God of War (lliteralmente n'español Dios de la Guerra) ye una serie de videoxuegos en 3ª persona creada por SCE Santa Monica Studio y distribuyida por Sony Computer Entertainment. Basar nes aventures d'un semidiós espartanu, Kratos, quién s'enfrenta a diversos personaxes de la mitoloxía griega, tanto héroes (Heracles, Teseo, Perseo, etc.) y especies mitolóxiques (tales como gorgones, arpías, o minotauros) como dioses griegos (Ares, Poseidón, Zeus, ente otros) y titanes (como Gaia y Cronos). Anque'l guerreru espartanu acostuma enemistá cola mayoría de los Dioses, recibe ayuda de munchos d'ellos, cuantimás d'Atenea.

God of War
Desendolcador Ready at Dawn Studios (es) Traducir y SIE Santa Monica Studio
Distribuidora Sony Interactive Entertainment y Capcom
Temática Mitoloxía griega y Mitoloxía nórdica
Plataforma PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable, PlayStation Vita, Java, PlayStation 4, PlayStation 5 y Microsoft Windows
Xéneru hack and slash (es) Traducir y aición-aventura
Mou un xugador y multixugador
Más información
Páxina web oficial godofwar.playstation.com
' God of War '
Cambiar los datos en Wikidata

Los xuegos tán disponibles pa les consoles PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation 4, PlayStation Portable, PlayStation Vita y tamién para teléfonos móviles. Realizáronse remasterizaciones de los primeros xuegos pa xugase en consoles modernes, polo cual hasta'l día de güei, seis de los siete God of War tán disponibles pa PS3, cola esceición de God of War: Betrayal.

Historia llexítima de God of War editar

Entamos editar

La infancia de Kratos ye esplicada mientres el desenvolvimientu del primer xuegu. Ye maltratáu, como solía faese a los neños altos y fuertes na Antigua Grecia. Al so hermanu, al tener una marca que l'oráculu predixo portar el que causara la perdición del Olimpu, Ares secuestrar y llevar al reinu de la muerte.

Depués de recibir entrenamientu, Kratos, yá casáu y con una fía, Calíope, convertir nun gran xeneral del exércitu espartanu, a pesar de les alvertencies de la so esposa, el guerreru prometió nun detenese hasta que la gloria de Esparta tuviera no más alto. Les táctiques de los sos exércitos yeren brutales, pero bien efectives. Pero un día, un enfrentamientu contra'l batallón de bárbaros dio un resultáu adversa pa la so armada. Col so exércitu destruyíu y a puntu de ser asesináu pol líder bárbaru, Kratos pide l'ayuda d'Ares, el dios de la guerra, ufiertándo-y la so vida a cambéu. El dios baxa de los cielos y acaba con tolos enemigos; depués apurre a Kratos les Espaes del Caos, que son xuntaes a los sos brazos por cadenes.

El guerreru espartanu vence totalmente al poder de Ares, quien-y esixe ciertes xeres de destrucción y conquista. Les táctiques del exércitu de Kratos son entá más brutales qu'antes, asesinando sanguinolientamente a cualesquier qu'opunxera dalguna mínima resistencia. Nuna de les sos misiones, Kratos tenía de quemar una aldega que s'oponía a l'armada de Esparta. Nel so enfotu de sangre y gloria, Kratos quixo ingresar al templu de l'aldega, l'oráculu del pequeñu pueblu alviérte-y que nun tenía d'entrar a aquel santuariu. El guerreru facer a un llau ya ingresa, asesinando coles sos espaes a tolos presentes. Cuando llanza per última vegada les sos espaes escontra les sos víctimes, entiende qu'asesinara a la so esposa y fía. Kratos queda afaráu y como castigu por tal aición y la so brutalidá, Kratos tendría pegaes sobre la so piel, les cenices de la so esposa y fía pola eternidá; anque Ares esplícalu que fizo eso pa convertilo nel guerreru perfectu, aun así, el guerreru espartanu arrenunció a siguir siendo'l súbditu del dios de la guerra.

