Cleveland Cavaliers

Cleveland Cavaliers (tamién conocíos como Cavs) ye un equipu profesional de baloncestu de la NBA con sede en Cleveland, Ohio. Apuesten los sos partíos como llocal dende 1994 nel Quicken Loans Arena, un estadiu con capacidá pa 20.562 espectadores. Ganaron el so primer títulu de la NBA na temporada 2015-16.

Cleveland Cavaliers
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Coordenaes 41°29′47″N 81°41′17″W / 41.496389°N 81.688056°O / 41.496389; -81.688056
Datos
Tipu club de baloncestu
Fundáu en1970
Propietariu Bandera de Estaos Xuníos d'América Dan Gilbert (es) Traducir
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América J. B. Bickerstaff (es) Traducir
Mascota Moondog (en) Traducir
Categoría National Basketball Association
Instalaciones
Estadiu Rocket Mortgage FieldHouse
Dueñu de Dan Gilbert (es) Traducir
Uniforme
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Arenas editar

Historia editar

Primeros años editar

Los Cavaliers empezaron xugando na NBA en 1970, siendo propietariu del equipu Nick Mileti. Daquella, xugaben los sos partíos como llocal nel Cleveland Arena y yeren entrenaos por Bill Fitch. Na so primer temporada llograron un balance de 15 victories por 67 derrotes. N'escoyendo nel Draft de 1970 col númberu 1 a Austin Carr, empezaron a construyir l'equipu en redol a él. Sicasí, les continues mancadures que -y asediaron fueron una torga por que se convirtiera nun xugador de la élite.

Les siguientes temporaes fueron meyores pa los Cavaliers, qu'añu a añu diben reforzándose con xugadores como Bingu Smith, Jim Chones, Jim Cleamons y Dick Snyder. Cleveland consiguió un récor de 23-59 na so segunda temporada na NBA, siguiendo con un 32-50 na 1972-73 y con un pequeñu baxón na 1973-74: 29-53. En 1974, l'equipu camudar a xugar al Coliseum de Richfield, alcontráu en Summit County. Esi añu, remataron con un 40-42, quedando a un pasu d'apostar los playoffs per primer vegada.

Na campaña 1975-76, con Carr, Smith, Chones, Snyder, l'acabante adquirir Nate Thurmond, y Fitch liderando al equipu nos banquinos, los Cavs completaron un 49-33, siendo'l meyor récor de la División Central, entrando en playoffs y con Fitch recibiendo'l premiu al Meyor Entrenador del Añu.

Na primer ronda esaniciaron a Washington Bullets por 4-3. Por causa de delles aiciones ventureres y canastes nos postreros segundos, la serie foi conocida como "El Milagru de Richfield". Sicasí, por cuenta de les mancadures, cuantimás la de Jim Chones, los Cavs cayeron nes Finales del Este ante Boston Celtics.

Cleveland ganó 43 partíos les dos temporaes siguientes (1976-77 y 1977-78), pero en dambes fracasaron na postemporada. Tres un balance de 30-52 na campaña 1978-79, Fitch dexó l'equipu. Al añu siguiente, con Stan Albeck como entrenador, los Cavs collecharon 37 victories y 45 derrotes, polo que'l propietariu orixinal Mileti vendió les sos aiciones a Joe Zingale, nuevu dueñu del equipu.

En 1980, tres unos meses, Zingale vendió l'equipu al magnate Ted Stepien. Nun principiu, Stepien quixo renombrar l'equipu faciéndolo llamar "Ohio Cavaliers", ente que'l plan incluyía xugar los sos partíos de casa non solo na zona d'Ohio, sinón tamién en Buffalo, Nueva York y Pittsburgh, Pennsylvania.

