Orlando Magic ye una franquicia de la NBA con sede n'Orlando. Empezó a apostar la lliga tres la espansión de la mesma de 1989.

Orlando Magic
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu club de baloncestu
Fundáu en1989
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Jamahl Mosley
Categoría National Basketball Association
Instalaciones
Estadiu Amway Center
Capacidá 18 846
Inaugurao 1 och 2010
Uniforme
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Pabellones editar

Historia editar

1989-1992: Primeros años editar

Orlando Magic entró oficialmente na NBA como una franquicia d'espansión en 1989, una de los cuatro nueves franquicies n'espansión xunto a Charlotte Hornets, Minnesota Timberwolves y Miami Heat, nun principiu solo entamóse que llegaren trés nueves franquicies, pero la espansión económica en Florida fizo que les ciudaes de Miami y Orlando llograren el so propiu equipu de baloncestu. Lideráu pol home de negocios local Jimmy Hewitt, y l'antiguu xeneral mánager de Philadelphia 76ers Pat Williams, los Magic contrataron a Matt Guokas como'l primer entrenador na historia de la franquicia. Formáu por xugadores como Reggie Theus, Scott Skiles (actual entrenador de Milwaukee Bucks), Terry Catledge, Sam Vincent, Otis Smith (actual mánager xeneral de los Magic) y Jerry Reynolds, l'equipu algamó un balance de 18-64 na so primer temporada na lliga. La primer eleición de draft foi Nick Anderson nel puestu 11 de la primer ronda.

Los Magic debutaron na NBA'l 4 de payares de 1989 nel Orlando Arena (O-Rena), perdiendo ante New Jersey Nets por un reñíu 111-106. Dos díes más tarde llegó la primer victoria, ganando a New York Knicks (118-110).

Nel Draft de 1990, Orlando escoyó a Dennis Scott na cuarta posición. Scott, conocíu pol so gran tiru, ayudó a los Magic a llograr un récor de 31-51, llogrando amás Skiles el premiu al Xugador Más Ameyoráu del añu.

Sicasí, una decepcionante temporada en 1992 traxo una racha de 17 partíos perdíos consecutivos.

1992-1996: La era de Shaq editar

 
Shaquille O'Neal, principal figura de los Magic a mediaos de los 90.

L'aldu de la franquicia camudó totalmente tres la eleición en primer ronda del pívot Shaquille O'Neal, procedente de la Universidá de Luisiana State. O'Neal impactó darréu nos Magic, liderando al equipu a un récor de 41-41 y siendo de nuevu la franquicia más ameyorada de la lliga. O'Neal foi All-Star y Rookie del Añu, convirtiéndose dende un primer momentu nuna estrella de la lliga; los sos permedios fueron de 23,4 puntos, 13,9 rebotes y 3,5 tapones per partíu. Sicasí, los Magic nun pudieron llograr la so primer clasificación a los playoffs, empatando nel octavu puestu con Indiana Pacers na Conferencia Este.

El nun aportar a playoffs tuvo la so parte positiva, yá que a pesar de llograr el meyor balance pa un equipu que nun algamar la postemporada (y collo la menor parte de llograr el númberu 1 del Draft), los Magic consiguieron per segundu añu consecutivu la opción d'escoyer nel puestu más altu del Draft de la NBA. Escoyeron a Chris Webber de Michigan, siendo darréu trespasáu a Golden State Warriors por Anfernee "Penny" Hardaway y trés futures primeres rondes. Antes de la ceremonia del draft, Guokas foi despidíu y fichóse como entrenador a Brian Hill, siendo amás Pat Williams sustituyíu por John Gabriel nel puestu de mánager xeneral.

Cola combinación letal de Shaq y Hardaway, los Magic convertir nun equipu dominante, llogrando 50 victories per primer vegada na so historia y clasificándose a playoffs nel cuartu puestu del Este. Sicasí, los Pacers barrieron a los Magic en primer ronda, dando per rematada la campaña pa los de Florida.

Na temporada 1994-95, la sesta de los Magic, l'equipu fichó como axente llibre al pívot Horace Grant procedente de Chicago Bulls. Roblaron un récor de 57-25, el meyor del Este, y ganaron la División Atlánticu. En playoffs, esaniciaron a Boston Celtics, Chicago Bulls y Indiana Pacers, llogrando l'accesu a les Finales de la NBA, nes que fueron posaos por Houston Rockets por un claru 4-0.

Na siguiente temporada, los Magic yeren de nuevu aspirantes a defender el campeonatu de conferencia en llogrando un balance de 60-22, el meyor na historia de la franquicia, lideráu por O'Neal y Hardaway. Sicasí, l'equipu remató segundu nel Este por detrás de los intratables Bulls de les 72 victories en temporada regular. En playoffs, dempués de qu'esaniciaren del so camín a Detroit Pistons y Atlanta Hawks, los de Chicago tomaron la revancha del añu anterior nes Finales de Conferencia, ganando a los Magic en cuatro partíos.

1996-2000: Fin de la era de Shaq editar

En pretemporada, O'Neal robló como axente llibre por Los Angeles Lakers, recibiendo asina la franquicia un enorme golpe. Sicasí, los Magic realizaron una bona temporada con un balance de 45-37 lideraos por Hardaway, Darrell Armstrong y el nuevu fichaxe Rony Seikaly. A metá de la campaña 1996-97, l'equipu despidió Brian Hill y nomó a Richie Adubato entrenador interín pal restu de temporada. En playoffs, cayeron a les primeres de cambiu ante unu fuertes Miami Heat.

Los Magic ficharon a Chuck Daly por que se convirtiera nel entrenador xefe na temporada 1997-98. Magar la esperanza qu'había depositada, Hardaway túvose que perder la mayor parte de la temporada por cuenta de les mancadures, lo que debilitó enforma al equipu. Anderson y l'acabante fichar Bo Outlaw empunxeron a Orlando a un 41-41, insuficiente p'aportar a playoffs. Amás, Seikaly foi trespasáu mientres la temporada a New Jersey Nets.

Na 1998-99, coles alquisiciones de Matt Harpring y Michael Doleac, un Hardaway sanu y Anderson, los Magic consiguieron el meyor récor de la Conferencia Este na encurtiada campaña debíu al zarru patronal; 33-17. Armstrong foi unu de los xugadores más destacaos del equipu, ganando los premios al Xugador Más Ameyoráu y Meyor Sestu Home. Amás, los Magic contrataron al míticu Dominique Wilkins xunto col so hermanu Gerald, entá bien útiles pal equipu a pesar del so veteranía. Nos playoffs, los Philadelphia 76ers del menudu Allen Iverson frenaron a Orlando en primer ronda por 3-1.

En 1999, el mánager xeneral John Gabriel fichó como entrenador a Doc Rivers, siendo ésta la so primer esperiencia nos banquinos. Gabriel desmontó l'equipu trespasando a Hardaway a Phoenix Suns por Danny Manning (quien nunca llegaría a xugar n'Orlando), Pat Garrity y dos futures rondes de draft. Los Magic taben formaos por xugadores nuevos y pocu esperimentaos qu'incluyíen al capitán Armstrong, Outlaw, un mozu Ben Wallace, y l'entrenador Rivers. A pesar d'ello, llograron un 41-41, perdiendo por pocu la posibilidá d'entrar en playoffs. Rivers foi nomáu Entrenador del Añu y anguaño foi carauterizáu pol lema "Heart and Hustle", debíu al estilu trabayador del equipu.

2000-2004: La era de McGrady editar

Na temporada 2000-01, los Magic cuntaben con un gran espaciu na llende salarial, polo que Gabriel intentó los fichaxes de Tim Duncan, Grant Hill y Tracy McGrady. A pesar de que Duncan optó por permanecer nos Spurs, los Magic contrataron a Hill, un perenne All-Star, y a McGrady. Lamentablemente, Hill solo pudo xugar 4 partíos na temporada antes de mancase'l todíu, polo que McGrady tuvo que coyer les riendes del equipu y convertise n'unu de los máximos anotadores de la temporada. Cola llegada del novatu Mike Miller (darréu Rookie del Añu), los Magic llograron un balance de 43-39, polo que tornaben a playoffs. Na postemporada, Milwaukee Bucks esanició a Orlando en primer ronda en cuatro partíos.

