Los Detroit Pistons ye un equipu profesional de baloncestu de la NBA con sede en Detroit, nel área metropolitana de Detroit, Michigan.

Detroit Pistons
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu club de baloncestu
Fundáu en1941
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Dwane Casey
Categoría National Basketball Association
Instalaciones
Estadiu Little Caesars Arena
Inaugurao 5 set 2017
Direición 2645 Woodward Ave, Detroit, MI 48201
Uniforme
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata
Partíu de los Pistons nel The Palace of Auburn Hills.

Los Pistons fundar en 1941, xugando de primeres na NBL hasta la so entrada na NBA en 1948. Hasta 1957, l'equipu xugó en Fort Wayne, Indiana. Ente los ésitos de la franquicia atopen dos campeonatos de la NBL y otros trés de la NBA, dos d'ellos consecutivos en 1989 y 1990, y el terceru en 2004. Tamién cunten con 7 títulos de conferencia y 15 de división (4 d'ellos pertenecen a la NBL). Los sos partíos llocales xugar en Little Caesars Arena.

Pabellones editar

En Fort Wayne:

En Detroit:

Notes:

Historia editar

De Fort Wayne a Detroit editar

La franquicia foi fundada sol nome de Fort Wayne Zollner Pistons, un equipu de la NBL que xugaba nel North Side High School Gym, en Fort Wayne, Indiana. Zollner Corporation, que'l so propietariu yera Fred Zollner, yera una factoría que manufacturaba pistones principalmente pa coches y camiones. En 1948, l'equipu convertir en Fort Wayne Pistons, compitiendo na BAA. Zollner llogró que la NBL y la BAA xuniérense y formaren la NBA. Dende aquel momentu, los Pistons empezaron a xugar na NBA. Lideraos pola so estrella George Yardley, Fort Wayne Pistons foi una franquicia bien popular na lliga y llegó a les Finales en 1954 y 1955, perdiendo dambes.

Al equipu la ciudá de Fort Wayne taba empezándose-y a quedar pequeña, polo qu'en 1957, Zollner llevó a los Pistons a Detroit, una ciudá muncho más grande que nun tuviera un equipu profesional de baloncestu nuna década. En 1947, la ciudá perdió a Detroit Gems de la NBL, que se camudó a Minneapolis pa convertise en Minneapolis Lakers (agora en Los Angeles) y a Detroit Falcons de la BAA, que sumió. Los nuevos Detroit Pistons xugaron nel Olympia Stadium (daquella'l pabellón de Detroit Red Wings de la NHL) mientres los sos cuatro primeres temporaes, hasta que se camudaron al Cobo Arena. La franquicia yera una decepción constante, tantu no deportivo como no financiero.

Los años 60 y 70: Décades probes editar

Mientres les décades de los 60 y 70, los Pistons carauterizar por cuntar con plantíes individualistes y débiles. Dalgunes de les estrelles que xugaron nestos equipos fueron Dave DeBusschere, Dave Bing, Jimmy Walker y Bob Lanier. DeBusschere convertir nel entrenador más nuevu de la historia de la NBA con 24 años, dirixendo al equipu dende la temporada 1964-65 hasta la 1966-67, al empar que xugaba nos Pistons (faciendo d'entrenador xugador). A finales de 1968, DeBusschere foi trespasáu a New York Knicks en cuenta de Howard Komives y Walt Bellamy, onde ganó dos campeonatos. La era de Bing y Lanier tuvo bonos años, pero yeren frenaos polos Milwaukee Bucks del nuevu Lew Alcindor y por Chicago Bulls, equipos más fuertes que xugaben na so propia división. Nos 70, l'equipu solo algamó los playoffs en cuatro temporaes, siendo esaniciaos a les primeres de cambiu en trés d'elles. En 1976, llograron llegar a les Semifinales de Conferencia, pero cayeron con Golden State Warriors en seis partíos.

En 1974, Zollner vendió l'equipu a Bill Davidson, quien se quedó como'l dueñu principal de la franquicia. Disgustáu cola llocalización del equipu nel centru de Detroit, Davidson camudó al suburbiu de Pontiac en 1978, xugando nel Silverdome, una estructura construyida pal fútbol americanu profesional y casa de Detroit Lions daquella.

Los 80: La era de los "Bad Boys" editar

L'equipu tocó fondu a finales de los 70 y principios de los 80, completando desastroses temporaes en 1979-80 (16 victories y 66 derrotes) y en 1980-81 (5 victories más). Na temporada 1979-80, los Pistons perdieron los sos 14 postreros partíos, a los que xuntando coles 7 derrotes coles qu'empezaron la siguiente campaña sumaben el daquella récor de 21 partíos consecutivos perdíos.

La suerte empezó a sonrir a la franquicia en 1981, cuando escoyeron nel Draft al base Isiah Thomas de la Universidá d'Indiana. A principios de 1982 adquirieron al pívot Bill Laimbeer procedente de Cleveland Cavaliers y al base Vinnie Johnson de Seattle SuperSonics.

 
Chuck Daly, alma de los "Bad Boys" colos que ganó dos campeonatos en 1989 y 1990.

Na temporada 1984-85, el teyáu del Silverdome derrumbar mientres una ventisca. Por causa de ello, los Pistons xugaron los sos partíos como locales nel Joe Louis Arena, nel centru de Detroit. En playoffs cayeron en primer ronda ante New York Knicks en cinco partíos. Nes Semifinales de Conferencia de 1985 fueron esaniciaos nuna competida eliminatoria contra Boston Celtics, dexando claro qu'anque cayeron posaos de la postemporada empezara una guapa rivalidá ente dambos.[1] Al añu siguiente, adquirieron a Joe Dumars nel Draft y a Rick Mahorn procedente d'un trespasu con Washington Bullets. Sicasí, Atlanta Hawks dexólos fora en primer ronda.[2] Tres ello, l'entrenador Chuck Daly y l'estrella Isiah Thomas entendieron qu'había que crear un equipu competitivu y un estilu más agresivu.

En 1987 adoptaron un estilu bien intensu y físicu, empobináu a la defensa, que rápido se ganó'l llamatu de "Bad Boys". Llegaron xugadores darréu claves nel equipu como fueron John Salley (escoyíu na 11ª posición del Draft), Dennis Rodman (escoyíu na 27ª posición de la segunda ronda) y Adrian Dantley (trespasáu d'Utah Jazz). L'equipu llegó a les Finales de Conferencia de la NBA Finales de Conferencia, lo más lloñe qu'avanzara la franquicia desque taben alcontraos en Forth Wayne, contra los Celtics. Dempués de cuatro disputadísimos alcuentros, la eliminatoria atopábase empatada a 2 y col quintu partíu cuasi ganáu a falta de pocos segundos. Tres una perda de balón de los Celtics y col esféricu en manes de Thomas, Daly pidió un tiempu muertu. Larry Bird robó'l pase de banda y pasar a Dennis Johnson pa ganar el partíu.[3] Los Pistons nun baxaríen los brazos, ganando'l sestu partíu pero cayendo nel séptimu y definitivu alcuentru en Boston.

Motivaos por aquella dura eliminación, los Pistons afixeron entá más el so estilu "bad-boy" y vengaron los sos dos eliminaciones anteriores ante los Celtics nes Finales de Conferencia de 1988, ganándolos en seis partíos y avanzando a les Finales de la NBA per primer vegada desque l'equipu ta en Detroit. Primeramente roblaron la meyor temporada de la so historia ganando 54 partíos (récor de franquicia daquella) y el so primer títulu de la División Central.

La so primer esperiencia nes Finales enfrentó-yos a Los Angeles Lakers, lideraos por Magic Johnson, James Worthy y Kareem Abdul-Jabbar. Dempués d'una ventaya de 3-2 pa Detroit, l'equipu taba sele pa ganar el so primer títulu NBA nel sestu alcuentru en Los Angeles. Naquel partíu, Thomas anotó 25 puntos nel tercer cuartu (récor nunes Finales) xugando con una mancadura nel todíu. Sicasí, los Lakers facer col partíu por 103-102 gracies a unos tiros llibres finales de Abdul-Jabbar tres una falta de Laimbeer, llamada por él como "falta pantasma". Con un Thomas tocáu, los Pistons nun fueron capaces de ganar el séptimu partíu, perdiendo 108-105, y collo, el campeonatu.[4]

Antes de la temporada 1988-89, la franquicia mover a Auburn Hills, pa xugar nel Palace of Auburn Hills. Los Pistons retocaron la so plantía trespasando a Dantley por Mark Aguirre de Dallas Mavericks. Esti cambéu en principiu foi criticáu, pero col tiempu allabáu. L'equipu consiguió un, daquella, récor de franquicia, ganando 63 partíos y llegando de nuevu a les Finales colos Lakers como rivales. Nesta ocasión, los Pistons vengar barriendo a los californianos en cuatro encuentros, ganando asina'l so primer campeonatu y con Joe Dumars como MVP de les Finales.[5]

Los 90: Campeonatu y ocaso editar

 
The Palace of Auburn Hills, pabellón de los Pistons a partir de los 90 y finales de los 80.

Los Pistons defendieron exitosamente el so títulu de la temporada 1988-89. Dempués de ganar 59 partíos y el títulu de división na temporada regular, avanzaron dos rondes de playoffs y xugáronse una plaza nes Finales de la NBA ante los Chicago Bulls de Michael Jordan nes Finales de Conferencia de la NBA Finales de Conferencia. Detroit ganó en siete partíos y llegó a les Finales de la NBA per tercer vegada consecutiva, ganando'l decisivu alcuentru por 93-74. El rival nes Finales yera Portland Trail Blazers. Cola serie empatada a 1, los Pistons viaxaben a Portland, onde l'equipu nun ganaba dende 1974, ganando los trés partíos y llevándose el títulu gracies a una canasta de Vinnie Johnson nel quintu partíu a falta de 7 décimes pal final.[6] Tres esti tiru, ganóse'l llamatu de "007", xunto col orixinal "Microondes". Isiah Thomas foi nomáu'l MVP de les Finales.[7]

Tres el campeonatu, los Pistons perdieron fuelle na temporada siguiente, cayendo esaniciaos por 4-0 nes Finales de Conferencia de la NBA Finales de Conferencia ante los Bulls. Dempués d'esta eliminación, l'equipu sumir nun llargu periodu de transición. Xugadores clave como Laimbeer y Thomas retirar del baloncestu (en 1993 y 1994 respeutivamente) y otros como Edwards, Johnson, Salley y Rodman yeren trespasaos. L'equipu menguó rápido, tocando fondu na temporada 1993-94, rematándola con un balance de 20-62.

