WeatherTech SportsCar Championship

El WeatherTech SportsCar Championship ye un campeonatu d'automovilismu de velocidá para sport prototipos y gran turismos que s'apuesta n'América del Norte a partir del añu 2014. Entamáu pola International Motor Sports Association, surdió de la fusión de l'American Le Mans Series y la Grand-Am Rolex Sports Car Series, dos campeonatos que coesistieren dende 1999, depués de que'l Campeonatu IMSA GT dexara d'apostase tres 1998. Por ello, denominóse primeramente United SportsCar Championship, anque la pallabra "United" quitar pa la temporada 2016. El certame ye'l más importante del so tipu nel continente, ya inclúi numberoses carreres de resistencia clásiques, ente elles les 24 Hores de Daytona, les 12 Hores de Sebring y Petit Le Mans.

WeatherTech SportsCar Championship
Xeneral
Tipu de competición serie de competición de automovilismo (es) Traducir
Deporte carreras de automóviles deportivos (es) Traducir
País Estaos Xuníos
Canadá
Organizador International Motor Sports Association
Historia
Fundación 2014
Competición
www.imsa.com/series/sportscar-championship
Cambiar los datos en Wikidata

Descripción del campeonatu editar

Mientres les primeres temporaes del SportsCar Championship, el reglamentu téunicu toma casi toles clases de la ALMS y la Rolex Series. La clase principal de sport prototipos, Prototypes, combina les clases LMP2 de la ALMS y Daytona Prototypes de la Rolex Series, al empar que dexa la participación del DeltaWing. La clase Prototype Challenge de la ALMS sigue independientemente. La clase GT de la ALMS pasó a llamase GT Le Mans, en cuantes que les clases GT Challenge de la ALMS y les GT y GX de la Rolex Series xunir so la denominación GT Daytona.

La única clase ausente ye LMP1, que fora la clase principal de la ALMS. Les 24 Hores de Le Mans y el Campeonatu Mundial de Resistencia modificaron el so reglamentu en 2014 pa fomentar el desenvolvimientu de teunoloxíes ecolóxiques tales como híbridos y combustibles alternativos, lo que se consideró demasiao costosu pal tornéu norteamericanu. Per otra parte, los organizadores del campeonatu alcordaron col Automobile Club de l'Ouest y la Federación Internacional del Automóvil, responsables de les 24 Hores de Le Mans y el Campeonatu Mundial de Resistencia, por que los prototipos del nuevu certame puedan competir en dicha carrera por aciu un reglamentu de mancomún en 2017.

Como parte del procesu de fusión, l'ente rector del IMSA SportsCar Championship ye la International Motor Sports Association, de cuenta que la Grand-Am sumió. Les numberoses categoríes teloneras de la ALMS y la Rolex Series siguieron apostándose.

La marca de relós Tudor foi patrocinadora titular del campeonatu dende 2014 y 2015. A partir de 2016, el campeonatu tien patrociniu titular de la marca d'accesorios d'automóviles WeatherTech.

Clases editar

El campeonatu cunta con cuatro clases d'automóviles:

  • La clase de Prototipos (P), nes sos primeres trés temporaes incluyó a los vehículos del tipu Prototipu Le Mans 2 (LMP2), los Prototipos Daytona (DP), y el DeltaWing, construyíu so les especificaciones del 2014. En 2017, van participar nuevos LMP2, y Prototipos Internacional Daytona (DPi)
  • La clase de Prototype Challenge (PC), sigue siendo los mesmos coches de la American Le Mans Series y les mesmes especificaciones, utilizando'l xasis Oreca y el motor Corvette. La clase va esaniciase dempués la temporada 2017.
  • La clase de los Gran Turismu (GT), que cubre a los distintos vehículos GT de l'ALMS y la Grand-Am nuna sola división, y que van ser dexaos, pa la llucha pol campeonatu, van ser los siguientes:
    • GT Le Mans (GTLM), cubre los coches que pertenecíen como Gran Turismu na American Le Mans Series y afáense al reglamentu de Gran Turismu de l'Automobile Club de l'Ouest y la Federación Internacional del Automóvil.
    • GT Daytona (GTD), que les sos especificaciones son les mesmes utilizaes na Rolex Sports Car Series y la American Le Mans Series (nesti casu la unión de dambos reglamentos, al modificar les especificaciones, afeches de la resultancia de dambes series). A partir de 2016, la clase adoptó la especificación global FIA GT3.

Circuitos editar

Estos son los circuitos que se destacar dende calendariu 2014 d'equí p'arriba:

Campeones editar

Pilotos
Añu Clase P Clase PC Clase GTLM Clase GTD
2014   Christian Fittipaldi
  João Barbosa
  Jon Bennett
  Colin Braun
  Kuno Wittmer   Dane Cameron
2015   Christian Fittipaldi
  João Barbosa
  Jon Bennett
  Colin Braun
  Patrick Pilet   Townsend Bell
  Bill Sweedler
2016   Dane Cameron
  Eric Curran
  Alex Popow
  Renger van der Zande
  Oliver Gavin
  Tommy Milner
  Alessandro Balzan
  Christina Nielsen
2017   Jordan Taylor
  Ricky Taylor
  James French
  Patriciu O'Ward
  Antonio García
  Jan Magnussen
  Alessandro Balzan
  Christina Nielsen
Equipos
Añu Clase P Clase PC Clase GTLM Clase GTD
2014   Action Express Racing   CORE Autosport Racing   SRT Motorsport   Turner Motorsport
2015   Action Express Racing   CORE Autosport   Porsche North America   Scuderia Corsa
2016   Action Express Racing   Starworks Motorsport   Corvette Racing   Scuderia Corsa
2017   Wayne Taylor Racing   Performance Tech Motorsports   Corvette Racing   Scuderia Corsa
Campeonatos de constructores
Añu Clase P Clase PC Clase GTLM Clase GTD
2014   Chevrolet Monomarca (*)   Porsche   Porsche
2015   Chevrolet   Porsche   Ferrari
2016   Chevrolet   Chevrolet   Audi
2017   Chevrolet   Chevrolet   Ferrari
Modelos Campeones
Añu Clase P Clase PC Clase GTLM Clase GTD
2014   Chevrolet Corvette DP   Oreca FLM09-Chevrolet (*)   SRT Viper GTS-R   BMW Z4
2015   Chevrolet Corvette DP   Oreca FLM09-Chevrolet (*)   Porsche 911 RSR   Ferrari 458 Italia
Simboloxía
# Significáu
(*) Nesta división, tolos equipos usen prototipos Oreca FLM09 con motor Chevrolet LS3 6.2 L V8

Referencies editar

Ver tamién editar

Enllaces esternos editar