David Reimer (22 d'agostu de 1965Winnipeg – 4 de mayu de 2004Winnipeg) foi un canadiense que nació como home, pero foi sexualmente reasignado y convertíu en muyer, dempués de que la so pene fuera por fuercia destruyíu mientres el so circuncisión. El psicólogu John Money supervisó'l so casu, considerando que la reasignación de Reimer foi esitosa, y que eso probaba que la identidá de xéneru aprendíase. Sicasí, el sexólogu Milton Diamond constató que Reimer nunca s'identificó con una muyer, y qu'empezó a vivir como un home a la edá de 15 años. Reimer acabó faciendo públicu'l so casu p'asina evitar práutiques similares nel futuru, y dempués de sufrir una fuerte depresión, problemes económicos y el final del so matrimoniu, acabó suicidándose en 2004.[3][4]

David Reimer
Vida
Nacimientu Winnipeg22 d'agostu de 1965[1]
Nacionalidá Bandera de Canadá Canadá
Muerte Winnipeg[2]4 de mayu de 2004[1] (38 años)
Causa de la muerte mancada por arma de fueu
Familia
Padre Ronald Peter Reimer
Madre Janet Grace Schultz
Casáu con Jane Fontaine (1990 – m. 2004)
Hermanos/es Brian Reimer
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

David Reimer nació col nome de Bruce, siendo ximielgu col so hermanu Brian, na ciudá de Winnipeg, en Manitoba. A los hermanos diagnosticóse-yos fimosis a los seis meses de nacer, polo qu'a los ocho meses se los circuncidó. El urólogu encargáu de realizar la operación utilizó un métodu de cauterización con corriente llétrica qu'acabó quemando'l pene de David Reimer.[5]

La esmolición de los sos padres de que'l so fíu non fora a ser feliz nin de que pudiera tener una vida sexual normal ensin pene fíxo-yos tomar la determinación de llevalo a Baltimore a la consulta de John Money nel hospital Johns Hopkins. Money yera un psicólogu conocíu polos sos trabayos sobre los roles de xéneru y el desenvolvimientu sexual realizaos a partir del estudiu de pacientes intersexuales. Amás, yera unu de los impulsores de la teoría de la neutralidá de xéneru, sosteniendo que la identidá de xéneru aprender dende la infancia por aprendizaxe social, y que eso podía ser camudáu. El matrimoniu Reimer viera a John Money nel programa de televisión de noticies canadiense This Hour Has Seven Days, esponiendo les sos teoríes avera del xéneru. Tanto él como los médicos que trabayaben con neños con anomalíes nes sos xenitales consideraben que'l pene yera irreemplazable, pero que por aciu ciruxía se podía crear una natura funcional, teniendo Reimer más posibilidaes de maurecer sexualmente con ésitu como chica que como chicu.

Finalmente, Money convenció a los padres de que la reasignación de sexu diba ser lo más beneficioso pa Reimer, polo que, cuando tenía 22 meses, practicóse-y una orquidectomía, extirpándole los testículos. Someter a tratamientu d'estróxenos y camudóse-y el nome por Brenda. Pero los padres nun sabíen que John Money (de callao) quería usar a David como parte d'un esperimentu pa probar el so puntu de vista de que la identidá de xéneru nun ye innata, sinón que ta determinada pol aprendizaxe y la crianza. Money encargar de la ciruxía y del sofitu psicolóxicu, y mientres diez años tuvo viendo a Reimer una vegada al añu pa evaluar la resultancia de la operación y la reasignación. El casu de Reimer yera únicu pa estudiar la influencia de la redolada nos roles de xéneru por dos motivos: primero, pol so hermanu ximielgu, Brian, que podía sirvir como control del esperimentu, al compartir xenes, ambiente familiar y ambiente intrauterino; y segundu, porque David yera la primer persona ensin nenguna anomalía na so diferenciación sexual a la que -y reasignaron el so sexu.

Mientres dellos años, Money escribió sobre'l casu (llamar caso John/Joan), describiendo un aparente ésitu del desenvolvimientu de la personalidá femenina de David, lo qu'implicaba la viabilidá de la reasignación y de la reconstrucción quirúrxica inclusive en persones que nun yeren intersexuales. Money escribió:

El so comportamientu ye claramente como'l d'una neña, bien distintu de les maneres de mozu del so hermanu ximielgu.

Les notes tomaes por un estudiante del llaboratoriu de Money mientres les visites añales de control revelen que los padres de David Reimer mentíen[ensin referencies] al personal del llaboratoriu avera del ésitu del esperimentu; Brenda (David) asumía bonalmente'l rol masculín y refugaba el femenín.

