Pawn Stars ye un programa de televisión d'Estaos Xuníos, del xéneru de telerrealidá, tresmitida pola canal History. Producíu en Manhattan por Leftfield Pictures, la serie se filma en Las Vegas y narra les actividaes diaries de la tienda "Gold & Silver Pawn Shop", una empresa familiar qu'abre les 24 hores del día, operada por Rick Harrison, qu'abrió la tienda col so padre Richard Benjamin Harrison, quien morrió a la edá de 77 años,[1] y Corey Harrison, el nietu (alies "Big Hoss"), quien trabaya ellí dende la infancia y ta siendo preparáu pa faese cargu del comerciu.

Pawn Stars
Datos
Xéneru telerrealidá
País d'orixe Estaos Xuníos
Llingua orixinal inglés
Emisión
Emisora History (es) Traducir
19
Fecha de principiu 10 de xunetu de 2009
Varios
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Formatu editar

 
Logo en castellanu

La serie describe les interaiciones del personal colos veceros, quien traen una variedá d'artefautos y pieces pa vender o empeñar, y colos cualos regatien el preciu y alderiquen la so fonderada histórica. Cuenta cola narración de dalgún de los propietarios o del so emplegáu; Austin "Chumlee" Russell.

La serie sigue tamién los "conflictos" interpersonales ente ellos. Amás, nel programa apaecen regularmente numberosos espertos nuna variedá d'árees pa evaluar los artículos que son vendíos o empeñaos. El programa empieza colo que va pasar nel capítulu y la presentación:

«Na mio tienda, la familia ye lo primero y el dineru vien dempués... dependiendo d'a quién-y preguntar. Pero la meyor parte, ye que nunca se sabe qué va entrar per esa puerta. Esto ye: El preciu de la historia».

Cada episodiu consiste en segmentos dedicaos a aproximao cinco o seis d'estos oxetos, nos qu'unu de los miembros del personal, xeneralmente Rick Harrison, el so fíu Corey o'l padre de Harrison, Richard (conocíu como "El Viejo"), esplica la historia detrás del oxetu. Cuando'l comprador ye incapaz d'evaluar un oxetu, consulta con un espertu conocedor que puede evalualo pa determinar la so autenticidá y valor potencial, y nel casu de los artículos que precisen arreglu, el costu de restauración o la preparación del artículu pa la venta. Quien ta evaluando l'oxetu pasa percima del valor potencial col veceru, incluyendo la opinión del espertu, si dase unu, de cutiu entrepolada con una entrevista na qu'esplica al espectador la base de la so decisión. Un gráficu de la etiqueta de preciu na esquina inferior de la pantalla apurre la siempres cambiante cantidá de dólares como los dos regatien sobre'l preciu del artículu. N'ocasiones, Rick va mercar artículos que precisen ser restauraos antes de determinar los sos costos de restauración, tomando asina un riesgu sobre dichos costos.

Les narratives interpersonales que se centren na rellación y los conflictos ente Rick, Corey, El Viejo y l'amigu de la infancia de Corey, Austin "Chumlee" Russell, que tamién trabaya na tienda, tamién inclúin intrigues nos episodios. Estos refiérense xeneralmente a discutinios sobre'l funcionamientu de la tienda, cuestionando'l xuiciu de Corey, y les burlles echaes na intelixencia y la competencia de Chumlee. Antes de la segunda posa comercial, amuésase una entruga trivial d'opción múltiple rellacionada cola tienda y el so inventariu, los miembros del repartu o unu de los artículos destacaos, cola respuesta proporcionada dempués de la posa; empezando col episodiu de la temporada 8 "Una Navidá bien Vegas", una entruga trivial facer en cada posa comercial.

Celebridaes como Bob Dylan, Jeremy McKinnon, Meredith Vieira, George Stephanopoulos, Matt Kenseth, Steve Carell, Kip Winger, Roger Daltrey, Katie Couric y Butch Harmon fixeron apaiciones curties nel programa.

Producción editar

 
El Gold & Silver Pawn Shop en 2010.

