Kensington y Chelsea

Kensington y Chelsea (n'inglés, Royal Borough of Kensington and Chelsea, de cutiu embrivíu como RBKC) ye un conceyu (borough) del Gran Londres asitiada al oeste de la Ciudá de Westminster, al sur de Hyde Park y Mayfair y al norte del ríu Támesis, y al este de Hammersmith y Fulham. Tien l'estatus de conceyu real (Royal Borough).

Kensington y Chelsea
Alministración
PaísBandera del Reinu Xuníu Reinu Xuníu
Nación constitutivaBandera de Inglaterra Inglaterra
Rexón Londres
Condáu ceremonial Gran Londres
Tipu d'entidá Borough de Londres
Leader of Kensington and Chelsea borough council (en) Traducir Elizabeth Campbell
Códigu postal NW, SW y W
Xeografía
Coordenaes 51°30′08″N 0°11′43″W / 51.5022°N 0.1953°O / 51.5022; -0.1953
Kensington y Chelsea alcuéntrase en Reinu Xuníu
Kensington y Chelsea
Kensington y Chelsea
Kensington y Chelsea (Reinu Xuníu)
Superficie 12.1238 km²
Llenda con
Demografía
Población 156 197 hab. (2018)
Porcentaxe 1.76% de Gran Londres
100% de Londres
0% de Inglaterra
0.23% de Reinu Xuníu
Densidá 12 883,5 hab/km²
Más información
Fundación 1r abril 1965
Prefixu telefónicu 020
Estaya horaria UTC±00:00 (horariu estándar)
UTC+01:00 (horariu de branu)
Llocalidaes hermaniaes Cannes
rbkc.gov.uk
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

Esti conceyu ye la resultancia de la fusión, en 1965, de los antiguos conceyos de Kensington y Chelsea. Tan solo Kensington tenía la categoría de conceyu real (n'inglés, royal borough), y polo tanto Chelsea heredó la condición del so conceyu hermaniáu. El nuevu conceyu foi orixinalmente llamáu namái "Kensington" – la inclusión de Chelsea foi sofitada llocalmente.[1]

Nel momentu de la so unión, Kensington yera una de les zones más cares de Londres pa vivir. Chelsea, otra manera, yera una zona bohemio y artístico (trubiecu del movimientu Swing londinense de los años 60). Anguaño, esta diferencia fíxose inapreciable, y dambes zones son la residencia de munchos de los habitantes más ricos y distinguíos de la capital británica.

Xeografía editar

El conceyu de Kensington y Chelsea configúrase como un área eminentemente urbana. Ye'l conceyu más pequeñu de Londres y el segundu de los distritos más pequeños d'Inglaterra. Esta zona urbana ye una de les más densamente poblaes del Reinu Xuníu, xusto por detrás del cercanu Islington. Según el censu de 2001, esti conceyu yera l'autoridá local más densamente poblada de tol Reinu Xuníu, 13.244 habitantes per quilómetru cuadráu, con una población de 158.919 habitantes nun área averada de 12 quilómetros cuadraos. A pesar d'esta densidá, la zona tien ensame de parques y arbolees, y l'altor de les cases nun suel ser alzada, polo que la sensación de bullicio ye llindada.

Contién los principales museos y universidaes en "Albertopolis", grandes almacenes como Harrods, Peter Jones y Harvey Nichols y embaxaes en Belgravia, Knightsbridge y Kensington Gardens. Equí celébrase'l antroxu de Notting Hill, el más grande d'Europa. Contién bona parte de los distritos residenciales más caros de Londres ya inclusive del mundu, según barrios con altos niveles de viviendes sociales y probeza.

L'autoridá local ye Kensington and Chelsea London Borough Council. El lema del conceyu ye Quam Bonum in Unum Habitara, que puede traducise como "Qué bien vivimos xuníos".

Puntos d'interés editar

 
L'edificiu Derry and Toms en Kensington High street. Nel techu pueden apreciase los famosos Kensington Roof Gardens.

El conceyu tien una configuración eminentemente residencial, con una redolada sele y cuayao de zones verdes. Los pequeños y coquetos parques de Londres, de fama mundial, dan calter a les places de Kensington y Chelsea. El mayor parque de Londres, Hyde Park, llinda pel norte col conceyu.

Esto nun ye óbice por qu'en el conceyu haya ensame de puntos de gran interés. Ente toos ellos destaca Harrods, los grandes almacenes de fama mundial, que fueron propiedá del millonariu exipciu Mohamed Al Fayed. El 8 de marzu de 2010, Al Fayed vendió los almacenes a la familia real de Qatar, actuales propietarios del negociu.

El Royal Albert Hall ta asitiáu en South Kensington, en cantu de Hyde Park. Próximu a esti teatru asítiase'l Albert Memorial.

Esisten ensame de museos na zona, destacando'l Victoria and Albert Museum y el Muséu d'Historia Natural de Londres, xunto cola Turner House, en Chelsea.

 
La cai Cromwell, una de les víes principales en South Kensington. Tol conceyu carauterizar por ser unu de los más verdes de la capital. La mayor parte de les cais tán dotaes d'un abondosu y formosu arboláu.

Ensin ser una zona comercial, en Kensington y Chelsea pueden atopase gran cantidá de tiendes (los precios varien, anque suelen ser elevaos), destacando cais como Sloane Street, King's Road o Kensington High Street.

Un interés de Kensington son los Kensington Roof Gardens (o a cencielles Roof Gardens, lliteralmente "xardinos nel techu") que s'asitien sobre l'edificiu Derry and Toms en Kensington High Street. El so xardín d'estilu árabe, el so xardín estilu Tudor y el so xardín clásicu inglés faen d'esti enclave un destín singular y bellísimo.

Distritos editar

Ciudá hermana editar

Referencies editar

  1. "Chelsea Name Retained: New Decisions on Three Boroughs." The Times. 3 de xineru de 1963