Ismael González Arias

escritor asturianu

Ismael María González Arias (1958Uviéu) ye ún de los escritores más prolíficos y polémicos (nos sos artículos de prensa) del panorama lliterariu asturianu. Diplomáu en Profesoráu d'Educación Xeneral, enxamás trabayó de maestru, faciéndolo como vendedor de periódicos, camareru, guaje na construcción o ayudante mineru. Máster en Márqueting y Comunicación Multimedia, especialista en Xestión Cultural y Territoriu, y diplomáu en Xestión d'Instituciones Artístiques y Culturales, presidió l'Asociación Profesional de Xestores Téunicos de Cultura d'Asturies y ye anguaño direutor de la Casa de Cultura "Teodoro Cuesta" de Mieres.

Ismael González Arias
Vida
Nacimientu Uviéu1958 (65/66 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
asturianu
Oficiu escritor
Premios
Cambiar los datos en Wikidata

Trabayando na mina publica'l so trabayu Fálame, fála-y, primer manual d'aprendizaxe comunicativu de la llingua asturiana, emplegáu a lo llargo d'años nel enseñu de la llingua asturiana p'adultos.

Tola so obra, incluyida la ficción, ta de dalguna manera entellazada, siendo una crónica del tiempu del que fala. Asina, El cuartu negociu (1993) treslládanos a la guerra de los Balcanes con un personaxe que vuelve aparecer en El tiempu de Manolo (2005), biografía personal de lo que fueran los años setenta, un periodu marcáu pol fin de la dictadura y el fin del mundu rural. Na so última novela, En busca de Xovellanos (2006), realiza una incursión na novela histórica como una manera de regresar a los oríxenes del tiempu presente, con personaxes españoles y foranos que revisen el conceptu d'España percorriendo'l so territoriu detrás de Gaspar Melchor de Xovellanos, en plena ocupación francesa a primeros del sieglu XIX.

El so trabayu más valoráu a nivel críticu ta rellacionáu cola música asturiana, tanto como compositor, productor o críticu musical.

Cuenta con páxina propia en [www.ismael.org] na que s'afayen dellos de los sos trabayos sobre música y artículos periodísticos, como los correspondientes a la serie de L'Asturies Cismontana y del siguimientu de la película Pídele cuentas al Rey, de José Antonio Quirós.

Premios editar

Publicaciones editar

Antoloxíes (con otros autores) editar

Otros llibros editar

Prensa editar

Traducciones teatrales editar

Producciones musicales editar

Espectáculos musicales editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar