Phoenicopterus ruber

especie de páxaru

Phoenicopterus ruber ye una ave de la familia Phoenicopteridae que vive n'árees tropicales d'América, incluyendo les Antilles, la península de Yucatán, el norte de Colombia y Venezuela, nes islles Galápagos y nel norte d'Hondures. Nun se conocen subespecies.

Phoenicopterus ruber
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Subfilu: Vertebrata
Clas: Aves
Orde: Phoenicopteriformes
Familia: Phoenicopteridae
Xéneru: Phoenicopterus
Especie: P. ruber
Linnaeus, 1758
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Descripción editar

 
El color del so plumaxe bazcuya del rosa claro en candia según la so alimentación.
 
Craniu.

El flamencu del Caribe algama de 1,20 a 1,40 m d'altor. Ye una ave espodada: el machu pesa en permediu 2,8 kg y la fema 2,2 kg. Ye'l flamencu más grande del continente, y el segundu del mundu, superáu pol flamencu común (Phoenicopterus roseus). El so color puede variar dende'l rosa pálidu hasta un carmesí o bermeyón, dependiendo de la zona onde viva y de la cantidá de crustáceos con altos conteníos carotenoides que peracaba.

Hábitat editar

El flamencu del Caribe puede trate en llagos pocu fondos y agües costeres. Ta especializáu n'alimentase en llagos con grandes concentraciones salines o alcalines. Llogra'l so alimentu dende'l sedimentu limoso del fondu. Estes agües contienen abondu alimentu pa satisfaer a un gran númberu d'estes aves, que peracaben inseutos, camarones y pequeñes plantes, diatomees y otres algues.

Comportamientu editar

El flamencu del Caribe vadea per agües someres, fai baxar el so llargu pescuezu y, sobre l'agua, al traviés del so picu vueltu escontra riba, aliméntase: dientro del picu, distintos animales pequeños son recoyíos ente unes fines plaques (lamelas), dispuestes como les laminuques d'un peñe, ente les cualos pasa l'agua. Los llagos fayadizos son pocos y tán alloñaos ente sigo, y estes aves tienen de percorrer grandes distancies dende un llugar d'alimentación a otru, con frecuencia en grandes bandaes.

Reproducción editar

La fema pon, ente mayu y agostu, un solu güevu, blancuciu como tiza. Dambos, la fema y el machu, guaren el güevu por un periodu de 28 a 32 díes hasta que eclosiona, y tamién dambos padres curien de la cría hasta la so maduración sexual, que puede tardar 6 años. Les críes nacen con plumaxe acoloratáu como los adultos, pero a los pocos díes esti plumaxe tórnase abuxáu. La llonxevidá esperada del flamencu ye de 40 años, una de les más llargues dientro de les aves.

 
Phoenicopterus ruber
 
Santuariu de fauna y flora los Flamencos, Colombia. Estes aves dan-y el nome al parque.

Referencies editar

Enllaces esternos editar