The Russians Are Coming, the Russians Are Coming

película de 1966 dirixida por Norman Jewison

The Russians Are Coming, the Russians Are Coming ye una película de comedia bélica estauxunidense de 1966, basada na novela xuvenil The Off-Islanders, de Nathaniel Benchley y afecha a la gran pantalla por William Rose. La película, ambientada en plena guerra fría, trata sobre un submarín rusu, el Sprut (Calamar en rusu), que por fuercia llanca frente a la mariña d'una pequeña llocalidá de Nueva Inglaterra, desamarrándose la llerza ente los residentes del pueblo ante lo que creen que ye una invasión soviética.

The Russians Are Coming, the Russians Are Coming
Datos
Títulu orixinal The Russians Are Coming, the Russians Are Coming (en)
Xéneru cine de comedia
País d'orixe Estaos Xuníos
Estrenu 1966
25 mayu 1966 (Estaos Xuníos)
16 setiembre 1966 (Reinu Xuníu)
29 setiembre 1966 (Alemaña)
Idioma orixinal inglés
Duración 125 min
Llugar de la narración Massachusetts
Rodaxe California
Color en color
Ficha téunica
Direición Norman Jewison[2]
Producción Norman Jewison
Guión William Rose
Música Johnny Mandel
Fotografía Joseph F. Biroc (es) Traducir
Edición Hal Ashby
Diseñador de producción Robert F. Boyle (es) Traducir
Repartu Alan Arkin[3], Carl Reiner[3], Eva Marie Saint[3], Brian Keith[3], Jonathan Winters[3], Theodore Bikel[3], Paul Ford[3], John Phillip Law[3], Ben Blue[4], Philip Coolidge[5], Johnny Whitaker[5], Michael J. Pollard[5], Vaughn Taylor[5], Sidney Clute[5] y Larry D. Mann[5]
Ver llista completa
Compañíes
Productora Mirisch Company (es) Traducir
Distribuidora United Artists y Netflix
Costu 3 900 000 $
Recaldación 21 693 114 $ (Estaos Xuníos)
Premios y nominaciones
Premios
Nominaciones
Calificaciones
FSK pa mayores de seis años
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Cambiar los datos en Wikidata

Argumentu editar

El Sprut (Спрут), un submarín rusu, llanca cerca de les mariñes de Cape Cod, Nueva Inglaterra. El capitán del submarín manda a un grupu de nueve homes lideraos pol teniente Rozanov (Alan Arkin) en busca d'una motora que los ayudar a sacar el submarín accidentáu. Unu de los homes llega a la casa de Walt Whittaker (Carl Reiner, un dramaturgu neoyorquín de vacaciones cola so muyer Elspeth (Eva Marie Saint) y los sos dos fíos, Pete y Annie (Sheldon Collins y Cindy Putnam) quien se disponen a volver a casa una y bones el branu terminó.

Mientres trata de convencer a los Whittaker que'l so grupu son de nacionalidá noruega, Rozanov apúrre-y un arma y promételu nun faer dañu al so familia si dícenlu información sobre l'usu militar na islla, sobre la policía y les llaves del coche. Walt y Elspeth dan-y les respuestes que busca y el vehículu, los rusos colen pero déxense tras a un marineru nuevu, Alexei Kolchin (John Phillip Law) a xixilar a los Wittakers, y más tarde a la vecina d'estos, Alison Palmer (Andrea Dromm),[7] una moza de dieciocho años.

El coche conducíu polos rusos detiense debíu al poco combustible que-y quedaba viéndose obligaos a dir a cuerpu. Más tarde, roben un antiguu Sedán, propiedá de Muriel Everett (Doro Merande), la cartera del pueblu; ella llama a Alice Foss (Tessie O'Shea) y más tarde estiéndense rumores en tola islla xenerando tracamundiu. El xefe de policía, Link Mattocks (Brian Keith) y el so asistente Norman Jonas (Jonathan Winters) llamen a la población civil a entartallalos».