Nunca, nunca más editar

Al querer romper el pactu de sangre con Ares, les roxures, encargaes de castigar a los que cometieren dicha aición, empezaron a face-y ver visiones a Kratos. Orkos, fíu de les roxures, traiciona a les sos madres y al so padre, Ares, al afayar qu'entamaben destronar a Zeus del mandatu del Olimpu, polo qu'avisa al espartanu del conxuru que sufría y que tenía d'algamar el oráculu de Delfos pa conocer la verdá. A pesar de los intentos de Pólux por que el oráculu morriera y nun pudiera ver a Kratos, el guerreru llogra afayar el so propósitu primero que l'oráculu finara. Esti avísa-y que solo atopando los güeyos de la verdá podía romper l'encantu de les roxures.

Depués d'algamar dichu elementu, les roxures afayen a Orkos, quien ayudaba a Kratos ya intentaba avisa-y de la presencia de les sos madres, y tomen como prisioneru al espartanu, quien más palantre ruempe les cadenes, llogrando escapar. Les roxures ufiérten-y vivir nuna ilusión na que la so fía y esposa taríen vives xunto con él, pero Kratos prefier vivir la verdá y combate y asesina a les hermanes. Al tornar a la so casa en Esparta, Orkos avísa-y que nun se lliberar del pactu con Ares, una y bones les roxures habíenlo convertíu a él guardián de los pactos de sangre, polo que-y pide a Kratos d'asesinalo. A pesar d'oponer resistencia, entiende que ye lo meyor y da-y al fíu de les roxures una muerte honorable, como pidiera.

Sicasí, al rompese'l llazu col dios de la guerra, les visiones sobre'l so pasáu, sobre los asesinatos a inocentes y a la so familia y sobre les sos brutales téuniques nel campu de batalla vuélvense daqué cotidianu. Decide quemar la so casa y dexar Esparta pa redimise pol so pasáu, sirviendo a los dioses, en busca de qu'estos esanicien les visiones que la acoraden.

Les xeres de los dioses editar

Kratos, siguiendo la pallabra de los dioses, realiza tou tipu de xeres. Ye unviáu polos dioses a la mariña d'Ática pa detener la meyora de los perses.

En parando l'ataque, Kratos nun tien abondu y reclama a los dioses más y más xeres, y ye cuando ve que'l Sol cai contra la Tierra, sumiendo'l mundu n'escuridá. Dirixir escontra la zona del choque, cerca de la ciudá de Maratón. Al llegar, ver envolubrada por una borrina, d'onde surden enemigos y el Gran Carru del Helios, dios del Sol. Kratos ábrese pasu ente les diverses criatures qu'invaden la ciudá y llogra algamar el carru y, en esguilándolo, Atenea preséntase como una estatua y comunica a Kratos que Morfeo llanzó'l so mantu y ta sumiendo a los dioses nun fondu suañu. Ensin un Sol qu'allume, Morfeo nun tien llendes. Kratos tien una nueva misión: devolver el Sol al cielu. Enfusar nel Templu d'Helios (el carru) y, tres un curtiu camín, atopar con Eos, que comunica a Kratos que'l so hermanu, Helios, fuera secuestráu por Atles, que s'atopa nel Hades. Kratos enfusar nel Inframundu en busca d'Atles, pero ellí ve a la so finada fía, Calíope. Kratos sigue'l rastru d'ella y, finalmente, atopar con Perséfone, esposa de Hades y reina del Inframundu. Perséfone ufierta a Kratos la oportunidá de expiarse de los sos pecaos pa folgar en paz cola so fía. Kratos vence y pierde los sos poderes en cuenta de tar cola so fía nos Campos Elíseos. A la fin, Kratos abraza a la so querida fía, pero Perséfone enagua'l realcuentru porque ella yera la verdadera artífiz del plan pa lliberar a Atles y ésti, colos poderes del Sol nes sos manes, destruyiría la enorme pilastra que sostién la Tierra, y asina acabaría col Olimpu d'una vegada por toes, mientres los dioses duermen gracies a Morfeo. Kratos dase cuenta del so error, y decide, anque seya bien doliosu, dixebrase de la so fía y reponer los sos poderes de la única forma que sabe: matando a los muertos inocentes y siendo otra vegada la pantasma de Esparta. Tres una encarnizada llucha contra Perséfone, el gran titán Atles entra na batalla, tratando d'entartallar a Kratos. Dempués d'encadenar los poderosos brazos del titán, decidir a terminar con Perséfone. Kratos llogra terminar con ella, pero antes de dise, Atles diz-y que los olímpicos nun lu van ayudar. Kratos respuende que los sirvirá fielmente. Atles acaba la conversación diciendo que se van volver a ver. Atles siempres va sostener el mundu sobre los sos costazos, un castigu peor que'l que Zeus impunxo a los otros titanes. Asina ye como Kratos retornó'l Sol al cielu y Morfeo retirar a les solombres. Finalmente, Kratos llanzar del carruaxe, quedando inconsciente sobre'l monte más altu de toa Grecia, pagando un altu preciu, inclusive pa la pantasma de Esparta.[1][2]

