El Range Rover ye un touterrén del segmentu F producíu por Land Rover en Solihull, Inglaterra dende l'añu 1970.[1]

[[Imaxe:|285px]]
Fabricante Land Rover
Periodu 1970-presente
Tipu Automóvil touterrén
Segmentu Segmentu F
Configuración Motor delanteru / Tracción nos cuatro ruedes
Paecíos Audi Q7
Bmw X5
Lexus LX
Maserati Llevante
Mercedes-Benz Clase GL
Porsche Cayenne
Sitiu web https://www.landrover.com/vehicles/range-rover/index.html
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

Foi presentáu en xunu de 1970, con carrocería tres puertes, tracción permanente nos cuatro ruedes, tresmisión sincrónica de cuatro velocidaes y frenos de discu en toles sos ruedes.

 
La primer xeneración ye consideráu como «el clásicu»

En 1981 la marca punxo a la venta una versión de cinco puertes. Esta versión siguió comercializándose col nome de Range Rover.

La segunda xeneración d'esti touterrén presentaba al igual que la so antecesora, cinco puertes; pero un nuevu motor que daba mayor potencia y yera más nidia al manexu, amás de ser más luxosu, con un xasis más fuerte ya incorporaba antibloqueo de frenos. Nel 2000 la marca bávara vendió Land Rover a la empresa estauxunidense Ford Motor Company por US$ 2700 millones, lo cual traxo a que la segunda xeneración dexara de producise nel 2001.

La tercer xeneración del Range Rover vender dende l'añu 2002. La so plataforma emplegada por Land Rover provenía de la esitosa BMW X5, solo que la Range Rover incorporaba les soluciones tou terrén de la marca coles cualos fíxose más capaz. El so motor V8 de origen BMW aprovía 286 CV y un gasoil L6 de 3.0 llitros y 177 CV.

En 2005 (debíu al cambéu BMW-Ford) recibió una actualización esterna y de motorizaciones. Los sos motorizaciones son una gasolina V8 de 4.2 llitros de cilindrada y 296 CV de potencia, na versión supercharged 396 CV de potencia máxima y un turbodiésel V8 de 3.6 llitros y 272 CV con inyeición direuta common-rail y turbocompresor de xeometría variable. El Range Rover Sport, un modelu más pequeñu llanzáu en 2005 ya inspiráu nel prototipu Range Stormer, nun comparte plataforma col Range Rover sinón col Land Rover Discovery.

En 2007 recibe una actualización interna con meyores materiales, amás d'amesta-y el sistema Terrain Response (instaláu per primer vegada na LR3) colo cual amiéstase-y mayor capacidá touterrén, poniéndola no máximo de la so categoría.

Con una llarga tradición al so llombos, la Range Rover ye considerada'l deportivu utilitariu de luxu más capaz, dau a la so alta teunoloxía aplicada pa sortear caminos asfaltaos o de terraceria. El so diseñu viose pocu modificáu al traviés del tiempu, y cabo mentar qu'a 47 años de la so esistencia solo tuvo 3 rediseños totales y 6 parciales.

En 2012 La cuarta xeneración de la esclusiva gama Range Rover foi desenvuelta dende la base. El nuevu modelu prinda l'espíritu innovador y el diseñu emblemáticu del modelu orixinal que'l so llanzamientu revolucionó'l mundu de la automoción va cuarenta años. Cuenta con nuevos modelos (HSE, Vogue, Supercharged, Autobiography y Autobiography Ultimate Edition). La gama de motores V8 inclúi les unidaes TDV8 4.4 diésel y V8 Supercharged de gasolina. El motor TDV8 incorpora tresmisión d'ocho velocidaes con Drive Select con cambéu por aciu lleves y ufierta niveles escepcionales de potencia y consumu.

Galería editar

Enllaces esternos editar

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. Shephard, Dave. «The History of the Range Rover Marque». Archiváu dende l'orixinal, el 3 de marzu de 2006. Consultáu'l 16 de marzu de 2006.