Hola Chabi, (te respondo en castellano pues así es como te dirijes a mí) soy administrador pero sinceramente no sé qué hay que hacer para eso que me preguntas. Quizás otros administradores (Esbardu o Bar) puedan ayudarte. Puedo intentar borrar tu página de usuario, pero no sé si es suficiente, y además deberías darme antes permiso expreso para hacerlo; Un saludo --Astur 14:07, 26 xunetu 2007 (UTC)

Sé bienvenido de nuevo a esta Uiquipedia. No sé qué decirte, cualquier cosa que puedas aportar siempre estará bien. Pregunta a Esbardu o a dalgún otru,... algo sencillo, (y que no son artículos) sería hacer las fichas de los países que quedan en Oceanía. Recientemente yo acabé de completar los de américa y Asia. Mira esta plantilla:


Países d'Oceanía
Australia | Islles Fixi | Islles Cook | Kiribati | Marianes del Norte | Islles Márxal | Micronesia | Nauru | Niue | Nueva Zelanda | Paláu | Papúa Nueva Guinea | Islles Salomón | Samoa | Tokeláu | Tonga | Tuvalu | Vanuatu | Wallis y Futuna

salvo Australia, faltan todas las demás fichas. Es laborioso, pero toda ayuda es buena. Con la ficha es suficiente. Tampoco te estreses. Un saludo y bienvenido de nuevo. --Astur 17:10, 24 setiembre 2007 (UTC)

Plantía d'entamu editar

Bones Chabi, has de poner la plantía d'entamu nos artículos que faigas asina de magar agora porque nun son abondamente grandes (de los anteriores encargome yo). Un saludu.


Conceyos de Soria editar

Como podrás ver he cambiado el aspecto de las fichas en los municipios de Soria. Ya existía una plantilla para los municipios (Por ejemplo, todos los de Guipúzcoa la usan.) Para ello te he "modificado" la siguiente plantilla: plantía:Municipios Soria. El motivo es no cambiar de modelo y usar uno estándar para toda la wiki. Además la plantilla que tú usabas venía en aragonés, y en esta uiqui usamos las que ya hay, que están en asturiano. Como comprenderás no se puede aprender un idioma por cada plantilla que se use, aunque el aragonés sea bastante entendible para un asturhablante. Un saludo. --Astur 20:13, 12 marzu 2008 (UTC)

Gracias por tus contribuciones Chabi. Un saludo. --Vsuarezp 19:49, 23 xunetu 2008 (UTC)

Tornes editar

  Fecho--Vsuarezp 20:15, 23 xunetu 2008 (UTC)

Pioneros mormones editar

L'artículu tan mui bien escritu. Un saludu de --Bar 17:34, 11 xineru 2010 (UTC)

Yá ta puestu pa votalu. --Bar 14:52, 13 xineru 2010 (UTC)

¿Invasión musulmana? editar

He visto que has creado tanto el artículo como la categoría de "Invasión musulmana de la P.I.", además el 20 de noviembre (auqnue supongo que será una casualidad); estupefacto quedé, sinceramente. "¿¿¿Invasión???" ¿De qué? Simplemente mira el título del artículo en otras wikis, y verás que lo llaman "conquista", que es lo que fue. Porque, por esa regla de tres, la mal llamada reconquista tendríamos que denominarla invasión cristiana de Al-Andalus, para ser ecuánimes, ¿no te parece? En fin; estupefacto quedé con el título de ese artículo...--Etienfr 16:27, 21 payares 2010 (UTC)

¡Hola! Bueno, primero decirte que me parecen muy bien las definiciones que da la RAE en su diccionario, pero aquí trabajamos con la lengua asturiana, que por suerte y desde hace ya diez años posee su propio diccionario y por ende, sus propias definiciones para los diferentes términos que usamos. Por tanto, te invito, ya que colaboras en esta wikipedia, a usar ese diccionario para hacer referencias y definiciones sobre términos y no el de otra lengua cuando no sea en absoluto necesario. Dicho esto, vuelvo a la razón de este pequeño debate, que es el nombre usado para titular ese artículo. Salvo la versión en portugués y en español, que sí usan el término de "invasión" (aunque luego en el texto del artículo aparece sistemáticamnete el término "conquista", el resto de wikis usa el término "conquista" para el artículo -al menos, de las que pude entender su texto, obviamente-. No entiendo mucho de Historia ni su terminología, pero creo que en términos históricos -es decir, en términos centífico-históricos- la palabra a utilizar debería ser el de "conquista", ya que esta supuso el fin del estado visigodo y de la realidad de entonces, sustutuida por una nueva (Al-Andalus); véase que por ejemplo con el Primer Imperio Francés se usa el término "invasión" napoleónica y no "conquista" napoleónica, ya que no supuso el fin de España ni la creación de otra realidad, es decir, fue un dominio temporal. Aparte, como así me parece (y por ello considero que no es neutral), el término "invasión" me parece un tanto arbitrario y tendencioso: ¿Diríamos "invasión romana" para las conquistas que dieron lugar al Imperio Romano? ¿O lo que ya apunté de "invasión cristiana" en vez de Reconquista -que este término no es correcto tampoco, vaya-? ¿O incluso "invasión colombina" al Descubrimiento de América por parte de Colón y posteriores conquistas de los, valga la redundancia, conquistadores españoles? Y, por otro lado, ¿diríamos "Conquista británica de las Islas Malvinas", o "Conquista iraquí sobre Kuwait", o la ya anteriormente apuntada de "Conquista napoleónica"? Adermás, para terminar: si no fue una conquista, ¿por qué llamamos reconquista a lo que hubo después? Creo que el término que utilizaste para titular el artículo no es correcto y peca de no neutralidad.--Etienfr 15:24, 30 payares 2010 (UTC)

Cambiu de cuenta editar

Si, soi alministrador, pero nun toi seguru de que pueda facer eso... tuvi mirando, y paezme que non. Entrúga-y a Esbardu, que él, aparte d'alministrador, ye burócrata de uiquipedia y puede que él sí te lo faiga. --Astur (alderique) 11:12, 21 mayu 2012 (UTC)

Bones, Chabi. Esti llabor pue facelu namás de burócrata p'arriba. Intenté facete'l cambéu, pero yá esiste una cuenta col nome "Chabi1" equí. Esto significa que yá nun puedo cambiar "Chabi" por "Chabi1" por esistir llocalmente, nin siquieramente aunque seya tuya. De toes maneres, si yá ye tuya, entós yá ta asociada a la cuenta global que tienes. Simplemente dexa d'usar la de "Chabi" y pasa a usar la de "Chabi1". Entós dirásme que qué pasa coles contribuciones feches por "Chabi"; pues que van quedar ehí, nun puen fusionase coles de "Chabi1". Yá lo consulté colos stewards de meta-wiki y nun se puen fusionar les cuentes. Por tanto, dime una cosa: si la cuenta "Chabi1" d'esta wiki ye tuya. Y nun te preocupes, que nun fadies, pa eso tamos ;) --Esbardu (alderique) 18:05, 22 mayu 2012 (UTC)
Pues entós nada, sigui usando la de "Chabi1" y escaez yá pa siempre la de "Chabi". Yá nun tienes que facer más trámites. Pues ver ónde tienes activa la to cuenta global equí. Un saludu --Esbardu (alderique) 18:13, 22 mayu 2012 (UTC)

Votación en Uiccionariu pa EsbarduBot editar

Nun sé si visti'l comentariu que punxi hai dos díes nel chigre (esti). Namái tengo 7 díes pa la votación. Écha-y por favor una güeyada. --Esbardu (alderique) 21:33, 25 mayu 2012 (UTC)

Votación en Uiccionariu pa burócrata editar

Punxi un mensaxe nel chigre tocante a la mio candidatura pa burócrata nel Uiccionariu. Écha-y, por favor, una güeyada. Gracies --Esbardu (alderique) 18:24, 30 mayu 2012 (UTC)

Etienfr editar

Hola Chabi1, Etienfr preséntase p'alministrador nel Uiccionariu. Anímote a votar equí. --Bar (alderique) 10:32, 3 abril 2013 (UTC)

Votación pal cambiu de nome de los proyectos wiki n'asturianu editar

¡Hola! Con esti mensaxe quiero informate de que vengo d'entamar una votación pa cambiar y correxir los nomes de los proyectos wiki n'asturianu. Hai trenta díes, hasta'l 24 de xunu d'esti añu pa votar. Les razones y xustificaciones puedes lleeles nel chigre; por favor, lleiles enantes de tomar una decisión. Pido la to colaboración y el to votu, seya'l que seya. Munches gracies.--etienfr (¡Vamos parolar!) 07:56, 25 mayu 2014 (UTC)

Your account will be renamed editar

18:57, 17 marzu 2015 (UTC)

Wikiproyectu: Conoz Ribeseya editar

Bones Chabi, esti wikiproyectu ta faciéndose con alumnáu del colexu onde trabayo. La idea ye que seyan ellos quien corrixan los errores. Agradeceríate que nun editares ehí. Un saludu. --Vsuarezp (alderique) 18:53 10 pay 2016 (UTC)Responder