Na 2001-02, McGrady lideró a los Magic a un récor de 44-38. Sicasí, Hill volvió mancase y perdióse la mayor parte de la temporada. McGrady, combináu con Armstrong, Miller, y el tirador Garrity, formó'l corazón d'aquel equipu. Yá en playoffs, los Magic cayeron de nuevu en primer ronda en cuatro partíos ante Charlotte Hornets.

Na temporada 2002-03, el trespasu qu'unviaba a Mike Miller y Ryan Humphrey a Memphis Grizzlies por Gordan Giricek y Drew Gooden foi positivu por que el equipu llograra un récor de 42-40 y aportara a playoffs. A pesar de siguir ensin poder cuntar con Hill, ésta yera la tercer apaición consecutiva d'Orlando na postemporada. En diendo ganando 3-1 na eliminatoria de primer ronda ante Detroit Pistons, trés partíos consecutivos perdíos dexáron-yos, de manera increíble, fora de playoffs. Cuando precisaben un partíu pa ganar la serie, McGrady dixo: "ye prestosu llegar por fin a la segunda ronda". El destín xugó-y una mala pasada.

La temporada númberu 15 na historia de los Magic, la 2003-04, foi desastrosa, a pesar de los refuerzos Tyronn Llue y Juwan Howard, fichaos como axentes llibre. En ganando'l primer partíu de la campaña, perdieron los 19 siguientes, llogrando la mayor racha de partíos perdíos de manera consecutiva na historia de la franquicia. Los Magic remataron con un decepcionante 21-61, el peor balance de la lliga. En metá d'aquel murniu récor de los 19 partíos perdíos, Rivers foi despidíu, ocupando'l cargu'l so asistente Johnny Davis. Amás, el mánager xeneral Gabriel foi reemplazáu por John Weisbrod.

En pretemporada, Weisbrod desmontó práuticamente tol equipu, anque caltuvo a Davis nel puestu d'entrenador. El trespasu más significativu foi'l de McGrady a Houston Rockets xunto con Reece Gaines, Tyronn Llue y Juwan Howard por Steve Francis, Kelvin Cato y Cuttino Mobley. McGrady nun taba contentu n'Orlando, ya inclusive llegó a afirmar que nun dio'l 100% mientres esta última temporada. Los Magic tamién ficharon a Tony Battie de Cleveland Cavaliers por Drew Gooden, Steven Hunter y los derechos de draft del brasilanu Anderson Varejao; y a Hedo Turkoglu como axente llibre. Col númberu 1 del draft, la franquicia escoyó a Dwight Howard, procedente direutamente del institutu. Tamién consiguieron los derechos de Jameer Nelson, escoyíu por Denver Nuggets na 20ª posición.

2004-2012: La era Howard editar

 
Dwight Howard llegó a los Magic en 2004.

Tres un prometedor 13-6 d'entamu, los Magic empezaron el so cuesta abaxo. Primero, Weisbrod trespasó a Mobley por Doug Christie de Sacramento Kings. Christie, por cuenta de los llazos emocionales que lu xunía colos Kings, negóse nun principiu a xugar colos Magic, pero darréu dixo tar mancáu por que la franquicia asitiára-y na llista de mancaos. Cerca del final de temporada, colos Magic lluchando por un buecu en playoffs, Weisbrod despidió a Davis y foi sustituyíu pol interín Chris Jent. Orlando finalmente terminó la temporada regular con un récor de 36-46 y quedóse ensin poder apostar la postemporada.

Mientres la temporada, marcada pola torna de Hill, los Magic xugaron de manera espectacular, ganando a equipos piqueros como San Antonio Spurs, Dallas Mavericks, Miami Heat, Phoenix Suns y Detroit Pistons. Sicasí, lideraos pol erráticu xuegu de Francis, l'equipu perdió fuelle a la fin de la temporada regular, rematando cerca de los puestos de playoffs. La nota prestosa poner Howard, que se consagró como unu de los xugadores más prometedores de la NBA. Nelson, tres un fluexu entamu, afitóse como la base titular del equipu. Hill tornó tres dellos años mancáu, permediando 19 puntos per partíu y siendo escoyíu p'apostar l'All-Star Game de titular col Este.

Sicasí, n'empezando fuerte, los Magic quedar ensin Playoffs por cuenta de les mancadures que lu visitaron a finales de temporada regular, como les de Hill, Turkoglu y Nelson, amás de la suspensión de 5 partíos a Francis por afrellar supuestamente a un fotógrafu.

