Xipholena punicea

especie de páxaru
10-03-2021 19:22

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Xipholena punicea
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Cotingidae
Xéneru: Xipholena
Especie: X. punicea
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Xipholena punicea o Cotinga Pompadour, ye una ave passeriforme, de la familia Cotingidae, qu'habita na Amazonia septentrional y nel escudu guianense. La especie tien cerca de 19 cm de llargor, el machu ye de coloración purpúrea sedosa, ales d'un blancu puru, en contrastante coles puntes negres, y la fema ye abuxada.

Distribuise dende el extremu oriental de Colombia, sur y este de Venezuela (al sur del río Orinoco, Guyana, Surinam, Guayana francesa, norte y centro de l'Amazonia brasilana (hacia el este hasta Amapá y, al sur del río Amazonas, río Juruá hacia el este hasta'l oeste de Pará y hacia el sur hasta'l sur de Mato Grosso), noreste del Perú (Loreto) y extremo noreste de Bolivia (Serranía de Huanchaca); un único registro en el sureste d'Ecuador y en el noreste de Colombia (Arauca). Alcuéntrase nel dosel de les selves húmedas de terra firme, principalmente en los 800 m de altitud.

Referencies editar

Enllaces esternos editar