El programa empezó con Brent Montgomery y Colby Gaines de Leftfield Pictures, quien fueron sorprendíos pola variedá de tiendes d'enfotu ecléctiques y daqué sórdidas en Las Vegas mientres una visita de fin de selmana del 2008 a la ciudá. Pensando que tales tiendes podríen contener personaxes únicos, buscaron una tienda familiar na que centrar una serie de televisión, hasta qu'atoparon la tienda d'empeños Gold & Silver Pawn Shop a menos de dos milles de Las Vegas Strip.[2] Fuera la tema d'un documental de PBS de 2001,[3] y el xerente y copropietariu, Rick Harrison, tuviera tratando infructuosamente de presentar un espectáculu basáu na so tienda mientres cuatro años.[3][4][5] La tienda, y Rick, fuera presentada enantes nel episodiu de Las Vegas de Insomniac con Dave Attell en 2003.

La serie foi llanzada orixinalmente a HBO, anque la cadena prefirió que la serie fuera una serie d'estilu de confesionariu que se llevabara a cabu na ventana nocherniega de Gold & Silver. Col tiempu, el formatu convertir nel motivu familiar de la serie.[6] La presidenta d'History, Nancy Dubuc, que fuera encargada de crear una programación con un curiosu más populista pa permediar la programación militar en fondura de la cadena, escoyó la serie, que primeramente se titularia Pawning History, primero que un miembru del personal de Leftfield suxuriera que Pawn Stars encaxaría meyor como nome del programa. La canal tuvo d'alcuerdu, creyendo qu'esi nome yera más prestosu y bono de recordar. El personal afixo'l so argumentu p'afaelo a la marca, qu'incluyía a los espertos en cámara que valoraben los artículos introducíos nel Gold & Silver, anque nun amurnió los "conflictos" interpersonales ente les estrelles del espectáculu.[2]

La serie se filma na tienda d'empeños de Gold & Silver Pawn Shop en Las Vegas, Nevada. Anque la xoyería ye l'artículu empeñáu más comúnmente na tienda d'empeños, la mayoría de los veceros qu'apaecen nos episodios traen una variedá d'artículos antiguos o de dómina a la tienda, que tien 12 000 artículos nel so inventariu a partir de xunetu de 2011 (5000 de los cualos caltiénense típicamente na tienda).

Amás de xenerar programes imitadores, como la serie de truTV Hardcore Pawn, l'ésitu de Pawn Stars foi una bendición pa la tienda d'empeños, que se convirtió nun sitiu turísticu de Las Vegas,[6] y amplió el so negociu en consecuencia. Primeramente, con una media d'ente 70 y 100 veceros al día, el tráficu de la tienda aumentó a más de 1000 n'ochobre de 2010. Pa remanar el negociu amontáu, la tienda contrató a casi 30 nuevos emplegaos,[7] y sufrió una espansión de $400 000 de la so sala d'exhibición por dos tercios, a 1.400 metros cuadraos,[2][6] la décima espansión de la tienda desque abrió. Rick Harrison tamién mentó nel episodiu de la cuarta temporada "Over the Top" que taba construyendo un ximnasiu sobre la tienda d'empeños pa usu del personal. La tienda tamién viende agora la so propia marca de mercancíes, que los sos diseños provienen de fans qu'entren nos concursos de diseñu en Facebook, lo qu'aforra a los Harrisons el costu de contratar diseñadores profesionales. La presencia del personal en Facebook y Twitter tamién asegura audiencies mientres les apaiciones en clubes nocherniegos locales, poles cualos Corey Harrison y Chumlee Russell reciben aproximao $1000 per nueche.[3][8]

Como resultancia del rodaxe na tienda los cuatro miembros principales del repartu yá nun trabayen nel mostrador, por cuenta de les lleis qu'esixen que la identidá de los veceros qu'empeñen los sos artículos permanezan confidenciales, y cola presencia de turistes y aficionaos por tomar semeyes y videu na sala d'esposición torgaría esto. Al filmar los episodios de la serie, la tienda ta temporalmente zarrada, con namái un puñáu de veceros almitíos na sala d'esposición.

En xunetu de 2011, Harrison robló un contratu récor de renovación de 80 episodios pa cuatro temporaes más de la serie.

