan y los sos amigos gocien de les sos vistes dende'l so pisu más altu, a 635 metros sobre'l suelu, pero mientres lu faen, una bala impacta contra la ventana y dispárase sobre un home. Ran y los Detectives Xuveniles entren en llerza, al nun saber qué pasó tan de sópitu, pero Conan gracies a les sos gafes con zum afaya una solombra negra en direición a la trayeutoria de la bala. Al pie de la nueva estudiante Masumi Sera, escuerre al francotirador en moto, pero terminen arreyándose nuna persecución onde dellos coches patrulla tán arreyaos. ¡Inclusive'l FBI con Jodie atópase escorriéndo-y! Pero'l culpable fuxe y termina esmoreciéndose na amplitú del océanu. Mientres Conan, Sera, la policía y el FBI investiguen, sale a la lluz la esistencia d'un escuadrón especial de la marina: los "Navi Seals", que tán rellacionaos col francotirador, que solo foi l'entamu d'una gran llerza que s'estiende por tola ciudá. Tamién l'estudiante de posgráu Subaru Okiya mueve ficha nel asuntu...

¡L'oxetivu ye una pieza de valor internacional! ¡El supuestu tiempu perdíu, agora empieza a movese!

La famosa pintura "Los xirasoles" del maestru Gogh emponer... El verdaderu y el falsu, el llaberintu y la prisión, ¿¡el detective y la lladrona pantasma sospechosa!? Cada unu de los sos alcuentros son ilustraos, ¡Un magníficu misteriu artísticu!

Mientres una escura nueche, un espía apruz na xefatura de policía y apuerta a los archivos secretos sobre espíes de delles axencies especiales d'intelixencia infiltrados na Organización de los Homes de Negru. Axencies como l'EL MIO6 d'Inglaterra, el Serviciu Federal d'Intelixencia d'Alemaña (BDN), el Serviciu Secretu d'Intelixencia Canadiense (CSIS), la CIA de los Estaos Xuníos y mesmu FBI vense amenaciaes pol robu d'estos archivos secretos. Primero que se realice'l robu, los oficiales de la seguridá pública dirixíos por Tooru Amuro lleguen xusto a tiempu pa detener al responsable. L'espía llogra fuxir pero Amuro, cola ayuda del axente del FBI a Shuichi Akai, llogren ablayalo mientres la persecución. A otru día, Conan y los sos amigos van a un acuariu recién inauguráu y re modeláu en Tokiu. Al pie de la principal atraición del acuariu, una noria xigante, Conan atopa a una curiosa muyer desnortiada y firida que sufre heterocromía (una anomalía de los güeyos na que los iris son de distintos colores). La muyer atopar nun estáu d'amnesia fonda, de la que nin siquier recuerda'l so propiu nome. Amás, el so móvil nun funcionar. Conan y los sos amigos van tratar d'ayudar a recuperar la so memoria y esclariar lo que realmente-y asocedió. Mentanto, Vermú repara atentamente los movimientos de Conan. Siguiendo órdenes estrictes del so superior, Vermú toma una pistola con silenciador na mano y comunica: "Tou va según lo previsto, Gin".

Un casu de bombardéu en Nichiuri TV na seronda. La Copa Satsuki, que corona'l campeón japones de Hyakunin Isshu, anguaño s'esta grabando dientro de la instalación. Los resultaos incidente nuna gran conmoción y, ente que l'edificiu ta en llapaes en cenices, les úniques persones nel interior son Heiji y Kazuha. Ellos salváronse xusto a tiempu gracies a Conan, que s'entaína a rescatalos. Tanto la identidá y propósitos del que provocó'l bombarderu son desconocíos. Ente que tol mundu esta conmocionáu pola explosion, Conan conoz a una moza formosa misteriosa que diz que ye "la prometida de Heiji". El so nome ye Momiji Ooka y ella ye la campeona de la Escuela Cimera de Kyoto del xuegu de Karuta. El destín quixo que, Kazuha enfrentar a Momiji nel Hyakunin Isshu, polo qu'empieza a entrenar cola ayuda de la madre de Heiji, Shizuka, que ye una xugadora esperta de Karuta. Coles mesmes, nuna casa xaponesa en Arashiyama, nes contornes de Kyoto, l'actual campeón de la Copa Satsuki ye asesináu. Les semeyes de la escena del crime revelen la presencia de Momji. Amás, delles tarxetes de karuta estendiéronse alredor de la víctima. Mientres la investigación, atopar con un secretu rellacionáu col Hyakunin Isshu.

