Minnesota Timberwolves

Minnesota Timberwolves ye un equipu de baloncestu que xuega na NBA, y tien la so sede en Minneapolis, perteneciente al estáu de Minnesota. Entraron na lliga tres la espansión de 1989. Con anterioridá, la ciudá fuera sede de los míticos Minneapolis Lakers, anguaño en Los Angeles.

Minnesota Timberwolves
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu club de baloncestu
Fundáu en1989
Propietariu Bandera de Estaos Xuníos d'América Glen Taylor
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Tom Thibodeau
Categoría National Basketball Association
Instalaciones
Estadiu Target Center
Capacidá 19 356
Inaugurao 13 och 1990
Dueñu de Glen Taylor
Uniforme
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Pabellones editar

Historia editar

Entamos editar

El baloncestu profesional tornó a Minneapolis en 1987, cuando la NBA concedió una de los dos nueves franquicies (xunto con Orlando Magic) a los propietarios orixinales Marv Wolfenson y Harvey Ratner pa empezar a xugar na temporada 1989-90. Conocíos como los Timberwolves, l'equipu debutó'l 3 de payares de 1989 perdiendo ante Seattle SuperSonics por 106-94.

 
El Metrodome foi'l primer pabellón del equipu.

Cinco díes más tarde estrenaríense nel so pabellón el Metrodome cayendo con Chicago Bulls por 96-84. Dos nueches dempués, los Timberwolves ganaríen el primer partíu na so historia, batiendo a Philadelphia 76ers en casa por 125-118 el 10 de payares de 1989. Los Wolves, lideraos por Tony Campbell con un permediu de 23.2 puntos per partíu, remató con un balance de 22-60 nel últimu llugar de la División Mediu Oeste. El 17 d'abril de 1990 consiguióse'l tercer meyor rexistru d'espectadores nun pabellón de la NBA, asistiendo 49.551 al Metrodome pa ver perder al so equipu ante Denver Nuggets por 99-88 nel postreru partíu de los Wolves en casa de la temporada.

Na siguiente campaña la franquicia camudar al Target Center, ganando 29 partíos y despidiendo al entrenador Bill Musselman. Col so socesor Jimmy Rodgers, ex-entrenador de Boston Celtics, l'equipu nun ameyoró, rematando col peor rexistru de la lliga, 15-67. Mientres los siguientes años, l'equipu nun supo salir de la mediocridá na que taba sumida, ya inclusive se refugó per parte de la NBA un movimientu a la ciudá de New Orleans en 1994. Glen Taylor mercó l'equipu y nomó direutor xeneral a Kevin McHale.

La era de Kevin Garnett, los meyores años de la franquicia (1996-2004) editar

1996-2000 editar

Nel Draft de 1995, los Timberwolves escoyeron a Kevin Garnett y ficharon a Flip Saunders como entrenador. Amás, Christian Laettner foi trespasáu xunto con Sean Rooks a Atlanta Hawks por Andrew Lang y Spud Webb, y el novatu Donyell Marshall foi a parar a Golden State Warriors en cuenta de Tom Gugliotta un añu antes. Con esti nuevu bloque y el prometedor Garnett, que permedió 10.4 puntos na so primer temporada na lliga, los Wolves remataron quintos na so división y llograron un balance de 26-56.

En 1996, l'equipu trespasó los derechos de Ray Allen a Milwaukee Bucks polos de Stephon Marbury, añadiendo un gran anotador a la plantía pa complementase con Garnett. Esa temporada, Garnett y Gugliotta convertir nos primeros xugadores del equipu en ser escoyíos p'apostar l'All-Star Game, amás de consiguir la clasificación a playoffs per primer vegada en llogrando un balance de 40-42. Sicasí, la participación de los T-Wolves na postemporada foi fugaz al cayer en primer ronda con Houston Rockets en trés partíos. La franquicia tamién decidió dar una nueva imaxe, añadiendo'l negru a los colores y sustituyendo el logo orixinal por un llobu gruñendo arrodiáu de seis árboles.

En 1997, Garnett permedió 18.5 puntos y 9.6 rebotes per partíu, xaciándose colos grandes ala-pívots de la NBA, ente que Marbury llogró unos positivos 17.7 puntos y 8.6 asistencies de permediu. A pesar de la baxa por mancadura de Gugliotta a metá de temporada, los Timberwolves realizaron la so primer temporada positiva (45-37) y aportaron a playoffs per segundu añu consecutivu. Ante Seattle SuperSonics en primer ronda, l'equipu llogró la so primer victoria en postemporada, anque volvieron cayer esaniciaos de nuevu a les primeres de cambiu. En 1998, los Wolves roblaron un contratu a Garnett ensin precedentes; 6 años, 126 millones de dólares.

Por cuenta de l'alta ficha de KG, los Timberwolves nun podíen caltener a Gugliotta y a Marbury, y tarreciendo que pidieren contratos similares al de Garnett, dexaron l'equipu. Minnesota volvió aportar a los playoffs, en rematando la temporada regular del zarru patronal con un balance de 25-25. Per tercer vegada consecutiva, volvíen ser ganaos en primer ronda, nesta ocasión en manes de San Antonio Spurs.

Nel Draft de 1999, los Wolves escoyeron al madrilanu de nacencia Wally Szczerbiak. Na so primer temporada na NBA convertir nel tercer máximu anotador del equipu con 11.6 puntos per partíu. Lideráu por Kevin Garnett y los sos 22.9 puntos y 11.8 rebotes per nueche, los Timberwolves llograron per primer vegada na so historia algamar les 50 victories, tercer meyor balance de la so división. En playoffs enfrentar a Portland Trail Blazers, cayendo esaniciaos de nuevu en primer ronda.

2000-2004 editar

 
Kevin Garnett, MVP de la temporada 2003-04.

Nel branu de 2000, la desgracia visitó a los Timberwolves cola muerte n'accidente de tráficu del xugador Malik Sealy. Tamién nesa temporada, l'equipu robló un alcuerdu secretu col aleru Joe Smith, violando con ello'l tope salarial por franquicia y siendo sancionáu pola lliga con cinco años ensin poder escoyer nel draft, 3.5 millones de dólares y un añu de castigu pal direutor xeneral Kevin McHale (Smith darréu roblaría como axente llibre con Detroit Pistons antes de tornar a los T-Wolves en 2001). A pesar de los problemes, los Timberwolves entraron en playoffs per quinta vegada consecutiva y, ensin que nada camudara, salieron posaos en primer ronda polos Spurs en cuatro partíos.

Na 2002-03, Garnett remató segundu na votación al MVP de la temporada tres promediar 23 puntos y 13.4 rebotes per partíu. Los Wolves, mentanto, consiguieron un rexistru de 51-31 y cuntando cola ventaya de campu per primer vegada na so historia enfrentar a Los Angeles Lakers en primer ronda de playoffs, siendo esaniciaos un añu más.

Na pretemporada de 2003, los Timberwolves reforzáronse fuertemente colos fichaxes de Latrell Sprewell y la base Sam Cassell, y desfacer de los veteranos Joe Smith y Terrell Brandon.

Mientres la temporada 2003-04, Minnesota convertir nel equipu a bater na Conferencia Oeste, terminando la campaña en primer posición con un balance de 58-24. Per primer vegada, superaron la primer ronda de playoffs esaniciando a Denver Nuggets, y darréu faciendo lo mesmo con Sacramento Kings en siete duros partíos. En llegando a les Finales de Conferencia, los Lakers fueron los encargaos de dar per rematada la escelente temporada que l'equipu realizó. Dende esi día, los Wolves nun volvieron xugar un partíu de postemporada. Garnett consagróse como MVP de la temporada permediando 24.2 puntos, 13.9 rebotes y 5 asistencies per alcuentru.

Cayente (2004-2007) editar

 
Timberwolves nun partíu nel Target Center frente a los Milwaukee Bucks en 2005

Na temporada 2004-05, l'equipu caltuvo'l mesmu bloque de la campaña anterior, pero por cuenta de disputes económiques y quexes de los xugadores clave Sprewell y Cassell, amás de Troy Hudson, l'entrenador Flip Saunders foi sustituyíu a metá de temporada y foi sustituyíu pol direutor xeneral McHale. La temporada foi fracasu, yá que nun s'algamar los playoffs per primer vegada n'ocho años a pesar de terminar con un récor positivu de 44-38.

Mientres el branu de 2005, los Wolves y McHale empezaron la busca d'un nuevu entrenador xefe. El 17 de xunu anuncióse'l fichaxe de Dwane Casey, asistente del entrenador nos SuperSonics. Convertir nel séptimu entrenador na historia de la franquicia. Nel Draft, los Wolves escoyeron al escolta Rashad McCants de North Carolina na decimocuarta posición, y en segunda ronda, Bracey Wright d'Indiana.

