Marina Deviátova

cantante rusa

Marina Vladímirovna Devyatova (en rusu Мари́на Влади́мировна Девя́това; nacida en Moscú el 13 d'avientu de 1983) ye una artista y cantante d'orixe rusu. Ye la fía del cantante Vladímir Deviátov. Foi una de les finalistes na tercer temporada del consurso televisivu Narodni Artist (Народный Артист), equivalente al concursu d'Estaos Xuníos American Idol.

Marina Deviátova
Vida
Nacimientu Moscú13 d'avientu de 1983 (40 años)
Nacionalidá Bandera de Rusia Rusia
Bandera de la Xunión Soviética Xunión Soviética
Llingua materna rusu
Familia
Padre Vladimir Devyatov
Estudios
Estudios Escuela Estatal de Música Gnessin (es) Traducir
Llingües falaes rusu
Oficiu cantante
Xéneru artísticu pop
Russian national song
Instrumentu musical voz
marinadevyatova.ru
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Marina Devyatova nació'l 13 d'avientu de 1983 en Moscú nuna familia d'artistes. El padre de Marina foi un intérprete de cantares populares ruses, el artista del pueblu Vladímir Devyátov, y la so madre foi coreógrafa. Dende pequeña, el so padre enseñó-y música y la so madre trató de inculcarle l'amor pola música popular, según per bandes tales como Los Beatles y Deep Purple. A la edá de trés años yá yera cantante y siguía el ritmu con esperiencia.

En 1990, los sos padres unviar a la Escuela de Música Dmitri Shostakóvich, onde estudió cantar coral. En 1999, Marina entró nel Colexu de Música d'Alfred Schnittke, nel departamentu del cantar popular, y nel 2001 convertir na ganadora del concursu de cantares populares de la Federación Rusa, que se celebró na ciudá de Vorónezh, (en Rusia).

Mientres el cuartu añu d'Universidá, axuntar col fundador y direutor artísticu Artyom Vorobyov, quien la animó a probar como cantante nel conxuntu "Indrikis", interpretáu antiguos cantares rusos y eslaves. Nel periodu 2003-2008 estudió na Academia Rusa de Música, na Facultá de cantar popular y participó nel Festival de Vítebsk, en Bielorrusia.[1]

Nel añu 2006 presentar a les pruebes del concursu "Artista del Pueblu", y convirtióse nuna de les finalistes del programa.

El 28 d'ochobre de 2008, col sofitu del Ministeriu de Cultura de la Federación Rusa, fixo un conciertu dedicáu a les tradiciones y el folclor rusu. El 17 de marzu de 2009 Marina Deviátova cantó pa la Reina d'Inglaterra Sabela II en Londres nun actu entamáu pol Ministeriu de Rellaciones Esteriores de la Federación Rusa y la Ilesia Ortodoxa Rusa. Marina tamién cantó para Vladímir Putin, Dmitri Medvédev, Nursultán Nazarbáyev y el ex-presidente de Libia, Muammar al-Gaddafi.

En payares de 2011, presentó'l so nuevu discu tituláu : "Soi feliz" .

Según el diariu "La Nueche de Moscú", foi convidada a distintos países del mundu como embaxadora de la cultura rusa. Devyatova participó en delles ocasiones nel festival xermanu-rusu de Berlín, y tamién dio conciertos en países como Italia, Estonia, Bulgaria, Estaos Xuníos, y China. De cutiu actúa con grupos de neños.

Marina dixo :

«El cantar popular rusa xúnenos a toos. Podemos ser de distintes edaes, de distintos oríxenes, pero esta música ye'l trubiecu del pueblu rusu.»

Referencies editar

  1. http://festival.vitebsk.by/ Festival de Vitebsk