Donatella Versace

diseñadora italiana

Donatella Versace (2 de mayu de 1955Reggio Calabria) ye una diseñadora de moda, empresaria y actriz italiana, hermana menor de Gianni Versace. Ye l'actual vicepresidenta del grupu Versace, según la so xefa de diseñu.

Donatella Versace
Vida
Nacimientu Reggio Calabria2 de mayu de 1955[1] (68 años)
Nacionalidá Bandera d'Italia Italia
Residencia Milán
Familia
Fíos/es Allegra Beck (es) Traducir
Hermanos/es
Estudios
Estudios Universidá de Florencia
Llingües falaes italianu
inglés
Oficiu diseñadora, empresariadiseñadora de moda
IMDb nm1015809
versace.com
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Donatella Versace ye la más nueva de cuatro hermanos. El so padre yera un financieru personal de l'aristocracia italiana. Una hermana mayor, Tina, morrió a la edá de doce años por una infeición (peritonitis). Anguaño tien 62 años y ye la dueña y direutora creativa de Versace, una reconocida marca de moda que foi fundada y empobinada por Gianni Versace, hasta qu'ésti foi asesináu.

Carrera editar

Inicio de la so carrera editar

Nos años 1970 Donatella siguió los pasos del so hermanu mayor, Gianni, empezando a diseñar artículos de puntu en Florencia, Italia mientres estudiaba idiomes. Dempués de la so graduación compartió un pisu col so hermanu en Milán. Donatella entamara trabayar pal so hermanu en llabores de Rellaciones Públiques, pero pa él yera más pervalible tenela como a una "musa y crítica", según Donatella mientres una entrevista cola revista Vogue.[2] Al traviés de la so cercanía a les empreses del so hermanu, Donatella meter nel mundu de la moda. Una década más tarde, nos años 1980, Gianni llanzó un arume dedicáu a ella, Blonde, y dio-y el so propiu sellu, Versus, que sigue siendo una conocida llinia interior de Versace.

La crecedera de Donatella y Versace editar

Antes del asesinatu del so hermanu Gianni, en xunetu de 1997, Donatella y Santu Versace realizaben trabayos secundarios na so casa de moda. Sicasí, dempués de la muerte de Gianni, Donatella y Santu fixeron cargu de los negocios del so hermanu. Santu tamién ye diseñador de moda y propietariu de Finanziaria Versace, una caña de Versace establecida.

Donatella foi la primera n'utilizar celebridaes pa espublizar la so ropa nel mundu de la pasarela y otros medios de comunicación públicos (tales como anuncios) en llugar d'utilizar modelos desconocíos. Donatella llueu demostró ser una de les grandes rellaciones públiques dientro de la marca Versace, espublizándola por toa Europa y la mayor parte de los Estaos Xuníos. Donatella optó por asitiar a dalgunos de los sos bonos amigos, Lil' Kim, Jennifer Lopez, Madonna, Courtney Love, Christina Aguilera, Jonathan Rhys Meyers y Demi Moore, nel sector publicitariu de Versace, polo qu'ellos y otres celebridaes promocionaron la imaxe de Versace. La so popularidá creció cuando diseñó'l famosu vistíu verde de Versace, tamién conocíu como'l "Jungle-Dress", que foi utilizáu por Jennifer Lopez nos Premios Grammy en 2000.

Anguaño Donatella encargar de diseñar y Santu ye'l celebru financieru. Mientres unos años de transición díxose que'l nome de la firma Versace taba na cuerda fluexa, pola evolución de la moda escontra un gustu más sobriu que s'alloñar del estilu distintivu d'esta marca. Pero la sobrevivencia de la compañía caltúvose y nos últimos tiempos la esuberancia típica de Versace repunxo estimación. Asina, Donatella llegó a collaborar con H&M nel llanzamientu d'una coleición algamadiza, que reeditaba la estética Versace de les décades de 1980 y 1990.