El 23 de mayu los proyeutos de los Magic fueron atayaos pola dimisión del mánager xeneral Weisbrod. A otru día, la franquicia anunció'l regresu de Brian Hill, entrenador de la fabulosa yera de Shaq y Hardaway. El mes siguiente, los Magic escoyeron nel Draft de 2005 al español Fran Vázquez na 11ª posición, anque darréu'l xugador anunció que se quedaría n'España pa xugar nel Akasvayu Girona.

A pesar de nun cuntar cola so eleición Fran Vázquez, los Magic partíen con altes esperances la temporada 2005-06, con un Hill recuperáu de la so última mancadura, y con Howard y Nelson progresando de manera escelente nes lligues de branu. Tamién la eleición de segunda ronda Travis Diener dio bones sensaciones pel branu, amosando'l so eficaz tiru pol que yera conocíu. La pretemporada cerrar col fichaxe de la base Keyon Dooling como axente llibre.

N'empezando la pretemporada, los problemes empezaron a surdir; el todíu de Hill nun foi curáu del tou, polo que tuvo qu'operase y tornar a les canches a mediaos d'avientu. A pesar d'ello, volvería recayer en delles ocasiones y perderíase la mayor parte de la campaña. Francis siguió centráu nel so xuegu "primeru yo y dempués yo" y atrabancó el desenvolvimientu de Nelson y Howard. Pero la esperanza llegó cuando s'anunció'l 15 de febreru'l trespasu qu'unviaba a Kelvin Cato y una primer ronda del draft de 2007 a Detroit Pistons en cuenta de Darko Milicic y Carlos Arroyo. Una selmana dempués, Francis foi mandáu a New York Knicks por Anfernee Hardaway (que dos díes más tarde sería cortáu) y Trevor Ariza.

Lideraos por Howard, Turkoglu, DeShawn Stevenson y Nelson, los Magic soprendieron asitiándose nel octavu puestu de la Conferencia Este, incluyendo una racha de 8 victories consecutives y 12 en casa. Nesa racha, vencer a equipos como los Spurs, Pistons, Mavericks, Heat y 76ers (consiguiendo nesti postreru partíu Howard unos númberos de 28 puntos y 26 rebotes). Finalmente, una victoria de Chicago Bulls ante Miami'l 16 d'abril y otru sobre los Magic na prórroga'l día 17 terminó coles esperances d'Orlando d'algamar los playoffs.

2006-2007 - Clasificación a los Playoffs editar

Rematada la temporada 2005-2006, el 3 de mayu de 2006, nomó Mánager Xeneral a Otis Smith. La nueche del Draft escoyó en primer ronda (11ª posición) al escolta J.J. Redick de la Universidá de Duke; en segunda ronda (41ª posición) a James Augustine de la Universidá d'Illinois; y finalmente escoyó nel puestu 44 a Lior Eliyahu quien foi trespasáu a Houston Rockets en cuenta de dineru. N'empezando la temporada 2006-07 con un balance de 13-4, los Magic empezaron a sufrir por cuenta de les mancadures de Battie, Ariza, Dooling y Hill. Con too y con eso, Howard siguió cola so enorme progresión y foi escoyíu p'apostar l'All-Star Game, amás de que l'equipu consiguió la primer clasificación pa playoffs dende 2003 ganando'l 15 d'abril de 2007 a Boston Celtics por 88-86. Con un récor de 40-42, foi la primer vegada que los Magic aportaben a la postemporada con un rexistru negativu.

Sicasí, el so concursu en playoffs llegó al so fin el 28 d'abril en siendo barríos por Detroit Pistons. El 23 de mayu de 2007, l'entrenador Brian Hill foi despidíu.