L'ascensu al Olimpu editar

El primer videoxuegu de la saga empieza col guerreru nun barcu lluchando contra la hidra por encargu del dios de los mares Poseidón. Previu a llegar a Esparta, Kratos sale a la cubierta en plena agua y reprócha-y a Atenea que dempués de diez años de serviciu, los dioses nun cumplieren lo prometío. La diosa diz-y qu'entá faltaba una última misión: Ares taba destruyendo Atenes, polo que la diosa de dicha ciudá píde-y a Kratos que detenga al dios de la guerra nel so pasu de destrucción yá que Zeus decretó que los dioses nun podíen lluchar ente ellos.

Kratos llega a Atenes depués de combatir con un gran númberu de soldaos zombi ensin morrer, gorgones y minotauros, ente otros seres mitolóxicos. Depués de salvar al oráculu d'Atenes de la muerte, Atenea revéla-y a Kratos que la única forma de qu'él pudiera asesinar a Ares yera consiguiendo la caxa de Pandora que s'atopaba nel Templu de Pandora, encadenáu al llombu del titán Cronos nun inmensu desiertu. El semidiós supera'l desiertu ya ingresa nel templu, apináu de llaberintos y enemigos. Finalmente consigue la caxa, pero ye asesináu por Ares (quien al enterase que l'espartanu cumpliera la so misión, llanza una gran estaca de piedra que-y traviesa'l cuerpu). A pesar d'ello, vuelve dende'l Inframundu, llega onde taba'l dios de la guerra y, mientres este faía notar la so victoria a Zeus, aprovecha pa quitar la caxa y abrir. Al realizar esto, Kratos crez considerablemente y combate a Ares, a quien finalmente asesina. Pero dempués de la so gran xera, Atenea almítelu que nengún héroe, guerreru o inclusive dios podía escaecer lo qu'él fixera. Totalmente desanimáu, Kratos llanzar del monte más altu de toa Grecia col fin de suicidase, pero al cayer al abismu nun muerre, sinón que se llevanta hasta'l llugar onde se llanzó, ellí Atenea esplícalu que magar Ares ta muertu, el puestu de dios de la guerra quedó vacante, polo que-y ufierta un puestu ente los dioses, como'l nuevu dios de la guerra, Kratos acepta convirtiéndose nun miembru del Olimpu.

L'asesín de dioses editar

Tres los acontecimientos del primer God of War, Kratos ta al mandu del so exércitu espartanu coles mires de conquistar Grecia. Magar llucha xunto a los sos guerreros, ye atacáu por un númberu de criatures empobinaes pol xigante Argos, que ye unviáu por Hera pa detener la guerra que Kratos ta llevando a cabu. Sicasí, primero que Kratos pueda ganar a la bestia, Argos ye asesináu por un desconocíu, nun esfuerciu pa destruyir la reputación del antihéroe ante los dioses del Olimpu. Kratos escorrer al traviés de Grecia col fin d'afayar la identidá del líder del asesín, que ta tratando de poner a los dioses nel so contra. Sicasí, el fíu de Hermes, Cérix, ye unviáu a apurrir un mensaxe a Kratos de parte de Zeus, que ta cada vez más esmolecíu cola cantidá de destrucción que Kratos dexa detrás de sigo. Cérix ordena detenese a Kratos, pero'l dios de la guerra niégase y empecipia una gran batalla contra'l mensaxeru. Aprovechando la situación, l'asesín escápase. Kratos mata a Cérix y los soldaos espartanos celebrar, pero al reparar el cuerpu del dios muertu dase cuenta de que Zeus va tomar midíes d'esti actu de rebeldía.

El nuevu dios de la guerra editar

Yá como dios de la guerra, Kratos sufre una visión na que la so madre esixía-y ayuda dende Atlantis. A pesar de los avisos d'Atenea de que lo que vio yera a cencielles un suañu, Kratos dirixe una flota a la ciudá. Ellí atópase cola so madre, quien-y revela la verdadera identidá del so padre y del so hermanu Deimos. Al faer esto, Calisto, la so madre convertir nun horripilante bisarma al que Kratos vese obligáu a matar. Xunto coles sos otres batalles en Atlantis, xenera la destrucción total de dicha ciudá, siendo espulsáu a la isla de Creta. Vuelve darréu a Esparta pa poder llegar al Inframundu, onde atopa a Deimos nos dominios de Tánatos, siendo torturáu. El so hermanu culpar de nun defendelo'l día de la so desapaición y enfrentar. La batalla ye ganada por Deimos, pero Tánatos intervién ya intenta matalo, a pesar de que Kratos llega a tiempu pa evitalo, el dios de la muerte termina asesinando al so hermanu enfrente del dios de la guerra, quien enfurece totalmente y asesina a Tánatos. Nel so regresu, Atenea revéla-y que ta llistu pa ser un dios. Sicasí, Kratos xura vengación escontra los dioses.

La vengación editar

Un xeneral espartanu invoca a Kratos pa llograr la tan allampada "gloria de Esparta" qu'esti naguara por per años, el dios de la guerra baxa del monte Olimpu, a pesar del intentu de Atenea de detenelo, a la ciudá de Rodas y empieza a destruyir tou al so pasu, pero una águila sofita sobre él y empieza a empequeñecerlo hasta devolvelo al so tamañu normal. Depués, l'águila asítiase sobre'l colosu de Rodas y da-y vida cola enerxía robada a Kratos. L'espartanu cree que foi Atenea. Zeus apúrre-y ayuda a Kratos, ufiertándo-y la espada del Olimpu, cola que'l rei de los dioses acabara la gran guerra de dioses y titanes. Pero cuando Kratos trata de quitar, empieza a perder, ensin sabelo, los sos poderes divinos. A la fin, quita la espada del suelu y termina col colosu de Rodas. Pero cuando clamaba mirando al cielu dirixiéndose al so padre, la mano del colosu impautar por fuercia y estropiar de gravedá, destruyendo la so armadura y dexándolo bien débil. Zeus amuesa que yera él esa águila que robara los poderes de Kratos pa da-y los al colosu. Zeus entendía que Kratos, el so fíu más poderosu, intentaría acabar con él, como asocedía na mitoloxía griega, asina que decide matalo. Yá nel Inframundu, Gaia, la titánide, preséntase ante Kratos xunto colos demás titanes y ufiérta-y ayuda a cambéu qu'él destrone a Zeus del Olimpu. Kratos acepta, sale del Inframundu y empieza el so viaxe a la islla de la Creación en busca de les hermanes del destín, pa poder volver al pasáu nel momentu que Zeus traicionar.

Na isla, Kratos asesina a Teseo, Ícaro, Perseo, Euríale, el Kraken y el xefe bárbaru col que Kratos acabara cuando Ares allegó na so ayuda. Finalmente, atopar coles hermanes del destín y les asesina a los trés, pudiendo volver al pasáu nel momentu de la traición de Zeus. Vuelve, enfrentar a él y vencer, pero al momentu d'asesinalo, Atenea crúciase y sacrifica la so vida, pa evitar la muerte de Zeus, dexándo-y al dios del truenu escapar. Atenea xustifica la so aición cola sida de que Kratos, al asesinar a Zeus acabaría con tol Olimpu, pero Kratos diz-y que si l'Olimpu oponer a la so vengación, entós l'Olimpu tamién va vencer. Atenea entós confiésalu a Kratos que nun puede asesinar a Zeus, yá que se repitiría d'esta miente el ciclu del fíu mata al padre, dándo-y a entender a Kratos que Zeus ye'l so padre. Tres esto, Atenea muerre. Enfurecido, Kratos torna a la cámara de les hermanes del destín pa volver nuevamente al pasáu, al momentu de la gran guerra ente titanes y dioses, y llévase consigo a tolos titanes a la dómina del presente pa poder formular el so tan allampada vengación. Nel final del xuegu, Kratos ta sobre Gaia, y ésta, colos demás titanes, tán esguilando'l monte Olimpu en busca d'asesinar a tolos sos miembros, pero Zeus nun-y tarrez y prepara a los dioses pa la batalla final.