Promoción y ésitu editar

Un añu y trés díes depués de la muerte de Gianni en xunetu de 1998, Donatella Versace entamó'l so primer desfile de Versace Atelier nel Hotel Ritz de París. Ella construyó la so pista sobre la piscina del hotel, al igual que'l so hermanu fixera cada temporada, anque esta vegada con vidriu puru. Ella agora supervisa la producción de cada añu (una docena de coleiciones). Los sos veceros regulares inclúin a Sir Elton John, Liz Hurley, Rakeem nuevu, Catherine Zeta-Jones y Kate Moss. Inclusive'l príncipe Carlos d'Inglaterra asiste a les fiestes de Donatella n'Europa. En 2005, escoyó a Madonna pa ser la vocera británica de la firma nun alcuerdu que se reportó en 5 millones de dólares. En 2007, basó la so coleición de primavera na figura del secretariu priváu del Papa Benitu XVI, monseñor Georg Gänswein.[3]

Per otra parte, la compañía creó'l gran y luxosu Palazzo Versace Resort na Costa Daurada d'Australia. Otru creciente símbolu del estilu de Versace ye'l Burj al-Arab, en Dubái, Emiratos Árabes Xuníos (EAU), yá que cunta con una amplia coleición de muebles y ropa de cama nes habitaciones de la marca Versace.

Los planes pal Palazzo Versace Dubái fueron anunciaos en mayu de 2005. Gianni Versace SpA , Sunland Group Ltd. y Emirates International Holdings anunciaron que'l Palazzo Versace resort construyir nes badees árabes del Dubái Creek. El segundu Palazzo Versace cuntaría con una serie de suites y cases de luxu, incluyendo un esclusivu spa. Los planes oficiales pa empezar la construcción fueron en 2006, y él completóse nel añu 2008. L'interior del hotel ta forníu con delles coleiciones de Versace. Como direutora creativa, Donatella llevó a cabu los planes finales y estratexes de diseñu pal hotel y resort. Foi'l segundu hotel Palazzo Versace enxamás construyíu, y el segundu hotel en Dubái en disponer d'una amplia gama de coleiciones de Versace. N'ochobre de 2002 , Gianni Versace y la ropa diseñada más famosa de Donatella amosar nuna esposición especial del históricu Muséu de Victoria y Alberto de Londres, pa ser honráu l'ésitu consiguíu por Versace d'una manera estraordinaria en tol mundu. Amás, Donatella collabora na fundación d'Elton John contra'l SIDA. Versace tamién se dio a conocer al utilizar la estrella del pop Lady Gaga como la so musa. N'ochobre de 2012, Donatella recibió la visita de Gaga nel apartamentu del so difuntu hermanu en Milán.

Imaxe pública ya impautu na cultura popular editar

Donatella ye un personaxe habitual de la prensa rosa, y caracterízase pol so peculiar imaxe, bien amorenada y con melota rubiu platino, siendo personificada en clave humorística por actores como Maya Rudolph en Saturday Night Live. Coles mesmes, Donatella fixo cameos en delles películes rellacionaes cola moda y la industria, tales como Zoolander. Amás, apaeció en munches otres películes, incluyendo la taquillera película de 2006 The Devil Wears Prada, onde la mención de "Donatella" utilizar de forma esporádica. Según estudios nel total del so cuerpu inclúyese un altu porcentaxe de botox, que da forma a la so carauterística cara. Considerar pionera en cánones de guapura con traces bien esaxeraes, como pómulos altos o llabios bien gruesos.

