James Allen Cox[1][2] (1 de xunu de 1977) ye un lluchador profesional d'Estaos Xuníos que trabaya pa la WWE, ye más conocíu pol so pasu na promoción Total Nonstop Action Wrestling(TNA) onde trabayó sol nome de James Storm.

James Storm
Vida
Nacimientu Franklin1 de xunu de 1977 (46 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Estudios
Llingües falaes inglés
Oficiu
Oficiu lluchador profesional, actoractor de cine
Altor 1,83 m
IMDb nm1711828
sorryaboutyourdamnluck.com
Cambiar los datos en Wikidata

Principalmente un lluchador en pareyes, Storm ganó 12 campeonatos en pareyes mientres el so tiempu con TNA, ganando'l Campeonatu Mundial en Pareyes de la NWA siete vegaes y el Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA cinco vegaes, sobremanera como un miembru de los equipos America's Most Wanted, xunto a "Wildcat" Chris Harris y Beer Money, Inc., xunto a Bobby Roode. N'ochobre de 2011, Storm ganó'l so primer campeonatu mundial, cuando ganó a Kurt Angle pa ganar el Campeonatu Mundial Pesu Pesáu de la TNA.

Vida temprana editar

James Cox foi un lluchador amateur mientres taba na escuela secundaria. Amás, foi un xugador de baloncestu y foi gallardoniáu con una beca de la Universidá Estatal Austin Peay (a la que se vio obligáu a arrenunciar dempués de mancar el so costazu).

Carrera en llucha llibre profesional editar

Carrera temprana (1997–2000) editar

La carrera de llucha llibre profesional de Cox empezó cuando foi entrenáu por Kelly Wolfe, un veteranu lluchador en pareyes en 1995. La so formación viose atrabancada por un costazu quebráu y Cox eventualmente abandonó la escuela de formación. Él volvió entrenar con Shane Morton dempués el so costazu había sanado.

World Championship Wrestling (2000–2001) editar

Cox percorrió'l circuitu independiente del sureste de los Estaos Xuníos enantes de roblar un contratu de desenvolvimientu cola World Championship Wrestling (WCW) nel añu 2000. Cox fixo delles apaiciones pa la World Championship Wrestling en WCW Worldwide y WCW Saturday Night nel añu 2000 como un jobber, onde asumió'l nome de "James Storm". Storm volvió al circuitu independiente dempués de que la WCW fuera vendida a la World Wrestling Federation en marzu de 2001.

Total Nonstop Action Wrestling editar

2002–2006 editar

Storm lluchó contra'l so futuru compañeru d'equipu, Chris Harris, el 1 de xunu de 2002. Como resultáu de la llucha, dambos lluchadores fueron contrataos pola promoción Total Nonstop Action Wrestling (TNA). Esperábase que dambos llucharen como lluchadores individuales, pero nel so llugar fueron asitiaron nun equipu en pareya. Llamáronse "America's Most Wanted" porque, según Storm el nome yera una referencia a les sos "problemes cola llei". Nube fixo'l so debú en TNA xunto con Psicosis vs. The Johnsons.

 
America's Most Wanted (Chris Harris & James Storm, acompañaos por Gail Kim) en Total Nonstop Action Wrestling.

Storm apaeció nel pague-por-ver inaugural de TNA el 19 de xunu de 2002, y l'equipu lluchó per primer vegada nel segundu pague-por-ver de TNA el 26 de xunu de 2002. L'equipu rápido convirtiéronse en pilastres fundamentales de la promoción y fixeron equipu con regularidá nos próximos años. Divisiones fueron daes a entender a principios de 2003 y nuevamente en 2004, pero nada resultó d'ellos.

Storm, xunto con Harris, convirtióse n'heels a finales de 2005 ayudando a Jeff Jarrett a ganar a Raven pol Campeonatu Mundial Pesu Pesáu de la NWA. Ellos fueron a formar parte de Planet Jarrett, adquiriendo les habilidaes de mánager de Gail Kim nel procesu. L'enclín de Storm por usar sombreros de vaqueru resultó nel equipu siendo ulláu de cutiu como "Brokeback Mountain", una referencia a la película sobre vaqueros homosexuales, mientres el so periodu como heels. A mediaos de 2006, daríen otra vegada más a entender la so disolución por cuenta de la falta de comunicación mientres les sos lluches, más notablemente cuando Harris cutió por fuercia con un cubu de basura a Storm mientres un Non Disqualification Match contra Team 3D (Brother Ray & Brother Devon). Mientres el so periodu como equipu, el dúu ganó'l Campeonatu Mundial en Pareyes de la NWA seis veces.

Nel episodiu del 14 d'avientu de 2006 de Impact!, l'equipu llegó al so fin dempués d'una llucha con The Latin American Xchange (Homicide & Hernández) cuando Storm cutió a Harris con una botella de cerveza, "cegando" el güeyu derechu de Harris. Storm pasaría a tener un feudu con Petey Williams enantes de traicionar a Gail Kim y aliase con Jacqueline Moore. Entós él entamó una enorme racha ganando la mayoría de les sos lluches contra Petey Williams, Eric Young ya inclusive el so propiu ex compañeru d'equipu Harris na so llucha de regresu, ente dellos otros. Nel pague-por-ver Sacrifice, Storm foi ganáu pol so ex compañeru d'equipu Harris nun Texas Death Match, lo que terminó la so llarga racha ganadora. Los dos enfrentáronse nuevamente nuna llucha de clasificación pa King of the Mountain onde dambos homes atacar con armes y provocaron mutuamente a sangrar pela cabeza. Harris aplicaría-y un «Spear» a Storm al traviés de la paré d'un túnel, lo cual nun-y dio al árbitru otra opción más que da-y la cuenta fora a dambos.

2007–2008 editar

 
Storm usando'l so característicu sombreru de cowboy.

Dempués d'esto, fixo equipu con Robert Roode pa ganar a Eric Young y Rhino. Él y Jacqueline celebraríen la victoria del so equipu contra Rhino virtiendo cerveza na so boca, lo que enfureció a Rhino por cuenta de que eso foi un recordatoriu instantáneu d'una hestoria d'abusu d'alcohol que venció, provocando asina un feudu ente ellos. Mientres siguíen les selmanes, Storm burllar de Rhino diciendo que "sabía que-y gusta l'alcohol" y siguiendo tratando de vertir cerveza na boca de Rhino dempués de cada vegada que Rhino fuera vencíu. Storm foi capaz de ganar a Rhino en Victory Road dempués de cutir a Rhino con una botella de cerveza. El so feudu siguió con Storm otra vegada ganando a Rhino nun Bar Room Brawl n'Hard Justice. Mientres delles selmanes, Storm apaecería en viñetes onde intentaría atopar a Rhino en chigres locales. Rhino entós desafió a Storm a una llucha en No Surrender. Rhino ganó a Storm por pinfall dempués de qu'él-y aplicó un «Gore» a Storm al traviés d'una mesa.