Spin-offs editar

Numberosos espertos locales nuna variedá de campos tamién apaecen regularmente pa evaluar los artículos que se vienden o empeñen, dos de los cualos pasaron a los sos propios programes spinoff. El restaurador d'antigüedaes/metalista Rick Dale ye la estrella de la primera spin-off de la serie, American Restoration (Los restauradores), que s'estrenó n'ochobre de 2010,[9][10][11] y l'espertu en restauración mecánica/automática Danny "El Conde" Koker protagoniza la segunda spinoff, Counting Cars (Llocos polos autos), que debutó'l 13 d'agostu de 2012.[12][13]

Repartu editar

Personal principal editar

Richard Benjamin «El Viejo» Harrison editar

(Nacíu'l 4 de marzu de 1941 - Fináu'l 25 de xunu de 2018), foi'l padre de Rick y el güelu de Corey; fundador y co-propietariu de la casa d'enfotu, que abrió en 1989. Nómase-y frecuentemente pol so llamatu, «El Viejo», que llogró a los 38 años, acordies con l'episodiu «Fired Up». Yera orixinariu de Lexington, Carolina del Norte. Foi veteranu de la Marina d'Estaos Xuníos.

Según les sos propies afirmaciones foi'l primeru en llegar a la tienda pela mañana yá que se llevanta a les 4, y tenía un día d'enfermedá dende 1994. Yera un apasionáu polos automóviles, por eso, el so fíu y el so nietu fixeron restaurar un Chrysler Imperial modelu 65, de color negru, como agasayo nel so cincuentenu aniversario de boda, morrió'l 25 de xunu del 2018 a los 77 años por cuenta del so Parkinson.

Rick Harrison editar

Richard "Rick" Kevin Harrison, ye la mano derecha del so padre na casa d'enfotu, amás de tener el 44% de les sos aiciones. Ye moteyáu «L'observador de tiru» y, dacuando, «Calvo sabicheru». Empezó nel negociu a los 13 años y afirma que Gold & Silver ye la única casa d'enfotu familiar en Las Vegas.

Corey Harrison editar

Richard Corey «Big Hoss» Harrison, ye fíu de Rick. Xerente d'operaciones diariu de la tienda, fai la mayoría de les compres a los veceros. Trabaya dende los ocho años d'edá y de cutiu entra en conflictu col so padre y el so güelu pol so escasu conocencia del inventariu, les sos responsabilidaes como xerente, la so valoración global de les ventes y, sobremanera, pola compra d'artículos caros que depués son difíciles de vender o atraen pocu interés a los posibles compradores. Acomuñar en 2012 y llogró el 5% de les aiciones de la tienda; Ta siendo preparáu por Rick pa aportar a el responsable del negociu.

Austin Russell editar

Austin «Chumlee» Russell ye amigu de la infancia de Corey. Empezó a trabayar a la edá de 21 años. Xeneralmente ta detrás del mostrador y la so función ye la inspeición de los elementos y el so tresporte en casu de ser necesariu. Amás, ye quien suel probar les armes antigües por si hai dalgún desperfecto.Suel ser el mozu de les chancies de los demás pol so aparente falta d'intelixencia ya incompetencia, pola que-y lo denominó'l Tontu del pueblu». En realidá la so principal función ye da-y rating al programa yá que se ganó la simpatía de los televidentes polos sos errores inocentes que-y faen entrar en conflictu colos sos xefes.

Personal con cargos menores editar

 
Antwaun Austin col uniforme de la tienda.
  • Danielle «Peaches» Rainey
  • Olivia Black: Una emplegada de la vez de nueche contratada na quinta temporada. Ye una de los candidatos preferíos por Corey y Chumlee por cuenta del so curiosu físicu. Sale de la serie a los pocos meses por salir desnuda en semeyes por internet.
  • Isaac Dublan: Ye'l guardia de seguridá de la tienda. Polo xeneral ye vistu no fondero d'esta, sale dormiendo na puerta o comiendo sentáu y dacuando viende na tienda.
  • Fat Back: Ye'l mecánicu de la casa, quien tamién ufierta evaluaciones sobre l'estáu de los vehículos.
  • Carlos Cortazar: Ye un mecánicu de la casa, espertu en carrera y otres alcordances deportives.
  • Scott: Ye unu de los emplegaos a tiempu parcial, que pasa gran parte del so tiempu en mercado de pulgues y ventes. Dedicar a atopar artículos por que Rick mercar y vender na tienda.
  • Antwaun «Andy» Austin: Ye quien encabeza la seguridá de la tienda. La primer vegada qu'ocupa un llugar destacáu nel programa ye nel episodiu Shekel & Hyde na sesta temporada.
  • Lili: ye una moza que tuvo de pasante na tienda. Présta-y al vieyu yá que lu considera tou lo opuesto a Chumlee.

Espertos editar

Especialistes profesionales son dacuando llamaos pola tienda pa determinar l'autenticidá y el valor de los oxetos y, en dellos casos, pa restauralos. La siguiente ye una llista de los espertos riquíos qu'apaecieron en dos o más episodios.

  • Danny «El Conde» Koker - ye una lleenda de Las Vegas qu'adquier, restaura y personaliza coches clásicos y motocicletes. Anguaño protagoniza'l programa Llocos polos autos.
  • Bill Ybarzabal – Reparador de botes y propietariu de Botes y Yates de Las Vegas
  • Jesús Loyola - Repara de too.
  • Wally Korhonen – Espertu en restauración d'automóviles y propietariu de Rusty Nuts Rods and Customs.
  • Dana Linett – Peritu n'artefautos de la historia estauxunidense, incluyendo'l periodu de la colonia y la revolución, según tamién la historia de los presidentes.
  • Mark Hall-Patton «El Sabiu Barbudu», «La Barba del Saber» – Historiador y alministrador de Clark County Heritage Museum y Howard W. Cannon Aviation Museum nel aeropuertu McCarran.
  • Mark Logan – Espertu en coches clásicos y presidente de Nevada Classics, Inc. y Shelby Cars Northwest.
  • Mark Allen – Restaurador y coleicionista d'oxetos históricos del oeste estauxunidense y propietariu de Wild West Arts Club and Western Stage Props.
  • Jesse Amoroso– Espertu n'instrumentos de cuerda y xerente de Cowtown Guitars.
  • Sean Rich – Espertu n'armes antigües y arsenales, especializáu nos sieglos XVI al XVIII y propietariu de Tortuga Trading Inc. Protagonizó tamién la serie Lords of War por NatGeo.
  • Rick Dale – Artista del metal, restaurador d'antigüedaes y propietariu de Rick´s Restoration. Dale tamién protagoniza'l programa Los restauradores.
  • Tony Dee – Espertu n'armes de fueu antigües.
  • Ferdinand Geitner – Espertu en reloxería y propietariu de Montecito Clock Gallery.
  • Brenda Anderson – Esperta en manuscritos y propietaria de Expert Handwriting Analysis.
  • Charles – Especialista n'arquería y xerente de Pacific Archery Sales.
  • Drew Max – Desaminador forense de documentos, espertu n'escritura y propietariu de Authentic Autographs Unlimited.
  • Johnny Jiménez – Espertu en xuguetes antiguos y propietariu de Toy Shack Las Vegas.
  • Craig Gottlieb – Espertu en armes de fueu y artículos militares, especialmente de la II guerra mundial.
  • Rebecca Rodney – Esperta en llibros. Nun episodiu revélase qu'ella yera l'antigua novia de l'adolescencia de Rick, rellación que terminó mal, anque s'esclaria qu'entá se respeten como adultos y una prueba d'ello ye que ye la única esperta en llibros del programa.

Episodios editar

Temporaes editar

Temporaes Episodios Primer capítulu -hghg Temporada 1 (2006) 25 19 de xunetu de 2009 27 d'avientu de 2009
Temporada 2 33 18 de xineru de 2010 2 de mayu de 2010
Temporada 3 30 16 d'agostu de 2010 28 de marzu de 2011
Temporada 4 38 4 d'abril de 2011 24 d'ochobre de 2011
Temporada 5 30 28 de payares de 2011 5 de marzu de 2012
Temporada 6 28 9 d'abril de 2012 3 de setiembre de 2012
Temporada 7 34 5 de payares de 2012 11 de marzu de 2013
Temporada 8 46 30 de mayu de 2013 26 d'avientu de 2013
Temporada 9 52 2 de xineru de 2014 26 de xunu de 2014
Temporada 10 47 10 de xunetu de 2014 12 d'avientu de 2014
Temporada 11 42 8 de xineru de 2015 10 d'agostu de 2015
Temporada 12 45 22 d'ochobre de 2015 29 de xunu de 2016
Temporada 13 29 27 de xunetu de 2016 6 de febreru de 2017
Temporada 14 30 10 d'abril de 2017 28 d'agostu de 2017
Temporada 15 13 16 d'ochobre de 2017 27 de payares de 2017

