Lincoln Motor Company

Lincoln Motor Company (conocida a cencielles como Lincoln) ye una marca d'automóviles de luxu perteneciente al grupu Ford Motor Company. Creada en 1917, Mercury comercializóse xunto con Lincoln hasta la desapaición d'este en 2011. El so principal competidor americanu ye la casa automotriz Cadillac, el so homólogu de General Motors.

Lincoln Motor Company
productor d'automóviles, marca de automóviles (es) Traducir y empresa de capital abiertu
Llocalización
Sede Dearborn
Direición Estaos Xuníos
Forma xurídica división (es) Traducir
Historia
Fundación1917
Fundador Henry M. Leland (es) Traducir
Organigrama
Dueñu Ford Motor Company (1922)
Sector
Industria industria del automóvil
Productos destacaos Segmento F (es) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Lincoln foi una de les marques en pertenecer a la Premier Automotive Group, grupu automovilísticu creáu por Ford de la que formaron parte otres marques de sonadía como Aston Martin, Jaguar, Land Rover y Volvo ente otres.

Historia editar

La compañía foi fundada en 1917 por Henry M. Leland, unu de los fundadores de Cadillac. Ésti dexó la división Cadillac de General Motors mientres la Primer Guerra Mundial y formó la Lincoln Motor Company pa construyir motores pa los aviones Liberty. Dempués de la guerra les fábriques de la compañía se re-fornieron pa la manufactura d'automóviles.

 
1922 Lincoln Touring

La compañía atópase en severos problemes financieros mientres la transición, y por consecuencia foi mercada pola Ford Motor Company en 1922, quien inda tien y manufactura automóviles so la marca Lincoln na so división Lincoln-Mercury. La compra de Lincoln foi un trunfu personal pa Ford, que fuera obligáu a dexar la so segunda compañía por un grupu de inversionistas lideráu por Leland. Irónicamente esa compañía foi más tarde renombrada Cadillac. Lincoln convirtióse rápido nuna de les marques estauxunidenses de luxu con mayores ventes xunto con Cadillac y Duesenberg. En 1927 Lincoln adoptó a un can como'l so emblema, que sería reemplazáu más tarde con un diamante, que ye'l que sigue n'usu.

 
1937 Lincoln Model K Touring Cabriolet

Col modelu de 1936, Lincoln introdució'l Lincoln Zephyr, que yera un diseñu más deportivu. Zephyr casi se convirtió nuna marca distinta, en cuenta de ser namái un modelu. Foi introducíu en 1936 hasta la Segunda Guerra Mundial y la so producción cesó en 1942. Dende'l Zephyr de 1939 Edsel Ford dio entamu a los sos esfuercios pa crear el Lincoln Continental, que finalmente se convertiría nel modelu más importante fechu por Lincoln. Ésti empezó como un proyeutu de Edsel Ford pa crear un autu pa conducir mientres les sos vacaciones en Florida. Edsel quería un automóvil con estilu européu con una forma distinta a los cuadraos diseños que la compañía del so padre producía. El Continental probó ser popular y los planes pa la so producción y venta fueron aprobaos.

 
1956 Continental Mark II

El Continental Mark II foi la renacencia del conceutu. Esti vehículu foi producíu pola división Continental dende abril de 1955 hasta xunetu de 1956 primero que ésta tornara a la marca Lincoln. El Mark II tenía un preciu básicu de 10.000 Dólares, anguaño 70.000 considerando la inflación, el mesmu aprecio qu'un Rolls-Royce del mesmu añu.

El Mark II llanzó una carauterística bien asonsañada por otros automóviles estauxunidenses de luxu: La rueda de repuestu despinta por una moldura na tapa del maleteru (llamada polos sos detractores "tapa de cubu de basura"). Ver más detalles en Carrocería_(elementos_de_estilu).

 
1961 Lincoln Continental

L'apocayá creada división Edsel foi fundida con Lincoln-Mercury en xineru de 1958 pa formar la división Mercury-Edsel-Lincoln hasta que Edsel foi discontinuada en 1960.

El Lincoln Continental convertir nel modelu insinia de Lincoln hasta qu'en 1981, el Lincoln Town Car tomó'l so llugar, cabo aprofiar que'l Town Car yera'l nivel atope de llinia del Continental.

Apocayá en 1998 Lincoln yera la marca de luxu con mayores ventes nos Estaos Xuníos, contribuyíu en gran parte pol ésitu del VUD Navigator, y un rediseño nel Town Car y nel Continental. Tamién en 1999 introduzse la gama de sedanes LS, diseñada pa competir con modelos como'l Mercedes-Benz Clase E, con motores V6 y V8. N'años recién la compañía quedó detrás de los sos competidores xaponeses, europeos y estauxunidenses pola falta de nuevos modelos. La compañía ta trabayando pa remediar esto cola introducción de modelos coles plataformes y partes de les otres divisiones de Ford a nivel mundial nun intentu de traer nuevos modelos al mercáu rápido.

En 2003 introdució al mercáu'l VUD de tamañu medianu Aviator basáu na Ford Explorer y rediseñó el so líder en ventes: el Navigator.

La compañía promete más de cinco nuevos modelos ente los años 2004 y 2008 y yá empezó cola introducción de la pick-up Mark LT basada na Ford F-150, el sedán Zephyr y el MKX reemplazando al Aviator. Tamién esta la introducción del nuevu sedán de gran tamañu MKS en 2009. Y n'Estaos Xuníos solamente, la introducción d'un crossover familiar de 7 places llamáu MKT, basáu nel crossover americanu de Ford, el Flex.

El 3 d'avientu de 2012 Ford camudó'l nome de Lincoln a The Lincoln Motor Company por cuenta de la cancelación de Mercury. P'ayudar a estremar los productos de la marca Lincoln de los productos de la marca Ford, Ford estableció equipos esclusivos de diseñu, desenvolvimientu de productos y ventes pa la so marca premium Lincoln. Amás del cambéu de nome, Lincoln Motor Company diba presentar dellos vehículos totalmente nuevos nos siguientes años. El primeru d'estos vehículos nuevos foi'l MKZ de segunda xeneración, que salió a la venta a principios de 2013 y designóse a Jim Farley pa dirixir la compañía.

En 2014, Lincoln incorporar al mercáu asiáticu, concretamente en China llanzando a la venta la so sedán de luxu de tamañu medianu MKZ y un pequeñu SUV premium MKC .

Ventes editar

Estaos Xuníos
2013 81,694
2012 82,150
2011 85,643
2010 85,828
2009 82,847
2008 107,295

Gama de modelos editar

Modelos actuales editar

 
Lincoln MKS de 2013.
 
Lincoln Town Car de 2010.

Modelos recién editar

Modelos históricos editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar