Blink-182

(Redirixío dende Blink 182)

Blink-182 (frecuentemente estilizado blink-182) ye una banda estauxunidense de pop punk,[1][2][3][4] formada'l 2 d'agostu de 1992 por Tom DeLonge (quien más tarde, nel 2015, sería sustituyíu por Matt Skiba), Mark Hoppus, y Scott Raynor (quien más tarde sería sustituyíu por Travis Barker) en Poway, California.

Blink-182
Orixe Estaos Xuníos
Xéneru(os) pop-punk (es) Traducir y rock alternativu
Sellu discográficu MCA Inc.
Miembros
Mark Hoppus, Travis Barker, Scott Raynor, Matt Skiba y Tom DeLonge
Enllaces esternos
Sitiu web oficial https://www.blink182.com/
Discogs 80395
Facebook blink182
Twitter blink182
IMDb nm1485933
[editar datos en Wikidata]

Poco tiempu dempués de llanzar el so primer álbum d'estudiu, Cheshire Cat, la entós banda llamada «Blink» tuvo qu'añader el númberu «-182» al so nome por cuenta de que una banda techno irlandesa yá se llamaba «Blink» y amenació con entamar aiciones llegales. Tres el primer ésitu de Blink-182 con Dude Ranch, el so segundu álbum d'estudiu, DeLonge y Hoppus decidieron espulsar al so batería orixinal, Scott Raynor. Les razones del so despidu nunca fueron esclariaes oficialmente polos dos primeros, anque Raynor aseguró en delles entrevistes que foi culpa del so alcoholismu. Travis Barker, batería entós de The Aquabats, reemplazó a Raynor y con él la banda llogró aportar al mainstream y al ésitu mundial coles superventes de Enema of the State, llanzáu en 1999 por MCA Records. A finales del 2003, tres dellos ensayos con bandes paraleles y rumores sobre la so separación, llanzaron lo que foi nesi momentu'l so últimu álbum d'estudiu, que nun foi tituláu. Apenes dos años dempués la banda fixo oficial la so separación y surdieron, de la mesma, dos grupos d'esta rotura: Angels and Airwaves lideráu por DeLonge, y +44 con Hoppus y Barker.

La banda ye conocida pol so humor satíricu y escatolóxicu (conocíu n'inglés como toilet humor). El llanzamientu del so primer álbum en 1994, Cheshire Cat, coincidió col ésitu del resurdimientu punk rock californianu y del llanzamientu nesi mesmu añu de discos clásicos del punk de la mariña oeste como Dookie, de Green Day; Smash, de The Offspring y Punk in Drublic, de NOFX. Les influyencies de la banda, según los mesmos Hoppus y DeLonge fueron NOFX, The Cure, Dinosaur Jr., The Descendents y Screeching Weasel.[5] Cola llegada de Barker a la batería, la banda algamó una llírica y un soníu musical más maduru, como se demostró n'unu de los proyeutos paralelos de DeLonge y Barker, Box Car Racer.

La banda vendió 40 millones de discos en tol mundu y 13 millones solu n'Estaos Xuníos. El 5 de febreru de 2009 anuncióse que'l tríu presentaría un premiu nos Grammy, siendo esta la primer vegada en 5 años que la banda presentar nun escenariu.[6] El 8 de febreru, siendo presentadores del premiu a meyor banda de rock, anunciaron el so regresu. El 27 de setiembre de 2011 llanzaron el so sestu álbum d'estudiu, Neighborhoods.

Historia editar

Formación y primeros años (1992-1994) editar

 
Blink-182 mientres una de les sos primeres presentaciones en 1993.

Blink-182 formar en Poway, California, una zona residencial nes contornes de San Diego, en 1992. Tiempu dempués de graduase de la secundaria en Ridgecrest, Mark Hoppus camudar a San Diego pa trabayar nuna tienda de discos y asistir a la universidá. Per otra parte, a Tom DeLonge espulsar de Poway High School por allegar borrachu a un partíu de baloncestu, y asina se vio forzáu a asistir a otra escuela local por un semestre. En Ranchu Bernardo High School fíxose amigu de Kerry Key, tamién interesáu na música punk. Darréu, n'agostu del 1992, Anne Hoppus (novia de Key) presentó-y el so hermanu a DeLonge. Los dos tocaron mientres hores nel garaxe de DeLonge, amosándose l'unu al otru los cantares qu'escribieren primeramente; ente los primeros cantares qu'escribieron xuntos atópase «Carousel», que más tarde sería parte del álbum debú de la banda, Cheshire Cat. DeLonge contautar con Scott Raynor, a quien conociera nel concursu de bandes «Rancho Bernado Battle of the Bands», por que tocara la batería.[7][8] Raynor yera'l miembru más nuevu del tríu, con solu catorce años, y el so rellatu ye bien distintu; él dixo qu'empecipió la banda xunto a DeLonge, y depués xunióse Hoppus.

El tríu empezó a ensayar nel cuartu de Raynor, onde pasaben hores escribiendo xuntos, de la que Hoppus y DeLonge alternar pa cantar. Nun principiu, la banda tuvo de nome «Duck Tape», hasta qu'a DeLonge asocedióse-y «Blink». Ellos ensayaben constantemente, lo que enfureció a la novia de Hoppus. Por cuenta de eso, díxo-y que tenía qu'escoyer ente la banda y ella, polo que Hoppus dexó'l grupu pocu dempués de la so formación. DeLonge díxo-y a Hoppus que pidiera emprestáu 4 pistes a un amigu, y él y Raynor taben utilizar pa faer un demo. Al oyer esto Hoppus decidió dexar a la so novia y volver a la banda. El demo tituláu Flyswatter, foi grabáu en mayu de 1993 nel cuartu de Raynor. Los cuatro pistes fueron puestes en llibertá, sobremanera a la so familia y amigos. El mesmu añu, la banda grabó otru demo, esta vegada nun tenía títulu y foi a cencielles conocíu como Demo 2. El so tercer demo, Buddha, grabar en 1993 nos estudios Double Time Studios en San Diego, California. Fueron llanzaes alredor de 1 000 copies de la cinta producida por Filter Records, una discográfica independiente, encabezada pol xefe de Hoppus.

El primer oxetivu del grupu yera encabezáu por SOMA en San Diego, l'únicu club pa toles edaes (nesi entós) capaz d'almacenar 1 500 persones. Dempués de tocar por un tiempu n'otros pequeños clubes nel sur de California, Hoppus recuerda «nós abrimos pasu a partir d'ende». DeLonge llamaba a clubes constantemente en San Diego pidiendo un llugar pa tocar, según nes escueles secundaries locales.

Los llanzamientos de trés de los discos más importantes del punk rock modernu: Dookie de Green Day, Smash de The Offspring y Punk in Drublic de NOFX, dieron a un emburrión a Blink-182 pa remanecer con fuercia na escena punk de San Diego, esto gracies a que Vandals incluyir en munchos de los sos conciertos.[9] Amás, la banda apaeció n'ensame de videos promocionales de surf, skate y snowboard. Precisamente, una compañía australiana de ropa d'estos deportes, Billabong, —una de les más importantes del mundu anguaño— empezara a patrocinar a la banda.[10] Unu de los primeros logos de la banda yera una «B», llanzada conxuntamente por Blink-182 y Billabong, aprovechando'l xuegu d'empezar los sos nomes cola mesma lletra.[11]

Primeros álbumes (1994-1998) editar

La banda ganó popularidá por faer espectáculos d'humor y finalmente roblaron con un pequeñu sellu discográficu independiente llamáu Cargu Music, nél foi onde llanzaron el so primer álbum d'estudiu Cheshire Cat en febreru de 1994. Grabáu en tres díes y alimentaos por cantares y regrabaciones de demos anteriores, Blink-182 empezó a ganar fama fora de California mientres 1995 y 1996. «M+M's» y «Wasting Time» fueron los primeres senciellos, pero dambos fallaron y nun llograron entrar a les llistes Billboard. Anque esti nun tuvo un impautu comercial, foi citáu per bandes y fans como un álbum icónico.[12]

Poco dempués del llanzamientu del álbum, la banda foi amenazada con entamar aiciones llegales per una banda pop irlandesa del mesmu nome. Pa evitar una disputa llegal, la banda añadió aleatoriamente «-182» a la fin del so nome.[13] Un EP con 3 cantares,They Came to Conquer..., foi llanzáu en 1995. Antes d'embarcase nel so nuevu álbum, la banda participó nel Warped Tour de 1996 xunto a bandes como NOFX y Pennywise.[14] Blink-182 treslladar a Encinitas, California en 1996, onde grabaron el so segundu álbum Dude Ranch col productor Mark Trombino. Blink-182 grabó l'álbum en Cargu Music, y el so primer senciellu, «Dammit (Growing Up)», foi'l so primer cantar n'entrar a la llista Alternative Songs, esta caltuvo ventiocho selmanes en dicha llista, y consiguió llegar al puestu númberu once.[15] El senciellu convertir n'unu de los mayores ésitos de Blink-182. La banda tuvo un pequeñu ésitu comercial, polo que robló con MCA Records en 1998 col fin de remanar una mayor distribución. L'álbum foi llanzáu'l 17 de xunu de 1997, y foi relativamente un ésitu comercial, vendiendo 1.5 millones de copies en tol mundu amás de ser certificáu con platín pola RIAA n'Estaos Xuníos.[16]

Espulsión de Scott editar

La banda taba viviendo los sos meyores momentos, cuando en 1998, surdió un contratiempu dientro de la banda. Scott Raynor dexó de tar na batería de Blink-182. Entá anguaño sigue siendo un verdaderu misteriu'l detonante de la marcha de Raynor, que tenía un seriu problema d'alcoholismu. Hai dos teoríes que son les que más s'espublizaron sobre ello. La primera, que foi espulsáu de la banda por ser un alcohólicu, DeLonge y Hoppus fueron quien-y espulsaron. Scott Raynor aseguró nuna entrevista que Tom y Mark diéron-y una oportunidá pa tratase nun centru de rehabilitación. Scott, de primeres refugó esa idea convencíu de nun precisalo pero pidió una fin de selmana pa pensalo, hasta que volvió enfilase y decidió dir a esi centru. Cuando'l batería llamó a Tom y Mark, fueron estos los que-y dixeron que yá yera tarde, que taba espulsáu.[17] Otra de les teoríes, anque menos probable, ye que Scott dexó la banda pa retomar los sos estudios. Ye ciertu que l'ex-batería de Blink-182 volvió al institutu, pero nun ta claro que fora él mesmu quien dexara la banda por esti motivu.[18] De toes formes, tantu Tom, como Mark guardaron silenciu sobre la marcha de Scott mientres tola trayeutoria de la banda. En 2004 AbsolutePunk tuvo una entrevista con Raynor no que dixo que la razón de la so partida yera por cuenta de la fama que taba tomando Blink-182, polo que decidió quedase nuna pequeña banda fora de la corriente popular.[19]

 
Los miembros Blink-182 a bordu del submarín d'ataque de propulsión nuclear mientres la so visita a les tropes estauxunidenses en Manama, Bahréin, en 2003.

Ésitu internacional (1999-2004) editar

Tres la marcha de Scott Raynor, producióse un antes y un dempués na trayeutoria de la banda, cola llegada de Travis Barker, ex-batería de la banda de ska punk The Aquabats, la banda empezó la so progresiva incursión nel mainstream y el so repentín ésitu mundial con Enema of the State.

Blink-182 conoció a Travis Barker mientres un conciertu de la banda d'ésti, The Aquabats, en 1998. Travis, foi convidáu a tocar con Blink-182, y en aprendiéndose en 45 minutos el set que la banda diba tocar, Mark y Tom decidieron fichalo na banda.[20] A finales de 1998, la banda col so nuevu batería entró nos DML Studios de San Diego pa grabar Enema of the State que foi llanzáu en 1999 por MCA Records y producíu por Jerry Finn, autor de dos de los discos más importantes de la revolución skate punk californiana de principios de los años 1990, ...And Out Come the Wolves, de Rancid; About Time, de Pennywise y Dookie, de Green Day.

MTV y TRL nun pararon de recibir pidíos gracies a los hits «What's My Age Again», «All the Small Things» y «Adam's Song», que rápido ocuparon les llistes del Billboard. La popularidá de la banda apuerta a tan grande que fixeron un cameo na comedia p'adolescentes American Pie en 1999. Llegaron los premios: Teen Choice, Blockbuster Music Award y los MTV Video Music Awards del 2000, onde ganaron el premiu Meyor Videu de Grupu por «All the Small Things». Pa dellos aficionaos de la banda —los anteriores a Enema of the State, esto ye, los empiezos—, esta perdió la mayoría de la so credibilidá na escena punk y empezaron a llomalos de «poseurs» —falsos— o comerciales, porque ganaron fans «teenyboppers» —adolescentes consumistes— y compartíen popularidá con NSYNC, Backstreet Boys y munchos otros artistes pop; anque estos mesmos yeren a los que criticaben nos sos videoclips y cantares, como nel videu de «All The Small Things». Amás, pa más xunir de los fans orixinales, la banda empezó a ocupar les portaes de les revistes musicales como Rolling Stone, Alternative Press (dos veces), y non musicales como Teen People, Teen y Cosmogirl.[21] Y ye que nesi momentu Enema of the State había despacháu más de cuatro millones de copies n'Estaos Xuníos.[22]

Tom y Mark empezaron a arreyase en diversos negocios. Los dos crearon una páxina web na que vendíen ropa skate, surf y snowboard, Loserkids.com. Dambos, reconocen qu'antes de crear la banda, yeren unos amantes del skate y el snowboard. Mark aseguro que: «Somos del sur de California y tamos fuertemente influyíos pola comunidá surfera y skater. Nengún de nós surfeamos perbién, ye bien difícil. Crecimos faciendo skate y snowboard cuando podíamos. Polo que tamos bien arreyaos nesta comunidá».[23] Más tarde recibieron el patrociniu d'Hurley, otra compañía de surf como n'el so tiempu facer con Billabong. El mesmu presidente y fundador de Hurley, Bob, dixo que namái tenía pallabres d'agradecimientu a la banda de San Diego pol so sofitu a la compañía: «Dalgún día, cuando muerra y oxalá vaya al cielu, voi preguntar a Dios: Hey, ¿cuántes ventes fixo Blink pa Hurley? Porque creo que fueron bien de».[24] En 2001, dambos crearon Atticus y Macbeth Athletics, compañíes de ropa influyida pol surf, el skate y la música.

L'ésitu de Enema of the State traducir nun álbum en direutu tituláu The Mark, Tom, and Travis Show: The Enema Strikes Back, onde incluyeron un cantar inéditu, «Man Overboard», y una repasada de lo que llevaben de trayeutoria, con especial fincapié al esitosu Enema, como bien indica'l subtítulu del álbum, «The Enema Strikes Back» —El Enema cute de nuevu—. Hubo ciertu discutiniu col senciellu d'esti discu, «Man Overboard», yá qu'en diverses publicaciones se teorizaba sobre una supuesta dedicatoria subliminal a Scott Raynor, pero la banda nunca se pronunció al respeutu.[25][26]

En 2001 la banda llanzó Take Off Your Pants and Jacket, cuartu álbum d'estudiu, que siguió les mesmes fórmules básiques que Enema of The State, el discu foi un ésitu total ente los mozos, yá que vendió unes 12 millones de copies en tol mundu. Blink-182 apaeció na portada de «CosmoGirl» y ganó un «Nickelodeon Kid's Choice Award», al empar que los sos senciellos «The Rock Show», «First Date» y «Stay Together for the Kids» volvíen colase nes llistes d'ésitos de Billboard.[27] Nesi momentu, empiecen a surdir proyeutos paralelos a la banda, como Box Car Racer y Transplants. Yá en Box Car Racer, Tom demostró'l so deséu d'una música más madura y comprometida colos sentimientos de les persones que coles pasiones xuveniles. Nesti mesmu añu, MTV concedió-y el premiu al Meyor grupu de Rock del añu.

Blink-182 fixo'l so quintu discu, que nun foi tituláu, y que venía precedíu de rumores sobre crisis na banda, posible rotura y la solombra de les sos nueves influyencies nel soníu yá esperimentaes con Box Car Racer. La banda debutó col senciellu Feeling This, na llinia de les sos anteriores temes, pero sorprendió con cantares como «I Miss You», «Down» y «Always», más madures y que confirmen el cambéu de soníu y enclín de la banda, lo que nun sentó perbién a los sos fieles y que lu sirve pa llograr otros adeptos más alloñaos del humorísticu pop punk que-yos caracterizaba. Magar muncha xente creyó que l'álbum tien el nome de la banda, los miembros de la banda confirmaron que dexaron l'álbum ensin títulu pa representar un Blink-182 totalmente nuevu. Otra prueba más del cambéu definitivu de soníu ya identidá ye la inclusión de la collaboración de Robert Smith, líder de The Cure que contribuyó na tema «All of This». Tamién tocaron el cantar «A Letter to Elise» (The Cure) nel MTV Icon de The Cure. A mediaos de 2004 realizaron un tour con Non Doubt y dempués decidieron faer una xira por Irlanda y asina visitar a les sos una vegada enemigos, Blink.

Separación (2005-2009) editar

El 21 de febreru de 2005, la banda anunció que nun diben poder tocar nel conciertu de "Music For Relief" (Fundación creada polos integrantes de Linkin Park a beneficiu de les víctimes del tsunami d'Asia del Sur) asocedíu en 2004, y que se diba a celebrar en Anaheim, California, por cuenta de que nun tábamos nun bon momentu pa tocar en direutu, precisábamos un descansu, según Travis Barker.[28] A otru día foi declaráu nel sitiu oficial de la banda qu'ellos se tomaríen un descansu indefiníu pa poder asina tar más tiempu colos sos familiares y amigos.

