Thomas Harper Ince

productor de cine d'Estaos Xuníos
(Redirixío dende Thomas H. Ince)

Thomas Harper Ince foi un actor, guionista, productor y direutor de cine que nació en Newport, Rhode Island el 6 de payares de 1882 y finó en circunstancies pocu clares el 19 de payares de 1924. Destacar por un estilu rigorosu de producción basáu na planificación y supervisión.

Thomas Harper Ince
Vida
Nacimientu Newport[1]6 de payares de 1882[2]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Muerte Beverly Hills19 de payares de 1924[2] (42 años)
Familia
Casáu con Elinor Kershaw (1907 – 1924)
Fíos/es 3
Hermanos/es
Estudios
Llingües falaes inglés[3]
Oficiu productor de cine, direutor de cine, actor, guionista, montador, escritoractor de cine
Emplegadores Kay-Bee Pictures (en) Traducir
Premios
IMDb nm0408436
Cambiar los datos en Wikidata
En 1920

Como nació nel senu d'una familia d'actores, tuvo venceyáu dende la so infancia al mundu del arte y conociendo en tou tipu d'espectáculos. Los sos hermanos John Ince y Ralph Ince, tamién fueron actores y direutores de cine.

El so trabayu nel cine editar

Yera fíu de los actores de teatro John Ince y Emma Brennan Ince. A los 15 años yá participara en diversos espectáculos ya inclusive trabayáu en Broadway como cantante y baillarín. En 1910 empezó a trabayar como actor na Independence Motion Picture Company de Carl Laemmele. En 1911 pasó a trabayar pa la New York Motion Picture Company en Edenlade, California onde la so primer película foi'l filme de vaqueros Bar Z's New Cook estrenáu'l 12 d'avientu de 1911 nel cual trabayaba como direutor, productor, guionsta y actor. Por esa dómina los estudios treslladóse a un predio más ampliu allugáu seis quilómetros al norte de Santa Mónica que más palantre sería conocíu como Inceville y contratóse a la compañía de los Hermanos Miller, un circu que rodaba les sos propies películes, compuesta por unes 350 persones incluyendo caballeru, actores, indios colos sos caballadas, mules y demás equipos.

L'estudiu empezó con dos vestuarios y una plataforma sobre la que se montaben los decoraos; tamién s'utilizó pa filmar una aldega cercana habitada principalmente por pescadores rusos y xaponeses y les sos families. War on the Plains (1912), la primer película en qu'apaecieron los indios de Inceville, foi allabada pola crítica pola so exactitú histórica, vestuariu y fotografía. Pal filme Custer's Last Raid (1912) llogró autorización del gobiernu d'Estaos Xuníos pa contratar como extras unos cien indios siux de la reserva que s'amestaron a los que yá trabayaben davezu.

Ince dirixó, escribió y produció personalmente toles películes de los estudios hasta la seronda de 1912; el montaxe facer na cocina de la so casa ayudáu pola esposa que pasaba les películes en tanto él ocupábase de cortar y xunir los negativos y más palantre empezó a compartir la xera con Francis Ford.

En 1912 la compañía fundir cola Universal y empezó una llucha de poder que remató cuando la marca quedó pa la Universal y Ince xunto a Adam Kessel y Charles O. Baumann, dos de los propietarios de la Bison, fundó la Kay-Bee Productions[4]

L'estilu de trabayu de Ince carauterizar por un estrictu control sobre costos económicos qu'oldeaba cola improvisación cola que polo xeneral se remanaba la industria, na cual yeren poques los productores que partíen de presupuestos estudiaos. Enllantó munchos de los mecanismos de la producción de películes, como l'usu d'un guión de filmación detalláu que contenía tamién información sobre quien taben n'escena, una llista de tolos escenarios interiores y esteriores a usar, la planilla de costos y otros más. Tamién foi'l primeru en riquir qu'en llugar d'una sola persona faciendo tou hubiera especializaciones en direutores, editores y guionistes. Esta normalización y automatización facilitaba la producción de películes en serie.