Pa David Reimer les visites de control a Baltimore yeren traumátiques más que terapéutiques. Cuando'l psicólogu Money intentó convencer a la familia pa enllantar a Reimer una natura por aciu ciruxía, la familia abandonó les visites de control. Desque-y practicaron la orquidectomía, David Reimer mexaba al traviés d'un furacu que lu practicaren nel abdome. Mientres l'adolescencia suministráron-y estróxenos pa provocar la crecedera de los pechos. Al dexar la familia de realizar les visites periódiques, Money dexó de publicar sobre'l casu, ensin dar a entender que l'esperimentu fracasara.

Dos décades dempués, Reimer escribió xunto con John Colapinto como, al contrariu de lo qu'escribía John Money, mientres el periodu que vivió como Brenda nunca s'identificó con una moza. El so compañeru amedranar y dexar de llau, y nin los vistíos de volaos (que se vio obligáu a usar mientres el xelizu iviernu de Calgary), nin les hormones femenines facer sentir muyer. A los 13 años empezó a sufrir depresiones, y díxo-yos a los sos padres que se suicidaría si obligáben-y a ver de nuevu al Dr. Money. Siguiendo'l conseyu del endocrinólogu y del siquiatra de David, en 1980 los sos padres cuntáron-y la verdá alrodiu de la so reasignación. A los 14 años, Reimer decidió asumir el so papel masculín, y púnxose de nombre David. En 1997, Reimer sometiérase a un tratamientu pa revertir la reasignación, qu'incluyía inyeiciones de testosterona, una mastectomía doble, y dos operaciones de faloplastia. Tamién se casó con una muyer y convirtióse nel padrastru de los sos trés fíos.

El so casu llogró repercusión internacional en 1997, cuando cuntó la so hestoria a Milton Diamond, un sexólogu que lu convenció por que-y dexara cuntar la so hestoria, y asina evitar que se repitieren casos como'l suyu. N'avientu d'esi añu, John Colapinto publicó na revista Rolling Stone el so casu.[6] Dempués escribió un llibru sobre la hestoria de David Reimer, As Nature Made Him: The Boy Who Was Raised as a Girl.

Muerte editar

Colapinto compartió los ingresos pola venta del llibru con Reimer, lo qu'ayudó a la so situación financiera. Sicasí, Reimer tenía otru tipu de problemes. A la difícil rellación colos sos padres sumóse la muerte del so hermanu Brian motivada por una sobredosis d'antidepresivos el 1 de xunetu de 2002 . A eso sumóse la falta d'empléu y la separación de la so muyer Jane. El 2 de mayu de 2004 ella díxo-y que quería dixebrase, provocando que David se fora de casa y nun volviera. El 5 de mayu la policía llamó a Jane pa comunica-y qu'atoparen al so home, pero non quixeron dicilu onde. Volvieron llamar a los dos hores informándola del so suicidiu. David volviera a casa aprovechando una ausencia d'ella pa coyer una escopeta recortada. La mañana del 5 aparcó'l so vehículu, y dientro d'él disparóse na cabeza. El padre de Reimer, movíu pola culpa, tamién se suicidó.[7][8]

Repercusión editar

La publicación del llibru acabó influyendo en delles práutiques médiques, amás d'ayudar a entender meyor la bioloxía sexual. Una vegada que'l so casu conocióse, empezó a tornar el númberu de reasignaciones con ciruxía en persones con micropenes, con otres malformaciones o que perdieren el pene na infancia.

El so casu constituyó un sofitu pa los científicos que consideren que les hormones prenatales ya infantiles inflúin intensamente na diferenciación del celebru y l'identidá sexual. Tamién apaez un escepticismu tocantes a les reasignaciones, anque sían en persones intersexuales con defectos o insensibilidá a la testosterona. La Sociedá de Intersexuales de Norteamérica, que s'opón a les reasignaciones involuntaries, considera la hestoria de Reimer como una enseñanza de por qué nun se deben modificar los xenitales de los menores.[9]

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: Find a Grave. Identificador Find a Grave: 20309661. Apaez como: David Reimer. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. «David Reimer, 38; After Botched Surgery, He Was Raised as a Girl in Gender Experiment» (inglés). Los Angeles Times (13 mayu 2004).
  3. «Dr Money and the Boy with Non Penis» (inglés). BBC (17 de setiembre de 2014).
  4. Nature or Nurture, The Case of the Boy Who Became a Girl Keith K. Schillo
  5. CBC news (10 de mayu de 2004). «David Reimer. The boy who lived as a girl» (inglés). Consultáu'l 2 d'avientu de 2010.
  6. John Colapinto (11 d'avientu de 1997). «The True History of John Joan» (inglés) páxs. 54-97. Rolling Stone. Consultáu'l 3 d'avientu de 2010.
  7. John Colapinto (3 de xunu de 2004). «Gender Gap. What were the real reasons behind David Reimer's suicide?». Slate. Consultáu'l 3 d'avientu de 2010.
  8. «David Reimer, el «neñu cobaya» al que criaron como una muyer hasta los 15 años». DIARIU ABC (24 d'agostu de 2015).
  9. Intersex Society of North America. «Intersex Society of North America» (inglés). Consultáu'l 4 d'avientu de 2010.