La mio vengación termina agora editar

 
Home amarutáu de Kratos.

Na guerra ente titanes y dioses Kratos, con ayuda de Gaia, empieza la so vengación contra los dioses asesinando brutalmente a Poseidón. Depués cuando s'atopa con Zeus, este refundia al guerreru y a Gaia a un abismu, la titánide traiciona a Kratos pa poder salvase y dexa qu'esti caya nel ríu de les almes nel Inframundu, que debilitar. A la salida de dichu ríu atopar cola pantasma de Atenea quien-y ufierta'l so conseyos, les Espaes del Exiliu y decide ayudar a matar a Zeus. Nel so camín atopar con una estatua que la llama "padre". Él, esperanzáu con que seya Calíope, la so fía, entainar a responder, pa entender que yera otra neña, Pandora, lo qu'afaya depués. Depués fai un alcuentru con Hades y asesinar, consiguiendo les preciaes garres de Hades. Depués de la matanza del dios del Inframundu, Kratos atopar con Hefesto, quien-y da ciertos conseyos y revéla-y verdaes sobre'l so pasáu y el de la so fía. Kratos sigue'l so camín escontra Zeus, llega a la ciudá d'Olimpia, onde atopa a Gaia apenes sostenida. Nun escucha los pidíos d'ayuda de la titánide y córta-y la mano (cola espada del Olimpu) pa refundiala al vaciu. Yá na ciudá, acaba con Helios pa llograr la so cabeza. Depués el guerreru espartanu cruciar con Hermes, a quien mata pa poder roba-y les sos botes. Enfréntase y asesina igualmente al so hermanascu Heracles, (tamién conocíu como Hércules) consiguiendo asina los Cestus de Nemea.

Llega a les fueses de Tártaru y enfréntase nuna cruenta llucha al titán Cronos, quien cree acabar col espartanu al tragá-ylo, pero esti ábre-y un furacu n'el so estómagu que lu debilita, pa depués clavar la espada del Olimpu nel so frente. Dempués atópase nos xardinos cimeros. Ellí tien un discutiniu con Hera, a quien termina matando por burllar se de Pandora. Kratos supera'l llaberintu de Dédalu y destrúi a los trés xueces pa poder aportar a la llapada del Olimpu. Al llegar a ella, Pandora inténtase sacrificar pero Kratos detener, cuando ella facer entrar en razón y decídese a dirixise a la llapada del Olimpu p'asina poder apagala y que Kratos pueda abrir la caxa , apaez Zeus, quien engarra con Kratos (que la so distraición provoca que Pandora llogre'l so cometíu) en trés causes. Tres el sacrificiu de Pandora Kratos abre la caxa y dase cola sorpresa que la caxa atopábase vacia. Nel final de la segunda batalla, apaez la titánide Gaia, quien intenta acabar con dambos, pero tanto Kratos como Zeus llogren escapar al interior de Gaia, onde tien llugar la tercera y última batalla. Kratos asesina a Gaia y cree asesinar al padre de los dioses, que depués remanez de los escombros pa matar al espartanu. Kratos abellugar na so mente, onde se presenten los vieyos y malines alcordances que lo acoraden, pero ellí apaez Pandora y ayudar a perdonase a sigo mesmu por toles coses males que fizo nel pasáu, lliberando'l poder de la esperanza que permaneciera ocultu nél. Dempués d'eso, Kratos vuelve a la realidá y remata la so vengación, asesinando violentamente a Zeus. Depués, Kratos quédase contemplando cómo quedó'l mundu, cuando de secute apaez Atenea esixéndo-y el poder de la esperanza, qu'usara pa matar a Zeus, pero Kratos niégase y desenfunda la espada del Olimpu, Atenea quexar al espartanu de querer asesinala de nuevu, pero Kratos nun mata a la diosa, sinón que traviesa la espada nel so propiu cuerpu, lliberando la esperanza per tol mundu. A la fin, puede apreciase que'l cuerpu de Kratos nun ta, pero hai un rastru de sangre qu'apunta escontra'l vacíu y al mundu afaráu pola muerte de los dioses.

