Warcraft III: Reign of Chaos

Warcraft III: Reign of Chaos ye un videoxuegu d'estratexa en tiempu real creáu por Blizzard Entertainment y ye la tercer parte de la serie Warcraft. Amás de siguir la hestoria del mundu épicu medieval de Warcraft estremar de los sos predecesores por incorporar dos importantes cambeos: el pasu a los Gráficos 3D por ordenador gráficos 3D y l'apaición de dos nueves races.[1]

Warcraft III: Reign of Chaos
Desendolcador Blizzard Entertainment
Distribuidora Blizzard Entertainment
Plataforma Microsoft Windows, macOS y Mac OS Classic (es) Traducir
Publicación 3 xunetu 2002
Serie Warcraft
Xéneru videoxuegu d'estratexa en tiempu real y fantasy video game (en) Traducir
Mou multixugador y un xugador
Preséu d'entrada tecláu
Clasificaciones
CERO Adolescentes (es) Traducir
ESRB Adolescentes (es) Traducir
PEGI PEGI 12 (es) Traducir
USK USK 12
Más información
Páxina web oficial classic.battle.net…
' Warcraft III: Reign of Chaos '
Cambiar los datos en Wikidata

El xuegu consiste básicamente n'alministrar los recursos disponibles (oru, madera y alimentu) pa producir unidaes militares y desenvolver un exércitu que dirixir en contra de los oponentes hasta destruyir tolos sos edificios. El xuegu aprove delles estratexes d'ataque o defensa, y execútense les táctiques de combate y producción a partir de cuatro distintos tipos de civilizaciones, llamaes «races», que protagonicen el xuegu: humanos, orcos, elfos nocherniegos y muertos vivientes. Caúna d'estes races ye comandada de la mesma por trés clases de héroes qu'encabecen y sofiten significativamente les batalles ante los sos adversarios. Unu de los elementos innovadores del xuegu son estes unidaes tipu héroe, capaces de crecer considerablemente en poder y tomar ítems distribuyíos nos escenarios.

El CD del xuegu tamién s'inclúi un editor de mapes que dexa crear nuevos mapes, unidaes, estilos de xuegu, etc. La ferramienta dexa la creación de mapes ilimitaos dexando a los xugadores modificar cada aspeutu manipoliáu polos mesmos diseñadores de Warcraft III.

En xunetu de 2003 Blizzard sacó a la venta la espansión Warcraft III: The Frozen Throne, que sigue la hestoria ya introduz nuevos tipos d'unidaes y estratexes.

Sinopsis editar

Ambientación editar

Warcraft III toma llugar nel mundu ficticiu de Azeroth. Dellos años antes de los eventos de los xuegos, un exércitu demoníaco conocíu como la Lexón Encesa intentó destruyir Azeroth cola raza conocida como los orcos, y unviar al traviés d'un portal p'atacar Azeroth. Depués de dellos años de llucha, los orcos fueron ganaos por una coalición d'humanos, nanos y elfos conocíos como l'Alianza; los combatientes sobrevivientes fueron conducíos a campos d'internamientu, nos que paecía que perderíen la so lluxuria pa la batalla. Ensin un enemigu común, siguió un periodu de paz, pero l'Alianza empezó a quebrase. Los acontecimientos de Warcraft III prodúcense dempués de Warcraft II. Esti periodu foi orixinalmente destináu a ser documentáu en Warcraft Adventures: Lord of the Clans, pero esi xuegu foi atayáu en metá del desenvolvimientu.

Trama editar

La trama del xuegu ye cuntada toa al traviés d'escenes cinemátiques, con información adicional que puede atopase nel manual de Warcraft III. La campaña en sí estrémase en cinco seiciones, cola primer actuación como un tutorial de tan solo dos escenarios, y los demás cuntando la hestoria dende'l puntu de vista de los humanos de Lordaeron, l'Azote de los Muertos Vivientes, los Orcos y los Elfos Nocherniegos, nesi orde.