Pero los Cavs volvíen ser unu de los peores equipos de la NBA, collechando un 28-54 na temporada 1980-81, y un paupérrimo 15-67 al añu siguiente. Na 1981-82 perdió los 19 postreros partíos de la campaña, y xunto colos 5 primeros de la siguiente, formaron con 24 la mayor racha de derrotes de la historia de la lliga. Anque l'equipu ameyoró tímidamente con un 23-59, el sofitu local tocó definitivamente fondu, permediando tan solo 3.900 espectadores nun pabellón que caben más de 20.000. Stepien amenació con llevar l'equipu a la ciudá de Toronto, pero los hermanos George Gund y Gordon Gund mercaron la franquicia a mediaos de los 80 y decidieron caltener al equipu en Cleveland. Toronto, ello ye que consiguiría'l so propiu equipu en 1993, colos Raptors.

Del visu al ocaso editar

En 1986, so la propiedá de los hermanos Gund, l'equipu adquirió, por aciu trespasos o eleiciones de draft, a Brad Daugherty, Mark Price, Ron Harper y Larry Nance. Aqulos xugadores (sacante Harper, que foi trespasáu a Los Angeles Clippers en cuenta de los derechos de Danny Ferry), formaron el corazón del equipu, baxu tutelar del entrenador Lenny Wilkens, quien lideró al equipu a ocho temporaes algamando los playoffs en nueve años, incluyendo tres campañes de 50 o más victories.

Sicasí, en 1989, los Cavs fueron esaniciaos de los playoffs en primer ronda por Chicago Bulls. Nel cuartu alcuentru de la serie, Cleveland consiguió ganar 108-105 a los Bulls igualando la serie a 2. La ventaya de campu yera pa los Cavs. Yá nel quintu y definitivu partíu, Michael Jordan llogró anotar una canasta na bocina sobre Craig Ehlo y esaniciar a los Cavs nel últimu sollutu. Con "El Tiru", como se conoció a la canasta, punxo la eliminatoria 3-2 a favor de los "toros", y ta considerada una de los meyores buzzer-beaters (canastes sobre la bocina) de tolos tiempos. Pero'l visu del ésitu del equipu ver na temporada 1991-92, na que los Cavs consiguieron un balance de 57-25 y avanzaron a les Finales de Conferencia, cayendo esaniciaos con Chicago (4-2).

 
Quicken Loans Arena (antes Gund Arena), pabellón de los Cavs dende 1994.

A partir d'entós, los Cavs entraron nun periodu de decadencia. Coles retiraes y marches de Nance, Daugherty y Price, l'equipu perdió parte del so predominiu y nun foi capaz de llegar más allá de la primer ronda de playoffs na mayoría de les siguientes temporaes. Na campaña de 1992-93, l'equipu llogró un 54-28, pero foi esaniciáu polos Bulls nes Semifinales de Conferencia, por un humillante 4-0. Tres ello, Lenny Wilkens colar a Atlanta Hawks.

Mike Fratello foi l'encargáu d'asoceder a Wilkens na temporada 1993-94. Los Cavs convertir n'unu de los meyores equipos defensivos de la lliga sol lideralgu de la so base Terrell Brandon. N'ataque, sicasí, l'equipu flojeaba más, siendo lentos y controlando el tempo del xuegu en tou momentu. Anque nun tuvieren problemes p'algamar la postemporada, l'equipu nun superaba la primer ronda.

En 1994, l'equipu camudar al pablellón Gund Arena, nel centru de la ciudá, onde cabíen 20.562 espectadores. En 1997 fixo de anfitrión pal All-Star Game, amás de para'l nomamientu de los 50 meyores xugadores de la historia de la NBA.

Darréu, los xugadores Shawn Kemp, Ricky Davis y Zydrunas Ilgauskas dieron más calidá al equipu, anque ensin llograr l'ésitu. Tres la temporada 1998-99, Fratello foi despidíu de los Cavs.