2007-2008 editar

Empecipió la temporada contrantando al entrenador Stan Van Gundy, qu'empunxera a los Miami Heat a una final de conferencia en 2005; depués robló col bistechu Rashard Lewis, axente llibre proveniente de Seattle. Orlando, lideráu por Howard xunto con Nelson, Lewis y Turkoglu, empezó la temporada 2007-08 de la NBA con un impresionante rexistru de 16-4 nos sos primeros 20 xuegos qu'incluyeron victories sobre los Celtics y los Cavliers. El tramu entemediu de la temporada, nun foi tan esitosu pal Magic y remató, nos siguientes 36 partíos, con un récor de 18 trunfos y 18 derrotes. L'últimu tramu de la temporada'l Magic llevantó'l so nivel y consiguió 18 victories (ente les que se destacar dos trunfos frente a Cleveland -equipu del astru LeBron James al que ganó en trés de los cuatro causes nes que s'enfrentaron a lolargo de la temporada-) contra 8 derrotes, coles qu'arredondió un rexistru final de 52-30. Tien De destacar que llogró la victoria númberu 50 de la temporada (ante los Chicago Bulls el 13 d'abril de 2008) y colla consiguió más de cincuenta trunfos daqué que nun llograba dende la temporada 1995-96 (de la recordada dupla Shack-Penny). El rexistru bastó-y pa consiguir el títulu de la División Sureste, el que llogró de manera antemanada la nueche del 31 de marzu de 2008 cuando los Wizards de Washington (43-39) fueron ganaos n'Utah 129-87. Foi tercer títulu de divisional de los Magic de la so historia, el primeru dende la mentada temporada 1995-96; según el primeru dende la creación de la División Sureste (2005-2006). Col rexistru llogró la tercer seimbra na Conferencia Este, que lo empareyar na so serie de primer ronda de playoffs ante los Toronto Raptors teniendo'l Magic, ventaya de campu en primer ronda de play offs per primer vegada dende la temporada 1998-99.

El 28 d'abril de 2008, nel Amway Arena, el Magic esanició a los Raptors, na serie de primer ronda, con una victoria por 4-1. La victoria foi la primera de los Magic nuna serie de play offs, depués de 12 años y de 6 salíes consecutives en primer ronda. La carrera del ésitu nun duró enforma, yá que cayó por 4-1 ante l'esperimentáu Detroit Pistons nes semifinales de conferencia, rematando asina la so meyor temporada depués de munchos años.

2008-2009: Pasu poles finales NBA editar

 
Stan Van Gundy, entrenador de los Magic nes finales de la temporada 2008-09.

La temporada 2008-2009 foi una de los meyores de la franquicia. Con Stan Van Gundy nel banquín, col lideralgu de Dwight Howard na pista y na pintura, acompañáu de Hedo Turkoglu y de Rashard Lewis, con Jameer Nelson mancáu una gran parte del añu, los Magic vivieron un añu increíble. Una franquicia humilde que foi matando xigantes, clasificáu pa Playoffs col títulu de división, terceru de conferencia esti, con una marca de 59-23 y solo por detrás del MVP LeBron James y los sos Cleveland Cavaliers y los Boston Celtics.

En primer ronda esaniciaron a los Philadelphia 76ers, remontando un 0-1 tres una canasta d'Andre Iguodala sobre la bocina nel Amway. En segunda ronda llegó Boston, onde la mano de Turkoglu, la baxa de Kevin Garnett y el dominiu de Howard llevaron a los Magic a la final de conferencia tres un 4-3. Na final de conferencia esperaba más nin menos que LeBron James y les sos Cleveland Cavaliers. Los Magic rompieron el factor cancha con un 0-1 y casi ponen el 0-2, pero un triple sobre la bocina de LeBron James punxo l'empate a 1. Con factor cancha, Orlando nun perdonó y un poderosu Howard acompañáu de Turkoglu y Lewis dexaron a los Cavs na cuneta, onde solo apaeció LeBron.

Na final acabó la maxa, Kobe Bryant foi la estrella, Pau Gasol el so ayudante y xente como Derek Fisher, Lamar Odom y Trevor Ariza apurrieron la so parte. Los Lakers, con factor cancha punxeron el 1-0, pero nel segundu partíu tuvo a puntu de camudar la historia. Con empate a falta de 0.6, Courtney Lee falló un alley-oop solo baxu de canasta y el partíu foi a la prórroga, asina que Kobe sentenció y 2-0. El tercer partíu foi una exhibición de Howard y 2-1 pa Lakers, los Magic creyeron y retayaron distancies, cuando, a falta de 10 segundos p'acabar el cuartu choque, Orlando diba 3 enriba con tiros llibres pa Howard, con solo meter unu podría ser la victoria. Howard erró los 2 y Fisher metió un triple imposible que llevó'l partíu a la prórroga, onde la defensa de Pau y los triples de Fisher punxeron el 3-1. Asina que nel quintu partíu, los Magic nun pudieron con Kobe y foi'l 15ᵘ aniellu pa los oru y púrpura, magar tou, Orlando acabó cola cabeza alta.

