Rosanna Arquette

actriz estauxunidense

Rosanna Lauren Arquette (10 d'agostu de 1959Nueva York), más conocida como Rosanna Arquette, ye una actriz, productora de cine, actriz de televisión, actriz de cine y actriz de voz d'Estaos Xuníos. Pertenez a la familia d'actores "Arquette" xunto colos sos hermanos Patricia, Alexis, David y Richmond.

Rosanna Arquette
Vida
Nacimientu Nueva York[1]10 d'agostu de 1959[2] (64 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Residencia Chicago
Evanston
Nueva York
Llingua materna inglés
Familia
Padre Lewis Arquette
Casada con James Newton Howard (1986 – 1987)
Pareyes Peter Gabriel
Fíos/es Zoe Sidel
Hermanos/es
Estudios
Llingües falaes inglés[3]
Oficiu actriz, productora de cine, actriz de televisión, actriz de cineactriz de voz
Llugares de trabayu Estaos Xuníos
Premios
Nominaciones
IMDb nm0000275
rosannaarquette.com
Cambiar los datos en Wikidata

Carrera editar

 
Rosanna Arquette en 2002

Rosanna siguió los pasos profesionales de la so familia y empezó a actuar siendo entá una neña. A los 11 años, los sos padres treslladóse a una comuña nel estáu de Virginia. Nun se sentía a gustu nel colexu, polo qu'a la edá de 14 años colar a Los Angeles, decidida a convertise nuna estrella de cine.

Arquette consiguió papeles en Hollywood, nos qu'interpretaba a mozos con problemes. Unos años más tarde empezó a interpretar papeles más maduros. Dende un principiu actuó tamién en películes pa la televisión. En 1982 llogró una nominación a los premios Emmy. La película de 1985 Buscando a Susan desesperadamente, con Madonna nel papel principal, tamién contribuyó a amontar la so popularidá. En 1989 actuó en New York Stories so la direición de Martin Scorsese. Dende entós foi interpretando diverses películes al añu, dalgunes de les cualos pasaron casi desapercibíes pal gran públicu, y otres con notable ésitu de crítica y de públicu, como Pulp Fiction, xunto a John Travolta.

Vida privada editar

Arquette provién d'una familia d'actores, tanto'l so güelu como'l so padre fueron actores de televisión. La so hermana Patricia y el so hermanu David son tamién actores. El so primer matrimoniu foi con unu de los fundadores del grupu Toto, Steve Porcaro. El segundu matrimoniu foi con un compositor, qu'acabó tamién en rotura. Darréu caltuvo una rellación col cantante británicu Peter Gabriel, pero terminó de la mesma forma.

Nesos años los padres de Rosanna divorciáronse. Poco dempués la so madre contraxo un cáncer de mama. En 1993 casóse nuevamente, esta vegada con un restaurador, col que tuvo una neña al añu siguiente.

Más apocayá, Arquette dedicóse a ser embaxadora de la llucha contra'l cáncer de mama, mientres sigue cola interpretación ya inclusive la direición.

Filmografía editar

Referencies editar

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 11 avientu 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 26 abril 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  3. Identificador CONOR.SI: 12583523. Afirmao en: CONOR.SI.

Enllaces esternos editar