L'equipu ameyoró tres esa campaña, pero entá taben en procesu de reconstrucción. De resultes de la desastrosa temporada, los Pistons pudieron escoyer nel Draft de 1994 a Grant Hill, a lo postrero una de les estrelles de la década de los 90 na NBA. Sicasí, hubo otres decisiones personales equivocaes como'l trespasu de Rodman a San Antonio Spurs por Sean Elliott; la perda d'Allan Houston, que se coló como axente llibre a New York Knicks en 1996; los fichaxes d'axentes llibres como Christian Laettner, Loy Vaught, Cedric Ceballos y el fináu Bison Dele, que nun daríen nengún rendimientu al equipu; y el continuu baille d'entrenadores n'ocho años (Ron Rothstein, Don Chaney, Doug Collins, Alvin Gentry y George Irvine). D'aquellos téunicos, solo Collins tuvo ésitu nos Pistons, ganando 54 partíos na temporada 1996-97. L'equipu hasta vio un cambéu nos sos colores, pasando del colloráu, blancu y azul al verde azuláu, marrón y blancu en 1996, no que demostró ser un movimientu por demás impopular ente los aficionaos. Irónicamente, esa etapa foi conocíu como "la era del verde azuláu".[8]

2000-2008: De nuevu aspirantes editar

Dempués de ser barríos en playoffs por Miami Heat, Joe Dumars (que se retiró en 1999) convertir nel Presidente d'Operaciones del equipu, un movimientu qu'a lo postrero sería decisivu nel aportar del equipu.

 
La llegada de Rasheed Wallace foi clave nel aniellu de 2004.

Los Pistons sufrieron otra decepcionante temporada na de 2000-01 (32-50). Tres ella, Dumars despidió a George Irvine y fichó a Rick Carlisle, un asistente d'entrenador bien respetáu, quien empondría al equipu a la primer campaña de 50 o más victories dende 1997, y a la so primer ronda de playoffs ganada dende 1991. Dumars anovó la plantía roblando como axente llibre a la base Chauncey Billups, trespasando a Jerry Stackhouse a Washington Wizards por Richard "Rip" Hamilton,[9] drafteando a Tayshaun Prince, y consiguiendo a Ben Wallace en cuenta de Grant Hill en 2000.[10] Los Pistons fueron unos asiduos a temporaes con 50 o más victories, llegando a les Finales de Conferencia en 2003 per primer vegada dende 1991, onde fueron barríos en cuatro partíos por New Jersey Nets.[11]

Sorprendentemente, dempués d'una temporada tan esitosa, Rick Carlisle foi despidíu. Los motivos se rumoreaban que yeren qu'a Bill Davidson paecía-y que Carlisle yera sobeyosu por cuenta del so calter sele y apagao, daqué qu'enoxó al propietariu del equipu. Larry Brown foi l'encargáu de sustituyi-y.

El tresformamientu de los Pistons nun equipu campeón foi completada en febreru de 2004, col fichaxe de Rasheed Wallace.[12] Ganaron 54 partíos esa temporada,[13] el meyor balance del equipu dende 1997. En playoffs, ganaron en primer ronda fácilmente a Milwaukee Bucks en cinco partíos, a los vixentes campeones del Este New Jersey Nets en siete partíos nes semifinales, y nes Finales de Conferencia a Indiana Pacers, entrenaos por Rick Carlisle, en seis partíos. Per primer vegada dende 1990, los Pistons volvíen xugar unes Finales de la NBA. La mayoría de los analistes daba poques posibilidaes a los Pistons antes los sos rivales, los Lakers de Kobe Bryant, Shaquille O'Neal, Karl Malone y Gary Payton. Contra pronósticu, ganaron l'aniellu por 4-1 y a puntu tuvo de nun ser por un humillante y caóticu barríu, gracies a un triple milagrosu de Bryant nel segundu partíu pa llevar el partíu a la prórroga y a lo postrero ganar l'alcuentru.[14] Nel tercer partíu, la intensísima defensa de los Pistons dexó'l marcador de los Lakers en 68 puntos.[15] Chauncey Billups foi nomáu MVP de les Finales.

 
Los Pistons son felicitaos pol Presidente George W. Bush en ganando l'aniellu de 2004.

A pesar de que la mayoría de los xugadores suplentes dexaron l'equipu (Mehmet Okur, Mike James y Corliss Williamson), los Pistons siguíen siendo de los favoritos pa ganar l'aniellu. Na temporada 2004-05 ganaron 54 partíos, siendo la so quinta campaña consecutiva con 50 o más trunfos.[16] Mientres los playoffs, esaniciaron cómodamente a Philadelphia 76ers por 4-1 y a Indiana Pacers, non con tantes facilidaes, por 4-2, a pesar de llegar a dir perdiendo la eliminatoria por 2-1. Nes Finales de Conferencia enfrentar a los Miami Heat de Shaquille O'Neal, ganándo-yos nuna dura serie de siete partíos. Avanzaben a les Finales de la NBA per segundu añu consecutivu, anque esta vegada nun tendríen la mesma suerte. San Antonio Spurs ganó-yos la partida en siete encuentros (primer final que se decide nel séptimu partíu dende 1994). Los Spurs faíense, asina, col so tercer aniellu.[17]

Munchos creyeron qu'a los Pistons afectaríen-y los problemes antideportivos que tuvieron qu'encarar mientres dicha temporada. El llamentable espectáculu que se guardó en The Palace of Auburn Hills el 19 de payares de 2004 nel alcuentru qu'enfrentaba a Indiana contra Detroit foi unu de los incidentes más grandes na historia del deporte americano.[18] Ello condució seis partíos de suspensión a Ben Wallace, anque la peor parte llevar el polémicu Ron Artest, que foi sancionáu ensin xugar mientres tola temporada por xubise a la grada del estadiu y cutir a los aficionaos que primeramente, y mientres la engarradiella ente él y Wallace, refundiáron-y oxetos.[19] Otru problema foi l'estáu de salú de Larry Brown, que xunto colos incidentes del Pacers-Pistons fueron, probablemente, dellos motivos polos qu'abandonó'l so cargu a final de la temporada pa roblar polos Knicks. Los Pistons contestaron fichando a Flip Saunders como'l so sustitutu.[20]

 
Unu de los meyores equipos de la década.