Dempués de Rhino foi mancáu, Storm empezó un feudu con Eric Young sobre quién yera'l meyor bebedor. Young ganó'l "Campeonatu Mundial de Beber Cerveza" de Storm (un títulu ensin reconocer pola TNA, en realidá una petrina de xuguete del Campeonatu de la WWE decoráu con botelles de cerveza) y retener mientres dos meses enantes de perdelo de nuevu a Storm nun Ladder Match. De siguío, Rhino fixo'l so regresu de la so mancadura y dio en aplica-y un «Gore» a Storm, retándolo a un Elevation X Match. Como demostrara'l Ladder Match con Eric Young, Storm tenía una medrana a los altores (kayfabe), una desventaxa importante nun Elevation X. Dempués de dar a entender que diba abandonar la llucha Storm terminó compitiendo na mesma y dempués d'intentar escondese dientro de la estructura del andamiu, Storm terminó perdiendo la llucha y cayendo al traviés d'una mesa nel ring embaxo. Tres un par de selmanes inactivu pa sanar les sos firíes (kayfabe), Storm volvió nel episodiu del 27 de marzu de Impact!, atacando a Sting con una botella de cerveza. Nel episodiu del 4 d'abril de Impact!, Matt Morgan dexó-y a Storm xunise a Team Tomko de camín a Lockdown. En Lockdown, Storm, xunto con Team Tomko perdió la so llucha contra Team Cage. Storm entós foi anunciáu como unu de los "Egotistical Eight" a participar nel Deuces Wild Tournament, nel que tendría qu'aliase con un compañeru al azar, que darréu se reveló como'l so amargu rival, Sting. Storm entós enfrentó a Sting nun Non Disqualification Match que Sting ganó. En Sacrifice, Sting y Storm perdieron ante Team 3D.

2008–2011 editar

 
Beer Money como Campeones Mundiales en Pareyes de la TNA.

Nel episodiu del 12 de xunu de Impact!, Storm, xunto a Robert Roode, desafió a LAX pol Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA.[3] Storm y Roode llograron ganar la llucha tres un «Last Call» de Storm a Hernandez con una petrina alredor de la so bota.[3] Héctor Guerrero (mánager de LAX), quien taba nel ringside, informó al árbitru sobre lo que pasó y la llucha reinicióse. LAX terminó reteniendo los títulos dempués d'un «Border Toss» de Hernandez a Storm.[3] Dempués del combate, Storm, Roode y Jacqueline esposaron a LAX a los postes del ring y depués dieron en atacalos con correes de cueru.[3] La selmana siguiente en Impact!, LAX desafió a Storm y Roode a un Fan's Revenge Match en Victory Road polos títulos.[4] L'equipu de Storm y Roode (agora conocíu como "Beer Money, Inc.") perdió ante The Motor City Machine Guns (Alex Shelley & Chris Sabin) nuna llucha y Samoa Joe y Kevin Nash n'otra llucha más tarde nel episodiu del 3 de xunetu de Impact! En Victory Road, LAX retuvo los títulos.[5] N'Hard Justice, Beer Money ganó a LAX dempués de que Storm cutió a Homicide con una botella de cerveza y ganaron el Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA per primer vegada individualmente y como equipu.[6] En No Surrender Beer Money, Inc. ganó a LAX pa retener los títulos[7] y dos selmanes dempués en Impact! ganaron a LAX y consecuentemente Héctor Guerrero foi obligáu a abandonar a LAX.[8] En Bound for Glory IV Beer Money, Inc. ganó un Monster's Ball Match contra Matt Morgan y Abyss, Team 3D y LAX pa retener los títulos. Nel episodiu del 8 de xineru de 2009 de Impact! perdieron los títulos ante Jay Lethal y Consequences Creed, dempués de que Lethal cobrara'l so maletu Feast or Fired.[9] En Genesis Beer Money, Inc. ganaron los Campeonatos Mundiales en Pareyes de la TNA cuando James Storm y Robert Roode ganaron a Matt Morgan y Abyss y Jay Lethal y Consequences Creed nun Three-Way Match.[10] Beer Money, Inc. enfrentó a Lethal y Creed n'Against All Odds, dempués de que Lethal y Creed ganaren una llucha por una oportunidá polos títulos contra Matt Morgan y Abyss. Eventualmente Beer Money, Inc. retuvo los campeonatos dempués de que Storm aplicára-y un «Last Call» a Lethal.[11] En Lockdown, Beer Money, Inc. perdió los Campeonatos Mundiales en Pareyes de la TNA ante Team 3D nuna Philadelphia Street Fight, onde los Campeonatos en Pareyes de IWGP de Team 3D tamién taben en xuegu.

 
Beer Money; Storm (izq.) y Roode.

En mayu de 2009, Beer Money, Inc. entró nel Team 3D Invitational Tag Team Tournament, mientres el cualos volviéronse cares. En Sacrifice, Beer Money, Inc. ganó a The British Invasion (Brutus Magnus & Doug Williams) pa ganar el tornéu y ganar el derechu a desafiar a Team 3D pol Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA.[12] En Slammiversary, Beer Money, Inc. ganó a Team 3D pa ganar el Campeonatu Mundial en Pareyes per tercer vegada. Al mes siguiente en Victory Road, Beer Money, Inc. perdió los títulos ante Booker T y Scott Steiner de The Main Event Mafia. Los dos equipos veríen el so feudu intervenir col de Team 3D y The British Invasion, provocando una guerra de cuatro víes que diba duraría polos próximos trés meses. Beer Money, Inc. llegaría a perder ante The British Invasion nuna llucha polos Campeonatos en Pareyes de IWGP n'Hard Justice,[13] ganar un Lethal Lockdown en No Surrender (faciendo equipu con Team 3D contra The Main Event Mafia y The British Invasion)[14] y perdiendo un Four-Way Full Metal Mayhem en Bound for Glory polos Campeonatos en Pareyes de la TNA y IWGP, con Team 3D ganando'l Campeonatu en Pareyes de IWGP y The British Invasion ganando'l Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA.[15] Beer Money, Inc. fueron dexaos un últimu intentu polos títulos nel siguiente Impact!, onde ellos llucharon contra The British Invasion nun Six Sides of Steel Match. Brutus Magnus tendría al so equipu descalificáu por da-y una puñada al árbitru, causando qu'él y Doug Williams retuvieren el campeonatu.[16] Nel episodiu del 12 de payares de Impact! Beer Money, Inc. ganó a The British Invasion nun combate non titular pa xunise a The Motor City Machine Guns nel combate pol Campeonatu Mundial en Pareyes en Turning Point.[17] Nel pague-por-ver The British Invasion llogró retener los títulos dempués de que Kevin Nash cutiera a Storm cola petrina del Campeonatu Global de la TNA.[18] En Genesis Storm y Roode anotaron una victoria sobre The Band de Kevin Nash y Syxx-Pac.[19]

 
Fourtune: (de izq. a derecha) Desmond Wolfe, Robert Roode, A.J. Styles y Storm.

Con Hulk Hogan y Eric Bischoff apoderándose de TNA a principios del 2010, el tiempu en televisión de Beer Money, Inc. amenorgóse significativamente.[20] Al so regresu a Impact!, Beer Money, Inc. convirtióse en heels nel episodiu del 8 de marzu de Impact! primero ufiertándose pa faer frente a Jeff Jarrett nun Handicap Match y depués ganándolo dempués d'un «Low Blow» y un «DWI», alegando que yera la única manera que diben llamar l'atención de la nueva alministración.[21] Storm y Roode dende entós actuaron como secuaces de Bischoff, faciéndose cargu de los lluchadores colos qu'ésti tenía problemes, de cutiu en situaciones de dos contres unu.[22][23] En Destination X Beer Money, Inc. desafiaron a Matt Morgan y Hernandez pol Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA, pero fueron incapaces de destronar a los campeones defensores.[24] En Lockdown Beer Money, Inc., xunto a Sting y Desmond Wolfe, representaron a Team Flair nel añal Lethal Lockdown Match, onde fueron ganaos por Team Hogan (Abyss, Jeff Jarrett, Rob Van Dam y Jeff Hardy).[25] Ellos entós empezaron un feudu col acabante formar equipu de Jeff Hardy y Mr. Anderson, quien pasaríen a ganalos en Slammiversary VIII.[26] Nel siguiente episodiu de Impact! Ric Flair, quien s'aliara con Storm, Roode, A.J. Styles, Desmond Wolfe y Kazarian, anunció que reformaría a los Four Horsemen sol nuevu nome de Fourtune, indicando que cada unu d'ellos tendría que ganar los sos puestos nel grupu y que por que Storm y Roode ganaren los sos puestos, precisaben convertise nel Ole Anderson y Tully Blanchard del grupu.[27][28] Dempués de que'l Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA foi dexáu vacante en xunu, Beer Money, Inc. entró nun tornéu de dos selmanes pa decidir quién diba enfrentar a The Motor City Machine Guns polos títulos en Victory Road. Beer Money, Inc. avanzaron pal combate pol títulu nel pague-por-ver al ganar a Team 3D y Ink Inc. (Jesse Neal & Shannon Moore).[28][29] En Victory Road Beer Money foi ganáu por The Motor City Machine Guns na llucha pol Campeonatu Mundial en Pareyes.[30] Dempués de Victory Road Beer Money entró a un Best of Five Series con The Motor City Machine Guns pol Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA. Beer Money, Inc. ganó les dos primeres lluches, un Ladder Match y un Street Fight, dempués de noquiar a los sos oponentes con botelles de cerveza.[31][32] Nel episodiu del 29 de xunetu de Impact!, Ric Flair anunció que Storm y Roode, que taben namái a una victoria de convertise nos nuevos Campeones Mundiales en Pareyes de la TNA, ganaren el derechu de xunise a él, Styles y Kazarian pa convertise nos últimos dos miembros de Fourtune.[33][34] Sicasí, Shelley y Sabin ganaron los dos lluches siguientes nel Best of Five Series, un Steel Cage Match y un Ultimate X Match, qu'empató'l marcador a 2-2 y preparó una llucha decisiva pal episodiu del 12 d'agostu de Impact!.[34][35] Nel episodiu del 12 d'agostu de Impact! Beer Money, Inc. foi ganáu nun Two-out-of-Three Falls Match y perdieron como resultáu'l Best of Five Series 2–3.[36] Más tarde esa nueche Douglas Williams y Matt Morgan fueron añadíos a Fourtune cuando'l stable atacó a EV 2.0, un stable compuestu d'antiguos lluchadores d'Estreme Championship Wrestling.[36] Nes selmanes previes a Bound for Glory, el nome del stable foi retocáu a Fortune pa representar la espansión del númberu de miembros del grupu.[37][38] En Bound for Glory Storm, Roode, Styles, Kazarian y Morgan fueron ganaos nun Lethal Lockdown Match polos miembros de EV 2.0 Tommy Dreamer, Raven, Rhino, Sabu y Stevie Richards.[39] Nel siguiente episodiu de Impact! Fortune formó una alianza col nuevu stable de Hulk Hogan y Eric Bischoff, Immortal.[40] En Turning Point Fortune ganó a EV 2.0 y como resultancia, Sabu de EV 2.0 foi lliberáu de la TNA.[41] El mes siguiente en Final Resolution, Storm y Roode tornaron a la escena del Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA ganando a Ink Inc. nuna llucha pa decidir a los retadores al títulu.[42] El 9 de xineru de 2011 en Genesis, Beer Money, Inc. ganaron a The Motor City Machine Guns pa ganar el Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA per cuarta vegada.[43]

Nel episodiu del 3 de febreru de Impact!, Fortune volviéronse cares atacando a Immortal, cuando interfirieron nuna llucha pol Campeonatu Mundial Pesu Pesáu de la TNA ente Mr. Anderson y Jeff Hardy.[44][45] Ric Flair, quien nun tomó parte del xiru de Fortune por cuenta de una mancadura, tornó nes grabaciones del 14 de febreru del episodiu del 17 de febreru de Impact!, traicionando a Fortune y saltando a Immortal.[46][47] El 17 d'abril en Lockdown, Storm, Roode, Kazarian y Christopher Daniels, quien sustituyó a un mancáu A.J. Styles, ganaron a los representantes de Immortal Ric Flair, Abyss, Bully Ray y Matt Hardy nun Lethal Lockdown Match.[48] El mes siguiente en Sacrifice, Beer Money, Inc. defendió con ésitu'l Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA contra los representantes de Immortal Matt Hardy y Chris Harris, quien fixera'l so regresu sorpresa a TNA nel episodiu anterior de Impact Wrestling.[49] Nel siguiente episodiu de Impact Wrestling, Immortal atacó a Roode, dexándolo inactivu con una mancadura nel costazu en storyline.[50] Dos selmanes más tarde, Eric Bischoff intentó desaposiar a Beer Money, Inc. del so Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA por cuenta de la mancadura de Roode, pero foi atayáu pol antiguu rival de los campeones Alex Shelley, quien aportó a tomar el llugar de Roode na defensa del títulu contra The British Invasion en Slammiversary IX.[51] Nel pague-por-ver, Storm y Shelley fueron esitosos nel so defensa del títulu.[52] Roode fixo'l so regresu nel episodiu del 23 de xunu de Impact Wrestling, nuna llucha en pareyes onde él y Storm fueron ganaos por Crimson y Matt Morgan.[53] El 13 de xunetu, Beer Money, Inc. convertir nel Campeones Mundiales en Pareyes de la TNA col reináu más llargu na hestoria del títulu, rompiendo l'anterior récor de 184 díes fitu por A.J. Styles & Tomko en 2007. El 7 d'agostu n'Hardcore Justice, Beer Money, Inc. defendió con ésitu'l Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA contra Mexican America (Anarquia & Hernandez).[54] Dos díes depués, nes grabaciones del episodiu del 18 d'agostu de Impact Wrestling, Mexican America ganó a Beer Money, Inc. nuna revancha, tres una interferencia de Jeff Jarrett, pa ganar el Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA, terminando col reináu récor de Storm y Roode en 212 díes.[55][56]

2011–2012 editar

Dende xunu hasta setiembre, Storm foi unu de los dolce participantes nel Bound for Glory Series pa determinar al retador númberu unu al Campeonatu Mundial Pesu Pesáu de la TNA. Cuando concluyó la fase de grupos del tornéu, Storm terminó enntre los cuatro primeros y asina avanzó a les finales en No Surrender xunto a Robert Roode, Bully Ray y Gunner.[57] El 11 de setiembre en No Surrender, Storm foi descalificáu na so llucha contra Bully Ray, esaniciándolo del tornéu.[58] Dempués de que Roode, que pasó a ganar el tornéu, nun pudo ganar el Campeonatu Mundial Pesu Pesáu de la TNA de Kurt Angle en Bound for Glory, Storm recibió la so oportunidá pol títulu y el 18 d'ochobre, nes grabaciones del episodiu del 20 d'ochobre de Impact Wrestling, ganó a Angle pa convertise nel nuevu Campeón Mundial Pesu Pesáu de la TNA.[59][60] Namái ocho díes más tarde, nes grabaciones del episodiu del 3 de payares de Impact Wrestling, Storm perdió'l títulu ante Bobby Roode, dempués de qu'usó la botella de cerveza de Storm en contra so, convirtiéndolo en heel nel procesu y eslleiendo efeutivamente Beer Money, Inc.[61][62] Storm y Roode tuvieron una revancha pol títulu la selmana siguiente. De resultes d'un ataque tres bastidores, Storm entró a la llucha sangrando y eventualmente perdió, en esmoreciéndose por cuenta de la perda de sangre.[63] Nel episodiu del 17 de payares de Impact Wrestling, Storm foi atacáu por Kurt Angle, quien faía'l so regresu, quien nel procesu reveló qu'él tamién lo afrelló enantes del combate pol títulu de la selmana anterior.[64] El 11 d'avientu en Final Resolution, Storm ganó a Angle.[65] El 8 de xineru de 2012 en Genesis, Storm foi ganáu por Angle nuna revancha.[66] Nel siguiente episodiu de Impact Wrestling, Storm ganó a Angle pa convertise nel contendiente númberu unu al Campeonatu Mundial Pesu Pesáu de la TNA.[67] Sicasí, la selmana siguiente Storm foi puestu n'otra llucha pol so títulu de contendiente númberu unu contra Jeff Hardy, que terminó ensin resultancia tres una interferencia de Bully Ray y Bobby Roode.[68] El 12 de febreru n'Against All Odds, Storm foi incapaz de prindar el Campeonatu Mundial Pesu Pesáu de la TNA de Roode nun Four-Way Match, que tamién incluyó a Bully Ray y Jeff Hardy.[69] Nel episodiu del 16 de febreru de Impact Wrestling, Storm ganó a Bully Ray pa convertise nel contendiente númberu unu al Campeonatu Mundial Pesu Pesáu de la TNA de Roode en Lockdown.[70] El 18 de marzu en Victory Road, Storm ganó a Bully Ray nuna revancha pa caltener el so llugar como contendiente númberu unu.[71] El 15 d'abril en Lockdown, Storm nun llogró recuperar el Campeonatu Mundial Pesu Pesáu de la TNA nuna xaula d'aceru, dempués de por fuercia faer cayer a Roode fora d'ella dempués d'un «Last Call» pa ganar.[72]

Dempués d'un descansu de dos meses de TNA, Storm tornó'l 10 de xunu en Slammiversary X, respondiendo al desafíu abiertu de Crimson, ganándolo y poniendo fin a la so racha invicta en TNA.[73] Nel siguiente episodiu de Impact Wrestling, Storm entró nel 2012 Bound for Glory Series pa tener otra oportunidá pol Campeonatu Mundial Pesu Pesáu de la TNA, ganando a otros diez homes pa ganar un Gauntlet Match y tomar la delantrera nel tornéu.[74] Nel episodiu del 30 d'agostu de Impact Wrestling, Storm lluchó'l so partíu de la fase final del grupu y, per segundu añu consecutivu, terminó nos primeros cuatro, avanzando a la final del tornéu.[75] El 9 de setiembre en No Surrender, Storm foi esaniciáu del tornéu, dempués de perder ante Bully Ray na so llucha semifinal, tres interferencia de Bobby Roode.[76] Nel episodiu del 20 de setiembre de Impact Wrestling, Storm desafió a Roode a una llucha como parte de la Open Fight Night. La llucha terminó ensin resultancia cuando l'árbitru Brian Hebner nun pudo controlar a los dos rivales engarrándose ensin control.[77] La rivalidá ente Storm y Roode remató'l 14 d'ochobre en Bound for Glory nun Street Fight, con King Mo sirviendo como'l enforcer especial convidáu, que foi ganáu por Storm.[78] El 11 de payares en Turning Point, Storm ganó a A.J. Styles y Bobby Roode nun Three-Way Match pa convertise nel contendiente númberu unu al Campeonatu Mundial Pesu Pesáu.[79] Sicasí, nel siguiente episodiu de Impact Wrestling, Storm perdió'l so títulu de contendiente númberu unu a Roode.[80] El 9 d'avientu en Final Resolution, Storm ganó a Kazarian.[81]

2013 editar

Storm ganó a Kazarian otra vegada nel episodiu del 3 de xineru de 2013 de Impact Wrestling, empezando una rivalidá con él y Christopher Daniels.[82] El 13 de xineru en Genesis, Storm foi ganáu por Daniels nuna llucha por una oportunidá pol Campeonatu Mundial Pesu Pesáu de la TNA.[83] El 10 de marzu en Lockdown, Team TNA, consistiendo en Storm, Eric Young, Magnus, Samoa Joe y Sting ganaron a los Aces & Eights, consistentes en Devon, DOC, Garett Bischoff, Mike Knox, y Mr. Anderson nun Lethal Lockdown Match.[84] Nel episodiu del 14 de marzu de Impact Wrestling, Storm ganó al so ex rival Christopher Daniels. Darréu, foi atacáu por Daniels y Kazarian enantes de ser salváu y a la fin afrelláu por A.J. Styles, quien faía'l so regresu.[85] Nes selmanes siguientes, Storm esixó-y a Styles esplicar les sos aiciones, pero Styles permaneció mudu.[86] Storm finalmente enfrentóse a Styles nel episodiu del 18 d'abril de Impact Wrestling, onde Styles ganó por sumisión cola so nueva llave de sumisión, el «Calf Killer».[87] El 26 d'abril de 2013, Storm desafió ensin ésitu a Devon pol Campeonatu de la Televisión de la TNA mientres un house show n'Erie, Pennsylvania.[88]

Nel episodiu del 9 de mayu de Impact Wrestling, Storm foi escoyíu como l'árbitru especial convidáu pa la llucha por una oportunidd pol Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA ente Bad Influence (Christopher Daniels & Kazarian) y Bobby Roode & Austin Arias; la llucha terminó ensin resultancia dempués de que Storm atacó a Arias y Daniels con un «Last Call» enantes de colase del ring. Depués, Storm foi atacáu por dambos equipos tres bastidores.[89] La selmana siguiente, Storm anunció qu'en Slammiversary, él y un compañeru de la so eleición enfrentar a Bad Influence, Arias & Roode y a los Campeones Mundiales en Pareyes de la TNA Chavo Guerrero & Hernandez nun Four-Way Elimination Match pol títulu.[90] Nel episodiu del 23 de mayu de Impact Wrestling, Storm escoyó a Gunner como'l so compañeru d'equipu.[91] El 2 de xunu nel pague-por-ver, Storm y Gunner ganaron la llucha esaniciando últimos a Roode y Arias pa ganar el Campeonatu Mundial en Pareyes de la TNA, dando'l so quintu reináu individual a Storm.[92] Storm y Gunner volvieron nel episodiu del 8 d'agostu de Impact Wrestling, faciendo equipu con ODB pa ganar a The BroMans (Jessie Godderz & Robbie Y) y Mickie James nuna llucha d'equipos mistos de seis persones.[93] El 20 d'ochobre en Bound for Glory, Storm y Gunner perdieron el Campeonatu Mundial en Pareyes ante The BroMans na so primer defensa del títulu, poniendo fin al so reináu en 140 díes.[94] Storm y Gunner recibieron la so revancha nel episodiu del 31 d'ochobre de Impact Wrestling, pero nuevamente fueron ganaos por The BroMans.[95]

2014 editar

Dempués de perder los Campeonatos Mundiales en Pareyes de la TNA, Storm empezó un feudu con Gunner dempués de que Gunner quitó-y el so maletu Feast or Fired a Storm, que contenía un contratu por una llucha pol Campeonatu Mundial Pesu Pesáu de la TNA. Nel episodiu del 2 de xineru de Impact Wrestling, per primer vegada en más de 2 años, Storm fixo equipu col so ex compañeru de Beer Money Inc., Bobby Roode, pa ganar a Gunner y Kurt Angle nuna llucha en pareyes. Nel episodiu del 30 de xineru de Impact Wrestling, Storm pidir# esculpes a Gunner poles sos aiciones anteriores, y más tarde esa nueche ganó una llucha en pareyes con Gunner contra Bad Influence. Nel episodiu del 20 de febreru de Impact Wrestling, Storm costó-y a Gunner la so llucha Feast or Fired contra Magnus pol Campeonatu Mundial Pesu Pesáu de la TNA, polo que Storm volvióse heel nel procesu. El 9 de marzu en Lockdown, Gunner ganó a Storm nun Steel Cage Last Man Standing Match. Nel episodiu del 20 de marzu de Impact Wrestling, dempués de que Storm aldericar col padre de Gunner, Gunner atacó a Storm, pero Storm llogró esposarlo a la cuerda media y amenació a padre de Gunner nel ringside. Storm depués alloñóse, pero tornó pa rompe-y una botella de cerveza sobre la cabeza a Gunner. El 27 de marzu ambos homes llucharon nun Non Disqualification, Non Countout Match onde Gunner resultó victoriosu. El 27 d'abril en Sacrifice Gunner ganó a Storm nun I Quit Match.

El 1 de mayu de 2014, Mr. Anderson atacó a James Storm dempués de que Storm perdió ante Willow, esto foi en represalia por cuenta de que Storm costó-y a Anderson una oportunidá pol Campeonatu Mundial Pesu Pesáu de la TNA enantes na nueche cuando Storm intentó atacar al oponente de Anderson, Gunner y inadvertidamente cutió a Anderson. El 22 de mayu, Mr. Anderson desafió a Storm a un concursu de beber (bebendo él cerveza ensin alcohol, ente que Storm taba bebiendo cerveza regular), depués atacar fora del chigre. Nel episodiu del 5 de xunu de Impact Wrestling, Anderson fíxose pasar por Storm, usando la música d'entrada antigua de Storm, y depués atacó a Storm dempués de qu'ésti se negó a concede-y una llucha. Dempués de que Anderson perdió la engarradiella, la llucha foi afitada para Slammiversary. En Slammiversary Storm hiso el so peracaba apaición perdiendo ante Mr. Anderson, darréu foi lliberáu del so contratu.

WWE 2015–presente editar

Depués de dellos rumores sobre'l so posible debú en WWE confírmose qu'oficialmente Storm habia robláu con WWE.

Otros medios editar

Cox protagonizó la película de terror de 2011 Death from Above, xunto a los sos compañeros lluchadores Kurt Angle, Sid Eudy, Matt Morgan, Terry Gerin y Jessica Kresa.[96]

En 2011, Cox protagonizó'l videoclip del dúu Montgomery Gentry "Longnecks & Rednecks" y más tarde utilizar como'l so video y cantar d'entrada.[97]

Filmografía editar

Añu Títulu Personaxe
2011 Death from Above Gunnar Halgrim

Vida personal editar

Cox tien una fía, nacida en 2005.[98] Casóse con Dani McEntee el 30 de marzu de 2011.[2] El primer fíu de dambos, Mason James, nació'l 20 de xineru de 2012.[99]

En llucha editar

 
Storm aplicando'l Eye of the Storm a Douglas Williams.
 
Storm aplicando un Last Call a Rob Van Dam.
 
Storm aplicando'l Closing Time a Bobby Roode.

Campeonatos y llogros editar

 
Storm ye un 12 vegaes (cinco veces TNA y siete veces NWA) Campeón Mundial en Pareyes en TNA.
 
El Blindfold Match ente Storm y Chris Harris foi votáu como Peor Llucha del Añu pol Wrestling Observer Newsletter.
  • Frontier Elite Wrestling
  • NWA Shockwave
    • NWA Cyberspace Tag Team Championship (1 vegada)[111] – con Chris Harris

1El campeonatu nun ta oficialmente reconocíu por TNA.

2Storm ganó'l campeonatu con Riley pero defender con Chris Harris.