En pretemporada, peracabóse'l trespasu de Cassell a Los Angeles Clippers por Marko Jarić y Lionel Chalmers. Tamién se fichó como axente llibre a Nikoloz Tskitishvili. Yá a mediaos de temporada, Wally Szczerbiak, Dwayne Jones, Michael Olowokandi y una futura primer ronda de draft foi unviáu a Boston Celtics en cuenta de Ricky Davis, Mark Blount, Justin Reed, Marcus Banks y dos eleiciones de segunda ronda de draft. El mesmu día, el conxuntu desfíxose tamién de Tskitishvili mandándo-y a Phoenix Suns por una segunda ronda de draft de 2006.

Los Timberwolves escoyeron al futuru Rookie del Añu, la base Brandon Roy, na sesta posición del Draft de 2006. Darréu, foi trespasáu a Portland Trail Blazers en cuenta de los derechos de Randy Foye, séptima eleición del draft, y dineru. Tamién escoyeron a Craig Smith nel puestu 36, cuayando una gran temporada y siendo nomáu a posteriori nel segundu meyor quintetu de rookies (Foye dir nel primeru).

El 23 de xineru de 2007, Casey foi despidíu, dexando l'equipu con un balance de 53-69 tres una temporada y media. Los Timberwolves remataron la campaña con un murniu 32-50 (20-20 con Casey y 10-30 con Randy Wittman, el so sustitutu).

A final de temporada Kevin Garnett confirmaba'l so fichaxe polos Boston Celtics, los Timberwolves recibieron a cambéu, a Al Jefferson, Ryan Gomes, Sebastian Telfair, Gerald Green y Theo Ratliff. Minnesota despidíase asina del xugador más emblemáticu de la historia de la franquicia, y empecipiaba una nueva era de la cual Jefferson convertir nel xugador franquicia.

Etapa post-Garnett (2007-2010) editar

El trespasu de Garnett a Celtics convertir nel que mayor númberu de xugadores arreyó na historia de la NBA. Esi branu, unviaron a Mike James y Justin Reed a Houston Rockets por Juwan Howard. N'ochobre, un trespasu con Miami Heat llevó a Ricky Davis y Mark Blount al club de Florida en cuenta d'Antoine Walker, Michael Doleac, Wayne Simien y una futura primer ronda de draft.

La temporada escurrió como se prevía: pésima. Los Wolves empezaron con un 0-5 de global, acabando con un global de 22-60, anque l'equipu presentaba chispes de talentu, sobremanera per parte del xugador franquicia, Al Jefferson.

Tres el draft del 2008, los Timberwolves trespasaron a O.J. Mayu, Antoine Walker, Greg Buckner y Marko Jaric a Memphis Grizzlies en cuenta de Kevin Love, Mike Miller, Jason Collins y Brian Cardinal. Esi añu, el club celebró'l so 20 aniversariu con nuevu logo y equipación. N'avientu de 2008, tres una abuitada derrota contra Los Angeles Clippers, l'entrenador de los Wolves, Randy Wittman, foi despidíu y reemplazáu por Kevin McHale. Los Wolves remontaron y acabaron en xineru con un 10-4. Sicasí, una inoportuna mancadura de Jefferson fizo que los Wolves nun acabaren en playoffs, acabando con un global de 24-58.

Pa la 2008-09, los Wolves inclusive empioraron, acabando con un 15-67, segundu peor resultancia na NBA d'esi añu, solo por detrás de los New Jersey Nets. En xunu de 2009 confirmóse que McHale nun siguiría como entrenador de Minnesota, siendo reemplazáu por Kurt Rambis.

La 2009-10 nun supunxo nenguna meyora pa los Wolves, qu'acabaron con 15-67, y de nuevu, postreros de la Conferencia Oeste. En xunetu de 2010, los Wolves trespasaron al xugador franquicia, Al Jefferson, a los Utah Jazz pol griegu Kosta Koufos y dos futures primeres rondes de draft.

La irrupción de Kevin Love (2010-2014) editar

 
Kevin Love, ex-xugador franquicia de los Wolves.