El xuegu empieza col líder de los Orcos, Thrall, espertando d'una velea que lu alvertía del regresu de la Lexón de Fueu. Dempués d'un curtiu alcuentru con un home, que diz "perder la so humanidá hai enforma tiempu". Él ye conocíu namái como "el Profeta" y, tarreciendo que'l so suañu sía más una visión qu'una velea, dirixe les sos fuercies nun éxodo de Lordaeron a les tierres escaecíes de Kalimdor.

Mentanto, el Paladín y príncipe de Lordaeron, Arthas, defende l'aldega de Strahnbrad de Orcos endemoniados. Él encanta'l so martiellu de guerra al asesinar a Searinox, el dragón negru, y unu de los meyores señor de la guerra señores de la guerra del rei Deathwing. De siguío, xunir a la Archimaga Jaina Proudmoore, quien lu ayudar a investigar una plaga que se ta arrobinando rápido, que convierte a les víctimes humanes en muertos vivientes. Arthas matu al autor de la plaga, Kel'Thuzad, y depués purga a los infestaos de la ciudá de Stratholme. Jaina y Uther, negándose a cometer tal actu, nin anque sía velo, retirar de llugar. El Profeta primeramente trató de convencer a otros líderes humanos de fuxir al oeste, y píde-y a Jaina que vaya a Kalimdor. Arthas escuerre al Señor del Terror, Mal'Ganis, quien yera'l líder dempués de Kel'Thuzad, al continente xeláu de Northrend, onde ayuda al so vieyu amigu, Muradin Bronzebeard, a atopar una poderosa espada llamada Frostmourne. Mentanto, Arthas empieza a perder el so cordura, quemando les sos naves pa evitar que los sos homes retírense, inda cuando dan-yos la orde de dexar el llugar. Afortunadamente, Arthas y Muradin atopen a Frostmourne. Muradin, sicasí, enterar de que la espada ta maldita. Arthas fai casu omiso de l'alvertencia, y ufierta la so alma pa ganar la espada. D'esta miente, Muradin ye cutíu por un fragmentu de xelu cuando Frostmourne ye lliberada y muerre, presumiblemente. Arthas supuestamente mata a Mal'Ganis, y abandona a los sos homes nel norte xeláu mientres la so alma ye robada pola fueya, que se reveló más tarde que foi forxada pol Rei Lich. Dalgún tiempu dempués, Arthas vuelve a Lordaeron y matu al so padre, el rei Terenas.

Agora convertíu nun Caballeru de la Muerte, Arthas axuntar col líder de los Señores del Terror, Tichondrius, quien-y asigna una serie de "pruebes". Arthas primero desatierra los restos de Kel'Thuzad y contener nuna urna máxica de les cenices del so padre, que taba protexida por Uther. Arthas matar tamién, y entós diríxese a Quel'Thalas, reinu de los altos elfos. De siguío, más palantre ataca les puertes y destrúi la so capital, Silvermoon. Él mata a Sylvanas Windrunner, Xeneral Proteutora de Silvermoon (namái pa resucitala como una banshee), malva la so sagrada Fonte del Sol y alica a Kel'Thuzad como Lich. El Lich infórma-y de la Lexón de Fueu, un vastu exércitu demoníaco que vien consumir el mundu. El verdaderu maestru de Kel'Thuzad ye'l Rei Lich, que foi creáu p'ayudar a la Lexón cola so Plaga de los Muertos Vivientes, pero la verdá ye que desea que la Lexón sía destruyida. Arthas y Kel'Thuzad abren un portal dimensional y convoquen al demoniu Archimonde y la Lexón de Fueu, qu'empecipia la so purga de Lordaeron al destruyir Dalaran. Arthas y Kel'Thuzad son dexaos de llau por Archimonde, y Kel'Thuzad revela a Arthas que'l Rei Lich yá lo había previstu y tien la intención de derrocar a la Lexón de Fueu.