En 1914 rodó la película The Battle of Gettysburg na qu'emplegó más de 800 actores a los que filmaba con ocho cámares dende distintos ángulos n'escenes béliques d'una magnitú nunca vista enantes. Sacó depués la nueva marca "Apoderó" cola que produció películes interpretaes pola estrella xaponesa Tsuru Aoki y la so troupe d'artistes, pa lo cual construyó una aldega xaponesa en Santa Ynez. Ellí se filmaron películes n'episodios como The Wrath of the Gods o La roxura de los dioses (1914) y The Typhonn interpretaes por esa estrella al pie del so maríu Sessue Hayakawa. Nos estudios puestu habría una misión española, un pueblu holandés con canal y molín de vientu incluyíos, una ciudá del Oeste, una cai de les Antilles y un campamentu indiu.

Produció en cantidá películes del oeste con William S. Hart convirtiéndolo na estrella del oeste de la so dómina,[5] ente les que se destacar The bargain, lo que constituyía una llinia bien rentable, coles mesmes que faía filmes con pretensiones sociales y calidable con estrelles como Mildred Harris y William Desmond. Ince escribió gran númberu de guiones, incluyendo The Italian (1915) que foi calteníu pol National Film Registry d'Estaos Xuníos.

En 1915, Ince acomuñóse con D.W. Griffith y Mack Sennett pa crear Triangle Motion Picture Company en Culver City, California. En 1918 vendió la so parte a Griffith and Sennett y adquirió gratuitamente del especulador inmobiliariu Harry Culver un predio de 16 acres allugáu en Culver City, xunto a una carretera polvorienta que col tiempu sería boulevard Washington y formó los Estudios Thomas H. Ince que tuvo n'actividá ente 1919 y 1924.

Ince dexó de dirixir y dedicóse a la espansión de la empresa y a la producción supervisando los guiones, encuadres y el llabor polo xeneral d'ocho direutores. En 1916 produció la película Civilización, una historia de la guerra y la paz nun país imaxinariu que favoreció la campaña pacifista del presidente Woodrow Wilson mientres la Primer Guerra Mundial. Pa la película construyó una truca cola que s'amplió les esplosiones de les batalles pa da-y más realismu. Ente les últimes películes importante producíes por Ince cúntense Human Wreckage (1923) que ye un alegatu contra l'abusu de drogues y Anna Christie (1923).

En 1925 Cecil B. Demille adquirió'l predio y bautizar Estudios DeMille Studios. Una cai de Culver City, que crucia los Estudios Culver llámase Ince Blvd., nel so honor y entámase construyir nun futuru cercanu un teatru Ince Theater nun llote vacíu cerca del Ince Blvd.[6]

L'estilu de Thomas Ince, cola so supervisión personal de tolos guiones y planes de producción convirtió-y n'unu de los productores más destacaos de les dos primeres décades del cine d'Estaos Xuníos. Munchos actores que depués fueron figures populares según direutores nuevos que llegaríen a consagraos pasaron pol so estudiu.

El so fallecimientu editar

El sábadu 15 de payares de 1924 en San Pedro (California) el luxosu yate Oneida propiedá del magnate William Randolph Hearst salió pa un paséu de fin de selmana escontra San Diego n'honor del cumpleaños n* 42 de Ince, llevando a bordu a Charlie Chaplin, la periodista Louella Parsons, el xerente de producción de Hearst Dr. Daniel Carson Goodman, l'escritor Elinor Glyn y les actrices de cine Marion Davies, Aileen Pringle, Jacqueline Logan, Seena Owen, Margaret Livingston y Julanne Johnston. Ince nun pudo xubir a bordu porque se retrasó por ocupaciones del so negociu polo cual viaxó en tren a San Diego y facer a la mañana siguiente, polo qu'asistió esi domingu a la nueche a la fiesta nel so honor. El llunes pela mañana ceo una embarcación tresportar dende'l yate a la mariña acompañáu pol Dr. Goodman, que yera un médicu recibíu pero que nun practicaba'l so oficiu y ente la nueche del martes y madrugada del miércoles 19 finó.