En xunetu de 2010, los Wolves recibieron a Michael Beasley procedente de Miami Heat. En payares, Kevin Love desatapóse anotando 31 punto ante New York Knicks. Esa temporada, Love foi llamáu al All-Star Game de la NBA 2011, el primer xugador de los Wolves en dir al All-Star dende Kevin Garnett en 2007. En marzu de 2011, Love consiguió'l so 52 doble-doble ante Houston Rockets, superando la marca de Moses Malone. En febreru, los Wolves trespasaren a Corey Brewer y Kosta Koufos a New York Knicks por Anthony Randolph y Eddy Curry, nun trespasu a tres bandes que llevó a Carmelo Anthony a los Knicks. Magar la irrupción de Love, los Wolves acabaron con un 17-65 y los postreros de la conferencia.

Nel draft de la NBA 2011, los Wolves facer con Derrick Williams y finalmente llograron a Ricky Rubio procedente del FC Barcelona español. Los Wolves tamién trespasaron a Jonny Flynn y a Donatas Motiejūnas a Houston Rockets en cuenta de Brad Miller y les eleiciones de draft Nikola Mirotic y Chandler Parsons, amás d'una futura primer ronda de draft. Darréu los Wolves devolvieron a Parsons a los Rockets y trespasaron los derechos de Mirotic a Chicago Bulls por Norris Cole y Malcolm Lee. En xunetu de 2011, los Wolves despidieron a Kurt Rambis, y en setiembre foi anunciáu como nuevu entrenador Rick Adelman.

La temporada 2011-12 empezó con bien bones sensaciones pa los Wolves, col lideralgu de Kevin Love y l'irrupción de Ricky Rubio que se desatapó como unu de los meyores rookies del añu; sicasí, la inoportuna mancadura de Rubio en marzu de 2012 contra Los Angeles Lakers y les mancadures d'importantes xugadores como Michael Beasley o Nikola Peković lastraron enforma al equipu, qu'acabó con un 26-40 y fora de playoffs.

 
Ricky Rubio llegó a los Wolves en 2011.

Pa la 2012-13, los Wolves ficharon llibres a los rusos Andréi Kirilenko y Aleksej Švei, tamién a Chase Budinger, Louis Amundson, Greg Stiemsma y recuperaron al retiráu Brandon Roy. De la mesma, coláronse Wayne Ellington, Wesley Johnson y Brad Miller, amás d'amnistiar al serbiu Darko Miličić. A principios de temporada, los Wolves nun cuntaron colos dos estrelles principales, Love y Rubio, dambos mancaos. Tres 5 partíos, Roy volvió sufrir mancadures na rodía, quedando, de nuevu, la so carrera NBA nel aire. Budinger tamién sufrió una grave mancadura, dexándo-y media temporada nel dique secu. N'avientu, Rubio tornó tres la so llarga mancadura de ligamento ante los Mavericks, pero Love recayó de la so mancadura y perdióse la mayor parte de la temporada, en xunto, foi una temporada con bien mala suerte pa los Wolves, pos casi tolos xugadores cayeron mancaos en dalgún momentu de la mesma.

Pa la 2013-14 los Wolves despidíen al mánager David Kahn (el cual destacara por realizar desacertaes eleiciones de draft como Jonny Flynn, Wesley Johnson o Derrick Williams) y contrataben a Flip Saunders, al empar qu'escoyíen a Shabazz Muhammad nel draft. Como fichaxes llegaben llibres Kevin Martin y el pívot Ronny Turiaf. A metá de temporada, los Wolves unviaben a Derrick Williams a Sacramento Kings por Luc Richard Mbah a Moute.

Nueva etapa con Andrew Wiggins y Karl-Anthony Towns (2014-presente) editar

El 25 d'agostu de 2014 Kevin Love ye tresferíu nun trespasu a 3 bandes a Cleveland Cavaliers en cuenta d'Andrew Wiggins y Anthony Bennett provenientes de los Cavs y Thaddeus Young proveniente de Philadelphia 76ers, ente que los Sixers adquieren a Luc Mbah a Moute, Alexey Shved y una futura primer ronda del Draft 2015. Con esti movimientu los Wolves apostaben al futuru de los sos xugadores, principalmente al de Wiggins yá que ye consideráu una de les máximes promeses de la NBA.

Nel 2015 los Wolves consiguen la 1 eleición del draft de la NBA, onde escoyeron al dominicanu Karl-Anthony Towns de la universidá de Kentucky. n'ochobre a la franquicia informóse-y de que'l so entrenador Flip Saunders finara. Nel so honor los Wolves usaron el so nome na so camiseta mientres tola temporada. Y entrenador interín Sam Mitchell fíxose cargu de la direición del equipu.