Como lo confirmaron nuna entrevista caltenida con Mark Hoppus, él y Travis Barker taben trabayando nun proyeutu alternu llamáu +44, en referencia al códigu de marcáu internacional pa dirixise a Inglaterra, nel cual cuntaben cola participación de Carol Heller (de la banda punk californiana Get the Girl). Ella llueu se dixebró del grupu y por cuenta de esto Mark y Travis metieron a dos nuevos guitarristes.

Travis Barker foi entrevistáu delles vegaes dende la decisión del descansu. Dio munches respuestes variaes que confundió a los fans y a los medios. Nuna entrevista recién cola revista Drum! Magacín, Barker dixo que la banda probablemente fadría un discu en xineru de 2006. De toes formes, dixo delles vegaes que Blink-182 nun esistía más. N'agostu de 2005 díxo-y a la revista Kerrang: Tar en Transplants ye un pasu alantre pa mi. Toi nuna banda con dos tipos a los que-yos encanta faer música, y eso ye muncho más que lo que puedo dicir d'un Blink-182 cerca del final.

Mark Hoppus, nuna entrevista realizada n'agostu de 2006, aseguró que la crisis de la banda viose forzada por un descansu de 6 meses que Tom quería pa pasar cola so familia. Según Hoppus, foi'l mánager quien-yos esplicó'l descansu que precisaba Tom y la cancelación de la xira europea. Toos queremos tar coles nueses families, pero coles mesmes ésti ye'l nuesu trabayu. Tom díxonos que precisaba siquier seis meses de descansu, aceptamos y volvimos a casa. Tres los sucesos del tsunami, la banda alcordó faer el conciertu benéficu mentáu enantes, pero Hoppus afirma que n'unu d'esos ensayos pal conciertu, salió la conversación del nuevu álbum de la banda y que DeLonge dixo que nel próximu discu él namái grabaría na so casa de San Diego. nun diba viaxar a Los Angeles, él nun diba viaxar a nengún sitiu pa grabar. Quería que Travis y yo grabáramos nueses partes en Los Angeles como queríamos y entós unvia-y los archivos del pro tools a San Diego por que él trabayara nello. Nesa mesma entrevista, el ex-baxista de la banda afirma que Blink-182 acabar d'una manera bien murnia: Asina ye como acabó, tres 13 años de compartir banda, cientos de conciertos, incontables xires y siete discos grabaos, Tom nun llamó pa dexar la banda, facer el so mánager.[29]

Tom DeLonge dio la so propia versión de la rotura de la banda y reveló que tou empecipiar con Box Car Racer: Mark nun lo tomó nada bien. Yo nun tenía intención en faer Box Car una prioridá, pero foi daqué que-y dolió realmente, nun lo entendía. Travis y yo nun podíamos falar nunca con Mark, nun yéramos los amigos que fuéramos. L'otru motivu ye que dempués de tola mierda que Mark dicía sobre Box Car, él y Travis empezaron a falar sobre +44 na nuesa última xira. Yo nun di realmente cunta hasta que lo vi publicáu nuna revista. De la mesma, el mesmu DeLonge nun tardó n'anunciar el so nuevu proyeutu, Angels and Airwaves, que definió como la mayor revolución del rock d'esta xeneración.[30] La frase dio que falar. Nuna entrevista, y siendo preguntáu pol por qué d'esta yá célebre frase, DeLonge contestó que sabía que tenía de presentar la mio música d'una manera totalmente distinta, con teunoloxía y videos. Y tou, el trabayu artísticu, el marketing y lo que fiximos con esti grupu ye distintu de lo que fixeron otres bandes..[31] El 1 de payares de 2005, la banda llanzó'l Greatest Hits, álbum que repasa lo meyor de la carrera del grupu a lo llargo de los sos 13 años.

Xunta y sestu álbum (2009) editar

 
Blink-182 nuna actuación en Las Vegas mientres la so xira de 2009.

En 2008, Travis Barker y DJ-AM tuvieron un accidente nun vuelu priváu, dambos sobrevivieron con series mancadures.[6] Mientres esti tiempu, Delonge volvió falase tres cuatro años de silenciu con Hoppus y Barker, como rellata'l mesmu Hoppus nun post del so blogue, himynameismark.com:

Metanes tou lo qu'asocedió últimamente, Tom, Travis, y yo falemos xuntos. En primer llugar al traviés d'una serie de llamaes telefóniques y fai un par de selmanes toes xuntámonos por unes poques hores. Foi xenial, bien positiva les conversaciones. Tamos empezando a volver ser amigos. Eso ye bonu. Obviamente la primer entruga pa un montón de xente va ser ¿significa esto una xunta de Blink-182 ? La respuesta ye que nengún de nós saber. Nun falemos d'eso n'absolutu. Agora ye bonu venos l'unu al otru, volver, y dexar que'l pasáu sía'l pasáu. Los acontecimientos de los últimos dos meses van sustituyir a tou lo que pasó antes. La vida ye demasiáu curtia.

Pero per otru llau, mientres Hoppus dirixó con procuru los rumores d'una posible xunta nel so blogue diciendo que los ex miembros del grupu entá nun saben que pasaría, Barker básicamente negar nun improvisáu videu que foi publicáu en TMZ n'avientu de 2008.

Non dixo él. Somos amigos, tol mundu ta abondo bien. Al pregunta-y otra vegada sobre si'l grupu taba volviendo xuntase respondió: Non.

El 8 de febreru de 2009, na 51ª gala de los premios Grammy, Mark Hoppus anunció con un atayante Blink-182 is back ("Blink-182 vuelvi") la torna del grupu. Coles mesmes que los mozos encargar de faer l'anunciu, actualizóse la páxina oficial del grupu, que llevaba abondo tiempu ensin ser anovada. L'actualización inclúi una semeya nueva de los trés integrantes de Blink-182, amás d'un mensaxe nel cual anuncien un nuevu álbum y xires alredor del mundu. Amás, habilitóse la páxina col merchandising.[6] Tou lo anterior foi anunciáu tamién na so páxina oficial de MySpace.

