Frente de Llucha Popular Palestina

El Frente de Llucha Popular Palestina (n'árabe: yabjat al-shabilla al-nidal al-filastinia) ye una organización ex-terrorista palestina empobinada por Samir Ghawshah. Magar disponer d'un asientu nel Conseyu Executivu de la Organización pa la Lliberación de Palestina, tratar d'un grupu con escasa influencia na escena política palestina. De calter secular y socialista, ta fuertemente venceyáu a Fatah.

Frente de Llucha Popular Palestina
Operacional

1967 1

- presente
Lideráu por Samir Ghawshah
Oxetivos Creación d'un estáu palestín nos Territorios Palestinos
Rexones d'aición Cixordania, Franxa de Gaza (Territorios Palestinos)
Ideoloxía Nacionalismu palestín, socialismu, secularismu
Aliaos Fatah
Notes 1 Dixebra del Frente Popular pa la Lliberación de Palestina
[editar datos en Wikidata]

Historia editar

Esta organización foi fundada en 1967 en Cixordania a partir d'una dixebra del Frente Popular pa la Lliberación de Palestina. Próxima dende los sos entamos a Fatah, incorporar a la mesma en 1971 p'abandonala dos años más tarde. En 1974 abandonó tamién la OLP pa ser unu de los grupos fundadores del Frente del Refugu palestín creáu como reacción a la política moderada de Yasir Arafat. Por aquelles feches, el FLPP emplegaba los mesmos métodos terroristes qu'otros grupos palestinos y participó nel atentáu contra civiles israelinos nel aeropuertu d'Atenes en 1969.

Venceyada a Exiptu dende la so rotura cola OLP, dende 1982 recibió'l sofitu de Siria y Libia xunto con otros grupos palestinos engarraos a Arafat. Miembros del FLPP fueron sospechosos del atentáu terrorista contra'l vuelu 103 de Pan Am en 1988, anque'l so líder negar.

En 1991, n'aceptando'l Resolvimientu 242 de la ONX y les negociaciones con Israel, el FLPP foi readmitido na OLP anque a cuenta de una dixebra. Una facción minoritaria encabezada por Khalid Abdelmajid instalar en Damascu so la proteición del réxime siriu.

El FLPP participó nes eleiciones llexislatives palestines de 1996 con dolce candidatos que llograron el 0,76% de los votos. Nes eleiciones de 2006 formó parte de la coalición Llibertá y Xusticia Social, ensin llograr tampoco nengún representante al consiguir el 0,72% de los sufraxos.

 
Campaña eleutoral de la candidatura del FLPP en Ramallah

Organizaciones afiliaes editar

El FLPP cunta con delles organizaciones sectoriles tamién minoritaries: de trabayadores, de mozos, d'estudiantes, de muyeres y de profesores.

Publica Sawt an-Nidhal (La Voz de la Llucha).

Referencies editar

Enllaces esternos editar