Na temporada 2015/2016 los Wolves terminaríen con un récor de 28 victories 54 derrotes un récor negativu que-yos torga tar en Playoffs de nuevu pero había daqué positivu Andrew Wiggins terminó la temporada con más de 20 puntos per xuegu y Karl-Anthony Towns con 18 puntos y 10 rebotes, siendo'l Rookie del Añu de la NBA.

En 2016 los Wolves despidieron al so entrenador Sam Mitchell y ficharíen a Tom Thibodeau, y na quinta ronda del draft escoyeron a Kris Dunn

Na temporada 2016/2017 los Wolves, de nuevu, quedar ensin playoffs con un récor de 31/51. Aun así, viose la meyora de Zach LaVine, Andrew Wiggins y Karl-Anthony Towns, toos permediando más de 20 puntos per partíu mientres la temporada, pero nun foi abondu.

En 2017, nel draft de la NBA, los Wolves trapasaron a Zach LaVine, Kris Dunn y la séptima ronda del draft pola estrella de los Chicago Bulls Jimmy Butler y l'eleición númberu 16 del draft onde escoyeron al pívot Justin Patton. Mientres l'axencia llibre los Wolves moviéronse bien y trespasaron a la so base titular Ricky Rubio por una eleición del draft del 2018 a los Utah Jazz. Tamién se fixeron con Jeff Teague, Taj Gibson y Jamal Crawford.

Trayeutoria editar

Temporada G P % Play-offs Resultaos
Minnesota Timberwolves
1989-90 22 60 .268
1990-91 29 53 .354
1991-92 15 67 .183
1992-93 19 63 .232
1993-94 20 62 .244
1994-95 21 61 .256
1995-96 26 56 .317
1996-97 40 42 .488 Pierde 1ᵉʳ Ronda Houston 3, Minnesota 0
1997-98 45 37 .549 Pierde 1ᵉʳ Ronda Seattle 3, Minnesota 2
1998-99 25 25 .500 Pierde 1ᵉʳ Ronda San Antonio 3, Minnesota 1
1999-00 50 32 .610 Pierde 1ᵉʳ Ronda Portland 3, Minnesota 1
2000-01 47 35 .573 Pierde 1ᵉʳ Ronda San Antonio 3, Minnesota 1
2001-02 50 32 .610 Pierde 1ᵉʳ Ronda Dallas 3, Minnesota 0
2002-03 51 31 .622 Pierde 1ᵉʳ Ronda LA Lakers 4, Minnesota 2
2003-04 58 24 .707 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Minnesota 4, Denver 1
Minnesota 4, Sacramento 3
LA Lakers 4, Minnesota 2
2004-05 44 38 .537
2005-06 33 49 .402
2006-07 32 50 .390
2007-08 22 60 .268
2008-09 24 58 .280
2009-10 15 67 .183
2010-11 17 65 .207
2011-12 26 40 .394
2012-13 31 51 .378
2013-14 40 42 .488
2014-15 16 66 .195
2015-16 29 53 .354
2016-17 31 51 .378
Totales 819 1267 .392
Playoffs 17 30 .362

Númberos retiraos editar

Entrenadores editar

Non. Nome Años G P % G Partíos Playoffs
1 Bill Musselman 1989-91 51 113 .311 164 -
2 Jimmy Rodgers 1991-93 21 90 .189 111 -
3 Sidney Lowe 1993-94 33 102 .244 135 -
4 Bill Blair 1994-96 27 75 .265 102 -
5 Flip Saunders 1996-2005 411 326 .558 737 1997-2004
6 Kevin McHale 2005 19 12 .613 31 -
7 Dwane Casey 2005-07 53 65 .449 118 -
8 Randy Wittman 2007-2008 38 105 .266 143 -
9 Kevin McHale 2008-2011 7 10 .411 17 -
10 Rick Adelman 2011-2014 97 133 .421 230 -
11 Flip Saunders 2014-2015 16 66 .195 - -
12 Sam Mitchell 2015-2016 29 53 .353 82 -
13 Tom Thibodeau 2016- 31 52 .378 - -
26 años total 1989- 802 1200 .401 2002 1997-2004

Premiu editar

Tercer Meyor Quintetu de la NBA

Meyor quintetu defensivu de la NBA

Segundu meyor quintetu defensivu de la NBA

Meyor quintetu de rookies de la NBA

Referencies editar

Enllaces esternos editar