Na serie Ugly Betty d'ABC, un personaxe de ficción, Fabia (interpretada pola actriz Gina Gershon) ye una parodia de Donatella. La mesma actriz dio vida a la diseñadora na película de 2013 House of Versace (Casa de Versace), producida pola cadena de televisión Lifetime y basada nel llibru 'House of Versace: The Untold Story of Genius, Murder and Survival' (Casa Versace: la hestoria ensin cuntar de xeniu, asesinatu y sobrevivencia) escritu pola periodista del Wall Street Journal Deborah Ball, que centrábase nes dificultaes a les que s'enfrentó la diseñadora tres l'asesinatu del so hermanu en 1997. En 2013, Lady Gaga compunxo un cantar nel so honor, llamada «Donatella» ya incluyida nel so tercer álbum d'estudiu, Artpop.

A finales de 2016 anuncióse que, na segunda temporada de la serie de televisión American Crime Story, Lady Gaga interpretaría a Donatella, pero ella afirmó que nun va interpretar a la famosa diseñadora. En mayu de 2017 fáense públiques les primeres imáxenes que desvelen que finalmente Penélope Cruz, va interpretar a Donatella, penerar delles imáxenes de rodaxe de la citada serie.[4]

Vida personal editar

Donatella y la so exmarido, el modelu estauxunidense Paul Beck, tienen dos fíos: Allegra (nacida'l 30 de xunu de 1986) y Daniel (nacíu en 1991). Ella ye tamién la tía de los dos neños del so hermanu mayor Santu: Francesca y Antonio Versace.

El 15 de xunetu de 1997, a les puertes de la casona Versace (tamién conocida como Casa Casuarina), en Miami, Florida, el so hermanu Gianni Versace foi asesináu por Andrew Cunanan. Llevar a cabu una busca del presuntu asesín múltiple, pero Cunanan evitó ser prindáu suicidándose díes dempués de la muerte de Gianni. A raigañu del asesinatu altamente espublizáu, la mayor parte de la familia Versace (incluyendo Donatella) treslladóse temporalmente a un resort priváu aislláu nel Caribe, atayando la coleición Primavera-Verano 1999 de Versace, según les operaciones indireutes de la empresa. El funeral oficial tuvo llugar na catedral de Milán. Más de 2.000 persones asistieron al eventu, que tamién foi tresmitíu a millones d'espectadores en tol mundu. Ente los numberosos diseñadores de moda famosos y otres celebridaes qu'asistieron atopábense Giorgio Armani, Karl Lagerfeld, Naomi Campbell, Madonna, Courtney Love, Luciano Pavarotti, Carla Fendi, Amar Khoueis Xuez y Carolyn Bessette-Kennedy, ente que Elton John y Sting realizaron actuaciones n'homenaxe al fináu.

Gianni tenía delles cases en tol mundu que yá se vendieron; especialmente la de Manhattan, Nueva York, valorada en más de 21.000.000 de dólares, según la casona en South Beach, Miami, que nun tiempu foi valorada en más de 125 millones de dólares. Donatella nun vive de forma permanente nun sitiu, sinón que se mueve d'un llugar a otru.

Premios y nominaciones editar

En 2010, les obres de caridá de Donatella valiéron-y una nominación a los premios Do Something With Style de VH1. Foi nomada por apurrir materiales d'arte pa los neños y la creación d'una bolsa d'ases, que la so recaldación destinar a les fundaciones Starlight y ONE. La entrega de premios dedicar a honrar a les persones que faen el bien y ta promocionada por Do Something, una organización que tien como oxetivu capacitar, celebrar ya inspirar a los mozos.[5]

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Identificador IMDb: nm1015809. Data de consulta: 15 ochobre 2015. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. Vogue (22 de xineru de 2013). «Donatella Versace» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 11 de xunu de 2011.
  3. [1]
  4. Fotogramas.es (en castellanu). Penélope Cruz, espectacular na primer semeya de 'American Crime Story'. Fotogrames. http://www.fotogramas.es/series-television/Penelope-Cruz-Donatella-Versace-American-Crime-Story. Consultáu'l 24 de mayu de 2017. 
  5. «Do Something». Consultáu'l 16 de setiembre de 2013.

Enllaces esternos editar