Erin Brockovich

xurista estauxunidense

Erin Brockovich-Ellis (22 de xunu de 1960Lawrence) ye una emplegada d'una oficina xurídica d'Estaos Xuníos que, a pesar de la so falta d'instrucción académica y formación xurídica, foi fundamental na preparación d'una demanda contra la empresa Pacific Gas and Electric Company (PG & E), de California en 1993. Al tar emplegada nun pequeñu despachu d'abogaos y intrigada pola coincidencia d'informes d'indemnización inmobiliaria con solicitúes d'atención médica de les mesmes persones, investigó y atopó una probable contaminación de l'agua potable por cromu hexavalente.

Erin Brockovich
Vida
Nacimientu Lawrence22 de xunu de 1960[1] (63 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Familia
Padre Frank Pattee
Estudios
Estudios Lawrence High School (en) Traducir
Universidá Estatal de Kansas
Wade College (en) Traducir
Oficiu xurista, empresariaambientalista
IMDb nm0004777
brockovich.com
Cambiar los datos en Wikidata

Ye la presidenta de Brockovich Investigation & Consulting, una empresa de consultoría.

Biografía editar

Erin Brockovich nació en Kansas. Tando un añu nun colexu, camudar al sur de California y casóse col direutor d'un restorán.

En 1990, a los trenta años d'edá, tuvo un accidente de coche. La compañía ayudólu y dempués de recuperase empezó a trabayar pa esa mesma compañía. El so trabayu consistía n'entamar los papeles. Un día decatar de que munchos d'esos papeles trataben de persones enfermes en Hinkley. Entós Erin empezó a buscar más información sobre'l pueblu.

Tres cinco años trabayó bien duru. Visitó munches de les persones enfermes en Hinkley y escuchó les sos hestories. Toles persones vivíen cerca d'una fábrica de gas y lletricidá, la Pacific Gas and Electric Company, y afayó qu'había una sustancia químico, el cromu, que taba na agua de consumu. El cromu venía de la fábrica, y Erin pensó que les persones taben enfermes por dicha razón, polo que decidió ayudar.

Erin y el so home denunciaron a la fábrica, pero los trabayadores de la mesma nun taben conformes de que los habitantes de Hinkley taben enfermos pola ingesta de cromu. En 1996, la xusticia ordenó a la fábrica qu'indemnizara con 500.000 dólares al pueblu de Hinkley per cada habitante enfermu. Hubo un total de 600 persones enfermes, polo que la fábrica tuvo que pagar 333 millones de dólares.

Anguaño trabaya na so propia empresa, de la que ye presidenta, de la Brockovich Investigation & Consulting, y da conferencies a lo llargo de tol mundu.

Cultura actual editar

Nel añu 2000 estrenóse la película Erin Brockovich, que narra'l procesu pol que se fixo famosa. La película ta protagonizada por Julia Roberts y empobinada por Steven Soderbergh.

La película foi un ésitu, y gracies a ella Erin consiguió ganar cierta reputación.

Bibliografía editar

Referencies editar

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Identificador IMDb: nm0004777. Data de consulta: 13 ochobre 2015. Llingua de la obra o nome: inglés.

Enllaces esternos editar