Referencies editar

  1. «Intelius search» (inglés).
  2. 2,0 2,1 «Wedding: James Cox and Dani McEntee» (inglés). Tcpalm.com (12 de mayu de 2011). Consultáu'l 12 de mayu de 2011.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Sokol, Chris (13 de xunu de 2008). «Impact: Angle feels the wrath of Kong» (inglés). Slam! Sports. Consultáu'l 26 de xineru de 2010.
  4. Sokol, Chris (20 de xunu de 2008). «Impact: A phenomenal reunion» (inglés). Slam! Sports. Consultáu'l 26 de xineru de 2010.
  5. Kapur, Bob (13 de xunetu de 2008). «Main event mars Victory Road» (inglés). Slam! Sports. Consultáu'l 26 de xineru de 2010.
  6. Pollock, John (11 d'agostu de 2008). «Hard Justice delivers action and teases» (inglés). Slam! Sports. Consultáu'l 26 de xineru de 2010.
  7. Clevett, Jason (14 de setiembre de 2008). «No Surrender a bore» (inglés). Slam! Sports. Consultáu'l 26 de xineru de 2010.
  8. Sokol, Chris (26 de setiembre de 2008). «Impact: Cage and Styles at odds again» (inglés). Slam! Sports. Consultáu'l 26 de xineru de 2010.
  9. Sokol, Chris (9 de xineru de 2009). «Impact: Mafia shatters an ankle before Genesis» (inglés). Slam! Sports. Consultáu'l 26 de xineru de 2010.
  10. Sokol, Chris (12 de xineru de 2009). «Genesis a stalemate between Mafia and Frontline» (inglés). Slam! Sports. Consultáu'l 26 de xineru de 2010.
  11. Martin, Adam (8 de febreru de 2009). «TNA Against All Odds Results - 2/8/09» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 26 de xineru de 2010.
  12. 12,0 12,1 Caldwell, James (24 de mayu de 2009). «CALDWELL'S TNA SACRIFICE PPV REPORT 5/24: Ongoing "virtual time" coverage of Sting vs. Foley vs. Jarrett vs. Angle» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 26 de setiembre de 2009.
  13. Caldwell, James (16 d'agostu de 2009). «TNA Hard Justice PPV Report 8/16: Ongoing "virtual time" coverage of Kurt Angle vs. Sting vs. Matt Morgan» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 26 d'ochobre de 2009.
  14. 14,0 14,1 Martin, Adam (20 de setiembre de 2009). «TNA No Surrender Results - 9/20/09» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 26 d'ochobre de 2009.
  15. Parks, Greg (18 d'ochobre de 2009). «PARKS' TNA BOUND FOR GLORY PPV REPORT 10/18: Ongoing "virtual time" coverage of the pre-game and first hour of the show» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 26 d'ochobre de 2009.
  16. Wilkenfeld, Daniel (22 d'ochobre de 2009). «WILKENFELD'S TNA IMPACT REPORT 10/22: Ongoing "virtual time" coverage of Spike TV broadcast» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 26 d'ochobre de 2009.
  17. 17,0 17,1 Wilkenfeld, Daniel (12 de payares de 2009). «WILKENFELD'S TNA IMPACT REPORT 11/12: Ongoing "virtual time" coverage of Spike TV broadcast» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 13 de payares de 2009.
  18. Caldwell, James (15 de payares de 2009). «CALDWELL'S TNA TURNING POINT PPV REPORT 11/15: Ongoing "virtual time" coverage of A.J. Styles vs. Samoa Joe vs. Daniels» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 15 de payares de 2009.
  19. Caldwell, James (17 de xineru de 2010). «CALDWELL'S TNA GENESIS PPV REPORT 1/17: Ongoing "virtual time" coverage of A.J. Styles vs. Kurt Angle, Hulk Hogan's TNA PPV debú» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 24 de xineru de 2010.
  20. Boutwell, Josh (26 de febreru de 2010). «Impact Results - 2/25/10» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 9 de marzu de 2010.
  21. Boutwell, Josh (9 de marzu de 2010). «Impact Results - 3/8/10» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 9 de marzu de 2010.
  22. Boutwell, Josh (15 de marzu de 2010). «Impact Results - 3/15/10» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 30 de marzu de 2010.
  23. Martin, Adam (29 de marzu de 2010). «Impact Results - 3/29/10» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 30 de marzu de 2010.
  24. Caldwell, James (21 de marzu de 2010). «CALDWELL'S TNA DESTINATION X PPV REPORT 3/21: Ongoing "virtual time" coverage of A.J. Styles vs. Abyss, Ultimate X, Anderson vs. Angle» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 22 de marzu de 2010.
  25. Caldwell, James (18 d'abril de 2010). «Caldwell's TNA Lockdown Results 4/18: Ongoing "virtual time" coverage of PPV - Styles vs. The Pope, Team Hogan vs. Team Flair, Angle vs. Anderson» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 18 d'abril de 2010.
  26. Caldwell, James (13 de xunu de 2010). «Caldwell's TNA Slammiversary results 6/13: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - RVD vs. Sting, Hardy & Anderson, "nice surprise"» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 13 de xunu de 2010.
  27. Martin, Adam (15 de xunu de 2010). «Spoilers: TNA Impact TV tapings for June 17» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 15 de xunu de 2010.
  28. 28,0 28,1 Boutwell, Josh (18 de xunu de 2010). «TNA Impact Results - 6/17/10» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 18 de xunu de 2010.
  29. 29,0 29,1 Wilkenfeld, Daniel (24 de xunu de 2010). «Wilkenfeld's TNA Impact report 6/24: Ongoing "virtual time" coverage of Spike TV broadcast» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 25 de xunu de 2010.
  30. Keller, Wade (11 de xunetu de 2010). «TNA Victory Road results 7/11: Keller's ongoing "virtual time" coveage of live PPV event» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 11 de xunetu de 2010.
  31. Martin, Adam (15 de xunetu de 2010). «Impact Results - 7/15/10» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 30 de xunetu de 2010.
  32. Wilkenfeld, Daniel. «Wilkenfeld's TNA Impact report 7/22: Ongoing "virtual time" coverage of Spike TV broadcast» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 30 de xunetu de 2010.
  33. Martin, Adam (26 de xunetu de 2010). «Spoilers: TNA Impact tapings for Thursday» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 27 de xunetu de 2010.
  34. 34,0 34,1 Keller, Wade (29 de xunetu de 2010). «Keller's TNA Impact report 7/29: Tommy Dreamer announces new name for ECW faction, Hulk Hogan addresses situation» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 30 de xunetu de 2010.
  35. Wilkenfeld, Daniel (5 d'agostu de 2010). «Wilkenfeld's TNA Impact report 8/5: Ongoing "virtual time" coverage of Spike TV broadcast» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 5 d'agostu de 2010.
  36. 36,0 36,1 Bishop, Matt (12 d'agostu de 2010). «TNA's 'The Whole F'n Show': Beer Money, Machine Guns put on match of year candidate; Fortune makes statement» (inglés). Slam! Sports. Canadian Online Explorer. Consultáu'l 13 d'agostu de 2010.
  37. «Lethal Lockdown» (inglés). Total Nonstop Action Wrestling. Consultáu'l 13 d'ochobre de 2010.
  38. Gray, Richard (12 d'ochobre de 2010). «TNA Makes Change To Faction» (inglés). Wrestling News World. Consultáu'l 13 d'ochobre de 2010.
  39. Caldwell, James. «Caldwell's TNA Bound for Glory PPV results 10-10-10: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - Angle vs. Anderson vs. Hardy, "they" reveal» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 10 d'ochobre de 2010.
  40. Wilkenfeld, Daniel (14 d'ochobre de 2010). «Wilkenfeld's TNA Impact report 10/14: Complete "virtual time" coverage of Spike TV's live broadcast» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 15 d'ochobre de 2010.
  41. Caldwell, James (7 de payares de 2010). «Caldwell's TNA Turning Point PPV results 11/7: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - Hardy vs. Morgan, EV2 vs. Fortune, Team 3D "retirement" match» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 7 de payares de 2010.
  42. Caldwell, James (5 d'avientu de 2010). «Caldwell's TNA Final Resolution PPV results 12/5: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - Hardy vs. Morgan II, several title and stipulation matches» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 5 d'avientu de 2010.
  43. Caldwell, James (9 de xineru de 2011). «Caldwell's TNA Genesis PPV results 1/9: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - Morgan vs. Anderson #1 delidiar, four title matches, RVD mystery opponent» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 9 de xineru de 2011.
  44. Martin, Adam (31 de xineru de 2011). «Spoilers: TNA Impact for this Thursday» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 31 de xineru de 2011.
  45. Caldwell, James (3 de febreru de 2011). «Caldwell's TNA Impact report 2/3: Ongoing "virtual-time" coverage of Impact on Spike TV - "they" reveal, TNA World Title match» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 3 de febreru de 2011.
  46. Martin, Adam (15 de febreru de 2011). «Spoilers: TNA Impact tapings for February 17» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 15 de febreru de 2011.
  47. Caldwell, James (17 de febreru de 2011). «Caldwell's TNA Impact report 2/17: Complete "virtual-time" coverage of Impact on Spike TV - Against All Odds fall-out, Flair's TV return, TNA World Title match» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 18 de febreru de 2011.
  48. Caldwell, James (17 d'abril de 2011). «Caldwell's TNA Lockdown PPV results 4/17: Ongoing "virtual time" coverage of live all-cage match PPV - Sting vs. Anderson vs. RVD, Angle vs. Jarrett» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 17 d'abril de 2011.
  49. Caldwell, James (15 de mayu de 2011). «Caldwell's TNA Sacrifice PPV results 5/15: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - Sting vs. RVD, four title matches, Chyna PPV return» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 15 de mayu de 2011.
  50. Caldwell, James (19 de mayu de 2011). «Caldwell's TNA Impact results 5/19: Ongoing "virtual-time" coverage of "Impact Wrestling" yera, Sacrifice fall-out and Slammiversary hype» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 6 de xunu de 2011.
  51. Caldwell, James (2 de xunu de 2011). «Caldwell's TNA Impact report 6/2: Complete "virtual-time" coverage of Impact Wrestling on Spike TV - Angle & Morgan vs. Jarrett & Steiner» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 6 de xunu de 2011.
  52. Caldwell, James (12 de xunu de 2011). «Caldwell's TNA Slammiversary PPV results 6/12: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - Sting vs. Anderson, Angle vs. Jarrett blow-off» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 12 de xunu de 2011.
  53. Boutwell, Josh (24 de xunu de 2011). «Impact Wrestling Results - 6/23/11» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 24 de xunu de 2011.
  54. Caldwell, James (7 d'agostu de 2011). «Caldwell's TNA Hardcore Justice PPV results 8/7: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - Sting vs. Angle, five title matches, BFG Series matches» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 9 d'agostu de 2011.
  55. Tedesco, Mike (9 d'agostu de 2011). «Spoilers: Impact Wrestling for August 18» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 9 d'agostu de 2011.
  56. Bishop, Matt (18 d'agostu de 2011). «Impact: Flair finally returns to show» (inglés). Slam! Sports. Canadian Online Explorer. Consultáu'l 19 d'agostu de 2011.
  57. Caldwell, James (1 de setiembre de 2011). «TNA News: Final Bound for Glory Series standings - Top Four, overall results, unevenness of tournament» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 2 de setiembre de 2011.
  58. Caldwell, James (11 de setiembre de 2011). «Caldwell's TNA No Surrender PPV results 9/11: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - three-way TNA Title match, BFG Series finals» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 11 de setiembre de 2011.
  59. 59,0 59,1 Meltzer, Dave (18 d'ochobre de 2011). «TNA changes title today at TV» (inglés). Wrestling Observer Newsletter. Consultáu'l 18 d'ochobre de 2011.
  60. 60,0 60,1 Caldwell, James (20 d'ochobre de 2011). «Caldwell's TNA Impact Wrestling report 10/20: Complete "virtual-time" coverage Bound for Glory fall-out, TNA World Title match» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 21 d'ochobre de 2011.
  61. «Impact Spoiler - World Title match result for 11/3» (inglés). Pro Wrestling Torch (26 d'ochobre de 2011). Consultáu'l 26 d'ochobre de 2011.
  62. Keller, Wade (3 de payares de 2011). «Keller's TNA Impact Wrestling report 11/3: Ongoing live coverage of Storm defending against Roode» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 3 de payares de 2011.
  63. Keller, Wade (10 de payares de 2011). «Keller's TNA Impact Wrestling report 11/10: Sting grants Storm a rematch against gloating heel Roode, plus Ronnie from Jersey Shore wrestles» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 10 de payares de 2011.
  64. Keller, Wade (17 de payares de 2011). «Keller's TNA Impact Wrestling report 11/17: Follow up to Turning Point, Roode and Styles match announced for Final Resolution» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 17 de payares de 2011.
  65. Caldwell, James (11 d'avientu de 2011). «Caldwell's TNA Final Resolution PPV results 12/11: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - Roode-Styles, five title matches» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 11 d'avientu de 2011.
  66. Caldwell, James (8 de xineru de 2012). «Caldwell's TNA Genesis PPV results 1/8: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - Roode-Hardy, Angle-Storm» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 8 de xineru de 2012.
  67. McQuade, Jay (13 de xineru de 2012). «McQuade's TNA Impact Wrestling report 1/12: Roode-Hardy for TNA Title, Angle-Storm #1 delidiar match, Bischoffs angle» (inglés). Pro Wrestling Torch.
  68. McQuade, Jay (19 de xineru de 2012). «McQuade's TNA Impact Wrestling report 1/19: Alt. perspective review of Thursday's show, Overall Thoughts on another TV main event non-finish» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 19 de xineru de 2012.
  69. Caldwell, James (12 de febreru de 2012). «Caldwell's TNA Against All Odds PPV results 2/12: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - Roode-Hardy-Storm-Ray TNA Title main event» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 12 de febreru de 2012.
  70. Turner, Scott (17 de febreru de 2012). «Turner's TNA Impact results 2/16: World Title match opens show, Lockdown main event set, N.Y. Giants star in angle» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 17 de febreru de 2012.
  71. Caldwell, James (18 de marzu de 2012). «Caldwell's TNA Victory Road PPV results 3/18: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - Sting-Roode main event, Angle-Hardy, Storm-Ray» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 18 de marzu de 2012.
  72. Caldwell, James (15 d'abril de 2012). «Caldwell's TNA Lockdown PPV results 4/15: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - Roode-Storm main event, Angle-Hardy, Lethal Lockdown opener» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 15 d'abril de 2012.
  73. Caldwell, James (10 de xunu de 2012). «Caldwell's TNA Slammiversary PPV results 6/10: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - Roode vs. Sting headlines 10th Anniv. PPV» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 10 de xunu de 2012.
  74. Caldwell, James (14 de xunu de 2012). «Caldwell's TNA Impact Wrestling results 6/14: Ongoing "virtual-time" coverage of live Impact - TNA World Title match, Ultimate X starts the show». Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 14 de xunu de 2012.
  75. Caldwell, James (30 d'agostu de 2012). «Caldwell's TNA Impact results 8/30: Ongoing "virtual-time" coverage of live Impact - three big BFG Series matches including Styles-Joe» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 30 d'agostu de 2012.
  76. Caldwell, James (9 de setiembre de 2012). «Caldwell's TNA No Surrender PPV results 9/9: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - BFG Series finals» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 9 de setiembre de 2012.
