Abrir el menú principal

Reuters Group Limited, más conocida como Reuters, ye una axencia de noticies con sede nel Reinu Xuníu, conocida por suministrar información a medios de comunicación y mercaos financieros.

Reuters
Industria Axencia de noticies, finances
Fundación Octubre de 1851
Sitiu web www.reuters.com
[editar datos en Wikidata]

Anguaño ta presente en más de 201 ciudaes de 94 países, y suministra información en más de 20 idiomes.

Y anque ye más conocida pol so llabor como axencia de noticies, esto namái supón el 10 % de los ingresos totales del grupu. La principal actividá de Reuters consiste n'aprovir información a los mercaos financieros, como los valores de los tipos d'interés y precios d'aiciones, amás d'ufiertar investigaciones, analises y productos de mercadéu que dexen a los axentes la compraventa de divises y aiciones per ordenador en llugar de faelo per teléfonu. Ente los sos competidores atópense Bloomberg L.P. y Dow Jones Newswires. Dende 2008, forma parte de Thomson Reuters.

Índiz

HistoriaEditar

 
Paul Julius Reuter, fundador de l'axencia Reuters.

En 1850, l'empresariu Paul Julius Reuter abrió una llinia de telégrafu en Aquisgrán, dempués de dase cuenta de qu'esta teunoloxía, l'espardimientu de noticies, yera cada vez más rápida. Nun principiu la llinia conectaría con Berlín, pero al poco tiempu Reuter afayó que l'espardimientu a Bruxeles, unu de los centros financieros europeos nel sieglu XIX, reportaría-y más beneficios.

Un añu dempués, Reuter colar a Londres onde trató de desenvolver un cable telegráficu submarín que travesara'l Canal de la Mancha y conectara Dover con Calais. Tres dellos intentos fallíos el "telégrafu submarín" empezó a funcionar a finales de 1851, y l'empresariu axustó cola Bolsa de Londres l'intercambiu d'información financiera del restu d'Europa, daqué que tamién fixo na Bolsa de París. En 1865, el so negociu pasó a ser oficialmente una sociedá llindada sol nome Reuter's Telegram Company.[1]

A lo llargo de los años la compañía ganó reputación siendo la primera n'Europa n'informar del asesinatu de Abraham Lincoln, y estableció una rede completa de corresponsales per tol mundu, según un negociu de compra y vienta d'información. Reuters caltuvo la so condición de corporación hasta 1984, cuando pasó a ser una sociedá anónima qu'empezó a cotizar na Bolsa de Londres y l'índiz Nasdaq d'Estaos Xuníos. Los sos estatutos prohibíen qu'una persona pueda ostentar más del 15% de les aiciones, pa evitar que l'axencia pudiera vencer a los intereses d'un únicu propietariu.

A partir de la década de 1980, l'axencia crez con muncha rapidez gracies a la ellaboración y suministru d'información empresarial y financiera, y busca ampliar el so campu d'información a otros medios como la radio, televisión y nueves teunoloxíes (internet). En 2007, The Thomson Corporation algamó un alcuerdu d'unión con Reuters pa formar Thomson Reuters. Thomson facer col 53 % del capital de la nueva compañía, polo que la restricción del 15 % foi esaniciada.[2]

SedesEditar

 
Sede de Reuters en Londres.

Históricamente, el cuartel xeneral de Reuters atopar en Londres. Anque dende 1939 hasta empiezos del sieglu XXI l'axencia atopar nun edificiu diseñáu por Sir Edwin Lutyens en Fleet Street, Reuters treslladar en 2005 a una instalación mayor asitiada en Canary Wharf, al este de la capital inglesa.

Amás d'esta see, Reuters cuenta con otres distribuyíes en tol mundu, destacando'l so centru pa Norteamérica en Nueva York y para Asia en Singapur. Dientro de les sos ediciones en idioma español, l'axencia cunta con distintes versiones pa América Llatina, España, Méxicu, Colombia y Arxentina.

Escándalu mundial de semeyes sobre'l conflictu árabe-hebréuEditar

ReutersgateEditar

Artículu principal: Reutersgate

Reutersgate fai referencia al escándalu que solmenó a l'axencia de noticies Reuters mientres la guerra israelo-llibanesa de 2006 en afayándose qu'unu de los sos fotógrafos, Adnan Hajj, manipoliara delles imáxenes tomaes en Beirut col fin d'aumentar la impresión que se llevara'l públicu de los bombardeos realizaos por Israel. La veracidá del so trabayu nun tien creitu dempués de demostrase qu'a lo menos dos fotografies fueron manipoliaes manualmente al traviés de programes d'edición d'imáxenes antes de ser publicaes. El 6 d'agostu de 2006, Reuters anunció que nun siguiría trabayando con dichu fotógrafu dempués de que Hajj espunxo les fotografíes modificaes en dellos blogues n'Internet.[3][4]

Ataque a la flotilla de GazaEditar

Distintos medios de comunicación fixeron ecu de la denuncia presentada pol blogue estauxunidense Little Green Football de que Reuters retayaría intencionadamente fotografíes nes cualos apaecen miembros de IHH de la Flotilla de la Llibertá armaos con cuchiellos al pie de comandos israelinos cayíos na cubierta. Les imáxenes, dos fotografies, fueron publicaes por Reuters colos sos marxes recortaos, sumiendo les partes en que s'amuesen a los miembros de IHH coyendo dos talos cuchiellos. Dempués de les denuncies, Reuters volvió xubir les fotografíes al so sitiu, yá ensin los sos marxes recortaos, esplicando que la decisión d'editar les imáxenes fuera tomada en forma inocente.[5][6][7] El gobiernu israelín, al traviés del ministru Yuli Edelstein, presentó una reclamación por escritu contra Reuters.[8]

Noticia falsa sobre atentáu en BagdagEditar

Ataque terrorista en mercáu de BagdagEditar

El 30 d'ochobre de 2016 l'axencia Reuters publicó una noticia qu'informaba d'un atentáu nun mercáu sito nel distritu de Hurriya, Bagdag. L'artículu atribúi 8 muertos y más de 30 mancaos pola esplosión d'un coche.[9] La noticia demostróse falsa al publicar un videu de dichu atentáu nel que se ve cómo ye preparáu por dos persones y cómo tres la esplosión alleguen más persones a faese les víctimes xuntu al llugar de la detonación.[10]

ReferenciesEditar

Enllaces esternosEditar