Delles temporaes consecutives fixeron cayer a los Cavs a les fondures de la lliga, convirtiéndose nun equipu de llotería de draft. Tres otra campaña decepcionante na 2002-03, los Cavs consiguieron el númberu 1 del Draft de 2003, escoyendo a LeBron James, procedente del institutu.

LeBron James; la nueva esperanza editar

 
LeBron James, tou un ídolu en Cleveland.

James convirtióse rápido nuna estrella local, yá que xugó al baloncestu nel institutu St. Vincent - St. Mary, en Akron, una llocalidá cercana a Cleveland. La temporada 2003-04 ufiertaba munches esperances, con James convirtiéndose nun xugador dominante, y ganador del premiu Rookie del Añu per delantre de Carmelo Anthony.

La 2004-05 entá prometía más. James asitióse definitivamente na élite de la lliga, aumentando los sos permedios en puntos, rebotes, asistencies y porcentaxes. A pesar de la marcha de Carlos Boozer por circunstancies dudoses, James formó con Ilgauskas y Drew Gooden el corazón del equipu. Tres un principiu de temporada prometedor, empezaron a perder partíos y a baxar puestos con cierta rapidez, apeligrando inclusive los playoffs. Finalmente, colos despidos del entrenador Paul Silas y el xeneral mánager Jim Paxson, l'equipu quedóse fora de la postemporada empatando nel octavu puestu con New Jersey Nets.

El branu de 2005 vio munchos cambeos nel equipu de los Cavs. Con nuevu entrenador, Mike Brown, y nuevu xeneral mánager, l'ex-xugador del equipu Danny Ferry, encaraben una temporada qu'apuntaba ser más esitosa. Larry Hughes, Donyell Marshall y Damon Jones incorporáronse como axentes llibres. Tou ello taba lideráu por LeBron James, el consideráu socesor de Michael Jordan.

En marzu, los Cavaliers llograron la so primer apaición en playoffs dende 1998. Remataron cuartos na Conferencia Este y enfrentáronse en primer ronda contra Washington Wizards. Tres los dos primeros partíos, la serie taba igualada, pero nel tercer alcuentru apaeció James a falta de 5.7 segundos p'anotar la canasta decisiva. El cuartu partíu foi pa los Wizards, qu'empataben de nuevu la eliminatoria. Cola serie de nuevu en Cleveland, los Cavs lleváronse la victoria por 121-120, con una apasionante prórroga na que James decidió'l partíu a falta de 0.9 segundos pal final. Nel sestu alcuentru tamién se llegó a la prórroga, gracies a un triple final de Gilbert Arenas. Pero nel tiempu suplementariu, Damon Jones anotó un tiru nos momentos finales que daba'l partíu y l'eliminatoria a los Cavs. Per primer vegada en 13 años, avanzaben a les Semifinales de Conferencia.

En segunda ronda, ante Detroit Pistons, los Cavs perdíen los dos primeros partíos, pero, de manera increíble, daben la vuelta a la eliminatoria ganando los trés siguientes, incluyíu unu nel Palace of Auburn Hills. Sicasí, perdieron el sestu alcuentru en casa y nel séptimu y definitivu, los Pistons sentenciaron por 79-61. Na temporada 2006-07, la franquicia fizo historia clasificándose per primer vegada a unes Finales de la NBA. En Finales de Conferencia esaniciaron a los Pistons en seis partíos, vengándose de la derrota del añu anterior, con un James estelar. Yá nes Finales, unos Spurs lideraos pol base francés Tony Parker (MVP de les Finales) remataron el suañu de los Cavs barriéndo-yos fácilmente por 4-0.

Na temporada 2007-08, los Cavaliers fueron el tercer meyor equipu del Este, con 45 victories y 37 derrotes, y fueron esaniciaos nel séptimu partíu de la semifinal de Conferencia, polos Boston Celtics, por 4 victories a 3.

 
Guitarra de los Cavaliers enfrente del Salón de la Fama del Rock & Roll.