2010-2012: Nuevu Amway ya incertidume editar

La temporada 2009-2010 empezó por finales de xunu pa Orlando. Hedo Turkoglu confirmó que nun anovaría'l so contratu y Orlando mover pa supli-y. Vince Carter llegaba al Amway xunto con un tirador altu como Ryan Anderson en cuenta de Tony Battie, Rafer Alston y Courtney Lee, pieces importantes del gran añu. Tamién llegaron xente como Matt Barnes, Brandon Bass y la vuelta al baloncestu de Jason Williams. Asina que Orlando vivió un gran añu en temporada regular, repitiendo la marca del añu anterior pero siendo segundu de conferencia anguaño, repitiendo títulu de división. En playoffs empezaron de manera espectacular, zurdiendo por 4-0 a Charlotte Bobcats y Atlanta Hawks. Los sorprendentes y espertos Celtics llegaron a la final cargándose a LeBron y a les sos Cavaliers. Boston punxo un 0-2, ganando los dos primeros partíos n'Orlando. A la fin eso foi la clave y Boston ganó 4-2. Non pudo repitise les finales y magar cuayar un añu aceptable, acabó siendo decepcionante, les mancadures qu'aquexaron a Carter y Nelson lastraron demasiáu al equipu.

Nun añu de trespasos como foi'l 2010, Orlando empezó la temporada con un nuevu campu como feudu, en nuevu Amway Center, que suplía al Amway Arena. Orlando solo fíxose cola base Chris Duhon y col bistechu Quentin Richardson, nun branu de movimientos. Una y bones la temporada taba siendo un pocu decepcionante, el 18 d'avientu del 2010, el Xeneral Manager, Otis Smith, decidió faer un bon númberu de trespasos. Primero unvió'l sueldu altu del bistechu Rashard Lewis a Washington Wizards y recibió otru xugador que'l so sueldu ye alto, como ye Gilbert Arenas. Presentóse como una gran oportunidá pal 'Agent Zero', el llegar a un equipu con posibilidaes d'aniellu. Depués fixo un megatraspaso con Phoenix Suns, unviando al ficháu como estrella l'añu anterior como yera Vince Carter, al pívot polacu Marcin Gortat y al bistechu francés Mickael Pietrus, recibiendo la vuelta del turcu Hedo Turkoglu, a Jason Richardson y al sophomore Earl Clark. L'adaptación de los fichaxes depararía gran parte del futuru de la plantía. Turkoglu y Richardson, magar nun rellumar como s'espera, nun llegaron a desentonar, ente que'l supuestu fichaxe estrella, Arenas, foi un fiascu. En playoffs, pese al gran partíu inicial de Dwight Howard (46 puntos y 23 rebotes), Atlanta asaltó'l nuevu Amway y acabóse faciendo cola serie. Esi branu empezaríen a saltar rumores sobre una posible salida de Howard.

Pa la temporada 2011-12 abriéronse numberosos frentes, llegaron procedentes de Boston Glen Davis y Von Wafer en cuenta de Brandon Bass, amás de que Jason Richardson anovó'l so contratu, 28 millones a razón de 4 años. Gilbert Arenas coló como axente llibre a Memphis Grizzlies tres el so nulu rendimientu n'Orlando, pero la peor noticia llegó cuando s'empezar a rumorear que Dwight Howard quería un equipu competitivu pal aniellu, yá que sinón abandonaría Orlando en busca d'un equipu competitivu. Tres el lockout, rellacionar a Howard con equipos como Los Angeles Lakers, New Jersey Nets o Dallas Mavericks. En marzu de 2012, Howard robló una clausa que faía que siguiera hasta la temporada 2012-13 torgando la so salida como axente llibre. Magar que Howard siguió n'Orlando, a los pocos díes publicáronse unos rumores sobre que pidió'l cese de Stan Van Gundy. En primer ronda de playoffs, les Indiana Pacers abrasaron 4-1 a un equipu que tuvo l'ausencia de Howard, por una hernia discal, cerrando asina una temporada llena de despropósitos.

2012-presente: Etapa post-Howard, reconstrucción editar

Pel branu de 2012, finalmente Howard foi trespasáu a Los Angeles Lakers nun trespasu a cuatro bandes. Los Magic recibieron a cambéu a Arron Afflalo y Al Harrington procedentes de Denver Nuggets, Nikola Vučević y Maurice Harkless de Philadelphia 76ers y Josh McRoberts y Christian Eyenga de los mesmos Lakers, amás de diverses rondes de draft, empecipiando asina la reconstrucción de los Magic. Jason Richardson, incluyíu nel trespasu, colar a los Sixers.

Trayeutoria editar

Temporada G P % Play-offs Resultaos
Orlando Magic
1989-90 18 64 .220
1990-91 31 51 .378
1991-92 21 61 .463
1992-93 41 41 .500
1993-94 50 32 .610 Pierde 1ᵉʳ Ronda Indiana 3, Orlando 0
1994-95 57 25 .695 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Gana Finales Conferencia
Pierde Finales NBA
Orlando 3, Boston 1
Orlando 4, Chicago 2
Orlando 4, Indiana 3
Houston 4, Orlando 0
1995-96 60 22 .732 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Orlando 3, Detroit 0
Orlando 4, Atlanta 1
Chicago 4, Orlando 0
1996-97 45 37 .549 Pierde 1ᵉʳ Ronda Miami 3, Orlando 2
1997-98 41 41 .500
1998-99 33 17 .660 Pierde 1ᵉʳ Ronda Philadelphia 3, Orlando 1
1999-2000 41 41 .500
2000-01 43 39 .524 Pierde 1ᵉʳ Ronda Milwaukee 3, Orlando 1
2001-02 44 38 .537 Pierde 1ᵉʳ Ronda Charlotte 3, Orlando 1
2002-03 42 40 .512 Pierde 1ᵉʳ Ronda Detroit 4, Orlando 3
2003-04 21 61 .256
2004-05 36 46 .439
2005-06 36 46 .439
2006-07 40 42 .468 Pierde 1ᵉʳ Ronda Detroit 4, Orlando 0
2007-08 52 30 .634 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Orlando 4, Toronto 1
Detroit 4, Orlando 1
2008-09 59 23 .720 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Gana Finales Conferencia
Pierde Finales NBA
Orlando 4, Philadelphia 2
Orlando 4, Boston 3
Orlando 4, Cleveland 2
LA Lakers 4, Orlando 1
2009-10 59 23 .720 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Orlando 4, Charlotte 0
Orlando 4, Atlanta 0
Boston 4, Orlando 2
2010-11 52 30 .634 Pierde 1ᵉʳ Ronda Atlanta 4, Orlando 2
2011-12 37 29 .561 Pierde 1ᵉʳ Ronda Indiana 4, Orlando 1
2012-13 20 62 .244
2013-14 23 59 .280
2014-15 25 57 .305
2015-16 35 47 .427
2016-17 29 53 .354
Totales 1056 1140 .493
Playoffs 57 66 .463

Xugadores destacaos editar

Miembros del Basketball Hall of Fame editar

Númberos retiraos editar

  • 6 - "Sestu Home: Fans"

Entrenadores editar

Récores editar

Carrera editar

N'activu

Porcentaxes per partíu editar

Récores individuales editar

Premiu editar

Meyor Quintetu de la NBA Meyor Quintetu de la Temporada

Segundu Meyor Quintetu de la Temporada

Tercer Meyor Quintetu de la Temporada

Meyor quintetu defensivu de la NBA Meyor Quintetu Defensivu

Segundu Meyor Quintetu Defensivu

Curiosidaes editar

Conexón Magic-Heat editar

Orlando Magic y Miami Heat non solo comparten estáu, sinón tamién dellos pívots titulares a lo llargo de les sos respeutives hestories. El más prominente ye Shaquille O'Neal, pero tamién tán Michael Doleac, Rony Seikaly y Danny Schayes. Cuando O'Neal fichó por Los Angeles Lakers, los Magic contrataron a Seikaly, ex-xugador de los Heat y pívot titular d'Orlando mientres dos años, asocedíu por Schayes y darréu por Doleac. Otros xugadores que vistieron dambes camisetes son los bases Carlos Arroyo y Jason Williams.

Otros editar

Draft de 1997 editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar