Videoconsoles de primer xeneración

La primer xeneración de videoconsoles empezó en 1972, col llanzamientu del Magnavox Odyssey, y duró hasta 1977, cuando los fabricantes de consoles tipo "pong" dexaron el mercáu en masa pa la introducción y l'ésitu de les consoles basaes en microprocesadores. La idea d'una «televisión interactiva» tener l'inxenieru ya inventor Ralph Baer en 1951, (encárgase-y el diseñu y creación d'equipos de Televisión; una de les idees que Baer propunxo ye la creación de senciellos xuegos interactivos instalaos na televisión) mientres construyía una televisión pa Loral Corporation nel barriu del Bronx de Nueva York. Trabayó más fondamente sobre esta idea en 1966, cuando yera inxenieru xefe y manager de la División de Diseñu d'Equipos en Sander Associates, resultando nun videoxuegu simple pa dos xugadores que podía ser amosáu nuna televisión estándar. El xuegu llamábase Chase y nél dos puntos mover a lo llargo de la pantalla tratando de cazase l'unu al otru. Dempués d'una demostración ante'l direutor de la compañía, Herbert Campman, consiguiéronse dellos fondos pal proyeutu, que nesi momentu convertir en «oficial». En 1967 llevóse ante Bill Harrison, direutor d'Investigación y Desenvolvimientu de la compañía, construyóse un mandu en forma d'arma de fueu a partir d'un rifle de xuguete que yera dirixíu escontra un blancu con rolado por otru xugador.

Bill Rusch xunir al proyeutu p'acelerar el desenvolvimientu y llueu un tercer xuegu, nesta ocasión de ping pong, foi creáu. Con más fondos creáronse más xuegos, y Baer tuvo la idea de vender el productu a compañíes de Televisión per Cable, que podíen tresmitir imáxenes estátiques como fondos de pantalla pa xuegos. Un prototipu foi presentáu en febreru de 1968 al vicepresidente de Teleprompter Hubert Schlafly, que robló un alcuerdu con Sanders. La industria de la televisión per cable sufría una crisis a finales de los sesenta y principios de los setenta, y l'escasez de fondos llevó a esplorar otres posibilidaes. El desenvolvimientu del hardware y los xuegos siguió hasta resultar finalmente nel prototipu de la «Brown Box», que tenía dos mandos, un mandu en forma d'arma de fueu y dieciséis interruptores na consola que dexaben escoyer distintos xuegos. Baer fixo proposiciones a dellos manufacturadores de televisiones de los Estaos Xuníos y un alcuerdu con Magnavox foi robláu a finales de 1969. El principal cambéu realizáu a la Brown Box por Magnavox foi la eliminación de los gráficos en color col fin d'amenorgar costos de manufactura. Foi llanzada en mayu de 1972 como la Magnavox Odyssey.

Electrónica dixital editar

La Magnavox Odyssey foi construyida usando una combinación de circuitu analóxicu (pal control del xuegu y la salida) y dixitales. Munchos coleicionistes confunden l'usu de componentes discretos col fechu de que'l sistema sía analóxicu. Sía que non, los xuegos en sí mesmos tán implementaos en DTL, un componente de diseñu dixital pre-Teunoloxía TTL común qu'usa transistores y diodos discretos. Ralph Baer, pela so parte, considera'l sistema dixital.

Nun foi un gran ésitu debíu al marketing restrictivu, anque otres compañíes con productos similares (incluyida Atari) tuvieron que pagar una llicencia mientres dalgún tiempu. Por un tiempu foi la llinia más rentable de Sanders, inclusive anque munchos na compañía duldaren de la rentabilidá del desenvolvimientu de xuegos.

Munchos de los primeros xuegos qu'usaron electrónica dixital funcionaron n'ordenadores centrales d'universidaes de los Estaos Xuníos, desenvueltos polos mesmos usuarios que programaben nel so tiempu llibre. En 1961, un grupu d'estudiantes del Institutu Teunolóxicu de Massachusetts programó un xuegu llamáu Spacewar! nun DEC PDP-1. En 1971 Nolan Bushnell vio Spacewar! per primer vegada na Universidá d'Utah. Consideró qu'esistía potencial comercial nuna versión arcade, construyó un ordenador personalizáu capaz d'amosalo nuna televisión en blancu y negru. El xuegu resultante, Computer Space, nun tuvo ésitu comercial y Bushnell empezó a buscar nueves idees. En 1970 vio una demostración de la Magnavox Odyssey y contrató a Al Alcorn pa producir una versión arcade del xuegu de ping pong de la Odyssey (usando Teunoloxía TTL) llamada Pong.

Los videoxuegos caseros algamaron una gran popularidá col llanzamientu d'una versión casera de Pong nes navidaes de 1975. El so ésitu dio llugar a cientos de clones, incluyendo'l Coleco Telstar, que se convirtió nun ésitu por derechu propiu, con alredor d'una docena de modelos.

La primer consola n'incluyir una CPU foi la consola de segunda xeneración, Fairchild Channel F de Fairchild Semiconductor, llanzada n'agostu de 1976, que taba basada na Fairchild F8. La compañía d'Atari llanzó l'Atari 2600, basada nel MOS Technology 6502, en 1977.

De sobremesa editar

Portátiles editar

Nesta xeneración de consoles nun había consoles portátiles nel mercáu.


Predecesor:
 
Videoconsoles de primera generación
1972-1976
Socesor:
 


Referencies editar

Enllaces esternos editar