Abrir el menú principal

Manuel Álvarez Laviada

escultor español (1894–1958)

Manuel Alejandro Álvarez-Laviada Alzueta (1894Trubia - 1958Madrid), foi un escultor asturianu, magar que la mayor parte de so vida la pasara en Madrid, pa onde marchó cola so familia en 1901, por más que nunca perdió los llazos cola so tierra, como lo demuestren el númberu d'obres suyes n'Asturies.

Manuel Álvarez Laviada
Vida
Nacimientu Trubia1894
Nacionalidá Bandera d'España España
Fallecimientu

Madrid1958

(63/64 años)
Estudios
Llingües castellanu
Oficiu
Oficiu escultor
Cambiar los datos en Wikidata

Entamó a dar los primeros pasos nel mundu de la escultura de la mano de so tíu, Cipriano Fogueras. Fizo los sos estudios en Madrid y tuvo pensionái na Academia de Belles Artes de Roma, nesta dómina fizo dellos viaxes per Europa (Francia, Bélxica y Grecia) p'ampliar conocimientos. Durante la so estancia en Roma fadría la so obra Diana (de la que esiste una réplica nel parque d'Isabel la Católica de Xixón), que presentaría na Segunda Bienal de Roma de 1925. En Roma entamaría amistá con escultores como Arturo Martini y Artilio Selva.

Algamó la cátedra na Real Academia de Belles Artes de San Fernando de Madrid y anque nun yera amigu d'esposiciones, participó na Esposición Universal de Barcelona de 1929, onde-y dieron la segunda medaya y na Esposición Nacional de Belles Artes de Madrid nel añu 1930 na qu'algamó la primera medaya, cola so obra Las Driadas, consagrándose como artista.

Monumentu a los "Héroes del Simancas", en Xixón (Colexu) de la Inmaculada. Obra de Manuel Álvarez Laviada

Demientres la Guerra Civil Española dexaría de llau la escultura y dedícase a collaborar cola Xunta de Defensa del Patrimoniu Artísticu de Madrid.

ObresEditar

Enllaces esternosEditar