Edith Kermit Carow Roosevelt

política estauxunidense (1861–1948)

Edith Kermit Carow Roosevelt (6 d'agostu de 1861Nueva York – 30 de setiembre de 1948Oyster Bay (es) Traducir), foi la segunda esposa de Theodore Roosevelt, y sirvió como Primer Dama de los Estaos Xuníos dende 1901 hasta 1909.

Edith Kermit Carow Roosevelt
Primer dama de los Estaos Xuníos

14 setiembre 1901 - 4 marzu 1909
Ida Saxton McKinley (es) Traducir - Helen Herron Taft (es) Traducir
Segunda dama de los Estaos Xuníos

4 marzu 1901 - 14 setiembre 1901
Jennie Tuttle Hobart - Cornelia Cole Fairbanks
Vida
Nacimientu Nueva York6 d'agostu de 1861[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés d'Estaos Xuníos
Muerte Oyster Bay (es) Traducir30 de setiembre de 1948[1] (87 años)
Sepultura Youngs Memorial Cemetery (en) Traducir
Familia
Padre Charles Carow
Madre Gertrude Elizabeth Tyler
Casada con Theodore Roosevelt (1886 – m. 1919)[2]
Fíos/es
Familia
Pueblu Roosevelt (es) Traducir
Estudios
Llingües falaes inglés
Oficiu política
Creencies
Relixón Ilesia episcopal nos Estaos Xuníos
Partíu políticu Partíu Republicanu de los Estaos Xuníos
Cambiar los datos en Wikidata

Infancia, familia y educación editar

Naz en Norwich, Connecticut, fía de Charles Carow (1825-1883), un comerciante, y Gertrude Elizabeth Tyler (1836-1895) y nieta de Daniel Tyler quien fuera xeneral na Guerra Civil de los Estaos Xuníos. Edith creció nel mesmu vecinderu de Theodore "T.R." Roosevelt en Nueva York y yera la meyor amiga de la so hermana menor Corinne. Foi la primer compañera de xuegos de T.R. fuera de la so familia inmediata.

Ella y la so hermana Emily Tyler Carow (1865-1939) fueron criaes nun ambiente de confort y tradición. Un hermanito, Kermit (Febreru de 1860 - Agostu de 1860) morrió un añu antes de la so nacencia.

Na escuela de Miss Comstock, Edith adquirió esi toque propiu d'educación que yera tan necesariu a una nueva afecha d'aquella era. Rapaza sele, qu'amaba la llectura, yera frecuentemente la compañera de T.R. nes salíes de branu escontra Oyster Bay, Long Island; pero esto terminó cuando él matriculóse en Harvard. Anque ella asistió a la so boda con Alice Hathaway Lee en 1880, les sos vides dixebrar hasta 1885.

Matrimoniu y familia editar

Un añu dempués de la muerte de la so esposa, T.R. realcontrar con Edith en casa de la so hermana. Empezaron a trate de nuevu; el 17 de payares de 1885, él propúnxo-y matrimoniu y ella aceptó. Sicasí, por motivos d'apariencies, el mozu viudu retrasó l'anunciu.

 
Edith nel so escritoriu.
 
La Familia Roosevelt en 1903.

A la edá de 28 años Roosevelt casar en segundes nupcias con Edith Carow, de 25, el 2 d'avientu de 1886, na ilesia St. George, Hanover Square, en Londres, Inglaterra. El día de la boda -un acontecimientu ensin enforma ruiu y pocos convidaos- la borrina londinense yera tan trupa qu'enllenaba la ilesia. El noviu yera visible, sicasí, yá que llevaba guantes de color naranxa. El padrín de bodes foi Cecil Arthur Spring-Rice, más tarde embaxador británicu nos Estaos Xuníos mientres la Primer Guerra Mundial.

Dempués d'una lluna de miel de 15 selmanes de xira por Europa, los recién casaos fueron vivise nuna casa en Sagamore Hill, en Oyster Bay. La Sra Roosevelt, reservada y eficiente, alministraba'l presupuestu familiar. Al traviés de la intensamente activa carrera de TR, la so vida familiar permaneció cercana y deliciosa.

En adición a la fía de la so primer esposa Alice Lee Roosevelt, la pareya tuvo cuatro fíos y una segunda fía:

Primer dama de los Estaos Xuníos editar

Dempués del asesinatu de William McKinley, la Sra Roosevelt asumió los sos nuevos deberes de Primer Dama cola so carauterística dignidá. Ella aportunaba en caltener la intimidá d'una familia qu'atraía l'atención de toos, y trató de caltener a los reporteros fora del so dominiu. El públicu, arriendes d'ello, oyó de la puxanza del so calter, del so certeru xuiciu, y del so eficiente manexu del llar.

Como Primer Dama, convirtió les receiciones selmanales en musicales, remocicó la Casa Blanca, a un costo de $475,000, convirtiéndola no que'l Presidente describió como "una habitáculo simple y dignu pa la cabeza de la República". Mientres l'alministración de T.R. la Casa Blanca yera indiscutiblemente el centru social del país. Más allá de les ocasiones formales, les pequeñes festividaes xuntaben homes distinguíos y muyeres de delles procedencies. Tres evento familiares yeren d'interés: el debú de la "Princesa Alice" en 1902, el matrimoniu de la "Princesa Alice" con Nicholas Longworth y el debú de Ethel. Un ayudante perceptivu describía a la Primer Dama como "la anfitriona siempres xentil y d'altu llinaxe; siempres sonriente a quien se-y averara, sicasí nunca crítica del ignorante, tolerante siempres de les pequeñes insinceridades de la vida política".

Últimos años editar

Dempués de la muerte del so maríu en 1919, viaxaba al estranxeru pero siempres retornaba a Sagamore Hill como'l so llar. Hasta'l final, caltuvo'l so interés nel Gremiu de Cordureres, una organización caritativa qu'aprovía de ropa a los probes, y nel trabayu de la Ilesia de Cristu de Oyster Bay. Estableció una segunda residencia nel ancestral pueblu de la familia Tyler en Brooklyn, Connecticut. La Sra Roosevelt tornó del so retiru en 1932 y pronunció un discursu en favor de Herbert Hoover na so campaña pola releición, y de fechu faciendo campaña contra'l so sobrín políticu Franklin Delano Roosevelt.

Nunca s'esmoleció pola so sobrina Eleanor y nun quixo vela convertise en Primer Dama.

Morrió na so casa de Oyster Bay en Nueva York el 30 de setiembre de 1948, a la edá de 87 años y foi soterrada nel campusantu Youngs Memorial de la mesma llocalidá.

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: Encyclopædia Britannica Online. Identificador Encyclopædia Britannica Online: biography/Edith-Roosevelt. Apaez como: Edith Roosevelt. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 Afirmao en: Kindred Britain.

Enllaces esternos editar


Predecesor:
Jennie Tuttle Hobart
Segunda Dama d'Estaos Xuníos
1901–1901
Socesor:
Cornelia Cole Fairbanks
Predecesor:
Día Saxton McKinley
Primer Dama d'Estaos Xuníos
1901–1909
Socesor:
Helen Herron Taft