Judith Gay West

botánica australiana

Judith Gay West (1949) ye una botánica australiana. Anguaño ye Direutora Executiva de l'Australian National Botanic Gardens; y tien un doctoráu (PhD) pola tesis sobre "Revisión taxonómica de Dodonaea ( Sapindaceae) n'Australia". Completó'l so doctoráu en 1981 pola Universidá d'Adelaide, Australia del Sur.

Judith Gay West
Botánico australiano oficial de enlace (es) Traducir

1987 - 1988
Gordon P. Guymer - Karen Louise Wilson
Vida
Nacimientu 1949[1] (74/75 años)
Nacionalidá Bandera de Australia Australia
Residencia Australia
Llingua materna inglés
Estudios
Estudios Universidá de Sydney bachiller de ciencies : botánica, zooloxía
Llingües falaes inglés
Oficiu botánica
Emplegadores Jardín Botánico Nacional de Australia (es) Traducir
Universidá d'Adelaida
Premios
Abreviatura en botánica J.G.West (IPNI)
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

En 1970, completó la so Bachelor of Science con especialización en botánica y zooloxía pola Universidá de Sydney, Nueva Gales del Sur. Completó la so llicenciatura en Ciencies (con honores) con honores de primer clase en Botánica en 1972, tamién de la Universidá de Sydney.[4]

West foi fundamental p'alzar el perfil de la sistemática vexetal australiana, al traviés de la so participación continua en múltiples asociaciones y comités nacionales ya internacionales. Los centros d'investigación onde actúa West sobre la sistemática vexetal de plantes australianessobremanera, la evidencia morfolóxica y sistema de cría en combinación colos datos moleculares. Ye proactiva en compartir la so investigación col fin d'incorporar la conocencia nos paquetes d'identificación interactivas de grupos d'importancia nacional, incluyendo ocalitu, llegumes, grevillees, orquídees y plantes de la selva tropical.[5]

Representó a los herbarios d'Australia como la botánica oficial d'enllaz d'Australia en 1988, cola Royal Botanic Gardens, Kew, Reinu Xuníu.

Honores editar

Membresías editar

  • Academia Australiana de Ciencies (FAA)

Gallardones editar

  • 2003: Oficial de la Orde d'Australia pol serviciu a la meyora de la ciencia botánica y l'investigaciónsobremanera nel campu de la sistemática de plantes, a l'alministración de la ciencia y el desenvolvimientu de polítiques, y pal establecimientu de Herbario Virtual d'Australia.[6]

Abreviatura editar

L'abreviatura J.G.West emplégase pa indicar a Judith Gay West como autoridá na descripción y clasificación científica de los vexetales. (consulta la llista de tolos xéneros y especies descritos por esta autora nel IPNI).

Referencies editar

  1. Afirmao en: Índiz Internacional de Nomes de les Plantes. Identificador IPNI de autor: 12307-1. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. URL de la referencia: https://www.nma.gov.au/audio/landmark-women/transcripts/landmark-women-dr-judy-west. Data de consulta: 8 setiembre 2022.
  3. «Australian Honours Search Facility» (inglés).
  4. 4,0 4,1 «West, Judith Gay». Anbg.gov.au (24 de setiembre de 2013). Consultáu'l 14 d'agostu de 2014.
  5. «Judy G. West - CANBR Staff». Anbg.gov.au (6 d'abril de 2011). Consultáu'l 14 d'agostu de 2014.
  6. «It's an Honour Website - Homepage». Itsanhonour.gov.au. Consultáu'l 14 d'agostu de 2014.

Enllaces esternos editar