Mark Hoppus foi entrevistáu en febreru por Alternative Press sobre la reformación de Blink-182 y los planes pal nuevu discu, na cual ente otres coses mentó que yá teníen seis canciones pal discu y qu'esperaben poder llanzalo nel 2009. Nuna entrevista en KROQ el 18 de mayu del 2009 la banda informó que'l nuevu discu vendría a principios del 2010.[32]

El Summer Tour mentáu mientres la reformación de la banda foi concretáu n'abril del 2009, cuando en buzznet.com establecióse que Weezer sería la banda telonera de Blink-182 nesti tour. Na edición de mayu del la revista Rolling Stone amestar a Fall Out Boy como telonero tamién.[33] Finalmente les feches oficiales llanzáronse'l 15 de mayu del 2009 en Billboard.com; el tour ta entamáu de mano el 24 de xunetu en Las Vegas, Nevada y terminar el 3 d'ochobre en Atlantic City, Nueva Jersey. Rick Devoe, mánager de la banda, tamién mentó que tienen ufiertes pa tocar nel festival Big Day Out n'Australia, como tamién en festivales europeos nel 2010.[34]

Como sorpresa pa los fans, el 14 de mayu de 2009 la banda dio la so primer presentación en direutu dende'l 2004 nel llanzamientu del Sidekick de T-Mobile nel Paramount Pictures en Hollywood California lluciendo nuevos preseos.[35] Tamién la banda dio'l so primer show en televisión dende la rotura nel 2005, el 18 de mayu tocaron "The Rock Show" y el 19 de mayu "All The Small Things", dambos en The Tonight Show con Jay Leno.[36]

Según la edición llanzada en xunetu de la revista Alternative Press, dica agora la banda tien siquier un cantar nuevu nel repertoriu llamada Up all night, escrita y cantada por Tom y Mark.[37]

Cola xira de branu terminada, los integrantes preparar pa entrar nos sos proyeutos siguientes, la grabación del nuevu álbum que se cree que va ser llanzáu l'a empiezos del próximu añu y el tour nel estranxeru, según lo publicao nos sos respeutivos Twitter:[38]

El meyor tour per siempres. Gracies a tolos que vinieron a los conciertos, al equipu, axentes, managers, a tolos demás, Travis y Tom. Foi bien risonderu. Primer mañana dempués del tour, y yá toi emocionáu polos siguiente pasos: grabar álbum, xira nel estranxeru..
Y Thomas Delonge foi bien risonderu, toi d'alcuerdu, el meyor tour que fixi, y el nuesu equipu y los fans son intocables...el meyor. Gracies..

Mientres nel so blogue de Modlife, Tom dicía lo siguiente:[39]

"Que branu!!! Toi en casa, exhausto d'una manera estraña... Que tour!! La xente diz que foi'l más importante del añu na industria, naide ver venir. Agora pongo les mios ales d'ánxel y a partir de mañana tengo enforma trabayu por faer... Matt, David, Atom y Tom xuníos... tái sollertes.

En payares de 2009, Mark Hoppus anunció qu'anguaño sacaríen el so nuevu álbum d'estudiu, en produciéndose una serie de cambeos nel grupu.

El primer single llamáu «Up all night» va tar llistu en pocu, Mark avisó en Twitter qu'a empiezos de xineru entraben al estudiu pa grabar l'álbum, mentanto la banda dio feches de conciertos nel so PickRset pa dellos festivales n'Europa.

El 25 de xineru del 2010 el guitarrista y vocalista, Tom Delonge anunció que la banda aldericara de llanzar el so nuevu discu nel 2011.

Más tarde el día 26 de xineru, Mark Hoppus publicó nel so Twitter: "2011 ta demasiáu lloñe. Vamos Faer tolo posible pa tener un álbum de Blink-182 en 2010".

En mayu de 2010, Tom DeLonge, confirmó que'l nuevu discu de la banda, va tener ente 15 y 20 cantares, y que se llanzara na primavera (n'hemisferiu sur ye na seronda) del 2011. Tamién Mark, dende'l so respeutivu Twitter, dixo que falten pocos díes por que la banda vuelva al estudiu a grabar y escribir cantares. Travis tamién escribió vía Twitter, que la banda ta faciendo ensayos pal tour n'Europa.

Nuna entrevista con Tom DeLonge el 30 d'agostu de 2010, dixo que puede oyese esautamente cómo nuevu l'álbum de la banda va sonar a escuchar proyeutos paralelos de los trés miembros. Tamién comentó'l nuevu álbum va ser un amiestu de drum and bass, indie rock y rock d'estadiu. «Nun puedo dicir que fiximos antes, pero puede vese la punta del iceber nel últimu rexistru» Delonge comentó.

N'otra entrevista en febreru de 2011 pa la MTV, Travis confirmó que'l nuevu discu taba llistu pa un llanzamientu de branu y afirmó: «Creo que vamos llanzar el nuesu álbum en xunu o xunetu, la verdá...» Y tamién declarando: «Ta terminándose hasta'l puntu nel que se terminaron cantares que yá nun vamos modificar, polo que yá son versiones d'álbum».

Mentanto Tom n'otra entrevista confirmó tamién que l'álbum taría absolutamente llistu pal tour por Europa, más concretamente pa les feches previstes en Reinu Xuníu. Citó textualmente: «will not tour if there is non record». Refiriéndose a que nun habrá xira si nun hai nuevu álbum, colo que demuestra gran seguridá pol llanzamientu.

Meses dempués, por cuenta de dellos problemes de tiempu los componentes del grupu decidieron dar la noticia de qu'aplazaben la so esperada Xira de branu 2011[40] polo que poco dempués Mark pidió perdón nuna entrevista a la revista Kerrang! [41] Un mes dempués sorprendieron cola confirmación del Honda Civic Tour 2011, un tour que los llevaría por USA xunto a My Chemical Romance. Ente que n'agostu, espérase'l tour, Blink-182 anunció que'l primer senciellu va tar llistu pa xunetu, y l'álbum taría llistu pa setiembre por presión de la discográfica.