Receición editar

Audiencia editar

Pa xineru de 2011, Pawn Stars yera la serie más valorada de History. Un episodiu orixinal emitíu'l 24 de xineru de 2011 foi vistu por siete millones de telespectadores, la tresmisión más vista de la historia, según la cadena y Nielsen Media Research.[14] En 2011 foi la segunda serie de realidá meyor valorada na televisión detrás de Jersey Shore, atrayendo a 7,6 millones d'espectadores. En 2016, un estudiu del New York Times de los 50 programes de televisión con más me gusta de Facebook atopó que'l Pawn Stars yeren unu de los más populares en Kentucky.[15]

Crítiques editar

Christopher Long, revisando'l DVD de la primer temporada pa DVD Town, emponderó a la serie pola so repartida y el valor educativu de los artículos esaminaos, calificándola de "adictiva" y "una gran ganadora", y cuntó que ye'l meyor espectáculu de History y quiciabes del cable.[16]

Nun númberu de TV Guide, l'escritor Rob Moynihan incluyó'l programa nuna llista de "placeres culpables".[17] Anque atopó aspeutos interesantes, criticó lo que percibió como una énfasis nes rises barates a mariña del patriarca familiar Richard Harrison pol material históricu del programa, según el pesu de Corey Harrison. N'última instancia, vio'l potencial de seriar si los aspeutos de la mesma qu'ella atopaba de mal gustu víense frenaos. Gary Strauss, d'USA Today, cuntó que los discutinios ente los Harrisons, según los veceros que se ven na tienda, son "alternadamente risonderes y arrallaes".

Dalgunos de los espectadores d'History amosáronse disgustaos cola manera en que les series de realidá reemplazaron parte de la programación previa de la canal empobinada a la historia.[18] El programa recibió 7.6/10 de clasificación en TV.com y 7.2/10 en Internet Movie Database.

La serie tamién amenó delles crítiques per parte d'otros emprestadores que, anque conceden el so valor d'entretenimientu, afirmen que l'enfoque de la serie nos estravagantes artículos vintage introducíos na tienda d'empeños Gold & Silver nun ye típicu de la casa d'enfotu media, que'l so negociu basar n'individuos con ingresos fixos que traen oxetos convencionales pa pagar les sos factures, como la electrónica, ferramientes y xoyería. Corey Grigson y Charles Brown, propietarios d'una tienda llamada Pawn Stars, envaloren que'l so préstamu permediu a un veceru ye d'ente $50 y $100 dólares. Tamién señalen que les valoraciones son remanaes pol personal, que se basa na esperiencia, trabayos de referencia ya investigación, y non polos espertos esternos que se ven con frecuencia nel espectáculu ayudando a los Harrisons.[19]

Aplicación de Facebook editar

Pawn Stars tien una aplicación na rede social Facebook llamada Pawn Stars: The Game, na cual pueden mercase, comer, vender, tomar y restaurar oxetos, asemeyando al verdaderu Pawn Shop. Esti xuegu tien toles carauterístiques qu'identifiquen a la serie de televisión y a la mesma tienda. Esta aplicación tien como cabecera de xuegu a Rick Harrison, qu'anuncia una especie de "Trivia" na cual se auspician los oxetos y/o intereses.