  77. Caldwell, James (20 de setiembre de 2012). «Caldwell's TNA Impact results 9/20: Ongoing "virtual-time" coverage of live Impact - Open Fight Night, BFG PPV hype, Shaq» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 20 de setiembre de 2012.
  78. Caldwell, James (14 d'ochobre de 2012). «Caldwell's TNA Bound for Glory PPV results 10/14: Ongoing "virtual time" coverage of live PPV - Arias vs. Hardy, Storm vs. Roode» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 14 d'ochobre de 2012.
  79. Caldwell, James (11 de payares de 2012). «CALDWELL'S TNA TURNING POINT PPV RESULTS 11/11: Complete "virtual-time" coverage of Hardy-Arias, top titles at-stake» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 11 de payares de 2012.
  80. Caldwell, James (15 de payares de 2012). «CALDWELL'S TNA IMPACT RESULTS 11/15: Complete "virtual-time" coverage of post-PPV episode - Storm vs. Roode» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 15 de payares de 2012.
  81. Caldwell, James (9 d'avientu de 2012). «CALDWELL'S TNA FINAL RESOLUTION PPV RESULTS 12/9: Complete "virtual-time" coverage of Hardy vs. Roode in the main event, Arias vs. Bully» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 9 d'avientu de 2012.
  82. Caldwell, James (3 de xineru de 2013). «CALDWELL'S TNA IMPACT RESULTS 1/3: Complete "virtual-time" coverage of live show - Sting casually returns, cage main event & unmasking (updated w/Box Score)» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 3 de xineru de 2013.
  83. Caldwell, James (13 de xineru de 2013). «CALDWELL'S TNA GENESIS PPV RESULTS 1/13: Complete "virtual-time" coverage of live PPV - Hardy defends TNA Title against two foes, two title matches, #1 delidiar matches» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 13 de xineru de 2013.
  84. Caldwell, James (10 de marzu de 2013). «CALDWELL'S TNA LOCKDOWN PPV RESULTS 3/10: Live, in-person coverage from San Antonio - Hardy vs. Ray TNA Title match, Lethal Lockdown, more» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 10 de marzu de 2013.
  85. Caldwell, James (14 de marzu de 2013). «CALDWELL'S TNA IMPACT RESULTS 3/14: Complete "virtual-time" coverage of live Impact - Lockdown PPV fall-out from Chicago» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 14 de marzu de 2013.
  86. Caldwell, James (28 de marzu de 2013). «CALDWELL'S TNA IMPACT RESULTS 3/28: Complete "virtual-time" coverage of Open Fight Night - Hardy vs. Anderson, more» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 28 de marzu de 2013.
  87. Caldwell, James (18 d'abril de 2013). «CALDWELL'S TNA IMPACT RESULTS 4/18: Complete "virtual-time" coverage of Styles's in-ring return, live Impact fall-out» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 18 d'abril de 2013.
  88. «TNA Erie, PA House Show results 4/26» (inglés). Cagematch.
  89. Caldwell, James (9 de mayu de 2013). «CALDWELL'S TNA IMPACT RESULTS 5/9 (Hour 2): Ongoing "virtual-time" coverage of live Impact - TNA Orixinal returns to help TNA vs. Aces & Eights, #1 delidiar match ends without a finish» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 9 de mayu de 2013.
  90. Caldwell, James (16 de mayu de 2013). «CALDWELL'S TNA IMPACT RESULTS 5/16: Sting & Bully contract signing, X Title match, many Slammiversary developments» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 16 de mayu de 2013.
  91. Caldwell, James (23 de mayu de 2013). «CALDWELL'S TNA IMPACT RESULTS 5/23: Complete "virtual-time" coverage of live Impact - Hogan returns home, A.J. in Aces & Eights?, final show in current timeslot» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 23 de mayu de 2013.
  92. Caldwell, James (2 de xunu de 2013). «CALDWELL'S TNA SLAMMIVERSARY PPV RESULTS (Hour 2): Hall of Fame inductee revealed, new Tag & TV champions» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 2 de xunu de 2013.
  93. Caldwell, James (8 d'agostu de 2013). «CALDWELL'S TNA IMPACT RESULTS 8/8: Complete "virtual-time" coverage of pre-DWI Angle & Sabin vs. Team 3D main event, BFG Series continues, Tito Ortiz» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 8 d'agostu de 2013.
  94. Caldwell, James (20 d'ochobre de 2013). «CALDWELL'S TNA BFG PPV RESULTS 10/20 (Hour 1): Ultimate X opens PPV, new TNA tag champs, Angle rejects Sting» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 20 d'ochobre de 2013.
  95. Caldwell, James (31 d'ochobre de 2013). «CALDWELL'S TNA IMPACT RESULTS 10/31: Complete "virtual-time" coverage of Halloween Impact - Angle "injured" again, TNA Title decision, two title matches, more» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 31 d'ochobre de 2013.
  96. Stonesifer, Jared (9 de xunu de 2010). "Angle Action in Valencia." Butler Eagle. Consultáu'l 12 de xunu de 2010
  97. «CMT Videos, Longnecks & Rednecks».
  98. Kapur, Bob (24 d'avientu de 2007). «Storm coming to Quebec & Ontario ... with TNA colleagues» (inglés). Slam! Sports. Canadian Online Explorer. Consultáu'l 6 de xunetu de 2009. «I have a two-and-a-half-year-old daughter»
  99. Caldwell, James (20 de xineru de 2012). «Top TNA star welcomes new baby» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 20 de xineru de 2012.
  100. «Perfil de James Storm» (inglés). Total Nonstop Action Wrestling. Consultáu'l 10 d'agostu de 2008.
  101. 101,00 101,01 101,02 101,03 101,04 101,05 101,06 101,07 101,08 101,09 101,10 101,11 «Bio de James Storm» (inglés). Online World of Wrestling. Consultáu'l 10 d'agostu de 2008.
  102. Keller, Wade (2 de febreru de 2012). «TNA Impact Wrestling report 2/2: Wembley Arena Edition - Ongoing "virtual time" coverage of TV show» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 3 de febreru de 2012.
  103. 103,0 103,1 «Wilkenfeld TNA Turning Point Review: What to do if your main eventer doesn't show up» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 16 de setiembre de 2009.
  104. Keller, Wade (16 de marzu de 2010). «Keller's TNA Impact report 3/15: Week two of Monday Impact with Jeff Hardy vs. A.J. Styles, Foley-Bischoff angle, Destination X hype, more» (inglés). Pro Wrestling Torch. Consultáu'l 26 de marzu de 2010.
  105. Lansdell, Chris (11 de xineru de 2009). «411's TNA Genesis Report 01.11.09» (inglés). 411Mania. Consultáu'l 13 d'ochobre de 2009.
  106. «James Storm and Gunner vs. Wes Brisco and Garret Bischoff - September 5, 2013».
  107. 107,0 107,1 107,2 Boutwell, Josh (24 d'abril de 2009). «Impact Results - 4/23/09» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 13 d'ochobre de 2009.
  108. Martin, Adam (19 d'abril de 2009). «Lockdown PPV Results - 4/19/09» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 13 d'ochobre de 2009.
  109. Martin, Adam (14 de mayu de 2010). «TNA Impact Results - 5/13/10» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 3 de xunu de 2010.
  110. 110,0 110,1 «Bio de America's Most Wanted» (inglés). Online World of Wrestling. Consultáu'l 17 d'agostu de 2011.
  111. Westcott, Brian. «Cyberspace Wrestling Federation/NWA Cyberspace Tag Team Title History» (inglés). Solie. Consultáu'l 24 de xunu de 2008.
  112. «Tag Team of the Year» (inglés). Cagematch. Consultáu'l 1 de marzu de 2010.
  113. Pro Wrestling Illustrated 33 (3):  páxs. 82–83. 2012. 
  114. «Full 'PWI 500' For 2011» (inglés). Pro Wrestling Illustrated. Pro Wrestling Illustrated (31 de xunetu de 2011). Consultáu'l 31 de xunetu de 2011.
  115. «Full 'PWI 500' For 2012» (inglés). Internet Wrestling Database (31 d'agostu de 2012). Consultáu'l 31 d'agostu de 2012.
  116. Duncan, Royal. «NWA National Wrestling Alliance NWA World Tag Team Titles History» (inglés). Solie. Consultáu'l 10 d'agostu de 2008.
  117. 117,0 117,1 Martin, Adam. «TNA announces plans for 2005 Year-End Awards after Turning Point PPV» (inglés). WrestleView. Consultáu'l 15 de xunetu de 2011.
  118. «WWC World Tag Team Championships» (inglés). Wrestling Titles. Consultáu'l 25 de marzu de 2006.
  119. Meltzer, Dave (22 de xunu de 2007), «2006 Wrestling Observer Newsletter Awards», Wrestling Observer Newsletter (Campbell, CA): 1–12, ISSN 10839593 

Enllaces esternos editar