Neighborhoods (2011) editar

El martes 12 de xunetu de 2011, Mark al traviés de la so cuenta de Twitter confirmó que'l vienres 15 de xunetu, saldría'l primera senciellu tituláu «Up All Night», tamién esi día, daríen a conocer el nome del nuevu álbum.[42] El cantar «Up All Night» foi llanzada finalmente'l 14 de xunetu al traviés de la estación de radio KROQ en Los Angeles, l'adelantu foi supuestamente pola filtración de 30 segundos del cantar. El senciellu llanzáu pela banda, foi lo que prometieron, una fusión de los estilos de cada unu d'ellos coles sos respeutives bandes, pero que caltién l'estilu del so quintu discu Blink-182, dexando ver qu'ésti, el so sestu álbum d'estudiu, ye realmente una continuación de lo que yá teníen dellos años tras.

Dempués d'haber llanzáu «Up All Night» como primer adelantu, la banda llanzó'l cantar «Heart's All Gone» el día xueves 4 d'agostu. Mark Hoppus na so cuenta de Google+ revelo una páxina d'internet (heartsallgone.com) dedicada a un nuevu cantar. La páxina contenía un fondu blancu col «smily» logo nel centru. El títulu de la páxina dicía «Command A» lo cual en PC seria «Ctrl + A». Al primir esta combinación de botones revelábase non solo la lletra pero la posibilidá de reproducir un nuevu cantar conteníu en Neighborhoods llamada «Heart's All Gone».[43] Mark confirmó qu'esti cantar taría nel nuevu álbum. Críticos y fans afirmaron que «Heart's All Gone» tenía un soníu referente al álbum de Blink-182: Dude Ranch llanzáu en 1997.

El 6 de setiembre, Mark Hoppus al traviés de la so cuenta de Twitter anunció qu'en cuestión d'hores, pasaríen una nueva tema del próximu discu, n'esclusiva pela radio, dichu tema titúlase «After Midnight». A partir d'esi día, puede consiguise por ti mesmu en get182.com. El cantar foi perbién recibida polos fans y ye el cantar favoritu del batería Travis Barker, según el guitarrista/vocalista Tom DeLonge. Enantes fuera titulada Travis Beat. «Un cantar románticu con un ritmu pocu convencional pa un cantar d'esti tipu, pero digna pa salir a la fin de cualquier filme románticu», fueron dalgunes de les crítiques de la prensa al respeutu a «After Midnight».

Lamentablemente pa la banda, el 14 de setiembre l'álbum na so versión Deluxe llogró penerar n'internet. En cuestión de solo unes hores, miles de descargues yá se realizaren faciendo cuasi imposible detener la so reproducción. Ante esto, créese que delles cabeces de persones dientro de la compañía representante de Blink-182 «rodaron». Unu de los comentarios que dio la banda foi: «Bonu... vamos escuchalo», per parte de Mark Hoppus na so cuenta de Google+, Mark comento que «Dormíme a los cuatro de la mañana, y ensin motivu dalgunu llevánteme a los siete, con una estraña premonición. Miré'l mio Twitter y ende taba», tamién señalo que nun foi la idea d'ellos penerar.[44]

Xira europea editar

En 2012 la banda actúo en países europeos nos que nunca tuviera antes, como Portugal y España, y tornó a otros como Reinu Xuníu, Travis Barker mover per carretera, barcu y tren, yá que dende'l so accidente aereu tien mieu a volar. El 9 de mayu Blink-182 fixo una publicación na so Facebook diciendo qu'atayaben la pequeña xira americana que diben faer, debíu al mala traza de salú del batería de la banda, Barker riquía una urxente amigdalectomía polo cual atayaben les feches de mayu n'USA, pero que nun atayaríen la xira europea que s'empezar el 7 de xunu.

Segundu EP editar

Nuna declaración pa Kerrang Mark Hoppus dixo: “Toi escribiendo nuevos cantares pa Blink-182, nun tengo planes d'escribir cantares pa naide más. Si facer, sería una collaboración, pero tou lo que toi escribiendo agora ye pa Blink-182. Nel momentu que los cantares lleguen a Tom y Travis, y trabayemos como banda, quien sabe como sonaren”.[45] Dempués de Neighborhoods, la banda sintió que los métodos qu'utilizaron pa grabar l'álbum fueron desaparentes. Amás, nesi entós la banda taba pasando por delles dificultaes.[46][47] Asina que mientres la xira 20th Anniversary Tour n'Europa, Barker foi'l primeru n'averase a DeLonge y Hoppus cola idea de tornar de momentu al estudiu na seronda.[46] Ellos entraron al estudiu'l 5 de payares.[46] Nel mes de payares dar a conocer que la banda sacaría un EP especial pa Navidá que saldría n'avientu, revelaron que va contener 5 cantares. El 10 d'avientu de 2012, el primer senciellu del so EP navidiegu, tituláu “Boxing Day” ye publicáu y apaez na páxina de Youtube, siendo re-xubíu por dellos miembros de la comunidá na mesma páxina. Esti cantar a diferencia'l so antiguu senciellu “Won't Be Home For Christmas” (qu'anque falaba de tar namái en Navidá, facer d'una manera más satírica y cómicu), carauterizar por una atmósfera señardosa y muncho más madura. El EP foi llanzáu al mundu enteru'l día 18 d'avientu de 2012. Podía ser adquiríu por aciu itunes o medianto formatu de CD con distintos packs nos que s'incluyíen artículos de la banda, como camisetes oficiales, sudaderes y "sorpreses especiales" como'l mesmu grupu anunció díes antes del llanzamientu. Nel mes d'ochobre dar a conocer qu'en febreru de 2013 empezar a grabar el nuevu discu, dempués del anunciu de que Blink-182 yá ye una banda independiente.[ensin referencies]

Segunda salida de Tom DeLonge, entrada de Matt Skiba y finalización del nuevu álbum editar

 
Matt Skiba quien reemplazara a Tom DeLonge tocando xunto a Alkaline Trio

A finales de xineru de 2015, la radio KROQ al traviés de la so web, dixo que Tom DeLonge dexa la banda indefinidamente, y ye sustituyíu por Matt Skiba. Más tarde el mesmu DeLonge desmiente esto. En realidá nesa ocasión Skiba sustituyir pero solu pa tocar nel Musink Festival, festival de música y tatuaxes. Una y bones DeLonge había estáu distante con Mark y Travis, ellos queríen entrar a grabar el nuevu discu nel estudiu, pero una selmana antes de la fecha apautada de mano, Mark y Travis reciben un corréu del mánager de Tom, esplicando que DeLonge nun quería participar en proyeutos de Blink-182 de manera indefinida, más bien quería trabayar nos sos proyeutos que nun tienen que ver cola música. Travis Barker y Mark Hoppus entamen respetar tolos compromisos adquiríos incluyendo'l Musink Festival, y tán contentos de que Matt Skiba s'una al proyeutu. Nun hai rensíes, pero'l show tien de siguir polos fans, dicen. Más tarde DeLonge siguía afirmando qu'él nunca abandonó la banda. Poco tiempu dempués Mark Hoppus y Travis Barker deciden sacar a la lluz too la verdá nuna entrevista cola revista Rolling Stone (vease la entrevista). Onde básicamente dicen que Tom nunca se tomó en serio Blink-182 dempués del so regresu en 2009, diciendo coses como, Travis: cuando grabamos Neighborhhods, al terminar de grabar un cantar, Tom nin se fadiaba n'oyer el demo. Mark: Travis, yo y tol equipu de blink-182 tuvimos tratando d'afaer tou pa cumplir lo que Tom quier faer. Tom llamóme n'ochobre de 2012 y dizme: “Quiero faer un EP pa Navidá”. Yo vivía en Londres y cinco díes dempués taba tomando un avión a Los Angeles pa grabar porque él quería. Fiximos tou pa da-y a Tom lo qu'él diz que precisa. Fueron años de constante agarradiella y tengo de dicilo: Ye humillante tar nuna banda na que tienes de tar esculpándote polo qu'unu de nós fai tol tiempu. Asina ye como se sintió por un llargu tiempu. Por esta y otres coses, ye como Hoppus y Barker desvelaron tola verdá. Un pocu más tarde Tom dio la so versión (vease la so declaración) , diciendo coses como que'l quería grabar el discu pero al so debíu tiempu, primero yá tenía entamáu otros proyeutos rellacionaos con Angeles and Airwaves tales como un llibru, comics, una película, Tom diz que siempres convido a Mark y a Travis a participar, pero a ellos paeció nun interesa-yos. Nunca quixi que les coses envelenárense. Poco dempués Hoppus y Barker siguen alegando nos medios, que Tom yá nun ta interesáu en Blink. Más tarde, finalmente DeLonge acepta que dexa de la banda, pero en bonos términos. Díes dempués publica nel so twitter demos de cantares que tenía compuestes pa Blink-182, poniendo 'cantares güérfanos'. Pero les utlizaria pa más tarde n'abril publicar nel so álbum en solitariu To the Stars... Demos, Odds and Ends. Pasa'l tiempu y Matt Skiba sigue tocando en conciertos con Blink-182, sustituyendo na voz a Tom DeLonge, va pasando'l tiempu y, Mark y Travis dicen que Matt Skiba pasa a ser miembru permanente de Blink-182, con esto, en setiembre de 2015, Blink-182 entra al estudiu a terminar l'álbum, col nuevu miembru Skiba. Poco tiempu dempués Tom DeLonge diz: toi totalmente dispuestu y comenenciudu en tocar con blink-182 de nuevu. Según confirmó Alternative Press el nuevu álbum saldría en 2016. En marzu de 2016, Travis Barker anunció mientres una curtia entrevista que yá terminaren l'álbum y que solo faltaría escoyer les 12 o 14 cantares que finalmente van apaecer nel nuevu discu. Tamién comentó que nos próximos dos meses, mientres el branu, el primer single va ser llanzáu y anunciaren un nuevu tour.

California (2016-presente) editar

El primer senciellu "Bored to Death", del séptimu álbum d'estudiu de la banda (California), tenía previstu estrenase na radio KROQ el 28 d'abril de 2016 pero foi peneráu por fuercia, por aciu medios oficiales de la banda, el 27 d'abril. Na entrevista en KROQ, la banda confirmó que l'álbum va ser llanzáu'l 1 de xunetu de 2016 y les feches del tour d'esi mesmu añu. El grupu llanzó un adicional de tres canciones: "Built This Pool" el 5 de mayu , "Rabbit Hole" el 8 de xunu y" No Future" el 23 de xunu de 2016, anque nengún d'estos fueron escoyíos como senciellos hasta'l momentu. "She´s Out Of Her Mind" foi llanzáu como'l segundu senciellu del discu'l 1 d'agostu de 2016 xunto a un videoclip homenaxe/remake del so clásicu "What´s My Age Again?". Col fin de sofitar esti álbum llevaron a cabu una xira per Norteamérica mientres los meses de xunetu y ochobre de 2016. Ente les bandes qu'acompañaron a blink 182 mientres la xira atopar A Day to Remember, y All-American Rejects y All Time Low en delles feches. Anguaño la banda atópase trabayando na versión deluxe de "California", que va incluyir nuevos cantares y que va ver la so llegada a principios de 2017. Tamién se confirmó una xira per Europa a metá del mesmu añu. El 16 de marzu'l 2017, Blink-182 da a lluz el so primer senciellu pa la versión deluxe de California, llamada "Parking Lot", xunto a esti senciellu, confírmase la fecha del álbum, que va salir el 19 de mayu, y va cuntar con 11 cantares nuevos y una versión acústica de Bored To Death. El 29 de marzu estrena'l segundu senciellu, llamáu "Misery", xunto a esto publica una entrevista por Alternative Press, onde Mark Hoppus confirma qu'él, Matt y Travis van volver al estudiu a finales d'añu de mano a escribir el proximo álbum.

