Conservadorismu LGBT

El conservadorismu LGBT referir a un movimientu social y políticu que toma y promueve la ideoloxía del conservadorismu dientro del contestu LGBT, esto ye, ente la comunidá de lesbianes, gais, bisexuales y transexuales. Estes idees arreyen nel ámbitu moral, éticu y económicu, faciendo énfasis en dellos enclinos como'l conservadorismu social y fiscal, el neoconservadurismu, conservadorismu llibertariu, el neolliberalismu, la derecha alternativa, el conservadorismu nacionalista con un sentíu patrióticu, el capitalismu y les polítiques de mercáu llibre.

El númberu de defensores abiertamente LGBT del conservadorismu viose amontáu nes últimes décades, sobremanera en países tolerantes escontra los homosexuales nel ámbitu llegal, social y relixosu, onde gocien d'una amplia equiparación de derechos favorecíu pol movimientu de lliberación homosexual empecipiáu nos años 70. Anque ye difícil poder determinalo como un movimientu homoxéneu, por cuenta de qu'afaise a la realidá sociopolítica de cada país, atopándose organizaciones polítiques claramente identificaes como pro-LGBT, como tamién grupos LGBT que se caltienen en l'armariu en países onde los políticos conservadores dirixeron una fuerte oposición escontra los derechos LGBT. Los conservadores LGBT atópense comúnmente allugaos na derecha y centroderecha nel espectru políticu, calteniendo distancia de grupos homofóbicos de la estrema derecha.

Ideales y valores editar

Nos aspeutos valóricos, contribúin al traviés del activismu pa la reconocencia del matrimoniu ente persones del mesmu sexu, coles mesmes, pa la normalización y aceptación social de la familia homoparental, teniendo puntos de converxencia con lliberales y progresistes. Suelen tar rellacionaos a instituciones de calter relixosu que tienen una visión tolerante ya inclusiva escontra la homosexualidá, como dalgunes ilesies protestantes y ciertes comunidad xudíes. Los socialconservadores LGBT tienden a estremase del «estilu de vida gay», usáu como argumentu en contra polos mesmos conservadores pa llindar los derechos de los homosexuales, pronunciándose a favor de la monogamia y en contra de la promiscuidá.[1] No económico realicen una énfasis na importancia del «dineru rosa» dientro d'una economía, en rellación al pagu d'impuestos y poder adquisitivu, ente que no político destaquen la influencia eleutoral del votu rosa.

Organizaciones conservadores LGBT editar

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. «(Gay) Male Sexuality & the Monogamous Ideal» (inglés). Consultáu'l 31 d'avientu de 2016.