Siete de los rusos dir del submarín, mientres Rozanov va en busca de Kolchin, quien se namoró de Alison. Cuando'l submarín poner en movimientu, el capitán (Theodore Bikel) toma los mandos y lleva el submarín a puertu y buscar al home que falta, ellí, Rozanov y Kolchin alcuéntra-yos. Nel puertu la situación empieza a ponese tirante cuando'l capitán amenacia con bombardear el pueblu si nun-yos son devueltos los homes per otra parte, los vecinos amenacien con abrir fueu contra'l submarín, De secute un neñu, Jerry Maxwell (Johnny Whitaker) que taba viendo'l tirante eventu xubíu al campanariu de la ilesia esnídiase y a puntu de cayer garrar al Canalón permaneciendo colgáu a él. Los rusos y los isleños deciden escaecer les sos diferencies y salvar al neñu formando una pirámide humana, a la fin el neñu ye rescatáu de cayese.

Una vegada fíxose la paz y l'harmonía, el submarín sale del puertu escoltáu polos vecinos de la islla nes sos respeutives barques pa protexe-yos hasta llegar a agües segures, momentos dempués, llega un F-101 Voodoo de les fuercies aérees estauxunidenses contemplando plasmáu como los residentes de la islla socorren a los soviéticos.[8]

Parto editar

Repartu principal editar

Tessie O'Shea: Alice Foss (Operadora de telefonía)

Repartu secundaria editar

Producción editar

A pesar de tar alcontrada na llocalidá ficticia de Gloucester Island, Massachusetts, la película foi rodada en Mendocino, California. Les escenes del puertu se filmaron en Noyo Harbor, nuna pequeña llocalidá del sur de Fort Bragg. Como taba filmada na mariña oeste, la escena de la madrugada del principiu de la película rodóse al atapecer.

El submarín utilizáu na película foi fabricáu. La marina de los Estaos Xuníos negar a arrenda-yos unu pa la producción y l'estudiu tuvo que recrear un auténticu submarín rusu. La fabricación facer en cuatro partes, caúna tenía'l so motor que lu faía funcionar. Mientres se ve la película, el televidente puede estremar les partes separaes na agua.

Los aviones, en realidá yeren del 60º escuadrón Fighter-Interceptor, alcontráu cerca de la base aérea militar de Otis. Aquella foi la única cosa de la que se basó que taba cerca de les coordenaes de la supuesta islla.

Acordies con Norman Jewison, la película realizada en plena guerra fría— tuvo un considerable impautu ente Washington D. C. y Moscú. Esta foi una de les poques películes que retrataben a los rusos de forma atenta. El senador Ernest Gruening fixo mención de la película nun discursu nel congresu y nel Kremlin emitióse una copia de la película.[9]

Receición editar

Premios (ganaos):

Premios (nominaciones):

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 1,2 «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 18 febreru 2023.
  2. URL de la referencia: http://www.imdb.com/title/tt0060921/. Data de consulta: 12 xunetu 2016.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 3,6 3,7 URL de la referencia: http://www.filmaffinity.com/en/film339860.html. Data de consulta: 12 xunetu 2016.
  4. URL de la referencia: http://www.imdb.com/title/tt0060921/fullcredits. Data de consulta: 12 xunetu 2016.
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 5,4 5,5 Afirmao en: ČSFD. Llingua de la obra o nome: checu. Data d'espublización: 2001.
  6. «The Numbers» (inglés). Consultáu'l 18 febreru 2023.
  7. Hal Erickson, "The Russians Are Coming, the Russians Are Coming (1966)", New York Times, accessed January 1, 2009
  8. "Overview for The Russians are Coming, the Russians are coming, Turner Classic Movies, accessed January 1, 2009
  9. "The Russians Are Coming to Hollywood", (DVD featurette), 2002.

Enllaces esternos editar