Miembros editar

Miembros actuales
Miembros anteriores
Antiguos músicos de xira
Llinia de tiempu

Discografía editar

Referencies editar

  1. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes ALL
  2. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes ALLMUSIC
  3. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes STBOARD
  4. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes UNION
  5. Jim DeRogatis (marzu de 2001). «Screeching Weasel» (inglés). SPIN. Consultáu'l 6 de febreru de 2012.
  6. 6,0 6,1 6,2 «El punk-rock americanu torna con Blink-182». Europa Press (9 de febreru de 2009). Consultáu'l 14 de febreru de 2009.
  7. «Blink-182 - Interview For Victory Records 1996 Full Screen» (inglés). Youtube. Consultáu'l 23 de febreru de 2012.
  8. Jason Tate (16 de xineru de 2004). «Scott Raynor (ex-Blink182) - 04.16.04» (inglés). AbsolutePunk.net. Consultáu'l 6 de febreru de 2012.
  9. «Kung Fu Records: blink-182» (inglés) (25 de xunu de 2007). Archiváu dende l'orixinal, el 8 d'avientu de 2007. Consultáu'l 23 de febreru de 2012.
  10. «blink-182 - Billabong Logo» (inglés). Consultáu'l 6 de febreru de 2012.
  11. James Montgomery (9 de febreru de 2009). «How Did Blink-182 Become So Influential?» (inglés). MTV. Consultáu'l 23 de febreru de 2012.
  12. John Bush. «Biografía de Blink-182» (inglés). Consultáu'l 30 d'agostu de 2011.
  13. «Alternative Songs – Week of March 07, 1998» (inglés). Billboard (7 de marzu de 1998). Consultáu'l 23 de febreru de 2012.
  14. «Gold and Platinum – Blink-182» (inglés). RIAA. Consultáu'l 7 de febreru de 2012.
  15. «[https://web.archive.org/web/20071010111246/http://www.crogalski.com/interviews/scott.html Scott Raynor Former blink-182 drummer]». Archiváu dende l'orixinal, el 10 d'ochobre de 2007. Consultáu'l 12 de xineru de 2007.
  16. «SCOTT RAYNOR». Consultáu'l 12 de xineru de 2007.
  17. Jason Tate (16 de xineru de 2004). «Scott Raynor (ex-Blink182) - 04.16.04» (inglés). AbsolutePunk.net. Consultáu'l 23 de febreru de 2012.
  18. «THE SCOTT STORY». Consultáu'l 12 de xineru de 2007.
  19. «blink-182 Biografía (vh1 n'español)». Consultáu'l 12 de febreru de 2007.
  20. «Bio de blink-182 en starpulse.com». Consultáu'l 12 de febreru de 2007.
  21. «Interview by Launch.com (2000)». Archiváu dende l'orixinal, el 2 de febreru de 2007. Consultáu'l 12 de febreru de 2007.
  22. «Hurley: Innovation Without The Worry». Archiváu dende l'orixinal, el 20 d'avientu de 2007. Consultáu'l 13 de xunetu de 2010.
  23. «Man Overboard by blink-182: significáu». Consultáu'l 12 de febreru de 2007.
  24. «Man Overboard». Consultáu'l 12 de febreru de 2007.
  25. «Historial de singles en Billboard». Archiváu dende l'orixinal, el 21 d'avientu de 2007. Consultáu'l 12 de febreru de 2007.
  26. El batería de blink-182 clarifica la situación de la banda
  27. www.b182.com. «ENTREVISTA A Plus 44 (14-08-2006)». www.todopunk.com. Consultáu'l 12 de marzu de 2007.
  28. Blink's Tom DeLonge Re-Remaneces, Sorta ... - News Story | Music, Celebrity, Artist News | MTV News
  29. "El rock ta morriéndose"
  30. «182 Online :: Audiu: Blink-182 Interview On KROQ». Consultáu'l 2009.
  31. «Mark Hoppus». Archiváu dende l'orixinal, el 17 de febreru de 2010.
  32. «Blink-182 announces summer tour plans».
  33. «Blink-182 reunites after travis». Archiváu dende l'orixinal, el 9 de xunu de 2009.
  34. «NBC Schedule».
  35. https://web.archive.org/web/20101003113921/http://www.blink182chile.com/blogue/wp-content/uploads/2009/05/2ahiihu.jpg
  36. «Proximos pasos» (13 d'ochobre de 2009). Archiváu dende l'orixinal, el 2 d'abril de 2015. Consultáu'l 30 de marzu de 2015.
  37. «Fin del Tour + Angels & airwaveS» (14 d'ochobre de 2009). Archiváu dende l'orixinal, el 3 d'avientu de 2011. Consultáu'l 30 de marzu de 2015.
  38. url=«Copia archivada». Archiváu dende l'orixinal, el 24 d'abril de 2011. Consultáu'l 19 d'abril de 2011.
  39. url=https://www.europapress.es/cultura/musica-00129/noticia-blink-182-publicara-nuevu-discu-abril-mayu-20101122175812.html
  40. Gil Kaufman (13 de xunetu de 2011). «Blink-182 To Release New Single 'Up All Night' Friday» (inglés). Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  41. James Montgomery (5 d'agostu de 2011). «Blink-182's 'Heart's All Gone': Back To Basics» (inglés). Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  42. Miguel Mirón Pérez (15 de setiembre de 2011). . Consultáu'l 16 d'ochobre de 2011.
  43. «Mark Hoppus yá trabaya nel siguiente discu» (27 de xineru de 2012). Archiváu dende l'orixinal, el 2 d'abril de 2015. Consultáu'l 30 de marzu de 2015.
  44. 46,0 46,1 46,2 Hyman, Dan (13 de payares de 2012). «Blink-182 EP 'A Hundred Times Better' Than 'Neighborhoods,' Says Travis Barker» (inglés). Rolling Stone. Consultáu'l 14 d'avientu de 2012.
  45. «Tom DeLonge talks guitar tones, growing up and Blink» (inglés). Music Radar (12 d'ochobre de 2012). Consultáu'l 14 d'avientu de 2012.

Enllaces esternos editar