Curtios, magic files y omakes editar

1.-Curtios

Los curtios de Conan tán arrexuntaos nun videu especial llamáu Gosho Collection of Short Stories (Hestories Curties de Gosho Aoyama). Trátase de dos OVAs, capítulos especiales con un total de siete histories alternes. En cuatro d'elles rellacionen daqué con Conan o dalgún personaxe de la serie. Salieron en VHS pal añu 1999 y nel añu 2003 editaron para DVD.

  • Yo voi tener qu'esperar por ti (Espera un Momentu).
  • Una caparina perdida de color coloráu (El casu de la caparina colorada).
  • Navidá pel branu (El Santa Claus de Branu).
  • Voló escontra'l cielu nocherniegu de los 10 planetes (El casu del Ñácaru Shinichi).
  • Lang Ying (El samurái).
  • Play it again (Tócala otra vegada)
  • Misión de 7 minutos de la Lliga Xuvenil de Detectives (El Making Off Conan).

1 - Magic File 1 (película 11): Composición de los capítulos 132, 133, 134 (El casu de los asesinatos nun club de magos I, II y II) y 196 (El primer casu de Ran: l'arma misteriosa).

2 - Magic File 2 (película 12): Shinichi Kudo: El casu de la misteriosa paré y el llabrador negru: Esti Magic File 2 cúntanos una hestoria de cuando Shinichi y Ran taben na secundaria, y desenvuélvese 3 años antes del casu de la película 12. Tamién nos cuntará la qu'importancia tien el cantar "Amazing Grace" y la maña de Shinichi col violín.

3 - Magic File 3 (película 13): Shinichi y Ran - L'alcordanza de la tabla de mahjong y del Tanabata: Trátase d'una hestoria que trescurre pel branu na dómina en que Shinichi y Ran taben na escuela primaria y secundaria.

4 - Magic File 4 (película 14): La Odisea del okonomiyaki d'Osaka: Esti capítulu narra lo asocedío un día dempués de la película 14 dende les 10:30 a.m. hasta les 2:30 p.m. Y cuenta como Conan y Heiji van vese envueltos nuna serie de casos que van faer que nun puedan dir comer el tan deseyáu okonomiyaki d'Osaka. Toa una odísea.

5 - Magic File 5 (película 15): El caprichu del souvenir de Nigata - Tokyo: Heiji trata de resolver porque los regalos souvenir que los neños (Ayumi, Genta, y Mitsuhiko) daríen-y a los so profesora Kobayashi y el regalu souvenir que Sonoko daría-y a Makoto Kyogoku (el so namoráu que ye'l capitán del club de karate) por una y otra razón intercámbiense provocando que los regalos fueren los equivocaos, pero finalmente esti enriedu terminar resolviendo Conan

6 - Bonus File 6 (Película 16) Nesti especial camudáron-y el nome pero sigue considerándose como "Magic File": La flor fantasista: La final de la eliminatoria que decide quien va participar nel Tornéu Nacional ta cerca, pero Shinichi Kudo, de 3ᵉʳ añu de la escuela secundaria de Teitan, dexa pasar la victoria por pocu. Díes dempués, na cayuela del salón dexaron escritu sarcásticamente les estratexes y posiciones nel campu de Shinichi y los demás. ¿Quién ye'l culpable que lu escribió?

7 - Episodiu 694 (Película 17). Nesti casu, l'episodiu 694 (La llambionada xaponesa sumida na confitería antigua) ye l'especial previu a la película 17.

