Los Beskides (Beskidy en polacu, Beskydy en checu y eslovacu, Бескиды en rusu, Бескиди n'ucraín ) ye'l nome tradicionalmente atribuyíu a una socesión de macizos montascosos nel este de la República Checa, al noroeste d'Eslovaquia, al sur de Polonia y al oeste d'Ucraína..

Montes Beskides
cordal
Situación
PaísBandera de Chequia Chequia
Rexón xeográfica Moravia
Cordal Cárpatos occidentales exteriores (es) Traducir
Coordenaes 49°25′N 20°15′E / 49.42°N 20.25°E / 49.42; 20.25
Montes Beskides alcuéntrase en Polonia
Montes Beskides
Montes Beskides
Montes Beskides (Polonia)
Anchor 70,000 m.
Llargor 600,000 m.
Cambiar los datos en Wikidata

Les dimensiones de los Beskides son d'aproximao 600 km de llargu y 50 a 70 km d'anchu. estendiéndose dende la rexón de Moravia a Ucraína pasando pel norte de los montes Tatra. Les llendes occidentales de los Beskides nun tán claros: les fontes más antigües asítiase nes fontes de Tisza. Les fontes más recién asitien les llendes orientales de los Beskides nel col de Ushok na frontera polacu-ucraniana. El puntu más eleváu del macizu depende de la definición de les sos llendes, el picu más altu de lo so parte occidental ye'l Babia Góra (Babia Hora) na frontera polacu-eslovaca.

La mayor parte de los Beskydy son parte de los Cárpatos occidentales esteriores. El baxu Beskid (Nízke Beskydy n'eslovacu, Beskid Niski en polacu) y los montes Bieszczady al este son parte de los Cárpatos orientales.

Los Beskides son ricos en montes y carbón. Fueron d'antiguo ricos en minerales fierro, y creáronse grandes fábriques en Ostrava y Trinec.

Esisten munches atraiciones turístiques incluyendo ilesies históriques de madera y estaciones d'esquí de popularidá creciente.

Referencies editar

Enllaces esternos editar