El certificáu de fallecimientu robláu por Dr. Ida Glasgow, el so médicu personal, indicaba un ataque al corazón como causa de muerte. El so cuerpu foi cremado y llueu la so vilba partió pa Europa.

Versiones posteriores sobre la so muerte editar

Nos años posteriores circularon delles hestories contrapuestes respectu de asoceder, dalgunes refiriendo que Hearst disparáralu sea nun ataque de celos o en forma accidental mientres engarraba con Chaplin por causa de Davies, y usando depués el so poder ya influencia pa tapar el fechu.[7]

Alredor de 1927 Louella Parsons, que yera una influyente y tarrecida periodista del mundu del espectáculu de Hollywood dixo que William Randolph Hearst disparó-y na cabeza a Thomas Ince por error yá que quería tiralu a Chaplin. Hearst abarruntaría que Davies y Chaplin yeren amantes de callao y pa xixilalos convidó a dambos nesi viaxe nel cursu del cual atopar nuna situación que los comprometía y foi buscar la so arma. Ince, espertáu polos berru de Davies, correría a la escena y recibió el disparu destináu a Chaplin.

Una segunda versión allugaba a Ince, que sufría de úlcera, na cocina buscando daqué pal dolor d'estómagu'l domingu a la nueche cuando entró Hearst y confundiéndolo con Chaplin disparólu. Otra versión falaba d'una engarradiella pola pistola asocedida na cubierta inferior ente pasaxeros ensin identificar mientres la cual escapóse un tiru que travesó la paré de madera y mató a Ince que taba nel so camarote.

Abigail Kinsolving, la secretaria de Marion Davies, que nun taba casada, amestó na mesma dómina más elementos de tracamundiu cuando dixo qu'esa fin de selmana Ince violar a bordu del yate. Meses dempués dio a lluz un ñácaru y morrió pocu dempués nun misteriosu accidente d'automóvil cerca del ranchu de Hearst. El cuerpu foi topáu por dos guardaespaldes de Hearst xunto con una nota de suicidiu d'apariencia sospechosa y la neña foi unviada a un orfanatu col sofitu económicu de Marion Davies.

El secretariu de Chaplin Toraichi Kono tamién intervieno afirmándo-y a la so esposa que viera a Ince cuando llegaba a la mariña con una firida de bala na cabeza, que sangraba. La historia espandióse rápido ente los trabayadores domésticos xaponeses al traviés de Beverly Hills hasta llegar a un puntu nel cual el fiscal de San Diego viose obligáu, un mes dempués del fechu, a empecipiar una investigación. La mesma llindóse a tomar declaración al Dr. Goodman, quien esplicó qu'una vegada en tierra tomara'l tren escontra Los Angeles xunto con Ince pero como ésti sintiérase mal baxaron en Del Mar y rexistráronse nun hotel, dende'l cual Goodman llamó a un doctor y a Nell Ince, quien aceptó viaxar a Del Mar. Goodman, ensin esclariar si tratar d'un ataque al corazón o una indixestión dixo que dexara l'hotel enantes de la llegada de la esposa. Con esta sola declaración el fiscal cerró la investigación.

Los rumores y los barruntos, sicasí, siguieron espandiéndose ente la mesma xente que compartiera con Ince el viaxe fatal d'esa fin de selmana. Chaplin siempres negó tar ellí y aportunó en que visitara con Hearst y Davies al doliente Ince más palantre nesa selmana, afirmando que Ince morriera dos selmanes dempués de la so visita, cuando en realidá haber fechu dientro de les 48 hores dempués d'abandonar la Oneida.

Marion Davies tamién fixo la so contribución al misteriu pos nunca reconoció que Chaplin o Goodman tuvieren a bordu esa fin de selmana y tamién negó que s'atopara ellí Louella Parsons. Davies aportunó que Nell Ince llamar tarde esi llunes a la United Studios informándo-y la muerte de Ince, lo cual implicaría una premonición yá que recién finó'l martes.

Paeciera que Willliam Randolph Hearst compensara a Louella Parsons pol so silenciu. Cuando asocedió esi viaxe yera columnista de cine en Nueva York pa unu de los sos periódicos y dempués del fechu dio-y un contratu vitaliciu y estendió la cobertoria de les sos collaboraciones colo cual florió'l so llexendariu poder sobre Hollywood. Supuestamente tamién-y apurrió un fondu fiduciario a Nell Ince xusto primero que partiera escontra Europa en retribución pola so decisión de que se nun fixera una autopsia y se incinerara de momentu'l cadabre. Corrió tamién el rumor de que pagara la hipoteca que pesaba sobre'l departamentu de Ince del edificiu Chateau Elysee en Hollywood. D.W. Griffith siempres dicía: "Tou lo qu'hai que faer pa ver a Hearst ponese blancu como un espectru yera mentar el nome de Ince. Hai munches coses rares ellí, pero Hearst ye demasiáu grande."

En 2001 Peter Bogdanovich dirixó la película La miaguida del gatu que la so historia basar en tales rumores. Bogdanovich afirmaba qu'oyera la versión del direutor Orson Welles que, de la mesma, escuchar del escritor Herman J. Mankiewicz. La novela publicada por Ed. Scribner en 1996 titulada Murder at San Simeon escrita por Patty Hearst y Cordelia Frances Biddle tamién se basa nel fechu.

Filmografía editar

Actor editar

Direutor editar

  • Artful Kate (1911)
  • Behind the Stockade (1911)
  • The Brand (1911)
  • A Dog's Tale (1911)
  • The Fisher-Maid (1911)
  • For Her Brother's Sake (1911)
  • Her Darkest Hour (1911)
  • The Hidden Trail (1911)
  • His Nemesis (1911)
  • The House That Jack Built (1911)
  • In Old Madrid (1911)
  • In the Sultan's Garden (1911)
  • Little Nell's Tobacco (1911)
  • Maid or Man (1911)
  • A Manly Man (1911)
  • Message in the Bottle (1911)
  • New Cook (1911)
  • Over the Hills (1911)
  • The Penniless Prince (1911)
  • Sweet Memories (1911)
  • The Aggressor (1911)
  • Across the Plains (1911)
  • The Dream (1911)
  • Their First Misunderstanding (1911)
  • The Battle of the Red Men (1912)
  • Blazing the Trail (1912)
  • The Clod (1912)
  • The Colonel's Son (1912)
  • The Colonel's Ward (1912)
  • A Double Reward (1912)
  • The Empty Water Keg (1912)
  • For Freedom of Cuba (1912)
  • For the Cause (1912)
  • The Law of the West (1912)
  • A Mexican Tragedy (1912)
  • War on the Plains (1912)
  • The Invaders (1912)
  • The Altar of Death (1912)
  • The Sergeant's Boy (1912)
  • Custer's Last Raid (1912)
  • The Desert (1912)
  • The Colonel's Peril (1912)
  • His Message (1912)
  • Soldier's Honor (1912)
  • The Outcast (1912)
  • The Lieutenant's Last Fight (1912)
  • The Post Telegraphers (1912)
  • The Deserter (1912)
  • The Crisis (1912)
  • The Indian Massacre / Heart of an Indian (1912)
  • The Tables Turned (1912)
  • Through the Flames (1912)
  • The Kid and the Sleuth (1912)
  • The Ambassador's Envoy (1913)
  • The Bumerán (1913)
  • Bread Cast Upon the Waters (1913)
  • Days of '49 (1913)
  • Granddad (1913)ř
  • The Hateful God (1913)
  • A Shadow of the Past (1913)
  • In Love and War / Call to Arms (1913)
  • The Battle of Gettysburg (1913)
  • The Drummer of the 8th (1913)
  • The Hour of Reckoning (1914)
  • The Last of the Line (1914)
  • The Village 'Neath the Sea (1914)
  • Out of the Night (1914)
  • The Death Mask (1914)
  • The Coward (1915)
  • The Toast of Death (1915)
  • The Cup of Life (1915)
  • The Alien / The Sign of the Rose (1915)
  • The Devil / Satan's Pawn (1915)
  • Dividend (1916)
  • Civilization (1916)
  • The Stepping Stone (1916)
  • Peggy (1916)
  • Anna Christie (1923)
  • Flicker Flashbacks Non. 1 (1947) (escenes tomaes de Behind the Stockade, 1909)

Guionista editar

  • Little Nell's Tobacco (1910)
  • For the Queen's Honor (1911)
  • The Fortunes of War (1911)
  • The Forged Dispatch (1911)
  • The Stampede (1911)
  • Across the Plains (1911)
  • Sweet Memories (1911)
  • The Mirror (1911)
  • Bar Z's New Cook (1911)
  • The Army Surgeon (1912)
  • The Altar of Death (1912)
  • The Outcast (1912)
  • The Deserter (1912)
  • The Battle of the Red Men (1912)
  • The Indian Massacre (1912)
  • War on the Plains (1912)
  • The Battle of Gettysburg (1913)
  • In the Sage Brush Country (1914)
  • The Last of the Line (1914)
  • A Political Feud (1914)
  • The Fortunes of War (1914)
  • The Bargain (1914)
  • The Vigil (1914)
  • The Mills of the Gods (1914)
  • The Worth of a Life (1914)
  • The Word of His People (1914)
  • Stacked Cards (1914)
  • The Winning of Denise (1914)
  • An Eleventh Hour Reformation (1914)
  • The City (1914)
  • The Curse of Humanity (1914)
  • The Voice at the Telephone (1914)
  • The Wrath of the Gods (1914)
  • The Latent Spark (1914)
  • In the Cow Country (1914)
  • Out of the Night (1914)
  • Shorty Escapes Marriage (1914)
  • The Rightful Heir (1914)
  • Wolves of the Underworld (1914)
  • The Gringo (1914)
  • Desert Gold (1914)
  • O Mimi San (1914)
  • The Hammer (1915)
  • Tools of Providence (1915)
  • The Reward (1915)
  • The Conversion of Frosty Blake (1915)
  • Bad Buck of Santa Ynez (1915)
  • The Cup of Life (1915)
  • The Taking of Luke McVane (1915)
  • On the Night Stage (1915)
  • The Spirit of the Bell (1915)
  • The Roughneck (1915)
  • The Devil (1915)
  • Tricked (1915)
  • In the Switch Tower (1915)
  • The Girl Who Might Have Been (1915)
  • Satan McAllister's Heir (1915)
  • Winning Back (1915)
  • The Sheriff's Streak of Yellow (1915)
  • The Grudge (1915)
  • Mr. 'Silent' Haskins (1915)
  • The Scourge of the Desert (1915)
  • A Confidence Game (1915)
  • The Italian (1915)
  • The Despoiler (1915)
  • Aloha Oe (1915)
  • The Disciple (1915)
  • The Coward (1915)
  • Keno Bates, Liar (1915)
  • The Living Wage (1915)
  • A Knight of the Trails (1915)
  • The $100,000 Bill (1915)
  • Cash Parrish's Pal (1915)
  • The Ruse (1915)
  • The Deserter (1916)
  • The Last Act (1916)
  • Bullets and Brown Eyes (1916)
  • Ashes of Hope (1917)
  • The Family Skeleton (1918)

Referencies editar

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 17 avientu 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. 2,0 2,1 Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 4 mayu 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  3. Biblioteca Nacional de Francia. «autoridaes BNF» (francés). Consultáu'l 10 ochobre 2015.
  4. Motion Picture Studios of California at faculty.oxy.edu
  5. The Backlot Film Festival - History - Biografía de Thomas Ince en www.backlotfilmfestival.com
  6. Eric Owen Moss Architects : Projects at www.ericowenmoss.com
  7. Debra Pawlak, The Mysterious Affair of Thomas Ince Consultáu 2008-10-20

Referencies editar

  • (1982) Thomas H. Ince n'Historia Universal del Cine vol. 3 páx. 285. Madrid: F. Planeta S.A.. ISBN (Tomu 3) 84-7551-387-5 ISBN (Obra completa) 84-7551-381-6.

Enllaces esternos editar