8 - Especial: Kogoro Mouri el fuxitivu (Película 18). Afechu del file 594 de la manga y que preciede a la película 18. El detective Kogoro Mouri tien un trabayu onde ye común ganase enemigos. Tornar a quien lo escuerren ye unu de los sos trabayos tamién, pero quien lu escuerren nesta ocasión van apavorar al mesmu Kogoro... ¿Por qué lo tán escorriendo? Una batalla que pon a prueba la intelixencia y l'arte del escape empezó!!!

Especial pa televisión editar

1ᵘ - Lupin III vs Detective Conan

Esti especial foi producíu por TMS Entertainment, Nippon Television y Yomiuri Telecasting Corporation y tresmitióse el 27 de marzu de 2009. L'especial foi promocionáu como "l'alcuentru llexendariu" ente Conan Edogawa y Lupin III (de la manga y anime Lupin III) atrayendo a una audiencia récor de 19,5. VAP llanzó l'especial en DVD y discu Blu-ray el 24 de xunetu de 2009.

Serie rodada n'imaxe real editar

El 2 d'ochobre de 2007 foi llanzáu un especial de TV de Detective Conan con actores reales, tituláu Detective Conan Drama. Nel mes d'avientu de 2007 estrenóse la segunda parte, titulada El regresu de Shinichi Kudo. Oguri Shun foi l'encargáu de dar vida a Shinichi Kudo. Un tercer episodiu n'imaxe real foi llanzáu en 2011 con motivu del 15 aniversariu de la serie. El so más recién episodiu foi llanzáu en 2012 col títulu Shinichi Kudo y el casu del asesinatu de Kyoto Shinsengumi.[4]

Capítulos n'imaxe real
  1. Una carta de desafíu pa Shinichi Kudo
  2. ¡El regresu de Shinichi Kudo!
  3. Desafíu pa Shinichi Kudo- El misteriu de la lleenda de l'ave #

Shinichi Kudo y el casu del asesinatu de Kyoto Shinsengumi

Finalmente, una serie de drama de Detective Conan foi puesta en marcha (Detective Conan: El desafíu escritu pa Shinichi Kudo) Emitir con regularidá en Xapón, y cuntó con 13 episodios.

Videoxuegos editar

Detective Conan, por cuenta del so ésitu, cuntó gran cantidá de videoxuegos, principalmente en consoles portátiles, pero tamién en dalguna de sobremesa como Psx;"detective conan" (1998) o PlayStation 2;"Detective Conan: Legacy of Great Empire" (2004).

En marzu de 2009 llanzóse'l videoxuegu de Detective Conan, llamáu "La investigación de Mirapolis", pa la consola de Nintendo Wii principalmente en Xapón, América y Europa.

Pa la plataforma de Nintendo DS, esisten tres videoxuegos de la serie.

Banda sonora editar

Doblaxe editar

Personaxe Voz Xaponesa

 

Shinichi Kudo Kappei Yamaguchi
Conan Edogawa Minami Takayama
Ran Mouri Wakana Yamazaki
Kogoro Mouri Akira Kamiya / Rikiya Koyama
Profesor Agasa Kenichi Ogata
Genta Kojima Wataru Takagi
Ayumi Yoshida Yukiko Iwai
Mitsuhiko Tsuburaya Ikue Ōtani / Ai Orikasa
Sonoko Suzuki Naoko Matsui
Yusaku Kudo Hideyuki Tanaka
Yukiko Kudo Sumi Shimamoto
Heiji Hattori Ryo Horikawa
Kazuha Toyama Yūko Miyamura
Kaito Kid Kappei Yamaguchi
Inspector Megure Chafūrin
Wataru Takagi Wataru Takagi
Miwako Sato Atsuko Yuya
Ninzaburo Shiratori Kaneto Shiozawa (†) / Kazuhiko Inoue
Eri Kisaki Gara Takashima
Gin Yukitoshi Hori
Vodca Fumihiko Tachiki
Shiho Miyano/Ai Haibara/Sherry Megumi Hayashibara
Yumi Miyamoto Yuu Sugimoto
Detective Chiba Isshin Chiba
Tomoaki Araide Hideyuki Hori
Makoto Kyogoku Nobuyuki Hiyama
Vermú Mama Koyama
Pisco Yasuo Muramatsu
Jodie Starling Miyuki Ichijou
James Black Iemasa Kayumi
Shuichi Akai Shuichi Ikeda
Aoko Nakamori Yukiko Iwai / Minami Takayama
Shizuka Hattori Masako Katsuki
Tooru Amuro/Rei Furuya Tohru Furuya
Midori Kuriyama Asako Dodo