Los Pistons empezaron la temporada 2005-06 col meyor balance de la temporada.[21] El so 37-5 foi'l meyor entamu d'un equipu de Detroit en cualquier deporte americano. Cuatro de los cinco xugadores titulares del equipu, Chauncey Billups, Richard Hamilton, Rasheed Wallace y Ben Wallace, fueron escoyíos pal All-Star Game, amás de Saunders como entrenador del Este.[22] Los Pistons terminaron la temporada con un rexistru de 64-18, el meyor de la so historia. Amás, consiguió un récor NBA al alliniar el mesmu quintetu mientres 73 partíos consecutivos.

Na primer ronda de los playoffs de 2006 ganaron a Milwaukee Bucks por 4-1 y a Cleveland Cavaliers, en segunda ronda, por un duru 4-3, llegando a dir perdiendo por 3-2. Sicasí, esta vegada los Heat esaniciaron a los Pistons nes Finales de Conferencia de la NBA Finales de Conferencia en seis encuentros.[23]

En branu, los Pistons perdieron a Ben Wallace, quien se coló como axente llibre a Chicago Bulls por 60 millones de dólares y 4 años de contratu.[24] Sicasí, Detroit ufiertaba los mesmos años pero 48 millones.

Na temporada 2006-07, l'equipu tuvo un empiezu un pocu fluexu. La nota positiva llegó'l 19 d'avientu de 2006, col fichaxe de Chris Webber.[25] El xugador tuvo qu'utilizar el dosal 84, yá que'l so orixinal 4 ta retiráu n'honor a Joe Dumars. Webber escoyó'l 84 a pidimientu del so sobrín de 6 años, que suañó que dalgún día C-Webb xugaría nos Pistons col 84 al llombu. Los Pistons consiguieron un récor de 21-15 antes del fichaxe de Webber, y con él, el balance xubió a 32-14. El 11 d'abril, l'equipu aseguró'l primer puestu na Conferencia Este y la ventaya de campu nos trés primeres rondes de playoffs.

Los Pistons abrieron los playoffs barriendo a Orlando Magic en cuatro partíos, ganando per primer vegada dende 1990 una eliminatoria de postemporada ensin perder nengún partíu. En Semifinales de Conferencia enfrentar a Chicago Bulls, a los que ganaron los dos primeros alcuentros per un marxe de 26 y 21 puntos respeutivamente. Nel tercer duelu, los Pistons remontaron 19 puntos y vencieron por 81-74, poniendo'l 3-0 na eliminatoria. Los Bulls evitaron la eliminación saliendo victoriosos nos dos siguientes alcuentros, pero los Pistons cerraron la serie nel sestu alcuentru ganando 95-85. Avanzaron a les Finales de Conferencia de la NBA Finales de Conferencia per quintu añu consecutivu (igualando la racha que consecharon dende 1987 hasta 1991), colos Cleveland Cavaliers de LeBron James como rivales. En ganando los dos primeros partíos, unos Cavaliers lideraos por un James nun estáu de forma espectacular dieron la vuelta a la serie y esaniciaron a los Pistons por 4-2.[26]

Al rematar la temporada, Detroit trespasó a Carlos Delfino a Toronto Raptors poles eleición de segunda ronda de los drafts de 2009 y 2011.[27] Nel Draft de 2007, escoyeron a Rodney Stuckey na 15ª posición y a Arron Afflalo na 27ª. Amás, tanto Billups como'l mozu Amir Johnson y el veteranu Antonio McDyess fueron anovaos. La temporada 2007-08 marcaba la 50ª na historia de la franquicia. Nella, los Pistons roblaron un récor de 59-23, el segundu meyor de la lliga detrás de les 66 victories de Boston Celtics, primeros del Este. Nos playoffs de 2008, enfrentar a Philadelphia 76ers en primer ronda. En diendo perdiendo por 1-0 y 2-1 na eliminatoria, los Pistons ganaron trés partíos consecutivos y aportaron a les Semifinales de Conferencia. Nelles, l'equipu posó a Orlando Magic en cinco partíos.[28] Nel tercer partíu de la serie, los Magic vencieron por 111-86, perdiendo amás los Pistons a la base Billups por mancadura. A pesar de la so baxa, l'equipu ganó los dos partíos siguientes y aseguró el pase a les Finales de Conferencia de la NBA Finales de Conferencia per sesta vegada siguida. Nelles, cayeron ante los Celtics por 4-2 en siendo ganaos nel sestu alcuentru por 89-81 en Detroit.[29] El 3 de xunu de 2008, los Pistons anunciaron que Saunders nun siguiría como entrenador de los Pistons la siguiente temporada.[30] Siete díes dempués, l'ex-xugador Michael Curry convertir nel so sustitutu nel banquín.[31]

2008-2011: Fin de los bonos tiempos, reconstrucción editar

En payares de 2008, los Pistons trespasen a Chauncey Billups, Antonio McDyess y Cheikh Samb a Denver Nuggets en cuenta d'Allen Iverson. N'avientu, McDyess retornó a Detroit.

La temporada escurrió ente discutinios y mancadures, Iverson nun s'afixo al so nuevu rol nel equipu y apenes apurrió. Los Pistons remataron octavos, consiguiendo la última plaza que da derechu a playoffs, d'onde fueron posaos rápido por Cleveland Cavaliers. Yera la primer vegada que los Pistons yeren esaniciaos en primer ronda dende'l 2000. A finales de temporada, Iverson dexó l'equipu.

Pa la temporada 2009-10, los Pistons roblaron a Ben Gordon, procedente de Chicago Bulls y Charlie Villanueva, procedente de Milwaukee Bucks. Al empar, tamién se colaron Rasheed Wallace y Antonio McDyess. Poco primero de empezar la temporada, roblen al veteranu Ben Wallace. La temporada escurrió igual que l'anterior, pero esta vegada, los Pistons remataron con un global de 27-55, récor negativu na franquicia dende 1994, y evidentemente, perdiendo'l derechu a playoffs.

2011-presente: Nuevu dueñu editar

N'abril de 2011, confirmóse que Tom Gores sería'l nuevu propietariu del equipu. Pa la temporada 2011-12, los Pistons decidieron contratar como entrenador a Lawrence Frank, que fuera asistente nos Boston Celtics. Hai de solliñar la marcha d'otru de los integrantes del equipu campeón en 2004, Richard Hamilton, que partió camín de Chicago Bulls.

La temporada foi de transición, tal que se suponía pa los Pistons. Sofitándose en nuevos talentos como Rodney Stuckey, Brandon Knight o Greg Monroe, los Pistons terminaron con un global de 25-41.

Pa la temporada 2012-13, los Pistons adquirieron nel draft al pívot Andre Drummond, amás, nun intercambiu con Charlotte Bobcats, llegó Corey Maggette en cuenta de Ben Gordon. En metá de temporada, colóse'l postreru integrante de los "New Bad Boys" de 2004, Tayshaun Prince, que coló a Memphis Grizzlies, ente que los Pistons recibieron a la base español José Manuel Calderón de Toronto Raptors. La mediocre temporada de los Pistons (29-53 y fora de playoffs) fixeron que Lawrence Frank fuera destituyíu al terminar la temporada.

Pa la temporada 2013-14, los Pistons escoyeron nel draft a Kentavious Caldwell-Pope y contrataron como entrenador al célebre ex-xugador de los Sixers, Maurice Cheeks. Los Pistons fixeron contrataciones pa dar un saltu alantre y aspirar de verdá a entrar nos playoffs; la base Brandon Jennings llegó nun trespasu con Milwaukee Bucks en cuenta de Brandon Knight, Khris Middleton y Viacheslav Kravtsov. La estrella de los Atlanta Hawks, Josh Smith, llegó por 4 años a razón de 54 millones de dólares. De destacar tamién ye'l regresu d'unu de los integrantes del equipu campeón de 2004, la base Chauncey Billups que llegó p'apurrir veteranía y lideralgu al conxuntu. Sicasí, la temporada nun foi tou lo bien qu'esperaben; Josh Smith nun demostró un bon rendimientu y los xugadores Greg Monroe, Andre Drummond y Josh Smith nun consiguíen compenetrarse xuntos. A metá de temporada, Maurice Cheeks ye despidíu, y pocu dempués, Joe Dumars yera cesáu como presidente d'operaciones. La temporada terminó col mesmu resultáu que l'anterior: 29-53.

La 2014-15 suponía un cambéu d'aldu en vista del fracasu de l'anterior: el veteranu entrenador Stan Van Gundy llegaba pa devolver l'orde al equipu, Josh Smith y los Pistons llegaben a un alcuerdu pa rescindir l'altu contratu del bistechu y el veteranu Tayshaun Prince tornaba al equipu col que foi campeón de la NBA en 2004. Nuna nueva temporada de transición, los Pistons terminaron con un 32-50.

Pa la 2015-16, los Pistons adquirieron a Stanley Johnson nel draft. La ala-pivot Greg Monroe abandonaba l'equipu llibre al empar que llegaben una gran cantidá de xugadores llibres por aciu trespasos, munchos buscando lliberar masa salarial pa les próximes temporaes.

Afición editar

Por cuenta de que los Pistons tornaron a la élite de la lliga, el sofitu de l'afición aumentó considerablemente. Dende mediaos de los 90 hasta 2001, yera difícil ver el so pabellón dafechu llenu. Agora, a pesar de xugar nel pabellón con más capacidá d'espectadores de la lliga, enllenaron hasta 165 partíos consecutivos. Dende la temporada 2002-2003, l'equipu lidera la lliga n'asistencia del públicu.

Hai un númberu de celebridaes que con regularidá pueden ser vistos nel The Palace of Auburn Hills, como son:

Trayeutoria editar

Nota: G: Partíos ganaos; P:Partíos perdíos; %:porcentaxe de victories

Temporada G P % Play-offs Resultáu
Fort Wayne Zollner Pistons (NBL)
(Nun s'incluye nos totales de G/P)
1941-42 15 9 .625 Gana Semifinales
Pierde Campeonatu
Ft Wayne - Akron 2-1
Oshkash - Ft Wayne 2-1
1942-43 17 6 .739 Gana Semifinales
Pierde Campeonatu
Ft Wayne - Chicago 2-1
Sheboygan - Ft Wayne 2-1
1943-44 18 4 .818 Gana Semifinales
Gana Campeonatu
Ft Wayne - Cleveland 2-0
Ft Wayne - Sheboygan 3-0
1944-45 25 5 .833 Gana Semifinales
Gana Campeonatu
Ft Wayne - Cleveland 2-0
Ft Wayne - Sheboygan 3-2
1945-46 26 8 .765 Pierde Semifinales Rochester - Ft Wayne 3-1
1946-47 25 19 .568 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales
Ft Wayne 3-2 - Toledo
Rochester - Ft Wayne 2-1
1947-48 40 20 .667 Pierde 1ᵉʳ Ronda Rochester 3-1 - Ft. Wayne
Fort Wayne Pistons BAA/NBA
1948-49 22 38 .367
1949-50 40 28 .588 Gana desempate
Gana Semifinales División
Pierde Finales de División
Ft. Wayne - Chicago
Ft. Wayne 2, Rochester 0
Minneapolis 2, Ft. Wayne 0
1950-51 32 36 .471 Pierde Semifinales División Rochester 2, Ft. Wayne 1
1951-52 29 37 .439 Pierde Semifinales División Rochester 2, Ft. Wayne 0
1952-53 36 33 .522 Gana Semifinales División
Pierde Finales de División
Ft. Wayne 2, Rochester 1
Minneapolis 2, Ft. Wayne 0
1953-54 40 32 .556 Round-Robin
Round-Robin
Rochester and Minneapolis
- Ft. Wayne, 4-0
1954-55 43 29 .597 Gana Finales de División
Pierde Finales de la NBA
Ft. Wayne 3, Minneapolis 2
Syracuse 4, Ft. Wayne 3
1955-56 37 35 .514 Gana Finales de División
Pierde Finales de la NBA
Ft. Wayne 3, St. Louis 2
Philadelphia 4, Ft. Wayne 1
1956-57 34 38 .472 Pierde Tiebreaker División
Pierde Semifinales de División
St. Louis - Ft. Wayne
Minneapolis 2, Ft. Wayne 0
Detroit Pistons
(Inclúyese nos totales de G/P)
1957-58 33 39 .458 Gana Semifinales División
Pierde Finales de División
Detroit 2, Cincinnati 0
St. Louis 4, Detroit 1
1958-59 28 44 .389 Pierde Semifinales División Minneapolis 2, Detroit 1
1959-60 30 45 .400 Pierde Semifinales División Minneapolis 2, Detroit 0
1960-61 34 45 .430 Pierde Semifinales División Los Angeles 3, Detroit 2
1961-62 37 43 .463 Gana Semifinales División
Pierde Finales de División
Detroit 3, Cincinnati 1
Los Angeles 4, Detroit 2
1962-63 34 46 .425 Pierde Semifinales División St. Louis 3, Detroit 1
1963-64 23 57 .288
1964-65 31 49 .388
1965-66 22 58 .275
1966-67 30 51 .370
1967-68 40 42 .488 Pierde Semifinales División Boston 4, Detroit 2
1968-69 32 50 .390
1969-70 31 51 .378
1970-71 45 37 .549
1971-72 26 56 .317
1972-73 40 42 .488
1973-74 52 30 .634 Pierde Semifinales División Chicago 4, Detroit 3
1974-75 40 42 .488 Pierde 1ᵉʳ Ronda Seattle 2, Detroit 1
1975-76 36 46 .439 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Detroit 2, Milwaukee 1
Golden State 4, Detroit 2
1976-77 44 38 .537 Pierde 1ᵉʳ Ronda Golden State 2, Detroit 1
1977-78 38 44 .463
1978-79 30 52 .366
1979-80 16 66 .195
1980-81 21 61 .256
1981-82 39 43 .476
1982-83 37 45 .451
1983-84 49 33 .598 Pierde 1ᵉʳ Ronda New York 3, Detroit 2
1984-85 46 36 .561 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Detroit 3, New Jersey 0
Boston 4, Detroit 2
1985-86 46 36 .561 Pierde 1ᵉʳ Ronda Atlanta 3, Detroit 1
1986-87 52 30 .634 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales de Conferencia
Detroit 3, Washington 0
Detroit 4, Atlanta 1
Boston 4, Detroit 3
1987-88 54 28 .659 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Gana Finales de Conferencia
Pierde Finales NBA
Detroit 3, Washington 2
Detroit 4, Chicago 1
Detroit 4, Boston 2
LA Lakers 4, Detroit 3
1988-89 63 19 .768 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Gana Finales de Conferencia
Gana Finales NBA
Detroit 3, Boston 0
Detroit 4, Milwaukee 0
Detroit 4, Chicago 2
Detroit 4, LA Lakers 0
1989-90 59 23 .720 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Gana Finales de Conferencia
Gana Finales NBA
Detroit 3, Indiana 0
Detroit 4, New York 1
Detroit 4, Chicago 3
Detroit 4, Portland 1
1990-91 50 32 .610 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales de Conferencia
Detroit 3, Atlanta 2
Detroit 4, Boston 2
Chicago 4, Detroit 0
1991-92 48 34 .585 Pierde 1ᵉʳ Ronda New York 3, Detroit 2
1992-93 40 42 .488
1993-94 20 62 .244
1994-95 28 54 .341
1995-96 46 36 .561 Pierde 1ᵉʳ Ronda Orlando 3, Detroit 0
1996-97 54 28 .659 Pierde 1ᵉʳ Ronda Atlanta 3, Detroit 2
1997-98 37 45 .451
1998-99 29 21 .580 Pierde 1ᵉʳ Ronda Atlanta 3, Detroit 2
1999-2000 42 40 .512 Pierde 1ᵉʳ Ronda Miami 3, Detroit 0
2000-01 32 50 0.390
2001-02 50 32 .610 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Detroit 3, Toronto 2
Boston 4, Detroit 1
2002-03 50 32 .610 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales de Conferencia
Detroit 4, Orlando 3
Detroit 4, Philadelphia 2
New Jersey 4, Detroit 0
2003-04 54 28 .659 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Gana Finales de Conferencia
Gana Finales NBA
Detroit 4, Milwaukee 1
Detroit 4, New Jersey 3
Detroit 4, Indiana 2
Detroit 4, LA Lakers 1
2004-05 54 28 .659 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Gana Finales de Conferencia
Pierde Finales NBA
Detroit 4, Philadelphia 1
Detroit 4, Indiana 2
Detroit 4, Miami 3
San Antonio 4, Detroit 3
2005-06 64 18 .780 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales de Conferencia
Detroit 4, Milwaukee 1
Detroit 4, Cleveland 3
Miami 4, Detroit 2
2006-07 53 29 .646 Gana 1ᵉʳ Ronda
Semifinales de Conferencia
Pierde Finales de Conferencia
Detroit 4, Orlando 0
Detroit 4, Chicago 2
Cleveland 4, Detroit 2
2007-08 59 23 .720 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales de Conferencia
Detroit 4, Philadelphia 2
Detroit 4, Orlando 1
Boston 4, Detroit 2
2008-09 39 43 .476 Pierde 1ᵉʳ Ronda Cleveland 4, Detroit 0
2009-10 27 55 .329
2010-11 30 52 .366
2011-12 25 41 .379
2012-13 29 53 .354
2013-14 29 53 .354
2014-15 32 50 .390
2015-16 44 38 .537 Pierde 1ᵉʳ Ronda Cleveland 4, Detroit 0
2016-17 37 45 .451
Totales 2653 2797 .487
Playoffs 200 165 .548 3 Campeonatos