Los Cavaliers tuvieron la meyor temporada regular de la so historia en 2008-2009, con 66 victories y 16 derrotes, amás quedáronse a un partíu del meyor récor de partíos como llocal na historia de la lliga con 39-2, solo superáu polos Boston Celtics de 1986 que tuvieron una marca de 40-1. Lebron James coronaria una gran temporada recibiendo'l premiu al xugador más pervalible (MVP), el primeru na historia del equipu. Los playoffs teníen a los Cavaliers y a los Lakers como grandes candidatos al títulu y nes primeres rondes paso ensin problemes, primero venciendo a unos Pistons que veníen nun mal momentu 4-0 y en semifinales de conferencia barrieron colos Atlanta Hawks 4-0. Llegando bien fuertes a les finales de conferencia atopar col Orlando Magic quien llegaron en gran forma y fueron cimeres a Cleveland. Los Cavaliers perdieron la serie 2-4 nuna de les derrotes más dures que tuvo la franquicia. La temporada 2009-2010 ver rematar nuevamente na primer posición nel Este Con LeBron James consiguiendo nuevamente'l premiu al Xugador mas Pervalible. Nos Playoffs sicasí nun llograron pasar la semifinal de Conferencia perdiendo 2-4 colos Boston Celtics. Tres esta resultancia empezar a falar con muncha fuercia de la ida como axente llibre, fechu que finalmente asocedió con LeBron decidiendo colase al Miami Heat tomando la decisión nun pólemico programa especial televisivu de 1 hora. Situación que provocó la roxura de munchu siguidores del equipu. Tres esto la franquicia quedó abrasada teniendo qu'empezar el procesu de reconstrucción pa intentar volver ser un equipu competitivu.

El ocaso ensin LeBron James editar

L'equipu de Cleveland tres la partida de LeBron nun pudo llevantar cabeza, batiendo'l récor de mayor cantidá de derrotes consecutives nuna sola temporada ya igualando el récor de derrotes consecutives totales de 26 partíos.[1] Nesta mesma temporada, sufrió la mayor paliza de la historia de la temporada, contra Los Angeles Lakers 112 - 57.[2]

Tres la vergonzante temporada 2010-11, pa la 2011-12 los Cavaliers pretendieron reforzase, pa ello dispunxeron de dos Top-5 rondes del draft, onde escoyeron a Kyrie Irving y Tristan Thompson. Pel branu tamién roblaríen al israelín Omri Casspi procedente de Sacramento Kings y colaríase J.J. Hickson. En marzu, a última hora del mercáu de trespasos, los Cavaliers trespasaron a Ramon Sessions y Christian Eyenga a Los Angeles Lakers en cuenta de Luke Walton y Jason Kapono (esti postreru rápido cortáu).

Pa la 2012-13, los Cavaliers roblaron al axente llibre C.J. Miles, amás nel draft de 2012 escoyeron al escolta Dion Waiters y a la ala-pivot Tyler Zeller.

El regresu de LeBron editar

Dempués de sufrir una humillante derrota nes finales de 2014 ante San Antonio Spurs y al ver que los Cavaliers disponíen de 3 xugadores escoyíos como nᵘ 1 del Draft, LeBron decidió volver. N'escoyendo a Andrew Wiggins nel draft de 2014 como númberu 1, LeBron James, en calidá d'axente llibre, decidió volver a Cleveland. Los Cavaliers consiguieron a Kevin Love de Minnesota Timberwolves nun trespasu a tres bandes. L'equipu empezó mal la temporada pero en xineru consiguieron a Timofey Mozgov, J.R. Smith y Iman Shumpert.