Receición editar

Tanto'l anime como'l manga algamaron un ésitu escelente fuera y dientro de Xapón, tamién tuvieron respuestes positives de la crítica pola so trama y los casos. Detective Conan ye'l segundu manga más vendíu de la hestoria, con más de 200 millones de copies,[5] con frecuencia apaecen nes llistes de best-seller de la manga.[6][7] En 2001, la manga foi gallardoniáu col Premiu Shōgakukan na categoría shōnen.

L'adautación animada de la serie ye tamién bien popular en Xapón, apaeciendo nos seis primeros na Japanese TV Rankings en delles ocasiones.[8][9] La serie de televisión clasificó ente los venti primeros nes encuestes realizaes pola revista d'anime Animage 1996 a 2001.[10] Nel ranking publicáu por TV Asahi de los meyores 100 animes de 2006 (sobre la base d'una encuesta Online en Xapón) algamó'l puestu 23.[11] Na llista de celebridaes algamó'l puestu 43. Delles de les películes de la franquicia fueron nomaos a los premios nel so país d'orixe. La novena película foi nomada a la categoría de llargumetraxe na quinta entrega añal d'Anime de Tokiu, y nos próximos cinco filmes fueron nomaos pal Premiu de l'Academia de Xapón Animación del Añu nos sos respeutivos años de publicación.[12][13]

Nos Estaos Xuníos, Detective Conan recibió aponderamientos d'Eduardo M. Chávez de Mania.com 's Chávez cree que la manga ye curiosu pa los llectores de toles edaes. y AE Sparrow d'IGN emponderar poles sos hestories, los misterios y la forma que se desenvuelven les investigaciones de Conan y los sos amigos. Sparrow llama l'estilu de la serie d'un amiestu de Scooby-Doo y Sherlock Holmes.[14][15] Lori Lancaster de Mania.com describió a Detective Conan como "una serie intelixente onde hai misterios en cada esquina", señalando la naturaleza de cada casu como "estraña" y "interesante".[16]

Hai un muséu dedicáu a la serie asitiáu en Hokuei, Tottori ciudá natal de Aoyama). Na llocalidá atópense tamién delles estatues de bronce de Shinichi Kudo, Conan Edogawa, y Ran Mouri que s'instalaron en distintos llugares de la mesma.[17][18][19]

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. «Case Closed». ANN.
  2. «El meyor anime según los xaponeses». Consultáu'l 13 d'ochobre de 2006. (n'inglés)
  3. «Llista de series d'anime por númberu d'episodios». Consultáu'l 13 de febreru de 2012. (n'inglés)
  4. http://www.ytv.co.jp/conan-spdrama/
  5. «興収34億円を突破し、シリーズ新記録を更新中!» (xaponés). TMS Entertainment. Archiváu dende l'orixinal, el 18 d'avientu de 2009. Consultáu'l 17 d'avientu de 2009.
  6. «2008's Top-Selling Manga in Japan, #1–25». Anime News Network (19 d'avientu de 2008). Consultáu'l 18 d'ochobre de 2010.
  7. «Top-Selling Manga in Japan by Volume: 1st Half of 2010». Anime News Network (2 de xunu de 2010). Consultáu'l 18 d'ochobre de 2010.
  8. «Japanese Anime TV Ranking, April 23–29». Anime News Network (8 de mayu de 2007). Consultáu'l 7 d'avientu de 2010.
  9. «Japanese Anime TV Ranking, November 22–28». Anime News Network (5 d'avientu de 2010). Consultáu'l 7 d'avientu de 2010.
  10. «第19回アニメグランプリ» (xaponés). Animage (Xunu de 1997). Archiváu dende l'orixinal, el 3 de xineru de 2011. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2010.

    «第20回アニメグランプリ» (xaponés). Animage (Xunu de 1998). Archiváu dende l'orixinal, el 3 de xineru de 2011. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2010.

    «第21回アニメグランプリ» (xaponés). Animage (Xunu de 1999). Archiváu dende l'orixinal, el 3 de xineru de 2011. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2010.

    «第22回アニメグランプリ» (xaponés). Animage (Xunu de 2000). Archiváu dende l'orixinal, el 3 de xineru de 2011. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2010.

    «第23回アニメグランプリ» (xaponés). Animage (Xunu de 2001). Archiváu dende l'orixinal, el 3 de xineru de 2011. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2010.

    «第24回アニメグランプリ» (xaponés). Animage (Xunu de 2002). Archiváu dende l'orixinal, el 3 de xineru de 2011. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2010.

  11. «El meyor anime según los xaponeses». Consultáu'l 13 d'ochobre de 2006. (n'inglés)
  12. «Tokyo Anime Fair: Award Winners». Anime News Network (27 de marzu de 2006). Consultáu'l 17 d'avientu de 2009.
  13. «Tokikake Wins "Animation of the Year" at Japanese Academy Awards». Anime News Network (20 de febreru de 2007). Consultáu'l 20 d'avientu de 2010.

    «Tekkonkinkreet Wins Japan's Academy Award for Animation». Anime News Network (15 de febreru de 2008). Consultáu'l 20 d'avientu de 2010.

    «Ponyo, DMC Won Japan Academy Awards on Friday». Anime News Network (23 de febreru de 2009). Consultáu'l 20 d'avientu de 2010.

    «Summer Wars Wins Japan Academy's Animation of the Year». Anime News Network (5 de marzu de 2010). Consultáu'l 19 de marzu de 2011.

    «Colorful, Arrietty, One Piece Earn Japan Academy Nods». Anime News Network (17 d'avientu de 2010). Consultáu'l 20 d'avientu de 2010.

  14. Eduardo M. Chavez (20 d'ochobre de 2004). «Case Closed Vol. #01 review». Mania.com. Archiváu dende l'orixinal, el 3 de xineru de 2011. Consultáu'l 29 d'avientu de 2009.
  15. A.Y. Sparrow (4 d'avientu de 2007). «Case Closed Volume 21 Review». IGN. Archiváu dende l'orixinal, el 3 de xineru de 2011. Consultáu'l 29 d'avientu de 2009.
  16. Lori Lancaster (12 de setiembre de 2008). «Case Closed Season 1 Collection». Mania.com. Archiváu dende l'orixinal, el 3 de xineru de 2011. Consultáu'l 28 de payares de 2010.
  17. «Gosho Aoyoma's Profile» (xaponés). Conan-Town.jp. Archiváu dende l'orixinal, el 15 de marzu de 2011. Consultáu'l 19 de marzu de 2011.
  18. «Aoyoma World» (xaponés). Conan-Town.jp. Archiváu dende l'orixinal, el 22 de xunetu de 2011. Consultáu'l 19 de marzu de 2011.
  19. «工藤新一の像» (xaponés). Conan-Town.jp. Archiváu dende l'orixinal, el 12 d'abril de 2010. Consultáu'l 28 de xineru de 2010.

    «コナンの像» (xaponés). Conan-Town.jp. Archiváu dende l'orixinal, el 11 d'abril de 2010. Consultáu'l 28 de xineru de 2010.

    «大栄小学校» (xaponés). Conan-Town.jp. Archiváu dende l'orixinal, el 7 de mayu de 2010. Consultáu'l 28 de xineru de 2010.

Enllaces esternos editar