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. Pawn shop boys. LasVegasWeekly.com. http://www.lasvegasweekly.com/news/2010/apr/08/pawn-shop-boys/. Consultáu'l 12 d'avientu de 2017. 
  2. 2,0 2,1 2,2 Pawn Stars: Our Most Revealing Reality Show. Bloomberg.com. 21 d'ochobre de 2010. https://www.bloomberg.com/news/articles/2010-10-21/pawn-stars-our-most-revealing-reality-show. Consultáu'l 12 d'avientu de 2017. 
  3. 3,0 3,1 3,2 Bourdeau, Annette (12 de marzu de 2012) (n'inglés). 'Pawn Stars': 13 Things You Didn't Know About Chumlee, Rick And Corey. Huffington Post. https://www.huffingtonpost.com/2012/03/12/pawn-stars_n_1339667.html. Consultáu'l 12 d'avientu de 2017. 
  4. «Pawn Stars' Richard "Old Man" Harrison Celebrates 70th Birthday». Consultáu'l 12 d'avientu de 2017.
  5. (n'inglés) 'Pawn Stars': Rick Harrison talks about cable's most unlikely hit!. EW.com. http://popwatch.ew.com/2010/06/28/pawn-stars-rick-harrison-interview/. Consultáu'l 12 d'avientu de 2017. 
  6. 6,0 6,1 6,2 «From 'Pawn Stars' to 'Pickers,' America's trash is TV's treasure» (inglés). Consultáu'l 12 d'avientu de 2017.
  7. (n'inglés) 'Pawn Stars': Rick Harrison talks about cable's most unlikely hit!. EW.com. http://popwatch.ew.com/2010/06/28/pawn-stars-rick-harrison-interview/. Consultáu'l 12 d'avientu de 2017. 
  8. Childers, Linda. Rick Harrison of 'Pawn Stars' spills success secrets. CNNMoney. http://money.cnn.com/2011/07/06/smallbusiness/rick_harrison/. Consultáu'l 12 d'avientu de 2017. 
  9. (n'inglés) History spinning off 'Pawn Stars'. The Hollywood Reporter. http://www.hollywoodreporter.com/news/history-spinning-pawn-stars-28281. Consultáu'l 12 d'avientu de 2017. 
  10. (n'inglés) First 'Pawn Stars' spinoff in production in Vegas, and it has restorative properties. LasVegasSun.com. 29 de xunu de 2010. http://www.lasvegassun.com/blogs/kats-report/2010/jun/29/first-pawn-stars-spinoff-production-and-it-has-res/. Consultáu'l 12 d'avientu de 2017. 
  11. (n'inglés) Rick Dale's 'Pawn Stars' spinoff, 'Rusty Nuts,' set for Oct. 18 debú. LasVegasSun.com. 24 de setiembre de 2010. http://www.lasvegassun.com/blogs/kats-report/2010/sep/24/rick-da-yos-pawn-stars-spinoff-rusty-nuts-set-oct-1/. Consultáu'l 12 d'avientu de 2017. 
  12. «Breaking News - Danny "The Count" Koker is in the Driver's Seat When New Car-Loving Series Premieres on History(R) - "Counting Cars"». Consultáu'l 12 d'avientu de 2017.
  13. (n'inglés) History Orders Car Flipping Series Starring 'Pawn Stars' Personality (Exclusive). The Hollywood Reporter. http://www.hollywoodreporter.com/news/danny-count-koker-pawn-stars-history-series-352463. Consultáu'l 12 d'avientu de 2017. 
  14. «'Pawn Stars' Delivers 7 Million Viewers, An All-Time High for History» (2011). Consultáu'l 12 d'avientu de 2017.
  15. Katz, Josh (27 d'avientu de 2016) (n'inglés). 'Duck Dynasty' vs. 'Modern Family': 50 Maps of the U.S. Cultural Estrema. The New York Times. ISSN 0362-4331. https://www.nytimes.com/interactive/2016/12/26/upshot/duck-dynasty-vs-modern-family-television-maps.html. Consultáu'l 12 d'avientu de 2017. 
  16. (n'inglés) Pawn Stars (TV series) - DVD review - Movie Metropolis. Movie Metropolis. 29 d'avientu de 2009. http://moviemet.com/review/pawn-stars-tv-series-dvd-review. Consultáu'l 12 d'avientu de 2017. 
  17. Moynihan, Rob. "Summer's Guilty Pleasures". TV Guide. 21 de xunu de 2010. Páxina 23
  18. Schneider, Michael. "Summer TV Winners and Losers". TV Guide. 19 de setiembre 2011. Páxina 19
  19. Emily Nelson (20 de xineru de 2010). «Local pawn shops see more DVDs than diamonds» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 2 de mayu de 2010. Consultáu'l 12 d'avientu de 2017.

Enllaces esternos editar