Videoxuegos editar

Añu Videoxuegu PlayStation 2 PlayStation 3 PlayStation 4 PlayStation Portable PlayStation Vita Teléfonu móvil
2005 God of War         Non   Non      Non
2007 God of War II         Non   Non      Non
2007 God of War: Betrayal   Non   Non   Non   Non   Non   
2008 God of War: Chains of Olympus   Non      Non         Non
2010 God of War III   Non         Non   Non   Non
2010 God of War: Ghost of Sparta   Non      Non         Non
2013 God of War: Ascension   Non      Non   Non   Non   Non
2018 God of War   Non   Non      Non   Non   Non

Cronoloxía editar

L'orde de los xuegos nun ta axustáu pol so orde de salida al mercáu, sinón que cada unu cubre una parte de la historia independientemente de cuando salió a la venta.

Añu Videoxuegu Cronoloxía
2013 God of War: Ascension #1
2008 God of War: Chains of Olympus #2
2005 God of War #3
2007 God of War: Betrayal #4
2010 God of War: Ghost of Sparta #5
2007 God of War II #6
2010 God of War III #7
2018 God of War #8

Coleiciones editar

Darréu a la salida al mercáu de la PlayStation 3, hubo munches compilaciones qu'integren los xuegos que salieron orixinalmente pa otres consoles a ésta.

God of War: Collection editar

El so llanzamientu foi'l 19 de payares de 2009 n'América del Norte y el 28 d'abril de 2010 n'Europa. Ye una compilación de los dos God of War que salieron para PlayStation 2, el God of War I y l'II, amás, inclúi un demo del God of War III.

God of War: Origins Collection editar

El so llanzamientu foi'l 13 de setiembre de 2011 n'América del Norte, y el 16 del mesmu mes n'Europa.

Inclúi los dos ediciones de PSP, el Chains of Olympus y el Ghost of Sparta. Tien la opción 3D, y con un HD d'hasta 1080p.

God of War: Saga Collection editar

Foi llanzáu'l 28 d'agostu de 2012 y desenvueltu por SCE Santa Monica Studio, Bluepoint Games y Ready at Dawn Studios, amás de tener incluyíu trenta díes (un mes) d'accesu a PlayStation Plus. Consta de dos Blu-Ray y un códigu pa descargar la versión dixital de los dos xuegos de PSP.

Ye una escoyeta de los xuegos salíos hasta'l 2012 (I, II, III, Chains of Olympus y Ghost of Sparta).

God of War: Omega Collection editar

La so salida al mercáu producir en payares de 2012. Inclúi'l God of War: Collection, l'Origins Collection y l'III, y God of War Ascension, amás d'una estauína de Kratos.[3] Esti pack ta disponible solamente n'América.

Xugabilidá editar

El xuegu presentar en 3ª persona, con un innovador sistema d'ataque que se basa en dos espaes que Kratos llanza de les sos manes pero que tán deteníes por cadenes que les conecten al espartanu. Amás, en cada edición del xuegu preséntense distintos y novedosos poderes máxicos apurríos por diversu Dioses o Titanes, qu'acostumen ser cinco o seis (sacante en God of War: Betrayal, nel que los trés poderes tán sacaos del primer God of War). Nel God of War III formulóse un nuevu sistema qu'acompañó al de los poderes máxicos, el de los oxetos. Nun gastar maxa, sinón una barra especial mariella que se recarga sola rápido si esta en desusu.

Los combos son otru factor importante, al primir una serie de botones nun orde determináu, Kratos va realizar ataques más espectaculares y dañibles contra los sos enemigos. La cantidá de combos espandióse enforma dende'l primera God of War hasta'l Ascension.

Na parte izquierda cimera de la pantalla atopa una espada cola cantidá de vida, maxa, orbes coloraos y, nel God of War III, la barra mariella de los oxetos. Estos empiecen con una llende considerable y a midida que Kratos xunta güeyos de Gorgona, plumes de Fénix y cuernos de Minotauru va poder estender les llendes de vida, maxa y oxetos. Asesinando enemigos consígense los orbes coloraos, necesarios pa xubir de nivel les armes y poderes pa poder realizar más combos y aumentar el dañu de los mesmos.

Los xuegos, aparte de combatir, tienen munchos acertijos y ruempecabeces. Nel primer God of War destacábense más los primeres. Esto foi modificar nos xuegos subsiguientes, amestándose arques secretes en determinaos llaos que dean grandes premios a quien los atopara.

Tamién nos xuegos aprecia la esistencia de Quick Time Events, distintes cinemátiques interactivas onde'l xugador tien de primir botones específicos amosaos en pantalla. Si'l xugador equivocar en primir, o se tarda demasiáu en responder, va fallar y tendrá de repitir nuevamente la secuencia, sicasí si efectuar correutamente, va producir gran dañu, la eliminación del xefe o enemigu atacáu o la meyora en segmentos específicos del trayeutu.

Receición de la crítica editar

La mayoría de los xuegos fueron recibíos de manera bien positiva, Gamerankings dio calificaciones siempres cimeres a 90[4][5][6][7](sacante en God of War: Ghost of Sparta[8]). Metacritic recibió cada xuegu de manera bien similar,[9][10][11][12]siendo'l Ghost of Sparta l'únicu God of War que nun supero los 90.[13]Los usuarios d'esta páxina calificaron con un 86 a dichu xuegu.[13]Demostrando que foi'l xuegu que más decepcionó a los siguidores de la serie.

El xuegu pa teléfonos móviles, God of War: Betrayal, foi igualmente bien recibíu pola crítica polo xeneral, yá que ufiertaba combates bien atrayentes entemecíos con acertijos y puzzles, lo que caracteriza a la saga.[ensin referencies]

Apaición de Kratos n'otros xuegos editar

Kratos y la temática de la saga presentar en diversos xuegos de Sony Computer Entertainment, ente ellos tán LittleBigPlanet,[14] Hot Shots Golf: Out of Bounds,[15]ModNation Racers,[16] y PlayStation All-Stars Battle Royale.[ensin referencies]

Pero non yá videoxuegos de Sony, en Mortal Kombat Kratos ye un lluchador esclusivu de PlayStation 3; tien ataques y combos bien realistes que s'asemeyen enforma al Kratos de God of War III. Amás de Soulcalibur: Broken Destiny.[17]

La nueva Saga de God of War editar

Al traviés de filtraciones d'un artwork pa un tentativo reboot de la franquicia, empezar a especular al respective de un nuevu xuegu que camudaría totalmente l'escenariu y les deidaes arreyaes del xuegu. Darréu nel E3 de 2016 SCE Santa Monica Studio sorprendió gratamente a toos col so trailer pal nuevu xuegu: God of War. Esti xuegu va faer les vegaes de secuela y reboot de la saga (daqué según pasu col Resident Evil 4 col cambéu a l'aición y nuevamente cola séptima entrega volviendo a los sos oríxenes del survival horror) , pos magar sigue la hestoria que protagoniza'l nuesu antiheroe Kratos, preséntanos como escenariu un ambiente totalmente distintu al de l'antigua Grecia. Esti xuegu alluga a Kratos nes tierres nórdiques de escandinavia (lo que los viquingos llamaríen Midgard), rexida polos dioses del Asgard.

Non solo'l personaxe sinón el so parafernalia camuda abondo. Les sos espaes del caos fueron reemplazaes por un hachu, ver con una llarga barba que lo avera a la estética d'un viquingu, el so caracter haise serenado abondo, y va a acompañáu del so fíu. El xuegu tien fecha d'estrenu pal 20 d'abril del 2018.

Conócense amás dellos detalles revelaos del trailer lliberáu por Playstation España los 23 de Xineru de 2018. Nesti mesmu podemos reparar trazos de la hestoria y de la personalidá del nuevu Kratos, que asumió'l fechu de que l'asesinatu d'un Dios siempres acarreta consecuencies. Per otru llau Atreus, fíu del famosu Dios de la guerra, tien d'aprender a controlar la so naturaleza divina cola ayuda de Kratos.

Referencies editar

God of war n'Español

Enllaces esternos editar