Thrall llega a Kalimdor, y conoz a Cairne Bloodhoof y a los tauren, y enfréntense a una espedición humana p'atopar un Oráculu. Mentanto, la cla Warsong ye dexáu tras en Ashenvale pa construyir un asentamientu permanente, pero enfurece a los elfos nocherniegos y al so semidios Cenarius por baltar los montes pa consiguir recursos. Pa ganalos, el líder del clan Warsong, Grom Hellscream, bebe d'una conrota fonte de salú contaminada con el sangre del señor del foso Comandante de la Lexón, Mannoroth, matando exitosamente a Cenarius, pero xuniendo a la so cla al control de la Lexón. Thrall iguar pa llegar hasta l'Oráculu, qu'en realidá ye'l Profeta, quien-y fala de lo que fizo Grom. Siguiendo les instrucciones del Profeta, Thrall y Jaina xunen les sos fuercies pa purgar a Grom y al mundu de la influencia demoníaca. Ellos prinden exitosamente a Grom y curar de la corrupción de Mannoroth. Thrall y Grom empiecen a cazar a Mannoroth y Grom llogra matalo a cambéu cai abatíu pol fueu qu'emite Mannoroth al morrer, cola muerte del demoniu lliberar a los orcos del control demoníaco a la fin.

Tyrande Whisperwind, líder de los elfos nocherniegos, siéntese ultraxada al afayar que los humanos y los orcos violaron los montes, polo que primeramente se compromete a destruyilos. Sicasí, llueu afaya que la Lexón de Fueu llegó a Kalimdor. Col fin d'oponese a la Lexón, Tyrande espierta a les druíes durmientes de los elfos, empezando col so amáu, Malfurion Stormrage, y llibera al so hermanu Illidan Stormrage de la cárcel. Illidan atopa a Arthas, quien-y fala de la poderosa "Calavera de Gul'dan". Consumiendo la Calavera y convirtiéndose nun elfo-demoniu, Illidan utiliza'l so poder pa matar a Tichondrius. Sicasí, ye desterráu del monte pol so hermanu por ser en parte demoniu. Mentanto, el Profeta cita a Thrall, Jaina, Tyrande y Malfurion, y revela que solía ser Medivh, l'Últimu Guardián y el traidor de Warcraft: Orcs & Humans, pa horror de Tyrande. Los humanos, los orcos y los elfos nocherniegos formen una alianza pa llevantar una trampa sobre la Lexón de Fueu, Archimonde a la fin de la batalla llogra llegar hasta'l so oxetivu que yera'l poder l'Árbol de la Vida de los elfos nocherniegos, onde Malfurion toca'l cuernu pa llamar a los Wisp, que destrúin a Archimonde. La paz una vegada más llega a Kalimdor ente que les fuercies de la Lexón de Fueu escastar derrotaes.

Races jugables editar

L'Alianza: foi creada polos humanos, altos elfos y nanos pa enfrentase a los orcos. Los sos héroes son:

  • Paladín: guerreru sagráu, d'antiguo yeren sacerdotes de la Ilesia de la Lluz Sagrao, pero, creyendo que la so ayuda nun yera abonda, Uther l'Allumáu, decidió bendicir a los caballeros con lluz sagrao, creando asina a los primeres paladines de la Orde de la Mano de Plata, y el so trabayu ye destruyir el mal nesti mundu y protexer a toles races vives de Azeroth. Son espertos en garantizar la sobrevivencia de los sos aliaos, y potentes enemigos de los muertos vivientes, El paladín puede aprender Lluz Sagrao, un potente conxuru de sanación pa caltener con vida a los sos aliaos o causar dañu a muertos vivientes, Escudu Divín, qu'arrodia al paladín volviéndote invulnerable mientres un periodu de tiempu, Aura de Devoción, un aura que da armadura adicional a unidaes cercanes, y la so habilidá definitiva, Resurrección, que vuelve a la vida a 6 unidaes aliaes por que vuelvan lluchar al to llau.
  • El Archimago: magu de Dalaran que puede tantu invocar elementales d'agua como llanzar una agua de fragmentos de xelu, tien un aura qu'aumenta la rexeneración de maná de les tos unidaes y puede, como habilidá especial, teletransportar a él y a 24 unidaes cercanes a un edificiu o unidá amiga.
  • El Rei del monte: señor nanu bien fuerte en combate .Puede llanzar un martiellu a un enemigu, cutir el suelu amoriando y estropiando a les unidaes enemigues cercanes, y causar dañu adicional con cada golpe. La so habilidá especial ye convertise nun poderosu Avatar.

Les sos unidaes son:

  • Llabradores. Población humana dispuesta a obedecer les órdenes que se-y ordenar. Pueden estrayer oru de la mina, baltar árboles, construyir edificios y pueden convertise en milicia por aciu el conceyu.
  • Soldáu Rasu. Son llabradores que s'ufiertaron voluntariamente pa trabayar como soldaos. Son bien útiles contra unidaes a distancia por cuenta de la so habilidá especial, Defender. Cuando yá s'avanzó lo suficiente suelen ser sustituyíos polos Caballeros, que son una versión ameyorada.
  • Fusilero. Son francotiradores a distancia que causen un dañu bastante bonu a los enemigos. Son débiles contra unidaes cuerpo a cuerpu, por ello tien d'asitiáse-yos na fila de tras.
  • Caballeru. Son la versión ameyorada de los soldaos. Aguanten abondo, tienen un dañu decente y, como van a caballu, van a una velocidá bien bona. La desventaxa ye que tarden n'apaez y cuesten enforma dineru y madera.
  • Sacerdote. Son el mestrones que dexen restablecer la vida de les unidaes con baxa vida, amás tienen otros esconxuros como Estenar Maxa o Fueu interior.
  • Bruxa. Son otra unidá de sofitu, dedicar a fadiar al enemigu ralentizándolo o convirtiéndolos n'oveya. Tamién puede faer invisible a una unidá escoyida.
  • Autogiro. Unidá voladora. Utilizar pa visualizar el terrén enemigu, tamién se-yos puede actualizar nel taller por que puedan usar misiles.
  • Equipu Morteru. Carauterizar por ser una unidá de destrucción masiva d'edificios, yá que-yos faen un dañu devastador. La so desventaxa ye que si te pillen de cerca te pueden matar yá que son débiles.
  • Tanque. Caracterícense como l'Equipu Morteru porque faen un dañu devastador a los edificios, asina que se-yos suel llevar pa destruyir bases. La desventaxa ye que se-yos suel marcar como oxetivu a éstos primero, asina qu'hai que llevalos bien tras.

Los Muertos Vivientes: devastador exércitu de muertos vivientes creáu polos señores de la lexón del fueu y puestos al serviciu del Rei Lich p'abrir la puertes a los demonios d'ésta. Los sos héroes son:

  • El Caballeru de la Muerte: renuevu de Ner´zhul. Un despiadáu combatiente montáu nel cadabre d'un caballu. Son la némesis de los paladines, polo que tienen l'espiral de la muerte, l'opuestu a la lluz sagrao. Tamién tienen un aura impía, qu'aumenta la velocidá de rexeneración de les unidaes aliaes cercanes, pueden recuperar puntos d'impautu matando muertos vivientes y la so habilidá especial ye alicar cualquier unidá temporalmente a partir de los sos cadabres.
  • El Lich: respigante espectru de xelu de cadavérico cara, qu'utiliza les sos devastadores poderes xelaos pa cumplir la voluntá del Rei Lich. Tien el poder d'atacar a los enemigos con una nova de xelu (frost nova), escudar a los aliaos col mesmu xeláu material y sacrificar unidaes pa recargar maná. La so habilidá especial ye'l poder crear una área de peste que causa dañu gradualmente a los enemigos mientres dura'l so efeutu.
  • El Señor del Terror: maléfica raza de demonios vampiru de la lexón del fueu, llamaos tamién Nathrezim. Fueron unviaos como avanzada pola lexón del fueu pa xixilar al rei Lich y comprobar qu'El Azote abríalu bon camín a la lexón. Yeren na so misión dirixíos por Tichondrius, el más poderosu d'ellos y los sos demoníacos poderes déxen-yos llanzar nubes d'esperteyos carroñeros p'atacar a enemigos, adormilitiar a quien se-y interponga, crear un aura vampírica que-yos dexa les unidaes aliaes refaese al causar dañu y el so mayor poder ye lliberar un devastador demoniu llamáu Infernal, que ye inmune a cualquier ataque máxicu.

La Horda: orixinalmente formada poles fuercies de los orcos, que integraron otres races como los trolls y los ogros. Nuevamente axuntaos sol mandu de Thrall, l'alianza colos ogros sumió pa ser remplazada cola de los poderosos tauren. Los sos héroes son:

  • El vidente: xamán orco que puede llanzar cadenes de rescamplos pa estropiar a los enemigos, ver árees desconocíes, invocar llobos pa combatir y la so habilidá especial ye causar un terremotu pa estropiar edificios y amoriar enemigos.
  • El maestru de les espaes: rápido y efectivu campeón orco, dotáu d'una cimitarra, que tien los poderes de volvese invisible, teniendo una bonificación nel próximu ataque, crear ilusiones de sigo mesmu, dar un golpe críticu que causa dos, trés o inclusive cuatro veces el dañu normal y como habilidá especial, faer un torbolín d'espaes que causa un dañu increíble a los enemigos cercanos amás de volver al maestru de les espaes invulnerable a cualquier ataque máxicu.
  • El xefe Tauren: líder d'una tribu d'estos poderosos homes-toru, tien l'habilidá de pisotada, qu'amoria a los enemigos que tán al so alredor, puede crear una onda espansiva que cauza dañu en llinia recta y tien un aura qu'aumenta la velocidá d'ataque y movimientu de les unidaes aliaes cercanes. La so habilidá especial consiste en volver a la vida cuando ye muertu en combate.

Los Elfos nocherniegos: consistentes de les guerreres de los elfos nocherniegos, llamaes centineles, xunto colos árboles vivientes, o treants y otros habitantes del monte, como les dríades (descendientes del semidiós Cenarius). En llugar de maxa, que prohibiéronse depués de qu'esta casi causara la so destrucción, los sos bruxos remanen les artes druídiques, siendo Malfurion Stormrage el so archidruida y líder. Los sos héroes son:

  • La sacerdotesa de la lluna: sacerdotesa de la diosa de los elfos nocherniegos, Elune. La más importante foi Tyrande Whisperwind. Tien los poderes de crear un uxu esplorador, bonificar les sos fleches con fueu, un aura que beneficia a los guerreros que combatan a distancia y puede causar una devastadora agua d'estrelles fugaces.
  • El Guardián del monte: son los fíos predilectos del semidiós Cenarius. Como les sos hermanes menores, les dríades, los guardianes paecen ser metá elfo nocherniegu metá venado: Tienen enormes estiles y clines de fueyes que cubren el so llombu y la mano derecha desfigurada y enroscada como les retorcigañaes gazapes de los treants. Los guardianes tienen munchos poderes como invocar treants de los árboles, crear raigaños qu'inmovilicen a los sos enemigos, y un aura qu'un porcentaxe del dañu causáu poles unidaes enemigues de combate a curtia distancia. La so habilidá especial ye faer una área de tranquilidá que cura a les unidaes aliaes.
  • El Cazador de demonios: creaos pol hermanu de Malfurion, Illidan Stormrage, los cazadores de demonios quiten los güeyos ritualmente para d'esta forma usar tola so maxa contra los enemigos (metamorfosis). Lleven afilaes espaes nes sos manes, pueden quemar maná enemigu, inmolar a los adversarios cercanos y safar ataques enemigos. La so habilidá especial, ye la de convertise un poderosu semidemonio, que foi algamada por Illidan, n'absorbiendo'l poder de la calavera de Gul´dan.

Maneres de xuegu editar

Warcraft III cuenta con delles maneres de xuegu y de siguío descríbense de volao los más importantes.

Partida Personalizada editar

La manera de partida arreya distintes variantes les cualos destaquen 1v1, 2v2, 3v3, 4v4 onde a cada xugador apúrrese-y unos cuantos obreros, l'edificiu principal según cada raza y una cantidá llindada de recursos. L'oxetivu del xuegu ye esaniciar toles estructures del o los rivales. Puede xugase un solu xugador contra otros controlaos pol ordenador, o multixugador coneutaos en LAN.

Battle.net editar

Tamién tien la facultá de conectase vía Internet al serviciu Battle.net de Blizzard, onde dexa xugar partíes con xugadores coneutaos dende cualquier llugar del mundu. Cuenta con sales de chat, públiques y privaes pa dexar a los usuarios comunicase ente sigo.

Esisten 4 servidores distribuyíos en distintes rexones del mundu y llamaos con nomes correspondientes a tierres o reinos del videoxuegu:

  • Lordaeron - Portal n'Oeste d'Estaos Xuníos.
  • Azeroth - Portal n'Este d'Estaos Xuníos.
  • Northrend - Portal n'Europa.
  • Kalimdor - Portal n'Asia.

Espansiones editar

Warcraft III: The Frozen Throne editar

Nesta espansión amiéstense dos races nueves: Los Elfos Sanguinarios y los Naga. Estos dos races remanar na campaña de los Elfos Sanguinarios, que son los Altos Elfos y vienen reemplazar la campaña de los humanos (salvu na primer misión de la campaña, pos dempués d'ella, el príncipe elfo Kael ye dexáu abandonáu a la so suerte pola Alianza de Lordaeron y el so Mariscal Garithos. Depués, Kael, so la promesa de ser saciáu tanto él como la so xente de la so sede de maxa, xunir a los Naga de Illidan, dixebrándose definitivamente de los humanos). Fáense llamar Elfos Sanguinarios n'honor a los sos collacios cayíos y a la destrucción de Quel'Thalas. Los Naga pela so parte, son los servidores de Illidan, y vienen de les fondures del mar. Magar el so aspeutu ye'l de serenes, tritones y besties marines, mientres el xuegu afayar que tienen rellación ancestral colos elfos, tanto nocherniegos como los Altos. Anque esa rellación non queda del tou clara, presumir que son los habitantes d'una antigua ciudá elfa que se fundió sol mar faía cientos d'años, evolucionando los sos habitantes neses criatures. Nesta espansión, cada raza tien un par d'unidaes más. Esautamente una unidá aérea más, y otra terrestre, permediando les races. Cada raza tien un héroe nuevu, que al igual qu'en Reign of Chaos, van tener un papel importante. Tamién ufierta la posibilidá d'usar 8 héroes neutrales. La hestoria ye la continuación direuta de Reign of Chaos. El xuegu centrar en Illidan, el elfo nocherniegu, desterráu por haber reclamáu pa si'l poder de la calavera de Gul'dan y convertise nun semidemonio, y en Arthas, que se caltién nes fuercies de los muertos vivientes.

Banda sonora editar

Dellos de los senciellos de Warcraft fueron compuestos por Tracy W. Bush, Derek Duke, Jason Hayes, y Glenn Stafford.[2] La edición llindada del Reign of Chaos incluyía tamién música orquestal nuna banda sonora separada. Cada raza xugable tien el so propiu estilu de música: música de monacato pa los humanos, ambienty y música hindú pa los elfos nocherniegos, tribal y épica pa los Orcos, y una de rapidez y caza pa los muertos vivientes. Nueves temes amestar na espansión.

Una de les firmes de los xuegos de Blizzard son les cites de les unidaes que se faen. Al faer click sobre un personaxe delles vegaes, los mensaxes que dicen son cada vez más graciosos. La unidá puede empezar enoxada col xugador, o fai alusiones a otros xuegos, películes, o chancies. Por casu, dempués de que dellos llabradores reciben dellos clicks éstos esclamen, "¡Ayuda! ¡Ayuda! ¡Toi siendo reprimíu!", "¿Tu, yes el rei? Bonu, yo non te voté," y "Atopamos a una bruxa". ¿Podemos quemar?", ente que los llacayos, "¡Ye solamente una firida de la carne!", y los caballeros, " El mio color favoritu ye l'azul... non mariellu" (My favorite color is blue... Non, YELLOW!) y "Yo nunca digo Nin", ente que les Bruxes humanes dicen "A ver si xugamos en Battle.net" - Toes son cites de la película Monty Python and the Holy Grail. Los bruxos faen referencies a les películes de El Señor de los Aniellos diciendo "¡Robé la to ayalga!", al igual qu'otres películes como Full Metal Jacket, Star Wars. Top Gun, Army of Darkness, O Brother, Where Art Thou?, Blade Runner, Batman, Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back, Toy Story, Wo hu cang long, American Pie, y Flash Gordon. Xuegos como Mortal Kombat, Warhammer 40,000, y Banjo-Kazooie. Amás son citaos, y programes televisivos como Saturday Night Live, The Twilight Zone, Iron Chef, Asterix y Obelix y Beavis and Butt-Head, tamién. Nos creitos finales, n'inglés, puede escuchase dos cites, "And there was one time, in band camp" que se refier a la película American Pie y siguíu d'un Do'h!, que sería por Homer Simpson.

Receición editar

Publicación Calificación
IGN 9.3/10[3]
GamePro 4.6/5[4]
GameSpot 9.3/10[5]
Game Rankings 91% (22 revisiones)[6]

La receición de Warcraft III foi positiva; el xuegu llogró un permediu de 91% en GameRankings.com,[6] y "Aclamo universal" en MetaCritic, basaos en delles revisiones.[7] GameSpot notar como un similar a StarCraft, pero l'amestar héroes da-y al xuegu "un gran curiosu". El revisor tamién notó que Warcraft III fai que los escenarios del xuegu sían más interesantes y distintos; na mayoría de los xuegos d'estratexa, él reparó, "el periodu inicial de l'acumuladura en tales xuegos ye a cencielles qu'una raza intente consiguir les meyores unidaes primero".[5] Dellos críticos afirmaron tamién que Blizzard finalmente llogró esplotar a los personaxes en toles sos facetes a diferencia de los dos primeros xuegos, dando a cada llau les sos propies motivaciones y diferencies más allá de lo estético.[8] IGN notó que'l xuegu ye más algamadizu al so xugabilidá, optando por ella en cuenta de un gran diseñu."[3]

Sicasí, la crítica incluyó la inhabilidad del xugador de camudar el destín de Arthas "diendo al llau escuru". En Gamecritics.com amestóse, el xugador "tien que sentase cerca ente que Arthas esnidia dientro de llocura."[8] Otros críticos indicaron tamién la so baxa calidá nos personaxes mientres el xuegu.[5] Pel momento nun s'anunció nenguna meyora d'un WarCraft IV y tampoco s'espera qu'haya otru xuegu d'estratexa de Warcraft, pos el socesor de Warcraft 3 pasó a ser el Mmorpg World of Warcraft, quien continuu la historia cuatro años dempués de los sucesos de Warcraft 3: The Frozen Throne.

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. Warcraft III: Reign of Chaos Five-Year Anniversary: July 2007.
  2. (2002) Blizzard Entertainment: Warcraft III manual: Credits (n'inglés), páx. 13.
  3. 3,0 3,1 Adams, Dan (17 de xunetu de 2002). «Warcraft III Review at IGN». mac.ign.com. Consultáu'l 21 de febreru de 2007.
  4. Modifter (17 de xunetu de 2002). «Warcraft III (PC) Review». gamepro.com. Consultáu'l 21 de febreru de 2007.
  5. 5,0 5,1 5,2 Kasavin, Greg (3 de xunetu de 2002). «Warcraft III: Reign of Chaos». gamespot.com. Consultáu'l 21 de febreru de 2007.
  6. 6,0 6,1 «Warcraft III Rankings». gamerankings.com. Consultáu'l 21 de febreru de 2007.
  7. «Warcraft III: Reign of Chaos: Reviews» (inglés). metacritic.com. Consultáu'l 21 de febreru de 2007.
  8. 8,0 8,1 Bell, Erin (4 de xunu de 2003). «Warcraft III on Gamecritics». gamecritics.com. Archiváu dende l'orixinal, el 14 de mayu de 2007. Consultáu'l 21 de febreru de 2007.

Enllaces esternos editar