Tres un insopináu entamu de temporada, los Cavs terminaron la temporada con un balance de 53-29 y entraron como segundos nel este tres Atlanta Hawks. Na primer ronda de los playoffs enfrentar a Boston Celtics, un equipu en mozu y en formación. Los Cavs nun tuvieron problemes y barrieron a los celtics pa pasar a la segunda ronda. Nesta tocólos Chicago Bulls que venía de ganar 120-66 nel sestu xuegu de la so serie ante los Milwaukee Bucks. Nel primer partíu los Bulls sufrieron pa ganar, pero los Cavs dieron un golpe sobre la mesa pa empatar la serie. Nel tercer partíu, un triple de Derrick Rose dio la victoria a los Bulls y ponía la serie 2-1; pero Cleveland ganaría'l cuartu, con un doble doble de Lebron pa ganalo. El quintu y sestu partíu seríen pa los Cavs y asina pudieron avanzar a les finales de conferencia. Nestes enfrentáronse a los Atlanta Hawks, que fueron barríos polos Cavs, destacando'l tercer partíu que non solo terminó 111-114, sinón que LeBron fixo un triple doble con 37 puntos, 18 rebotes y 13 asistencies. Los Cavs avanzaben a les finales per primer vegada dende'l 2007, pero terminaron cayendo ante los Golden State Warriors con un resultáu global 4-2, un añu más tarde consiguiríen la vengación y remontaríen el famosu 3-1 contra los Golden State Warriors.

Primer títulu na historia editar

Na siguiente temporada, la 2015-16, terminaron con un récor de 57-25 y na primer posición de la Conferencia Este. Nos playoffs, enfrentar a los Detroit Pistons y a los Atlanta Hawks, resultando dambos alcuentros nun 4-0 favorable a los d'Ohio. Nes finales de conferencia ganaron 4-2 a los peligrosos Toronto Raptors de DeRozan, Lowry y Ross; y, na final de la NBA, enfrentar a Golden State Warriors, nuna serie bien igualada que tuvo que resolvese nel séptimu partíu, proclamándose finalmente Cleveland Cavaliers como campeones de la NBA, lo que supunxo'l primer títulu pa la franquicia. Ente los llogros de dicha serie, cabo destacar que remontaron un 3-1 favorable a los Warriors, siendo'l primer equipu na historia de la NBA en consiguilo nunes Finales, y que LeBron James y Kyrie Irving batieron un récor d'anotación nel quintu alcuentru, el que supunxo'l 3-2 y l'entamu de la remontada de Cleveland Cavaliers, al llegar a los 41 puntos cada unu d'ellos nel mesmu partíu.

Trayeutoria editar

Nota: G: Partíos ganaos; P:Partíos perdíos; %:porcentaxe de victories

Temporada G P % Play-offs Resultáu
Cleveland Cavaliers
1970-71 15 67 .183
1971-72 23 59 .280
1972-73 32 50 .390
1973-74 29 53 .354
1974-75 40 42 .488
1975-76 49 33 .598 Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Cleveland 4, Washington 3
Boston 4, Cleveland 2
1976-77 43 39 .524 Pierde 1ᵉʳ Ronda Washington 2, Cleveland 1
1977-78 43 39 .524 Pierde 1ᵉʳ Ronda New York 2, Cleveland 0
1978-79 30 52 .366
1979-80 37 45 .451
1980-81 28 54 .341
1981-82 15 67 .183
1982-83 23 59 .280
1983-84 28 54 .341
1984-85 36 46 .439 Pierde 1ᵉʳ Ronda Boston 3, Cleveland 1
1985-86 29 53 .354
1986-87 31 51 .378
1987-88 42 40 .512 Pierde 1ᵉʳ Ronda Chicago 3, Cleveland 2
1988-89 57 25 .695 Pierde 1ᵉʳ Ronda Chicago 3, Cleveland 2
1989-90 42 40 .512 Pierde 1ᵉʳ Ronda Philadelphia 3, Cleveland 2
1990-91 33 49 .402
1991-92 57 25 .695 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Cleveland 3, New Jersey 2
Cleveland 4, Boston 3
Chicago 4, Cleveland 2
1992-93 54 28 .659 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Cleveland 3, New Jersey 2
Chicago 4, Cleveland 0
1993-94 47 35 .573 Pierde 1ᵉʳ Ronda Chicago 3, Cleveland 0
1994-95 43 39 .524 Pierde 1ᵉʳ Ronda New York 3, Cleveland 1
1995-96 47 35 .573 Pierde 1ᵉʳ Ronda New York 3, Cleveland 0
1996-97 42 40 .512
1997-98 47 35 .573 Pierde 1ᵉʳ Ronda Indiana 3, Cleveland 1
1998-99 22 28 .440
1999-2000 32 50 .390
2000-01 30 52 .366
2001-02 29 53 .354
2002-03 17 65 .207
2003-04 35 47 .427
2004-05 42 40 .512
2005-06 50 32 .610 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Cleveland 4, Washington 2
Detroit 4, Cleveland 3
2006-07 50 32 .610 Gana en 1ᵉʳ ronda
Gana Semifinales Conferencia
Gana Finales Conferencia
Pierde Finales NBA
Cleveland 4, Washington 0
Cleveland 4 New Jersey 2
Cleveland 4, Detroit 2
San Antonio 4, Cleveland 0
2007-08 45 37 .549 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Cleveland 4, Washington 2
Boston 4, Cleveland 3
2008-09 66 16 .804 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Cleveland 4, Detroit 0
Cleveland 4, Atlanta 0
Orlando 4, Cleveland 2
2009-10 61 21 .744 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Cleveland 4, Chicago 1
Boston 4, Cleveland 2
2010-11 19 63 .232
2011-12 21 45 .318
2012-13 24 58 .293
2013-14 33 49 .402
2014-15 53 29 .646 Gana en 1ᵉʳ ronda
Gana Semifinales Conferencia
Gana Finales Conferencia
Pierde Finales NBA
Cleveland 4, Boston 0
Cleveland 4 Chicago 2
Cleveland 4, Atlanta 0
Golden State 4, Cleveland 2
2015-16 57 25 .695 Gana en 1ᵉʳ ronda
Gana Semifinales Conferencia
Gana Finales Conferencia
Gana Finales NBA
Cleveland 4, Detroit 0,
Cleveland 4, Atlanta 0
Cleveland 4, Toronto 2,
Golden State 3, Cleveland 4
2016-17 51 31 .622 Gana en 1ᵉʳ ronda
Gana Semifinales Conferencia
Gana Finales Conferencia
Pierde Finales NBA
Cleveland 4, Indiana 0
Cleveland 4 Toronto 0
Cleveland 4, Boston 1
Golden State 4 , Cleveland 1
Temp. Regular 1779 2027 .467
Playoffs 100 89 .529
Totales 1879 2116 .470

Plantía 2017/18 editar

Cleveland Cavaliers 2017-2018
Xugadores Entrenadores
Nᵘ Nac. Pos. Nome Altor Pesu Orixe
81   B Calderón, José Manuel 1.91 m (6 ft 3 in) 95 kg (209 lb) España
8   B-E Clarkson, Jordan 1.96 m (6 ft 5 in) 84 kg (186 lb) Missouri
32   A Green, Jeff 2.06 m (6 ft 9 in) 107 kg (235 lb) Georgetown
3   B Hill, George 1.91 m (6 ft 3 in) 85 kg (188 lb) IUPUI
10   E-A Holland, John (TW) 1.96 m (6 ft 5 in) 93 kg (205 lb) Boston University
1   A Hood, Rodney 2.03 m (6 ft 8 in) 93 kg (206 lb) Duke
23   A James, LeBron (C) 2.03 m (6 ft 8 in) 113 kg (249 lb) Ohio
26   E Korver, Kyle 2.01 m (6 ft 7 in) 96 kg (212 lb) Creighton
0   AP Love, Kevin   2.08 m (6 ft 10 in) 114 kg (251 lb) UCLA
24   AP Nance, Jr., Larry 2.06 m (6 ft 9 in) 103 kg (227 lb) Wyoming
16   E-A Osman, Cedi 2.03 m (6 ft 8 in) 98 kg (215 lb) Turquía
15   B-E Perrantes, London (TW) 1.88 m (6 ft 2 in) 86 kg (190 lb) Virginia
5   E Smith, J.R. 1.98 m (6 ft 6 in) 102 kg (225 lb) Creighton
13   AP-P Thompson, Tristan 2.06 m (6 ft 9 in) 103 kg (227 lb) Texas
41   P Zizic, Ante 2.13 m (7 ft 0 in) 100 kg (220 lb) Croacia
Entrenador Principal
Entrenador(es) Asistente(s)

Lleenda
  • (C) Capitán
  • (DR) Elección del draft sin firmar
  • (AL) Axente Llibre
  • (IN) Inactivu
  • (S) Suspendíu
  • (GL) Asinau a la G-League
  • (TW) Contratu de dos víes
  •   Lesionáu

PlantíaTransaiciones

Xugadores destacaos editar

Miembros del Basketball Hall of Fame editar

Númberos retiraos editar

Líderes estadísticos editar

Puntos totales temporada regular
# Xugador Temporaes Permediu Partíos Total
1   Lebron James 2003 - 2010 / 2014 - 2016 27,2 767 20 818
2   Zydrunas Ilgauskas 1997 - 2010 (13) 13,9 761 10 616
3   Brad Daugherty 1986 - 1994 (8) 18,7 548 10 389
4   Austin Carr 1971 - 1980 (10) 16,2 635 10 265
5   Mark Price 1986 - 1995 (9) 20,6 582 9788
6   Bingu Smith 1970 - 1980 (10) 19,3 720 9288
7   Hot Rod Williams 1986 - 1995 (9) 12,9 661 8504
8   Larry Nance 1987 - 1994 (7) 14,1 513 7257
9   Campy Russell 1974 - 1980 / 1984 - 1985 (7) 12,9 512 6588
10   Kyrie Irving 2011 - 2016 20,8 309 6416
Actualizaos a la fin de la temporada 2015 - 16
Rebotes totales temporada regular
# Xugador Temporaes Permediu Partíos Total
1   Zydrunas Ilgauskas 1997 - 2010 (13) 7,8 761 5904
2   Lebron James 2003 - 2010 / 2014 - 2015 7,1 767 5481
3   Brad Daugherty 1986 - 1994 (8) 9,5 548 5227
4   Hot Rod Williams 1986 - 1995 (9) 7,1 661 669
5   Jim Chones 1974 - 1979 (7) 9,1 433 3561
6   Larry Nance 1987 - 1994 (7) 11,1 513 5342
Nota actualizaos a 19 de setiembre de 2014
Asistencies totales temporada regular
# Xugador Temporaes Permediu Partíos Total
1   Lebron James 2003 - 2010 / 2014 - ? 7,1 767 5481
2   Mark Price 1986 - 1995 (9) 7,2 582 4206
3   John Bagley 1982 - 1987 (5) 6,2 375 2311
4   Terrell Brandon 1991 - 1997 (6) 4,9 457 2235
5   Foots Walker 1974 - 1980 (6) 5,0 427 2135
6   Brad Daugherty 1986 - 1994 (8) 3,7 548 2028
Nota actualizaos a 4 payares de 2016

Entrenadores editar

Premios editar

Meyor Quintetu de la Temporada

Segundu Meyor Quintetu de la Temporada

Tercer Meyor Quintetu de la Temporada

Meyor Quintetu Defensivu

Segundu Meyor Quintetu Defensivu

NBA All-Star editar

All-Star Game de la NBA

* Titular

Concursu de Triples

Concursu de Mates

Skills Challenge

Rookie Challenge

Two Ball

Referencies editar

Enllaces esternos editar