Mascotes editar

Xugadores editar

Plantía 2017/18 editar

Detroit Pistons 2017-2018
Xugadores Entrenadores
Nᵘ Nac. Pos. Nome Altor Pesu Orixe
25   A Bullock, Reggie 2.01 m (6 ft 7 in) 93 kg (205 lb) North Carolina
20   B-E Buycks, Dwight (TW) 1.91 m (6 ft 3 in) 86 kg (190 lb) Marquette
0   P Drummond, Andre (C) 2.11 m (6 ft 11 in) 127 kg (279 lb) Connecticut
8   AP Ellenson, Henry 2.11 m (6 ft 11 in) 112 kg (246 lb) Marquette
33   A Ennis, James 2.01 m (6 ft 7 in) 95 kg (210 lb) Long Beach State
22   B Felder, Kay (TW) 1.75 m (5 ft 9 in) 80 kg (176 lb) Oakland
9   B-E Galloway, Langston 1.88 m (6 ft 2 in) 91 kg (200 lb) Saint Joseph's
23   AP Griffin, Blake (C) 2.08 m (6 ft 10 in) 114 kg (251 lb) Oklahoma
38   A Hearn, Reggie (TW) 1.96 m (6 ft 5 in) 95 kg (210 lb) Northwestern
1   B Jackson, Reggie (C) 1.91 m (6 ft 3 in) 94 kg (208 lb) Boston College
7   A Johnson, Stanley 2.01 m (6 ft 7 in) 111 kg (245 lb) Arizona
5   E Kennard, Luke 1.96 m (6 ft 5 in) 91 kg (200 lb) Duke
30   AP Leuer, Jon 2.08 m (6 ft 10 in) 103 kg (228 lb) Wisconsin
24   AP-P Moreland, Eric 2.08 m (6 ft 10 in) 113 kg (249 lb) Oregon State
41   B Nelson, Jameer 1.83 m (6 ft 0 in) 86 kg (190 lb) Saint Joseph's
14   B Smith, Ish 1.83 m (6 ft 0 in) 79 kg (175 lb) Wake Forest
43   A Tolliver, Anthony 2.03 m (6 ft 8 in) 109 kg (240 lb) Creighton
Entrenador Principal
Entrenador(es) Asistente(s)

Lleenda
  • (C) Capitán
  • (DR) Elección del draft sin firmar
  • (AL) Axente Llibre
  • (IN) Inactivu
  • (S) Suspendíu
  • (GL) Asinau a la G-League
  • (TW) Contratu de dos víes
  •   Lesionáu

PlantíaTransaiciones

Miembros del Basketball Hall of Fame editar

Xugadores editar

Entrenadores y otros editar

Númberos retiraos editar

Líderes estadísticos editar

Puntos totales temporada regular
# Xugador Temporaes Permediu Partíos Total
1   Isiah Thomas 1981 - 1994 (13) 19,2 979 18 822
2   Joe Dumars 1985 - 1999 (14) 16,1 1 018 16 401
3   Bob Lanier 1970 - 1980 (10) 22,7 681 15 488
4   Dave Bing 1966 - 1975 (9) 22,6 675 15 235
5   Bill Laimbeer 1981 - 1994 (13) 13,5 937 12 664
6   Richard Hamilton 2002 - 2011 (9) 18,4 631 11 582
7   Vinnie Johnson 1981 - 1991 (10) 12,7 798 10 146
8   Tayshaun Prince 2002 - 2012 (10) 12,9 744 9 568
9   Grant Hill 1994 - 2000 (6) 21,6 435 9 393
10   John Long 1978 - 1986 / 1988 - 1989 / 1990 - 1991 (10) 14,8 608 9 023
Nota: actualizaos a 6 d'avientu de 2012
Rebotes totales temporada regular
# Xugador Temporaes Permediu Partíos Total
1   Bill Laimbeer 1981 - 1994 (13) 10,1 937 9 420
2   Bob Lanier 1970 - 1980 (10) 11,8 681 8 063
3   Ben Wallace 2000 - 2006 / 2009 - 2012 (9) 11,1 655 7 264
4   Dennis Rodman 1986 - 1993 (7) 11,5 549 6 299
5   Walter Dukes 1957 - 1963 (6) 11,8 422 4 986
6   Dave DeBusschere 1962 - 1969 (7) 11,2 440 4 947
7   Bailey Howell 1959 - 1964 (5) 11,8 387 4 583
8   Ray Scott 1961 - 1967 (13) 10,7 421 4 508
9   Terry Tyler 1978 - 1985 (7) 6,2 574 3 583
10   Isiah Thomas 1981 - 1994 (13) 3,6 979 3 478
Nota actualizaos a 6 d'avientu de 2012
Asistencies totales temporada regular
# Xugador Temporaes Permediu Partíos Total
1   Isiah Thomas 1981 - 1994 (13) 9,3 979 9 061
2   Joe Dumars 1985 - 1999 (14) 4,5 1 018 4 612
3   Dave Bing 1966 - 1975 (9) 6,4 675 4 330
4   Chauncey Billups 2002 - 2009 (7) 6,4 463 2 942
5   Grant Hill 1994 - 2000 (6) 6,3 435 2 720
6   Vinnie Johnson 1981 - 1991 (10) 3,3 798 2 661
7   Richard Hamilton 2002 - 2011 (9) 3,8 631 2 419
8   Bob Lanier 1970 - 1980 (10) 3,3 681 2 256
9   Lindsey Hunter 1993 - 2000 / 2003 - 2008 (12) 2,9 703 2 038
10   Tayshaun Prince 2002 - 2012 (10) 2,7 744 1 976
Nota actualizaos a 6 d'avientu de 2012

Entrenadores editar

Líderes históricos editar

Premios editar

Meyor Quintetu de la Temporada

Segundu Meyor Quintetu de la Temporada

Tercer Meyor Quintetu de la Temporada

Meyor Quintetu Defensivu

Segundu Meyor Quintetu Defensivu

Meyor Quintetu de Rookies

Segundu Meyor Quintetu de Rookies

Referencies editar

  1. NBA.com 1985 Playoff Results (consultáu mayu de 2008)
  2. NBA.com 1986 Playoff Results (consultáu mayu de 2008)
  3. youtube.com Videu del robu de Larry Bird (consultáu mayu de 2008)
  4. NBA.com 1988 Playoff Results (consultáu mayu de 2008)
  5. NBA.com 1989 Playoff Results (consultáu mayu de 2008)
  6. youtube.com Resume del 5ᵘ partíu de les Finales de 1990 (consultáu mayu de 2008)
  7. NBA.com 1990 Playoff Results (consultáu mayu de 2008)
  8. detroitpistons.tecbox.com Historia de Detroit Pistons (consultáu mayu de 2008)
  9. espn.com Los Pistons trespasen a Jerry Stackhouse a los Wizards por Richard Hamilton (consultáu mayu de 2008)
  10. tsn.ca Ficha de Ben Wallace (consultáu mayu de 2008)
  11. NBA.com 2003 Playoff Results (consultáu mayu de 2008)
  12. usatoday.com Rasheed Wallace ficha polos Pistons (consultáu mayu de 2008)
  13. basketball-reference.com 2003-04 NBA Season Summary, consultáu mayu de 2008
  14. youtube.com Videu del triple de Kobe Bryant (consultáu mayu de 2008)
  15. NBA.com 2004 Playoff Results (consultáu mayu de 2008)
  16. basketball-reference.com 2004-05 NBA Season Summary, consultáu febreru de 2008
  17. NBA.com 2005 Playoff Results (consultáu mayu de 2008)
  18. google.com Videu de la engarradiella ente los Pistons y los Pacers
  19. elmundo.es Artest, suspendíu pal restu de la temporada (consultáu mayu de 2008)
  20. NBA.com Los Pistons nomen a Flipa Saunders nuevu entrenador del equipu (consultáu mayu de 2008)
  21. basketball-reference.com 2005-06 NBA Season Summary, consultáu febreru de 2008
  22. NBA.com All-Star Game de la NBA de 2006 (consultáu mayu de 2008)
  23. NBA.com 2006 Playoff Results
  24. NBA.com Ben Wallace robla con Chicago Bulls (consultáu mayu de 2008)
  25. NBA.com Los Pistons fichen a Chris Webber (consultáu mayu de 2008)
  26. NBA.com 2007 Playoff Results (consultáu mayu de 2008)
  27. mlive.com Carlos Delfino ye trespasáu a Toronto Raptors (consultáu mayu de 2008)
  28. esmas.com Los Pistons esanicien a los Magic (consultáu mayu de 2008)
  29. MARCA.com Los Celtics van xugase l'aniellu ante los Lakers (consultáu mayu de 2008)
  30. MARCA.com Flip Saunders, despidíu como entrenador de los Detroit Pistons (consultáu xunu de 2008)
  31. terra.es Michael Curry va debutar como entrenador al mandu de los Detroit Pistons (consultáu xunu de 2008)
  32. torontosun.com Pistons to retire Dennis Rodman's jersey, consultáu en febreru de 2011

Enllaces esternos editar


Predecesor:
Sheboygan Red Skins
1943
Campeón de la NBL
Fort Wayne Zollner Pistons

1944 y 1945
Socesor:
Rochester Royals
1946
Predecesor:
Los Angeles Lakers
1987 & 1988
Campeón de la NBA
1989 & 1990
Socesor:
Chicago Bulls
1991, 1992 & 1993
Predecesor:
San Antonio Spurs
2003
Campeón de la NBA
2004
Socesor:
San Antonio Spurs
2005